Hoe doe je dat ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Ontspan je wenkbrauwen!
Ook goed smorguns. Heb je mij gehoord over de locatie waar je zou moeten zijn om te werken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter duidelijkheid...hoe weet jij of iemand die thuis zit niet werkt...ik ben fotojournalist soort van en ik zit ook de helft van de tijd thuis te schrijven en foto's maken/bewerken...en werken heeft niks met streams te maken toch...
Oftewel hij is in opperste staat van paraatheid.quote:
Gewoon lekker los laten hangen en bungelen die wenkbrauwen. Ook is het nodig om je ogen te ontspannen zei Nancy.quote:
Stttttttttttttttttttttttttttt Petraaquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Oftewel hij is in opperste staat van paraatheid.![]()
Dat krijg je als de helft mag uitslapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is niet druk in het klasje van Nancy
[afbeelding]
Ik ontspan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon lekker los laten hangen en bungelen die wenkbrauwen. Ook is het nodig om je ogen te ontspannen zei Nancy.
Ik zie niks meer!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je een grapje maakt...beetje goedkope opmerking..daarbij ga het mannen volk nou niet afzeiken want je weet neit waar je aan begint..echt niet..Fok forum of niet..ik zeg wat ik wil...en niemand die dat tegen houd zolang ik zeg IK vind is het mijn mening. dus bereid je voor als je die strijd wil aangaan...maar ben daarvoor niet in de stemming..
Als mannen zo dom zijn waarom verdienen ze anno 2007 voor een bepaalde baan 1.5 keer meer dan een vrouw met de zelfde baan verdient. (ik ben daar niet voor ben voor gelijkheid)..maar om even de werkelijkheid anno 2007 weer te geven...trieste wereld...
http://www.dumpert.nl/mediabase/17784/c429ab6c/index.html
zo zijn blondjes hahah
Palma is ook heel blij met de nieuwe uitslaap-regeling .... NOTquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als de helft mag uitslapen![]()
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor de mensen die de streams saai vinden:
....
Meen je dat nou....jemig dat wist ik niet.....staat toch bij als je de streams (cos) saai vind zoals er geschreven werd...maar bedankt dat je energie hebt gestoken in iets wat me dus echt geen moer boeit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.
Jij kunt beter een ander topic zoeken het is COS Comment on streams.....not streamers.. oepsquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.
tjah...waarom zou je de Bergman Kliniek niet mogen noeman danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
Huub is op weg om een plaatje op te nemen.
Natas gaat vanmiddag om 4 uur naar de kliniek die niet genoemd mag worden, omdat de rechterborst nog steeds veel vocht vasthoudt.
Bedoel je de BK van dokter LBquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tjah...waarom zou je de Bergman Kliniek niet mogen noeman dan
Zou die plaat van Huub de zomerhit worden dit jaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
Huub is op weg om een plaatje op te nemen.
Natas gaat vanmiddag om 4 uur naar de kliniek die niet genoemd mag worden, omdat de rechterborst nog steeds veel vocht vasthoudt.
Kuch, Telefoonwinkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor de mensen die de streams saai vinden en even iets anders willen (lichtelijk of topic):
http://www.dumpert.nl/mediabase/17749/70475635/index.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/17646/e7437901/index.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/17654/47b0e77f/index.html
de derde is heel byzonder..die zal een miljoenen contract krijgen zonder welke contest dan ook. echt kippenvel voor iemand die in een supermarkt werkt!!
Is dit nieuw? Of stond dit al lang gepland? Zo jah? Wat kansloos van die videoboodschap, zo nee, nog kansloser, Eric is duidelijk de loser van het huis!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
Het is ook de dag dat Marielle vanavond om half 8 kom om Erik mentaal te ondersteunen, ze heeft al in een brief aangegeven dat ze evt. gaat slaan.
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:26 schreef DrsH het volgende:
Amanda krijgt Yoga les van BrRRRRRRRRRRRRR ontspan je anus
Ohm mane padme ohm...............Hairquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier.. Had Oooooooooooooooooooooooohm, al lang niet meer gehoord
Ontspan je mond en IIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK frusty. Nee hoor daarvoor is mijn ego en charisma te grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?
En dan zo van boven af je lul er n sjorrenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Benen over je hoofd heen, strek je benen:
[afbeelding]
Jaap moet eens ophouden met het noemen van getalletjes, hij wordt te blij met zijn website, als dit zo doorgaat wordt het saaiquote:Op 13 juni 2007 02:41 schreef KingJaap het volgende:
Statistieken Update!
Hier weer eens een bericht van Servant Sjoerd! Kingjaap.nl blijft doorwalsen met blik op oneindig en ziet wel waar het schip strandt... Momenteel 100.935e van de wereld en 380e van Nederland, maar geen reden tot juichen, want nog 379 plekken te gaan!!! In ieder geval zijn we de volgende websites voorbijgestreefd: cu2.nl voetbal.nl politie.nl nieuws.nl feyenoord.nl consumentenbond.nl 3fm.nl
Van alle bewoners heeft de KONING VAN DE KOOI de Hyves met de meeste fans, namelijk : 2957, tegenover Huub 2542, Brian 480, Natasia 252, Eric 134, Amanda 33 en Lieke 0
Dat ben ik wel een beetje met je eens...alsof anale sex zo raar is...weet je hoeveel mensen dat doen..minsten de helft...en daarbij...er zijn zo onwijs veel mannen die homo's goor vinden en ondertussen hun pik pompen in de reet van hun vriendin....anale sex is ok. hypocryt gelulquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?
Ach, ik kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap moet eens ophouden met het noemen van getalletjes, hij wordt te blij met zijn website, als dit zo doorgaat wordt het saai
Wow!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de afwisseling : De beelden zijn mooi
[afbeelding]
Ooooohmmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spreiden is les 2, volgende week zelfde tijd, zelfde stream ....
welke vleugels dan joh...die van der maandverband zeker..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda heeft pijn aan haar vleugeltjes: of te veel getraind of te veel gerukt
Is dit nieuw? Is dit een actie van de FEBO? Of was dit al geplanned? Dan snap ik niet waarom die videoboodschap is gekomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
Het is ook de dag dat Marielle vanavond om half 8 kom om Erik mentaal te ondersteunen, ze heeft al in een brief aangegeven dat ze evt. gaat slaan.
Als het goed is is hij dan al opgerot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Wel vet trouwens dat ze bij Jensen Eric gewoon overslaan... Hahahhaha
wees blij,quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Dellie gilt even tegen de regie dat ze eerst een sigaret wil roken, voordat ze met Fries gaat lopen.
Mijn boxen ontploften bijna.
Niet helemaal nieuw, Eric heeft Marielle gisteren/eergisteren uitgenodigd. Hij heeft het wel Natasia gezegd en gevraagd het niet verder te vertellen. Ik denk dat de videoboodschap al in de pijplijn zat en daarom gewoon is doorgegaan, dat Eric op dat moment bezoek aanvraagd is toeval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is dit nieuw? Is dit een actie van de FEBO? Of was dit al geplanned? Dan snap ik niet waarom die videoboodschap is gekomen
Shit...een gangbangquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja had vannacht een natte droom, toen ze bijna klaarkwam, stonden er allemaal schreeuwende mensen om haar heen.
Yenne en Yairo, luisteren jullie mee?![]()
Huub is een plaatje aan het opnemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is serieus aan het trainen.
Het dwergje Huub met zijn zielige grote bek is nergens te zien.
Die zielige grote bek is naar de studio om z'n wereldhit "Nooit meer naar huis..." op te nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
En natuurlijk zijn wonden aan het likken aangezien hij gisteravond de grootste nederlaag heeft geledenquote:
Het zou met niets verbazen, pizzahut is ook een hit geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, das waar ook: de zomerhit van 2007.![]()
Er komt een moment dat de bewoners beseffen dat hij heel weinig kan incasseren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn wonden aan het likken aangezien hij gisteravond de grootste nederlaag heeft geleden.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef Dark het volgende:
Natas geeft Amanda de goede raad om een keer gewoon te gaan slapen en niet te neuken.
Amanda vindt dat moeilijk.
Wordt net zo'n grote hit als die van Natasia en dochterquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, das waar ook: de zomerhit van 2007.![]()
Huub is één van de weinige mensen in het huis die 'fouten' meteen toe kan geven en een leuke dosis zelfspot heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een moment dat de bewoners beseffen dat hij heel weinig kan incasseren.
Dan is hij snel wel ivm fysiek geweld.
Dat werd gisteren erg duidelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub is één van de weinige mensen in het huis die 'fouten' meteen toe kan geven en een leuke dosis zelfspot heeft.
Brian doet de juiste oefeningen als voorbereiding op het worstelen met Huub.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
De training neemt steeds andere vormen aan:
[afbeelding]
En bij de volgende oefening moet hij dat doen met Japioquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
De training neemt steeds andere vormen aan:
[afbeelding]
Buiten het feit dat Huub er niet is en niks te zoeken heeft bij die les, kijkt Huub wel link uit. Die door en door ordinaire hondenkop heeft hem eerder aan paar beuken verkocht, waar hij een gekneusde rib aan over heeft gehouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Is dat hondje van jou in je avatar? Hoe heet die?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
En dan gaat hij met zijn 'gezonde dosis zelfspot' natuurlijk 80.000 keer herhalen dat hij verloren heeft en voor lul komt te staan op tv.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
Huub gaat waarschijnlijk helemaal ingemaakt worden, met boter en suiker!
overdrijf niet zo zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja had vannacht een natte droom, toen ze bijna klaarkwam, stonden er allemaal schreeuwende mensen om haar heen.
Yenne en Yairo, luisteren jullie mee?![]()
Japio fietst weer vanaf het moment dat hij is begonnen met Nando, de nieuwe PTquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft trouwens gisteren wel Brian verslagen in de poll maar het lijkt erop dat hij alleen maar Huub wil verslaan. Hij is weer aan het fietsen nu. Heb ik hem een tijd niet meer zien doen. Ik denk echt dat hij weer vervalt in zijn oude gedrag.
Je bedoelt de "CoraJaap" zoals Eric dat zo mooi treffend zei gisteren...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft trouwens gisteren wel Brian verslagen in de poll maar het lijkt erop dat hij alleen maar Huub wil verslaan. Hij is weer aan het fietsen nu. Heb ik hem een tijd niet meer zien doen. Ik denk echt dat hij weer vervalt in zijn oude gedrag.
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bedoelt de "CoraJaap" zoals Eric dat zo mooi treffend zei gisteren...?![]()
Het heeft best wel wàt opgeleverd toch, 2e plaats in de populariteitspoll.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.
Overdrijven? Je zal je ''moeder'' dat horen zeggen op de streams, walgelijk.quote:
Hij heeft ook nog niets gepost op z'n blog. Wel mensen oproepen op hem te stemmen maar een bedankje kan er (nog) niet vanaf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Natuurlijk was het allemaal vooropgezet spel van Jaap om Huub van de 1e plaats af te stoten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.
Jaap wil zijn terror nu gaan richten op Huub en ik denk dat dat averechts gaat werken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niets gepost op z'n blog. Wel mensen oproepen op hem te stemmen maar een bedankje kan er (nog) niet vanaf.
Juist een goed idee, Huub kan er erg slecht tegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap wil zijn terror nu gaan richten op Huub en ik denk dat dat averechts gaat werken.
Dat is denk ik dan ook een makke van Jaap. Hij speelt bijna constant een DGK Jaap maar vergeet dat veel kijkers ook willen weten wie hij werkelijk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap kan simpelweg zichzelf niet zijn in het huis, want in feite is Jaap een zielig vet speenvarken. Daarom creeerde hij ransjaap..maar als je constant iemand moet spelen die je niet bent dan vreet dat energie. Jaap met zijn "ransjaap is echt authentiek Jaap"...kiss my ass..dat is een act.
Toch vind ik Jaap wel ok..maar alleen als ransjaap..en dat is het zielige.
En wie heeft Jaap eigenlijk? Zou Lieke hen erin houden ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist een goed idee, Huub kan er erg slecht tegen.
Die kan alleen maar uitdelen en niets incasseren, èn hij heeft alleen maar Lieke als steun, en verder niemand.
Ja, daar zit ik op te wachten..........op het huwelijk van Jaapquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe populariteitspoll is in de week na het huwelijk.
Het is gewoon zo dat mensen die kijken niet snel meer zullen overstappen van hun favoriete groepje..tenzij je echt een naaistreek levert zoals Eric dan val je naar beneden. Jaap kan alleen Huub verslaan als hij fulltime terror doet, Huub iets afgrijselijks doet. Als Jaap teruggaat naar het BAN groepje zal hij nog verder zakken in de popi poll. Huub is in de kooi meer een uitvergroting van zichzelf..Jaap is iemand die een karakter wil spelen en totaal zichzelf niet is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Natuurlijk was het allemaal vooropgezet spel van Jaap om Huub van de 1e plaats af te stoten.
Nu Terror-Jaap als act niet het resultaat heeft gegeven moet hij het over een andere boeg gaan gooien.
Zelf weet hij nog niet welke, dat gaf hij al aan in een gesprek met Eric..
Huub heeft aangegeven niet te kunnen zingen, dat ze dan toch een liedje met hem op willen nemen is hun risicoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de hele tijd een beeld van de narcistische vals zingende Huub.
Precies. Mensen willen meerdere kanten van iemand zien. Huub is een klootzak op zijn tijd maar vaak ook lief, grappig,. brutaal en erkent zijn eigen schuld..daarom is Huub populair.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan ook een makke van Jaap. Hij speelt bijna constant een DGK Jaap maar vergeet dat veel kijkers ook willen weten wie hij werkelijk is.
Dat mannetje dekt zich constant in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven niet te kunnen zingen, dat ze dan toch een liedje met hem op willen nemen is hun risico
Tja en we zitten allemaal op het huwelijk van Jaap te wachten, wat zal hij dan stijgen in de pol, vooral als hij de ransJaap act op wil voeren, hopelijk luistert hij goed naar Cora, en word het een normaal huwelijksfeest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe populariteitspoll is in de week na het huwelijk.
Niet goed genoeg volgens zijn eigen zeggen. Daarbij zegt het niks over of het nu ook wat op gaat leveren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het heeft best wel wàt opgeleverd toch, 2e plaats in de populariteitspoll.
Ik moet wel zeggen dat hij tijdens het dansen met lieke en het worstelen met Huub ik hem toen wel warderen kon, maar mijn stem zal hij nooit krijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies. Mensen willen meerdere kanten van iemand zien. Huub is een klootzak op zijn tijd maar vaak ook lief, grappig,. brutaal en erkent zijn eigen schuld..daarom is Huub populair.
Ransjaap is alleen ranzig. De liefde tussen hem en Cora komt ongeloofwaardig over..zoals hij een paar weken terug onder de dekens dook en opeens over haar tieten begon..beetje genant.
Kwam ze even controleren of hij wel aan het sporten was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Brian kreunt dat het een lieve lust is, tijdens het sporten, Amanda hoorde hem helemaal bij de paardenbak.
laat los dan.....oooooooooohhhhhhhmmmmmmquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de hele tijd een beeld van de narcistische vals zingende Huub.
Ik vind het wel knap hoor. Ik was 30 minuten geleden al overleden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Brian kreunt dat het een lieve lust is, tijdens het sporten, Amanda hoorde hem helemaal bij de paardenbak.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Kwam ze even controleren of hij wel aan het sporten was?
Wees blij dat Cora naar de Toppers wilde, anders waren ze al getrouwd geweest...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik op te wachten..........op het huwelijk van Jaap![]()
Daarom was Amanda ook zo verbaasd, 's-nachts hoort ze hem nooit kreunen ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Dan loop ik koffie en cake mis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoor. Ik was 30 minuten geleden al overleden.
Dat zegt ook al genoeg, de toppers gaan voor je trouwdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wees blij dat Cora naar de Toppers wilde, anders waren ze al getrouwd geweest...![]()
als je een moeder bent mag je natuurlijk nooit meer openlijk over sex pratenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Overdrijven? Je zal je ''moeder'' dat horen zeggen op de streams, walgelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zegt ook al genoeg, de toppers gaan voor je trouwdag.
Om welke a ging het precies?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 13-06-2007 12:25 (e veranderd in a)
wat dan? in elk geval geen niveauquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat die Elly vanavond nog terug komt (de zuipende avondbutler).
Voegt toch wel wàt toe.
Als je niet wilt begrijpen, goed hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
als je een moeder bent mag je natuurlijk nooit meer openlijk over sex pratenlekker boeiend zeg.
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef De_Moester het volgende:
[..]
wat dan? in elk geval geen niveau![]()
Hij wordt helemaal para, brother.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
Die trapt zo je hoofd er af :
[afbeelding]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordtquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat die Elly vanavond nog terug komt (de zuipende avondbutler).
Voegt toch wel wàt toe.
Zie het zo. Hij heeft eindelijk iets gevonden wat hij wel kan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordt![]()
wij allemaal wel in min of meerdere mate, anders keken we niet naar dgkquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.![]()
Gelukkig is hij een gecontroleerde parabrother.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Wat de fuck man... dit is echt terreur, wat een conditie heeft die man
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordt![]()
Tis ook een uitlaatklep natuurlijk... De ene doet yoga, de ander gooit het er op deze manier uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.
ja ik zag het net ook .. Yuckoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet wilt begrijpen, goed hoor.
Btw, je YT filmpje in je sig doet het niet, vraag me af waarom, maar eigenlijk kan ik het wel raden.
Vandaar de pammetjes. Als hij los gaat , is ie echt niet meer te houden idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.
Iris.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef CoT het volgende:
Peter, hoe heet je hond nou?
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Gaat Brian dood?
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Gaat Brian dood?
Ik ging al gebak bestellen.....maar afgebeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegen![]()
wurggrepenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Hans leert hem een paar vieze worsteltrucjes
[afbeelding]
Ik neem niet aan dat Marielle dezelfde "behandeling"' krijgt als de laatste date van Eric...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef CoT het volgende:
Die vriendin van Smeric komt vanavond?
Hopelijk weer terror![]()
Je hebt het schreeuwen gemist. Ik zal even een soort van schriftelijke reconstructie geven:quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegen![]()
En dan uitgevoerd door Brian "ik heb een beetje moeite met grenzen" Kubatz graag....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Hans vraagt of wurgsex niks is voor Amanda. Amanda zegt van wel.
ja 't is wel een eng trio zo samenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Hans vraagt of wurgsex niks is voor Amanda. Amanda zegt van wel.
verwacht ik niet....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Marielle dezelfde "behandeling"' krijgt als de laatste date van Eric...
![]()
Klopt, maar terecht, ik zie weinig mensen zo ver gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt het schreeuwen gemist. Ik zal even een soort van schriftelijke reconstructie geven:
*Hans slaat Brian*
AAAAAAAHHHHHHH (schreeuwt)
*Brian gooit handschoenen uit*
*Brian doet z'n vest open en hapt naar adem*
*Brian hangt voorover op z'n knieën*
Even een OT vraagje. Heb jij een brief geschreven aan Lieke, i.v.m. het schelden van Huub over kanker?quote:
Marielle ongeveer 20:00. Japio en Amanda waren rond 18:30 terug van Jensen, ik gok dat Brian, Lieke en Huub wel op diezelfde tijd terug zullen zijn. Huub is nu naar een platenopname.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Yollie het volgende:
Hoe laat komt Mariel vanavond en hoe laat is Huub weer terug van Jensen?
Volgens mij komt Marielle om 19.30 en Huub is zijn plaatje opnemen, dus nog niet naar Jensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Yollie het volgende:
Hoe laat komt Mariel vanavond en hoe laat is Huub weer terug van Jensen?
Zit echt niet te wachten op een worstelwedstrijd tussen Huub en Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Hans leert hem een paar vieze worsteltrucjes
[afbeelding]
Jaap en fris..........contradictie?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's overhemd is kletsnat. Zojuist heeft hij gefietst in een roze shirtje. Zou hij zich niet even hebben opgefrist ?
[afbeelding]
Ik vrees dat het niet gaat helpen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian: ik trek vanavond mijn Italiaanse pak aan. Die is donkerblauw, bijna zwart...antractiet.
Dat hebben we vorige week gezien. Hoe ontzettend hij daar niet van is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
Eri is niet zo van meerdere tegen 1, nee zo is Eric niet.
moet dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mariel echt een vriendin was dan had ze gezegd "stel je niet aan, kutwijf" tegen Eric. Hopelijk neemt ze hem mee en zien we die suffe Mariel ook niet meer..rot maar op naar Leiden.
Egoist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef RSie het volgende:
[..]
moet dat?
kom ik hem straks iedere dag tegen,.. nee hou hem maar in die Villa!
Ze is zo'n gevoelsmens....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Dark het volgende:
Eric kan het goed vinden met Tas, omdat dat ook zo'n gevoelsmens is, net als hij.
misschien zijn ze bang voor wat ze tegenkomen als ze aan introspectie doen...'t is vaak minder fraai dan je hoopt (geldt voor ons allemaal btwquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe sommige bewoners hun eigen gedrag niet analyseren..zichzelf ophemelen etc.
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is zo'n gevoelsmens....
Ze voelde hoe ze "2 kinderen uit haar kut moest schijten..dat deed pas pijn"
Ze is een IN en IN slecht mens. Mijn pa zegt altijd dat zij het het langste gaat volhouden "omdat het een hoer is, een kutwijf is en alleen aan zichzelf denkt" ..en dan begint ie te koken.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.
Oa van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Til zegt dat Eric steun krijgt van sterke mensen. Van wie dan?![]()
Nee,.. zelfbescherming! Homokroeg zit een eind verderop bij mij in de straat.quote:
BAN, of is die fase van semi-steun alweer voorbij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig heeft hij daar niks aan.quote:
Jawel, er komt een brief (wel onder een valse naam, want ik doe ook mee met de honkballen voor Huub aktie van VOL).quote:
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Komt van het eten van gisteren...teveel zout houd vocht vastquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat er met de dag slechter uitzien, blauwe kringen onder haar ogen, opgeblazen gezicht.
Amanda is nog steeds pissed, met Natasja moet hij nog babbalen en WB vind ik niet echt sterk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
BAN, of is die fase van semi-steun alweer voorbij?
Oeps.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.
dat is dan ook de reden dat ik per dag 10 minuten uittrek om even aan zelfbevredigingreflectie te besteden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef De_Moester het volgende:
[..]
misschien zijn ze bang voor wat ze tegenkomen als ze aan introspectie doen...'t is vaak minder fraai dan je hoopt (geldt voor ons allemaal btw![]()
Wat houdt die actie in?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel, er komt een brief (wel onder een valse naam, want ik doe ook mee met de honkballen voor Huub aktie van VOL).![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.
Daar is bij de screening vast erg goed op gelet.. Des te minder zelf reflectie, des te gekker ze gaan doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe sommige bewoners hun eigen gedrag niet analyseren..zichzelf ophemelen etc.
Er worden ballen gestuurd (misschien ook met namen erop), om uhhhhhhhhhh ja, om Huub een goed gevoel te geven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat houdt die actie in?
Ik heb nog allemaal honkbalspullen die ik niet meer aanrek. Heb hoofdklasse gespeeld en daarna kreeg ik het te druk met uitgaan:)
Misschien willen solidair zijn aan Natasja...aangezien haar tietje ook lekt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef mootie het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Tien nou eigenlijk om dat kraakje uit stream 1 te halen?![]()
misschien kan Huub wel wat met jouw knuppel!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat houdt die actie in?
Ik heb nog allemaal honkbalspullen die ik niet meer aanrek. Heb hoofdklasse gespeeld en daarna kreeg ik het te druk met uitgaan:)
En jij doet mee aan die actie?:)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er worden ballen gestuurd (misschien ook met namen erop), om uhhhhhhhhhh ja, om Huub een goed gevoel te geven.
Ook al omdat Brian en dergelijke zijn ballen hebben vernield.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien kan Huub wel wat met jouw knuppel!!!
Tsja, hij pretendeert al sinds binnenkomst goed met knuppels en Ballen overweg te kunnen, wellicht kan hij jouw gereedschap ook wel hebben!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
daar heeft ie wel 2 handen voor nodig om die onder controle te houden. En er zit geen grip op mijn ballen.. *scheer*
Dat hebben we 2 weken terug gezien toen Lieke hem wilde zoenen...hij wist nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Brian heeft als doel Lieke te zoenen om Huub gek te makne.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, haak hem nu maar, dit is ook geen porum:
[afbeelding]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef Varen het volgende:
Natasia heeft verhoging, 38 zoveel, Palma heeft haar in bed gelegd
Tijd voor een feestje zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.![]()
![]()
Ik zeg: Jaap er bij, terror op Tilly!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ook al last van vliegen?
Jammer tilly, je hield je altijd zo neutraal, maar vandaag dus niet.
Echt vreemd, Tilly is normaal gesproken heel neutraal en objectief.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
En ik maar denken dat ze niet mochten klooien met het eten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
Die nagelneus zit er ook alleen maar om ''BN''-er te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Al die gefrustreerde ouwe wijven die zo nodig erbij willen horen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Clank het volgende:
Tilly: Je kunt iemand wel vergeven maar vergeten doe je het niet... (over Lieke)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tilly vindt dat Eric de dingen niet moet laten slijten, maar een plekje moet geven.
Het lijkt me duidelijk dat Huub Smeric bij iedereen heeft afgedaan.
Toch wel een slimme taktiek van Amanda.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
13:39 - Brian gaat voor Lieke
Brian en Amanda rusten uit in de chillroom. Brian heeft net gesport en dus is het na de fysieke training, tijd voor de hersentraining. En hoe kan dat beter dan door over acties na te denken… “Wat Huub echt niet zou trekken, is als ik met Lieke zoenen”, denkt hij hardop. Amanda knikt instemmend. “Het zit er wel een keer aan te komen, echt waar”, gaat Brian verder. “Ja, moet je doen”, zegt Amanda en het is even stil. “We kunnen het ook zo doen, ik zoen met haar en dan kom jij erbij”, oppert de 19-jarige. “We weten in ieder geval dat ze hitsig wordt van drank!”, zegt Brian. Nou Lieke, oppassen maar!
Bron: 10
Gisteren ook al bij Jaap..ook mislukt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Eric probeert zich in te likken bij WB. Dit lukt niet echt.
My HUmps..is een parodiequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef Taurus het volgende:
Ik hoor nu Alanis Morissette een nummer van Black eyed peas zingen?![]()
huub is ook niet echt een man, meer een jongetje,quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
B: Lieke valt op gespierde, mooie mooiboy mannen, nog nooit heeft ze zo'n man gehad als Huub nog nooit van haar leven. We gaan een keer met Dimitri praten.
Klinkt bekend nietwaar ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
WB tegen Eric: Je hebt het nog nooit voor mij opgenomen, niet in gesprekken of in daden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |