Vond het een erg leuke stad. Vol oude gebouwen, mooie bezienswaardigheden, leuk en gezellig centrum, veel leuke winkeltjes, terrasjes, restaurantjes. Ook allemaal niet erg duur. Centrum is natuurlijk wel duurder dan buiten het centrum, maar in verhouding nogsteeds goedkoper met Nederland, tenminste, paar jaar geleden nog welquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doen.
Beter opletten, ze gaat niet met haar vriend want ze ligt in een hostel ding. Als ze met haar vriend gaat dan had ze in een hotel gelegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vond het een erg leuke stad. Vol oude gebouwen, mooie bezienswaardigheden, leuk en gezellig centrum, veel leuke winkeltjes, terrasjes, restaurantjes. Ook allemaal niet erg duur. Centrum is natuurlijk wel duurder dan buiten het centrum, maar in verhouding nogsteeds goedkoper met Nederland, tenminste, paar jaar geleden nog wel
Als je met je vriend gaat kan ik je aanraden 's nachts eens door het centrum te slenteren, en over de Karlsbrug te wandelen enzo, erg mooi/romantisch![]()
Sokquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Sok41 het volgende:
fuckin hell, 2,5 week nog en tis over... ;O
Vorig jaar nieuwe PCquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat dat dan ook niet DenB!![]()
Heb je wel vrij hoge bedragen over voor iets onbenulligs![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Beter opletten, ze gaat niet met haar vriend want ze ligt in een hostel ding. Als ze met haar vriend gaat dan had ze in een hotel gelegen.
Nee ik ga met een vriendin, maar goed, wandelen vind ik sowieso wel oke. Gewoon lekker door de stad slenteren dus, dat was al mijn idee, heb er ziiiiiiiiiiiiiiin inquote:
Karten is erg vetquote:
Merk?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand ervaring met plasma tv's ? Ik wil een 107 cm plasma tv gaan kopen, heb er 1 gevonden voor 999 euro maar dat vind ik eigenlijk vrij goedkoop voor een 107 cm plasma tv, dus vraag ik me af waarom deze zo goedkoop is...
Heb je dan nog zoveel geld over na al die dure aankopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef denB het volgende:
[..]
Vorig jaar nieuwe PC
Dit jaar nieuwe laptop.
Maar denk ik eind december naar de UK ga ofzo
Zie post heb edit eraan toegevoegd, maar gaat om een philipsquote:
Waarom wil je plasma? LCD was toch beter over het algemeen? En ik dacht dat plasma schermen ongelofelijke energie vreters waren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heeft er iemand ervaring met plasma tv's ? Ik wil een 107 cm plasma tv gaan kopen, heb er 1 gevonden voor 999 euro maar dat vind ik eigenlijk vrij goedkoop voor een 107 cm plasma tv, dus vraag ik me af waarom deze zo goedkoop is...
Edit linkje naar de tv : http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=821&ContentID=213982&rootid=659
Daarom, maar op dat pleintje tegenover de kerk [met je gezicht naar de kerk en de Karlsbrug aan je linkerhand, dan heb je de restuarantjes achter je] is zeker aan te raden eens te kijken!! En dan lekker eten bij een van die tentjes daar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee ik ga met een vriendin, maar goed, wandelen vind ik sowieso wel oke. Gewoon lekker door de stad slenteren dus, dat was al mijn idee, heb er ziiiiiiiiiiiiiiin in![]()
En eten in het centrum is altijd duurder, welke stad je ook kiest.
Neeheeej, Lein!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heb je dan nog zoveel geld over na al die dure aankopen?![]()
Omdat een LCD van 107 cm veel duurder isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Waarom wil je plasma? LCD was toch beter over het algemeen? En ik dacht dat plasma schermen ongelofelijke energie vreters waren.
Ik ga dit jaar uhhh 5 keer op vakantie..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zoveel op vakantie
Laatste keer dat ik ging was met mn ouders naar Center parks
Wie ziet de link?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriendje is niet te beschermend, hij wil alleen niet dat ik het teveel onderschat. De schat toch....
btw nog een hele goedemorgen![]()
Ik heb elk jaar ook wel een vergelijkbare uitgave + vakantie. Maar de laatste 3 jaar heb ik mij in de vakantie dan ook wel de pleuris gewerkt. (10 weken vakantie incl ongebruikte hertentamen weken, 1 week vakantie 2 weken kamp 7 weken werken)quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik plasma nog te duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Edit linkje naar de tv : http://www.bcc.nl/modules/product/PD_BCC/Default/viewContent.aspx?ItemId=630&OriginalItemId=821&ContentID=213982&rootid=659
Mja, kweet niet... Had het beetje gezien eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sok! Hoe gaat t daar dan?
De weg ook weer kunnen vinden naar de SC!
Valt best mee, dan heb je wel 107 cmquote:
Goeie TV, doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
T is ook wel iets minder als voorgaande wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mja, kweet niet... Had het beetje gezien eigenlijk![]()
Ik heb dan nog wel geld over, maar niet genoeg om een vakantie te boekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:49 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je karakter is. Als je een beetje een hoop durft, komt het wel goed. Als je een beetje onzeker bent en twijfelt om dingen te doen en te durven, dan krijg je dat 'dozengedrag' waar bootje het over had. Het ligt dus aan de persoon zelf en niet aan karten in het algemeen me dunkt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:50 schreef Lili_5678 het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Mijn vriendje is niet te beschermend, hij wil alleen niet dat ik het teveel onderschat. De schat toch....
btw nog een hele goedemorgen![]()
Ik zou het op mijn huidige kamer niet eens kwijt kunnenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt best mee, dan heb je wel 107 cm
Dat was ik zeker wel van plan inderdaad, zaterdag wordt een dagje tv's kijken in de winkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goeie TV, doen![]()
Maar ga hem van te voren wel even goed checken in een winkel. Als een TV je niet ligt ben je mooi klaar
Bedankt voor je verhaal, en Dean ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:51 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar uhhh 5 keer op vakantie..
Ben ook een keer in Praag geweest, met school toen.. was in 2004 ofzo dus ik weet er niet heel veel meer van. Weet wel dat we in een of andere oude flat zaten wat als hotel diende. Dat er in dat hotel een kelder zat met Pilsner Urquel voor 40 eurocent (halve liter), dat we naar die brouwerij zelf geweest zijn (in Pilsen, what's in a name). Dat die brug eigenlijk geen hol aan was. Dat het winkelen zeker wel aardig was. Dat je daar opmerkelijk duur uitbent als je bij de MAC op het terras cola gaat zuipen. Dat Praag in het centrum even duur was als hier, en in de rest van Praag en Tsjechië erg goedkoop is. Dat je niet in gekke zijstraatjes geld moet pinnen (allemaal vage figuren, dus maar niet gedaan). Dat we bij de grens erg geluk hadden omdat iemand coke in z'n paspoort had gedaan maar dat niet gezien werd. Dat (ondanks dat) er bij de grens wél streng gecontroleerd wordt. Dat ik erg verliefd was. Dat het eten daar best goed te toeteren was. Ik zelfs een musketrat gegeten heb. Praag opzich wel goed te doen is.
Bij mij zou het net kunnen, ik had eerst een 82 cm LCD tv staan maar die heb ik verkocht aan mn vaderquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik zou het op mijn huidige kamer niet eens kwijt kunnen
Grote tvquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was ik zeker wel van plan inderdaad, zaterdag wordt een dagje tv's kijken in de winkel![]()
jullie horen wel wat de uitkomst daarvan wordt. Hoogst waarschijnlijk ga ik dan heel blij zijn met een 107 cm tv
Ik werk al dus ik kan het nu doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Grote tv! Komt er wel als ik werk heb over 2 jaar
![]()
Super man, ook voor films enzo.![]()
Of je koopt er een TV voorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Leinonlein het volgende:
Voor 1000 euro kan ik heeeeeeeeel leuk op vakantie gaan
ach ja, als je ouders mee kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik werk al dus ik kan het nu doen.
En voor het stroomgebruik maakt het niet uit... Ik woon nog thuis
Nee, de enigstee keer dat het bij mij niet lukte (in alle bescheidenheid).quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die verliefdheid?
EDIT : 5 keer! WTF, nou ja, als het een beetje mee zit ga ik dus ook 3 keer dit jaar
, vind ik al erg. Waar ga je allemaal heen?
Die hebben nu dus een 82 cm LCD tv beneden staan waar ze heel blij mee zijnquote:
Ik post wel een foto van mn kamer als ik thuis ben. En dan post ik zaterdag ook wel weer een foto als mn tv er staatquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Goover het volgende:
Hier gaat echt geen 107 cm tv passen
[afbeelding]
(verkapte show je kamer post)
Een weekendje weg is geen vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nee, de enigstee keer dat het bij mij niet lukte (in alle bescheidenheid).
Uhm.. Januari weekje Landal
Maart weekendje Scheveningen (hotel)
Juli twee weken Rhodos
September weekendje Landal
Oktober midweek Parijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |