Das altijd op de woensdag toch ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:53 schreef Goover het volgende:
Zaagmans is idd al langs geweest!
Weer eentje vol. Deze ging wel vlot eigenlijk
Jah idd.. Woensdag hequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:53 schreef Goover het volgende:
Zaagmans is idd al langs geweest!
Weer eentje vol. Deze ging wel vlot eigenlijk
En zolang dat maar bleef was het goed ! oftewel kom maar op met die inhoud !quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jah idd.. Woensdag he!
Terwijl we toch over inhoudelijke zaken zitten te tjetten![]()
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veiligquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou de bbq was tof!En om 19:15 toen het vlees al achter de kiezen zat en we begonnen op te ruimen begon het te sputteren...! En toen gingen we scheuren kwamen we langs een park, allemaal turken families aan het bbqen in de regen...!
![]()
![]()
Jammer dat het slecht blijft... Ik -->![]()
Dit gaat vast een lastige beslissing worden voor de jury... schuldig of onschuldig... gaat erg moeilijk worden denk ik !quote:Man schiet rechter dood in rechtszaal
Een man die in het noorden van Servie terechtstond in een eigendomsgeschil heeft in de rechtszaal de rechter en een advocaat doodgeschoten. Een derde persoon raakte gewond. De man was al tien jaar verwikkeld in een rechtszaak over het eigendom van een stuk grond. Hij ging door het lint toen de rechter in zijn nadeel oordeelde. In totaal vuurde hij zes kogels af. Hij verzette zich niet toen de bewakers hem aanhielden. Hij zit nu in de cel.
Hier in Den Haag is iemand een keer in elkaar geslagen toen zijn hond het vleesch van turken op vratquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veilig. Tegen die tijd kwam ik net thuis, netjes thuis. Jaaaa, die turken bbq-en echt op elk stukje groen wat ze kunnen vinden, zo grappig om te zien. Ik heb ook wel zin om me een keer tussen de turken in een park te nestelen om mijn stukjes worst uit mijn coolbox te toveren, om dat vervolgens op mijn meegebrachte zelfbbq te leggen. Te eten van mijn plastic bordje aan mijn uitklaptafel. Wat een feest!
Ja het weekend wordt ook slecht geloof ik
Joh?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Een collega hier is bikini foto's van mijn zusje aan het eisen nadat hij gewone foto's van haar gezien heeft
En wij krijgen ze niet ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Een collega hier is bikini foto's van mijn zusje aan het eisen nadat hij gewone foto's van haar gezien heeft
Dat je aan me denkt...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik moest nog aan je denken toen het gisteren begon te onweren, maar je was dus al veilig. Tegen die tijd kwam ik net thuis, netjes thuis. Jaaaa, die turken bbq-en echt op elk stukje groen wat ze kunnen vinden, zo grappig om te zien. Ik heb ook wel zin om me een keer tussen de turken in een park te nestelen om mijn stukjes worst uit mijn coolbox te toveren, om dat vervolgens op mijn meegebrachte zelfbbq te leggen. Te eten van mijn plastic bordje aan mijn uitklaptafel. Wat een feest!
Ja het weekend wordt ook slecht geloof ik
Dan doen wij maar even mee !quote:
Verkapte vraag-eens-om-foto's-van-mijn-lekkere-zusje-postquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
Nou ja, het moet niet gekker worden zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef denB het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is iemand een keer in elkaar geslagen toen zijn hond het vleesch van turken op vrat
Zien!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:58 schreef Goover het volgende:
In Rotterdam kreeg iemand een mes tussen zijn ribben omdat hij het vervelend vond dat zijn fiets werd gejatquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet gekker worden zeg![]()
Das niet waar maar ik was weg van half 11 tot half 3quote:
Die even later vertelde dat hij zich bedreigd voeldequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In Rotterdam kreeg iemand een mes tussen zijn ribben omdat hij het vervelend vond dat zijn fiets werd gejat
Welkom in 2007.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat je aan me denkt...!![]()
![]()
Wanneer heb je tijd? dan gaan we daar bbqen!tussen de turken..:!
Maar inderdaad en ook met hele gezinnen he... echt een rare gewaarwoording...!
Balen voor je dat het weekend ook slecht word, als het echt slecht word blijf ik het hele weekend in bed liggen! Als protest tegen god!![]()
Nog effe en de familie van het slachtoffer moet een boete betalenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef denB het volgende:
[..]
Die even later vertelde dat hij zich bedreigd voelde
Waarom...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja echt!!!
Komende 3 weekenden heb ik geen tijd, maar doordeweeks wel, dus dat kan natuurlijk ook gewoon! Ik bid vast voor een zonnetje![]()
dan hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das niet waar maar ik was weg van half 11 tot half 3
Morgen moet ik ook om 11 uur in Almere zijn dus ga direct vanuit huis ernaar toe. Dikke kans dat ik pas weer na de lunch hier verschijn.
Zolang ik maar een post in elk topic heb, vind ik het bestKheb er al 1tje gemist
Tot welke god soort moet ik bidden? Er zijn dr zoveelquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom...?![]()
![]()
Maar natuurlijk kan het doordeweeks...! Als jij bid voor een zonnetje dan wacht ik rustig af!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
Whehe kwam dit tegeltje tegen toen ik zocht op het woord: ''ervaring''. Komt me erg bekend voor![]()
Die ja, doet me denken aan onze spellingscheck Lien. Ook lang hier niet meer gezien btwquote:
Zo gaat het bij ons ook altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Collega 1: speelt spelletje
Collega 2: Kan je niet iets wat nuttigs doen, zoals whoppers halen..
De god van de zon natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef denB het volgende:
[..]
Tot welke god soort moet ik bidden? Er zijn dr zoveel
Trouwens morgen eind gesprek
Lollers. Heeft die collega nog gelijk in ook nogquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Cheese wopper is toch echt lekkerder dan de burgers van de macquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers. Heeft die collega nog gelijk in ook nog!
Alhoewel ik de hamburgers van de Mac prefereer!
Nee was een verkapte kijkmijncollegakanslooszijnpostquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verkapte vraag-eens-om-foto's-van-mijn-lekkere-zusje-post
Dus hierbij:
Foto's!
linkjequote:
Omdat ik zei dat het zou gaan onweren gister > jij bbq > ik zeg, veel plezier met de onweer > en toen kwam er echt onwer. En toen moest ik denken aan jullie grillpartyquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom...?![]()
![]()
Maar natuurlijk kan het doordeweeks...! Als jij bid voor een zonnetje dan wacht ik rustig af!![]()
Neeheeeeejquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:11 schreef Deansensitized het volgende:
Whoppers zijn veel lekkerder man!
Hahaha, jeetje jeetjequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef PieterBas het volgende:
LOL
Zo is t maar net Dean!quote:
Dat wist ik wel hoor...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik zei dat het zou gaan onweren gister > jij bbq > ik zeg, veel plezier met de onweer > en toen kwam er echt onwer. En toen moest ik denken aan jullie grillparty.
Oke, als het binnenkort weer lekker weer is gaan we bbq-en. Heb jij zo´n ding?
Ben je nu gevleid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat wist ik wel hoor...!maar dat je zelfs buiten de SC aan me denkt!
![]()
Ik heb niet zo'n ding...Hebben ze wel dat soort dingen in Duitsland...?
![]()
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Iemand de foto van mijn zusje al gevonden? Het is de linkse op de foto
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingen!
Oke ?quote:Oke![]()
Ik welquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Zo klein kan ik geen fotos kijken, kan je hem vergroten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lollers, hij met zijn irritante kleine kutdingen!
Oke![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef Goover het volgende:
Oke dat je zusje die linkse is!quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:22 schreef denB het volgende:
[..]
Zo klein kan ik geen fotos kijken, kan je hem vergroten?
Wie is de rechter btw?
wel een beetje!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ben je nu gevleid?![]()
Jaaaa die dingen hebben ze vast wel! Even bij deLidl
kijken voor een weggooiding ofzo.
Whehehee goeie garpquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)anier_aangepakt.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)anier_aangepakt.html![]()
![]()
![]()
![]()
Die zin kan ik alleen maar beamenquote:
Kijk eens goed uit je doppen!! Hij is weer verstopt door Goovertquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar waar blijft die foto nou?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kijk eens goed uit je doppen!! Hij is weer verstopt door Goovert![]()
Met ofzo neem ik geen genoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Geen idee.. meisje van haar vakantie ofzo
Check je goovert's zusje haar hyves. Vraag je t daarquote:
Nog steeds niet gevonden...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, gevondenSneaky bastard!
Leuke zus![]()
Ga elke post van Goover af en zoek rechts in t hoekkiequote:
Waar blijft nou de linkquote:
heb hem gevonden...Goed verstopt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga elke post van Goover af en zoek rechts in t hoekkie![]()
Gegarandeerd succes![]()
Paar jaar in de wei stallen, dan komt t wel goedquote:
whahahahahahaquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Paar jaar in de wei stallen, dan komt t wel goed![]()
![]()
ik verwoord de gedachte van de oerman..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom post jij nou net weer wat iedereen denkt![]()
vragen om een fotosoep op FOK! is een noooo gooo...quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik verwoord de gedachte van de oerman..
kan iemand niet ff fotosoepen.. kop van de rechter boven het lichaam van de linker? of nog beter, tover de tieten van de linker naar de rechter...
![]()
![]()
![]()
Neeuj man. Gewoon zo laten die meidquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik verwoord de gedachte van de oerman..
kan iemand niet ff fotosoepen.. kop van de rechter boven het lichaam van de linker? of nog beter, tover de tieten van de linker naar de rechter...
![]()
![]()
![]()
Eenschquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj man. Gewoon zo laten die meid![]()
lol. tis geen auto/computer/WoW-char..quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad. Niks mis mee!
Vrijgezel? Leeftijd? Kom op met die specs man!
Specs?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:54 schreef Deansensitized het volgende:
Inderdaad. Niks mis mee!
Vrijgezel? Leeftijd? Kom op met die specs man!
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!quote:
idd, posten Gooverquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!![]()
welke chickquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kun je wel om lachen, maar post dan ook iets over die chick!![]()
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neeuj man. Gewoon zo laten die meid![]()
Ik zie de zon hier..:!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?![]()
Wat de neuk is een hazenhoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Precies niks mis mee, die rechter heeft een hazenhoofd vind ik. Je zus is leuker hoor goover, maar waarom is iedereen opeens zo met zusjes aan het pimpen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |