Vond het een erg leuke stad. Vol oude gebouwen, mooie bezienswaardigheden, leuk en gezellig centrum, veel leuke winkeltjes, terrasjes, restaurantjes. Ook allemaal niet erg duur. Centrum is natuurlijk wel duurder dan buiten het centrum, maar in verhouding nogsteeds goedkoper met Nederland, tenminste, paar jaar geleden nog welquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doen.
Beter opletten, ze gaat niet met haar vriend want ze ligt in een hostel ding. Als ze met haar vriend gaat dan had ze in een hotel gelegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vond het een erg leuke stad. Vol oude gebouwen, mooie bezienswaardigheden, leuk en gezellig centrum, veel leuke winkeltjes, terrasjes, restaurantjes. Ook allemaal niet erg duur. Centrum is natuurlijk wel duurder dan buiten het centrum, maar in verhouding nogsteeds goedkoper met Nederland, tenminste, paar jaar geleden nog wel
Als je met je vriend gaat kan ik je aanraden 's nachts eens door het centrum te slenteren, en over de Karlsbrug te wandelen enzo, erg mooi/romantisch![]()
Sokquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Sok41 het volgende:
fuckin hell, 2,5 week nog en tis over... ;O
Vorig jaar nieuwe PCquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dat dan ook niet DenB!![]()
Heb je wel vrij hoge bedragen over voor iets onbenulligs![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Beter opletten, ze gaat niet met haar vriend want ze ligt in een hostel ding. Als ze met haar vriend gaat dan had ze in een hotel gelegen.
Nee ik ga met een vriendin, maar goed, wandelen vind ik sowieso wel oke. Gewoon lekker door de stad slenteren dus, dat was al mijn idee, heb er ziiiiiiiiiiiiiiin inquote:
Karten is erg vetquote:
Merk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand ervaring met plasma tv's ? Ik wil een 107 cm plasma tv gaan kopen, heb er 1 gevonden voor 999 euro maar dat vind ik eigenlijk vrij goedkoop voor een 107 cm plasma tv, dus vraag ik me af waarom deze zo goedkoop is...
Heb je dan nog zoveel geld over na al die dure aankopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Vorig jaar nieuwe PC
Dit jaar nieuwe laptop.
Maar denk ik eind december naar de UK ga ofzo
Zie post heb edit eraan toegevoegd, maar gaat om een philipsquote:
Waarom wil je plasma? LCD was toch beter over het algemeen? En ik dacht dat plasma schermen ongelofelijke energie vreters waren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand ervaring met plasma tv's ? Ik wil een 107 cm plasma tv gaan kopen, heb er 1 gevonden voor 999 euro maar dat vind ik eigenlijk vrij goedkoop voor een 107 cm plasma tv, dus vraag ik me af waarom deze zo goedkoop is...
Edit linkje naar de tv : http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=821&ContentID=213982&rootid=659
Daarom, maar op dat pleintje tegenover de kerk [met je gezicht naar de kerk en de Karlsbrug aan je linkerhand, dan heb je de restuarantjes achter je] is zeker aan te raden eens te kijken!! En dan lekker eten bij een van die tentjes daar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik ga met een vriendin, maar goed, wandelen vind ik sowieso wel oke. Gewoon lekker door de stad slenteren dus, dat was al mijn idee, heb er ziiiiiiiiiiiiiiin in![]()
En eten in het centrum is altijd duurder, welke stad je ook kiest.
Neeheeej, Lein!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je dan nog zoveel geld over na al die dure aankopen?![]()
Omdat een LCD van 107 cm veel duurder isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom wil je plasma? LCD was toch beter over het algemeen? En ik dacht dat plasma schermen ongelofelijke energie vreters waren.
Ik ga dit jaar uhhh 5 keer op vakantie..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zoveel op vakantie
Laatste keer dat ik ging was met mn ouders naar Center parks
Wie ziet de link?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriendje is niet te beschermend, hij wil alleen niet dat ik het teveel onderschat. De schat toch....
btw nog een hele goedemorgen![]()
Ik heb elk jaar ook wel een vergelijkbare uitgave + vakantie. Maar de laatste 3 jaar heb ik mij in de vakantie dan ook wel de pleuris gewerkt. (10 weken vakantie incl ongebruikte hertentamen weken, 1 week vakantie 2 weken kamp 7 weken werken)quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik plasma nog te duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Edit linkje naar de tv : http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=821&ContentID=213982&rootid=659
Mja, kweet niet... Had het beetje gezien eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok! Hoe gaat t daar dan?
De weg ook weer kunnen vinden naar de SC!
Valt best mee, dan heb je wel 107 cmquote:
Goeie TV, doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
T is ook wel iets minder als voorgaande wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, kweet niet... Had het beetje gezien eigenlijk![]()
Ik heb dan nog wel geld over, maar niet genoeg om een vakantie te boekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je karakter is. Als je een beetje een hoop durft, komt het wel goed. Als je een beetje onzeker bent en twijfelt om dingen te doen en te durven, dan krijg je dat 'dozengedrag' waar bootje het over had. Het ligt dus aan de persoon zelf en niet aan karten in het algemeen me dunkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriendje is niet te beschermend, hij wil alleen niet dat ik het teveel onderschat. De schat toch....
btw nog een hele goedemorgen![]()
Ik zou het op mijn huidige kamer niet eens kwijt kunnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt best mee, dan heb je wel 107 cm
Dat was ik zeker wel van plan inderdaad, zaterdag wordt een dagje tv's kijken in de winkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie TV, doen![]()
Maar ga hem van te voren wel even goed checken in een winkel. Als een TV je niet ligt ben je mooi klaar
Bedankt voor je verhaal, en Dean ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar uhhh 5 keer op vakantie..
Ben ook een keer in Praag geweest, met school toen.. was in 2004 ofzo dus ik weet er niet heel veel meer van. Weet wel dat we in een of andere oude flat zaten wat als hotel diende. Dat er in dat hotel een kelder zat met Pilsner Urquel voor 40 eurocent (halve liter), dat we naar die brouwerij zelf geweest zijn (in Pilsen, what's in a name). Dat die brug eigenlijk geen hol aan was. Dat het winkelen zeker wel aardig was. Dat je daar opmerkelijk duur uitbent als je bij de MAC op het terras cola gaat zuipen. Dat Praag in het centrum even duur was als hier, en in de rest van Praag en Tsjechië erg goedkoop is. Dat je niet in gekke zijstraatjes geld moet pinnen (allemaal vage figuren, dus maar niet gedaan). Dat we bij de grens erg geluk hadden omdat iemand coke in z'n paspoort had gedaan maar dat niet gezien werd. Dat (ondanks dat) er bij de grens wél streng gecontroleerd wordt. Dat ik erg verliefd was. Dat het eten daar best goed te toeteren was. Ik zelfs een musketrat gegeten heb. Praag opzich wel goed te doen is.
Bij mij zou het net kunnen, ik had eerst een 82 cm LCD tv staan maar die heb ik verkocht aan mn vaderquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou het op mijn huidige kamer niet eens kwijt kunnen
Grote tvquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was ik zeker wel van plan inderdaad, zaterdag wordt een dagje tv's kijken in de winkel![]()
jullie horen wel wat de uitkomst daarvan wordt. Hoogst waarschijnlijk ga ik dan heel blij zijn met een 107 cm tv
Ik werk al dus ik kan het nu doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Grote tv! Komt er wel als ik werk heb over 2 jaar
![]()
Super man, ook voor films enzo.![]()
Of je koopt er een TV voorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
Voor 1000 euro kan ik heeeeeeeeel leuk op vakantie gaan
ach ja, als je ouders mee kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik werk al dus ik kan het nu doen.
En voor het stroomgebruik maakt het niet uit... Ik woon nog thuis
Nee, de enigstee keer dat het bij mij niet lukte (in alle bescheidenheid).quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die verliefdheid?
EDIT : 5 keer! WTF, nou ja, als het een beetje mee zit ga ik dus ook 3 keer dit jaar
, vind ik al erg. Waar ga je allemaal heen?
Die hebben nu dus een 82 cm LCD tv beneden staan waar ze heel blij mee zijnquote:
Ik post wel een foto van mn kamer als ik thuis ben. En dan post ik zaterdag ook wel weer een foto als mn tv er staatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
Hier gaat echt geen 107 cm tv passen
[afbeelding]
(verkapte show je kamer post)
Een weekendje weg is geen vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, de enigstee keer dat het bij mij niet lukte (in alle bescheidenheid).
Uhm.. Januari weekje Landal
Maart weekendje Scheveningen (hotel)
Juli twee weken Rhodos
September weekendje Landal
Oktober midweek Parijs..
Past best, je haalt gewoon al die planken en boeken weg en hangt hem daar op !quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Senseo er naastquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Zoiets heet een gamers keyboardquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Wtf! Keyboard met display?
Bescheiden jongen ben jequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, de enigstee keer dat het bij mij niet lukte (in alle bescheidenheid).
Uhm.. Januari weekje Landal
Maart weekendje Scheveningen (hotel)
Juli twee weken Rhodos
September weekendje Landal
Oktober midweek Parijs..
Tuurlijk wel, wat ben je dan als je een weekje weg bent? Thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een weekendje weg is geen vakantie![]()
Ik ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik post wel een foto van mn kamer als ik thuis ben. En dan post ik zaterdag ook wel weer een foto als mn tv er staat![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat ben je dan als je een weekje weg bent? Thuis?
En ik ook wel evenquote:
Weekendje scheveningen zal voor mij moeilijk gaan, woon nog geen 20min dr vandaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wat ben je dan als je een weekje weg bent? Thuis?
quote:
Ik dacht dat ik dat altijd al was ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
We gaan niet de mierenneuker spelen hier he!!![]()
Moeilijk? Man, voor jou is het elk weekend Scheveningenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef denB het volgende:
[..]
Weekendje scheveningen zal voor mij moeilijk gaan, woon nog geen 20min dr vandaan
Zoiets denk ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En ik ook wel even![]()
Wat voor keyboard is dat dan??
En als je nou in 't Kurhaus heb gezeten, zou dat niet als 'vakantie' aanvoelen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef denB het volgende:
[..]
Weekendje scheveningen zal voor mij moeilijk gaan, woon nog geen 20min dr vandaan
Lijstjes zijn leeg omdat ik toen net verhuisd was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Wtf! Keyboard met display?
Edit: Die lege lijstjes![]()
Logitech G15, ik raad hem alleen niet aan. Alles wat er op zit gebruik je na een week niet meer namelijk. Daarnaast slijten de toetsen te snel, daar hebben meer mensen last van. Verder is het wel een leuk (te groot) ding.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En ik ook wel even![]()
Wat voor keyboard is dat dan??
Scheveningen is een wijk van Den Haag schatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Moeilijk? Man, voor jou is het elk weekend Scheveningen![]()
Ik was daar een keer, ik vind Scheveningen de tofste stad (ja toch) van Zuid-Holland![]()
Ik had al een linkje voor je opgezochtquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:08 schreef Goover het volgende:
[..]
Lijstjes zijn leeg omdat ik toen net verhuisd was.
[..]
Logitech G15, ik raad hem alleen niet aan. Alles wat er op zit gebruik je na een week niet meer namelijk. Daarnaast slijten de toetsen te snel, daar hebben meer mensen last van. Verder is het wel een leuk (te groot) ding.
Oke, wat jij wiltquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat altijd al was ?![]()
18 programeerbare toetsenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zoiets denk ik
http://www.paradigit.nl/info.php?group=13&art=10010508
Ik twijfelde al, sorryquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Scheveningen is een wijk van Den Haag schat
Ach, geld moet je uitgeven. Wat heb je eraan als het op de bank staatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
18 programeerbare toetsen
Leuk voor de studio straks![]()
Lichtgevende toetsen![]()
Maar wel 80 euro...
Moet je niet al te hard zeggen in Duindorpquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef Goover het volgende:
[..]
Scheveningen is een wijk van Den Haag schat
En je slaapt...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
Rest van mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke stad?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Moeilijk? Man, voor jou is het elk weekend Scheveningen![]()
Ik was daar een keer, ik vind Scheveningen de tofste stad (ja toch) van Zuid-Holland![]()
Heb je volgens mij ook eerder gepostquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:11 schreef Goover het volgende:
Rest van mijn kamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
18 *3quote:
Waar door slijtage bij sommige toetsen te veel licht doorschijnt en je de toets niet meer lezen kan...quote:Leuk voor de studio straks![]()
Lichtgevende toetsen![]()
70, maarja, je bent jong en je wil wat! (en je had nog geen eigen kamer maar wel een boel stuffie)quote:Maar wel 80 euro...
In een ander kamertje van 2,5x2 met een hoogslaper er in. Maar dat is te klein om foto's van te kunnen nemenquote:
18*3 zelfsquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
18 *3. Maar ik gebruik ze nooit
[..]
Waar door slijtage bij sommige toetsen te veel licht doorschijnt en je de toets niet meer lezen kan...
[..]
70, maarja, je bent jong en je wil wat! (en je had nog geen eigen kamer maar wel een boel stuffie)
Hej, jat mijn vraag nietquote:
Okquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
In een ander kamertje van 2,5x2 met een hoogslaper er in. Maar dat is te klein om foto's van te kunnen nemen
Ik wilde het ook gaan vragen, maar ik zag dat de vraag er al stondquote:
Ah okej, zit nog een klein kamertje bij. Dacht ook alquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
In een ander kamertje van 2,5x2 met een hoogslaper er in. Maar dat is te klein om foto's van te kunnen nemen
quote:
Den Haag is officieel ook een dorp, heeft namelijk ook geen stadsrechtenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:13 schreef denB het volgende:
[..]
Welke stad?
Scheveningen is officeel een onderdeel van den haag
Als ik de kans heb ga ik naar scheveningen ja, maar ik ben niet zon stappert die gaat stappen.
Geef mij maar een gezellig iets. een dagje met vrienden gewoon terasje zitten ofzo
Lolquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je niet al te hard zeggen in Duindorpmaar het blijft gewoon een wijk van Den Haag.. de mooie stad achter de duinen
Nou je kan alleen toetscombinaties of reeksen programmeren en miss een paar standaard commando's. Werkt wel leuk, maar ik heb er niets meer aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
18*3 zelfs
Dat is namelijk wel erg chill
Leiden FTWquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah okej, zit nog een klein kamertje bij. Dacht ook al!
Welke stad zit je eigenlijk?
Kloptquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Den Haag is officieel ook een dorp, heeft namelijk ook geen stadsrechten![]()
Zondag nog in Scheveningen gefietst, gegeten bij de Pasta Company met een stel vrienden.. en daarna weer via de duinen terug naar huis![]()
Jaahaa ik kan het ook niet meer volgenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben ff weg en gelijk alweer een nieuw topic en op pagina twee
dat heb ik met mijn dumbells...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik heb een hometrainer op mijn kamer staan, hij staat er alleen meer voor de sier dan dat er ook wat mee gebeurt
Ah Leiden, nog beetje vol te houden daar?quote:
Gebruik ik wel op de fitnessquote:
Past vast nog wel een bed in dat kleine kamertje van hemquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah Leiden, nog beetje vol te houden daar?
ken nog iemand die daar wil gaan studeren, ze heeft nog een kamer nodig dus als je wat weet!
Maar wat kan je dan allemaal op dat schermpje toveren?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
als dat toetsenbord de knoppen vaag wordt, logitech bellen en je krijgt (met beetje geluk) een nieuwe. bij mij piepte de spatiebalk..
ding is superrelax, en op het LCD-scherm staan je WoW-stats![]()
die 18x3 toetsen gebruik ik niet, omdat ik macro's niet aan de praat krijg in WoW.
Ja hoor, prima vol te houden. (woon ook al 21 bij Leiden in de buurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah Leiden, nog beetje vol te houden daar?
Kamernet.nl, reageren als een malle, hospiteren etc. Dan heb je met een beetje geluk binnen een paar keer hospiteren een kamer. (Ik heb op een hospiteer avond gezeten waar ik de enige kandidaat wasquote:ken nog iemand die daar wil gaan studeren, ze heeft nog een kamer nodig dus als je wat weet!
mijn A-S-W-D zijn al redelijk vaag, van mijn logitech toetsenbordquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
als dat toetsenbord de knoppen vaag wordt, logitech bellen en je krijgt (met beetje geluk) een nieuwe. bij mij piepte de spatiebalk..
ding is superrelax, en op het LCD-scherm staan je WoW-stats![]()
die 18x3 toetsen gebruik ik niet, omdat ik macro's niet aan de praat krijg in WoW.
Met een extra programmaatje, alles wat je wil zo ongeveer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wat kan je dan allemaal op dat schermpje toveren?
Klopt, 12 euro ofzo en dan kan je 20 keer reageren geloof ik. Maar wat is die 12 euro nu op een maand huur? En iedereen die reageert is redelijk serieus, dat is wel beterquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef Leinonlein het volgende:
Kamernet heb ik ook eens zitten kijken, vet veel kamers hebben ze daar. Maar je moet toch ook betalen voordat je mag reageren ofzo?
Een beetje vaag? De mijne zijn verdwenenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mijn A-S-W-D zijn al redelijk vaag, van mijn logitech toetsenbordTijd voor een nieuwe dus
![]()
quote:
danku, dankuquote:
Ja vind het ook niet slecht dat ze het doen hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Met een extra programmaatje, alles wat je wil zo ongeveer.
[..]
Klopt, 12 euro ofzo en dan kan je 20 keer reageren geloof ik. Maar wat is die 12 euro nu op een maand huur? En iedereen die reageert is redelijk serieus, dat is wel beter
Lukte mij met 18 keer reagerenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja vind het ook niet slecht dat ze het doen hoor.
Is het makkelijkom binnen 20 keer een kamer te vinden?
processor usage met eronder Mem-usagequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wat kan je dan allemaal op dat schermpje toveren?
ja, die bij Albert Heijn reken ik niet echt mee, al was mijn contract bij Center Parcs wel een soort van 'echte'quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:31 schreef Roycoooooo het volgende:
Mogguh ReM!
Ooeeh, spannund, je eerste ''echte'' contract!!
ik vind het maar een nerds keyboardquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.logitech.com/index.cfm/68/554&cl=nl,nl
hier staan ondersteunde dingen.. ook ventrillo ondersteunt het. erg grappig..
Gefeliciteerd ReMquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenik was ook weer present op deze woensdag
vandaag even alles doorlezen voor mijn nieuwe baan, dan contract ondertekenen en terugsturen
[..]
[..]
danku, danku![]()
het was een ongeëvenaarde prestatie van mijn kant, ben er nu nog trots op
![]()
en als je geen 16 bent... een Br33z4h - slet begint eerderquote:
ik vraag je toch ook niet om een oordeel? iemand anders wilde info, en die kreeg hij..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik vind het maar een nerds keyboard![]()
Toch wel CS 1.6 he ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef denB het volgende:
[..]
Een beetje vaag? De mijne zijn verdwenen
Even als mijn: alt, ctrl, tab, e q r t...
Lang leve CS en WoW!
nee klopt, maar ik reageer over het algemeen op dat keyboard, was niet richting jou bedoeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik vraag je toch ook niet om een oordeel? iemand anders wilde info, en die kreeg hij..![]()
Taart en bier voor iedereenquote:
Source tochquote:
Voor als nog heb ik betere dingen te doen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie volgt het wielrennen??![]()
Tour de france![]()
Ja dat ranzige sourcequote:
T is maar wat je leuk vindt he!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Voor als nog heb ik betere dingen te doen!![]()
![]()
ja Klopt... de 1 vind wielrennen tof en de ander vind zeilen tof!quote:
ik volg de Tour meestal wel.. meestal alleen de laatste 20km. Op Sporza danquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Tour de france![]()
source vind ik heerlijk spelen joh! gisteren na 2 mnd. 5-0 staan met 4 headshots en mensen die al aan je gaan twijfelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja dat ranzige sourcemaar dat is eigenlijk voor noobs die niet kunnen raken in 1.6
En als je de nuttige dingen wil zien, dan moet je nog betalen ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en als je geen 16 bent... een Br33z4h - slet begint eerder![]()
Baal dat ik moet werken, dan maar savonds samenvatting kijken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik volg de Tour meestal wel.. meestal alleen de laatste 20km. Op Sporza dan![]()
Heul lang 1 gespeeld, toen lopen schelden toen 1.6 kwam (update zooi er omheenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
source vind ik heerlijk spelen joh! gisteren na 2 mnd. 5-0 staan met 4 headshots en mensen die al aan je gaan twijfelen
Dat zeg ik, voor noobs die niet kunnen raken in 1.6quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
source vind ik heerlijk spelen joh! gisteren na 2 mnd. 5-0 staan met 4 headshots en mensen die al aan je gaan twijfelen
of zoeken op YouTube naar Neuken Doe Je Zoquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:55 schreef Goover het volgende:
[..]
En als je de nuttige dingen wil zien, dan moet je nog betalen ookDan kan je beter spuiten en slikken kijken op uitzending gemist ofzo
valt best mee, eerst paar potjes is het inderdaad weer beetje wennen, maar als je eenmaal gewend bent is het gewoon weer als vanoudsquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Heul lang 1 gespeeld, toen lopen schelden toen 1.6 kwam (update zooi er omheen) Source was nog erger. Dus nog een tijd 1.6 gespeeld. Nu heb ik er geen zin meer in geloof ik. Alhoewel ik denk dat ik vanavond nog maar eens een potje probeer. Ben alleen bang dat ik super hard dood ga nu
Is Source dan gemakkelijker? Is toch hetzelfde spel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik, voor noobs die niet kunnen raken in 1.6
Het is hetzelfde spel alleen ziet er mooier uit (althans het is maar net wat je mooier vind) maar ik vind het ook makkelijker gewordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is Source dan gemakkelijker? Is toch hetzelfde spel?
goed idee... ik ga ook even wat bammetjes eten... met Grillworst sate.quote:
Hmmm uitleggen is vrij lastig , maar het is inderdaad nog hetzelfde schieten/dodgen/rennen maar er vallen veel meer headies als in 1.6. Oftewel het is makkelijker om iemand te raken... dat is mijn mening dan teminstequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe gemakkelijker dan? Kan je dat uitleggen? Moet toch nog altijd zelf mikken en op tijd schieten/dodgen/rennen?
Neequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
sturen jullie me even een pmetje als het gechitchat over computer spelletjes over is?
de hitboxes (zeg maar de plekken die je damage geven) zijn groter geworden. een headshot is redelijk makkelijk te scoren. met een glock op burstmode kan je van een metertje of 10 goed een headshot schieten..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
Hoe gemakkelijker dan? Kan je dat uitleggen? Moet toch nog altijd zelf mikken en op tijd schieten/dodgen/rennen?
Nee, dat gelul over voetbal de hele tijd, dat is leukquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
sturen jullie me even een pmetje als het gechitchat over computer spelletjes over is?
Je hebt Half Life 2 nodig.. zal wel ergens redelijk budget liggen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, dat gelul over voetbal de hele tijd, dat is leuk![]()
Duur spel? Want begreep dat ik het wel moet kopen
Valt wel mee, 1.6 kun je dacht ik al spelen met halflife 1 key... en halflife 1 is nog 10 euro als die uberhaupt nog te krijgen is... anders moet je halflife 2 kopen die is ook niet zo heel erg duur meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
mmm ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij mij voor het laatst over die kansloze sport horen praten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Counterstrike kun je dan gewoon via steam downloaden. Is inderdaad een soort van uitbreidingquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dus alleen HL1 of 2? Of dan ook nog een uitbreiding daarvoor...
Gebeurd hier nog al vaak, dus generaliseerde lekker evenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ik weet niet hoor, maar wanneer heb jij mij voor het laatst over die kansloze sport horen praten?
Gewoon op bol.com bestellen, vandaag besteld, morgen in huisquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar valt te doen dus, eind van de maand maar eens in de shop kijken hiero![]()
De hitboxes in Source zijn groter dan de hitboxes van 1.6quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef Deansensitized het volgende:
Is al 2x gezegd, maar toch goed dat je het nog even uitlegd hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef denB het volgende:
[..]
De hitboxes in Source zijn groter dan de hitboxes van 1.6
Verder zijn bepaalde mappen iets te blokkerig afgewerkt, waardoor je soms gewoon tegen een muur loopt die erniet is -_-
Het springen in source is wat houterig vind ik
Alles goed hierzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef jslavenburg het volgende:
eey allemaal
Ik zal op dit moment meer lezen dan posten, want mijn pc is gisteravond gecrashed, dus ik ben nu bezig met de boel weer op te zetten.
Alles goed met jullie voor de rest?
HL1 Deathmatchquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
koop gewoon zo een totaalpack. collectors edition
btw, ik wtfpwn met HL1 deathmatch
zie je opeens een rode stip.. dan kan het bootje zijn die een raket op je afvuurtquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Bootje84 het volgende:
koop gewoon zo een totaalpack. collectors edition
btw, ik wtfpwn met HL1 deathmatch
Geen skywalkers meerquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef Bootje84 het volgende:
btw, source mappen zijn echt niet meer bugged.. iig geen grote bugs.
fixedquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zie je opeens een rode stip.. dan kanis het bootje zijn die een raket op je afvuurt![]()
CS is gewoon vet !quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Toch maar eens kijken straks. Klinkt wel relax allemaal
Goed gesprek gehad dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Zo even bespreking gehad met cheffie, ik mag aan een nieuw project werken. Marktpotentiaal, marktanalyse berekenen en maken voor Oostenrijk. We´re going international!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
CS is gewoon vet !
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan soccerjam..
Voetballen in counterstrike en alleen maar knifen dus
relaxed!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Zo even bespreking gehad met cheffie, ik mag aan een nieuw project werken. Marktpotentiaal, marktanalyse berekenen en maken voor Oostenrijk. We´re going international!
Klinkt heel interessant.. veel succesquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Hey mooie schoenen, neukenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Neuken op de zwarte cross en voor diegene die geen geluid hebben op hun pc.. er zijn ondertitels aanwezig
Klinkt misschien meer dan het is, moet een beknopte DESTEP maken en een concurrentenanalyse. Heb nu al ruzie met Powerpoint hahaquote:
"Er bovenop en een paar keer aanzetten."quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:37 schreef PieterBas het volgende:
Neuken op de zwarte cross en voor diegene die geen geluid hebben op hun pc.. er zijn ondertitels aanwezig
en had nog een vriendin ook nog...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
"Er bovenop en een paar keer aanzetten."
![]()
En wat ga jij zeggen om te kunnen neuken ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ga volgend jaar ook naar de Zwarte Cross, dat is het leuke
Moet je een keer in de grote stad zeggen...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Ik denk: "Wat voor kleur tractor heb je?"
![]()
Dan lachen ze je uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je een keer in de grote stad zeggen...![]()
Hierzo!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Tour de france![]()
Valkenburg?quote:
Kijk uit !!! achter je !!!!quote:
quote:
Dat is echt zo. ik had een paar mensen in mijn mbo-klas die serieus nog nooit een koe in het echt hadden gezien...quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt zo. ik had een paar mensen in mijn mbo-klas die serieus nog nooit een koe in het echt hadden gezien...![]()
![]()
Nu echt eten ?quote:
Mijn Nederlands leraar toentertijd vertelde zelfs dat er een paar van zijn leerlingen dachten dat melk uit de fabriek kwam.... ja dan heb je eerst een koe nodig..quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan moeten die mensen echt eens uit de stad komen
Valkenburg is een hele leuke stad, ben er 2 jaar geleden geweest... Zaten we in een bungalowpark (in aanbouw) op de top van de Cauberg.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn Nederlands leraar toentertijd vertelde zelfs dat er een paar van zijn leerlingen dachten dat melk uit de fabriek kwam.... ja dan heb je eerst een koe nodig..![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Valkenburg is een hele leuke stad, ben er 2 jaar geleden geweest... Zaten we in een bungalowpark (in aanbouw) op de top van de Cauberg.
Met je dronken kop de Cauberg op lopen en daarna op je bek gaan en weer naar beneden rollen![]()
en een stier/of stagiair die de koe mag inseminerenquote:
was ook bijna gebeurd..quote:
er kwam ff wat tussenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu echt eten ?
Half uur geleden was je al bammetjes aan het smeren
quote:
Anders haal je een ijsje...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef Leinonlein het volgende:
Ik weet nog niet waar ik zin in heb in de pauze, hebben jullie tips? Broodje roerei wellicht![]()
Ik moet nog eten, wachten op een collega die nu naar opnames isquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nu echt eten ?
Half uur geleden was je al bammetjes aan het smeren
Ik heb net mijn bammetjes ook weer op... nu is het afwachten op 19.00 en ik weer naar huis magquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:23 schreef denB het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, wachten op een collega die nu naar opnames is
Gisteren nog geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
Hier is het brood ook al achter de kiezen.
Ik ga vanavond naar de Ikea met mijn zusje en een vriendHet is dat ik wat nodig heb, maar anders
Dus als je bij jou thuis IKEA roept stort je hele huis in ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
Hier is het brood ook al achter de kiezen.
Ik ga vanavond naar de Ikea met mijn zusje en een vriendHet is dat ik wat nodig heb, maar anders
Das bij ons welquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus als je bij jou thuis IKEA roept stort je hele huis in ?
Dat is echt erg, ik heb alleen een te dure stoel van ikea maar die zit wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:32 schreef denB het volgende:
[..]
Das bij ons wel
De vriend van mijn zit altijd: Ikea dit, Ikea dat. Ging die vorige keer kijken hoeveel dr nu echt vandaan kwam.
Keuken, woonkamer dingen, badkamer spullen, slaap kamer spullen
ik durf bijna te wedden dat er genoeg mensen op die forum zijn die niet weten dat kippen-kuikens niet altijd geel zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is echt zo. ik had een paar mensen in mijn mbo-klas die serieus nog nooit een koe in het echt hadden gezien...![]()
![]()
Bij mijn ouders thuis wel geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus als je bij jou thuis IKEA roept stort je hele huis in ?
Dat zit ie zeker wetenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
Als het maar lekker zit toch?
Ben je weer te lui om zelf te tikken ?quote:
Lekker blijven zitten danhéquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat zit ie zeker weten
Als je er in zit, kom je er haast niet meer uit alleen
Van Roycoooooo kan ik het nog begrijpen, zijn vader verdient tenslotte genoeg, maar hoezo heb jij niets van de ikea? je bent er te goed voor?quote:
liever lui dan moe aan deze kantquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je weer te lui om zelf te tikken ?
nee hoor, maar kom er alleen nooit, en veel spullen heb ik toch niet nodig (ouders ook niet...)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Van Roycoooooo kan ik het nog begrijpen, zijn vader verdient tenslotte genoeg, maar hoezo heb jij niets van de ikea? je bent er te goed voor?
Zeker weten ! Alhoewel het meer is , lekker blijven liggen dan hequote:
Zoals het hoortquote:
Goed plan, vanavond als ik weer thuis ben, laptop op schoot, tv aan, en relaxen maarquote:
Jah, kan dr ook altijd wel om lachenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Tot hoe laat werk je dan wel niet.
En de Lama's rulen, ik zit ze thuis ook lekker te streamen.
Ben trouwens maar wat blij dat die neger maar een aflevering mee heeft gedaan. Heb die aflevering net gehad, maar damn
Ik werk verschillende tijden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
Tot hoe laat werk je dan wel niet.
of redelijk vroeg thuis of lekker uitslapen. Wel relaxed inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef Deansensitized het volgende:
Ah ok, wel relax dus opzich.
Nog eerder klaar ook wel relaxed ja...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:06 schreef Deansensitized het volgende:
Dat bedoel ik
Ik werk van 08.00 tot 16.00, ook wel lekker hoor
Dat kennen ze hier nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Deansensitized het volgende:
Ja inderdaad. Maar lekker overuren schrijven toch?
quote:
Lekker gegeten ?quote:
ik moest even een pakket uit gaan leggen..quote:
Een voedselpakket ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik moest even een pakket uit gaan leggen..
als je 11 en 12 gezien hebt, en die leuk vond, dan Ocean's 13... niet gezien en/of niet leuk = Zodiacquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef Leinonlein het volgende:
Vraagje voor de filmkenners :
Oceans 13 OF Zodiac?
Ik denk dat hij parket uitleggen bedoeldequote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je 11 en 12 gezien hebt, en die leuk vond, dan Ocean's 13... niet gezien en/of niet leuk = Zodiac
Zodiac dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je 11 en 12 gezien hebt, en die leuk vond, dan Ocean's 13... niet gezien en/of niet leuk = Zodiac
neequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zodiac dus.
Seriemoordenaars vind ik wel interessant om naar te kijken, ken je "dexter"?![]()
van Dexter's lab.. of van Dexter de serie die in Nederland nog moet uitkomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Zodiac dus.
Seriemoordenaars vind ik wel interessant om naar te kijken, ken je "dexter"?![]()
12 is toch minder t.o.v. 11! Maar nog wel goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
neeik wil zelf trouwens 11 en 12 nog ff een keer kijken, zodat ik naar 13 kan
11 vond ik echt
Had ik het niet over seriemoordenaars?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
van Dexter's lab.. of van Dexter de serie die in Nederland nog moet uitkomen![]()
the truth, the whole truth and nothing but the truthquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
12 is toch minder t.o.v. 11! Maar nog wel goed!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Had ik het niet over seriemoordenaars?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Slechte zaak Lein!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb nog niks gezien van Oceans overigens... aiiii
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ben je weer te lui om zelf te tikken ?
Waarom het wiel 2x uitvinden ?quote:
Maar niet vandaag, ik denk, hoop, dat ik naar Zodiac gaquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Slechte zaak Lein!![]()
Zal je toch eens verandering in moeten aanbrengen![]()
Zal wel afschrikbarende reacties hebben veroorzaaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom heeft er nog niemand in mijn fotoboek gepost
Zal dat het zijn ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zal wel afschrikbarende reacties hebben veroorzaakt![]()
net ff gedaan hoor!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom heeft er nog niemand in mijn fotoboek gepost
Ik zag hetquote:
Was het vrouwelijk bezoek ? dan had ze gewoon moeten blijven slapen johquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef Goover het volgende:
Ik trek het weer eens slecht hier, sliep gister pas rond 1:000:30 was mijn bezoek pas de deur uit
Bikkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef Goover het volgende:
Ik trek het weer eens slecht hier, sliep gister pas rond 1:000:30 was mijn bezoek pas de deur uit
Word het vandaag nog mooi weer...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef Leinonlein het volgende:
Geen idee, geef een optie. Heb nog niet gekekenquote:
geen dank hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zag het
Wat spontaan allemaal
Kuno! Ik wilde nog vragen he, hoe was je bbq gisteren? Iets met onweer?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Word het vandaag nog mooi weer...?![]()
Hengelo uit afrika zeker ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Gozert uit Hengelo bij 3fm. Kerel zeggen dat t mooi weer is![]()
Nou de bbq was tof!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuno! Ik wilde nog vragen he, hoe was je bbq gisteren? Iets met onweer?![]()
Nee vandaag blijft slecht! Helaas.
Hengelo Overijssel of Hengelo Gelderland?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Gozert uit Hengelo bij 3fm. Kerel zeggen dat t mooi weer is![]()
Denk t ook zoietsquote:
M'n schoonvader heeft ook een 107 cm plasma Philips, een Ambilight.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb niets beters te doen dus zit maar even te geilen op mn nieuwe tv die ik zaterdag in mijn bezit heb hoop ik
[afbeelding]
107 cmdat is toch lief
Die dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hengelo Overijssel of Hengelo Gelderland?![]()
Lollers. 5 posts voor t eindequote:
Enige wat hij hier zegt is TVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |