Zit echt niet te wachten op een worstelwedstrijd tussen Huub en Brian.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Hans leert hem een paar vieze worsteltrucjes
[afbeelding]
Jaap en fris..........contradictie?!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio's overhemd is kletsnat. Zojuist heeft hij gefietst in een roze shirtje. Zou hij zich niet even hebben opgefrist ?
[afbeelding]
Ik vrees dat het niet gaat helpen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:04 schreef Hanekrooi het volgende:
Brian: ik trek vanavond mijn Italiaanse pak aan. Die is donkerblauw, bijna zwart...antractiet.
Dat hebben we vorige week gezien. Hoe ontzettend hij daar niet van is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:08 schreef blomst het volgende:
Eri is niet zo van meerdere tegen 1, nee zo is Eric niet.
moet dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Mariel echt een vriendin was dan had ze gezegd "stel je niet aan, kutwijf" tegen Eric. Hopelijk neemt ze hem mee en zien we die suffe Mariel ook niet meer..rot maar op naar Leiden.
Egoist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef RSie het volgende:
[..]
moet dat?
kom ik hem straks iedere dag tegen,.. nee hou hem maar in die Villa!
Ze is zo'n gevoelsmens....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:17 schreef Dark het volgende:
Eric kan het goed vinden met Tas, omdat dat ook zo'n gevoelsmens is, net als hij.
misschien zijn ze bang voor wat ze tegenkomen als ze aan introspectie doen...'t is vaak minder fraai dan je hoopt (geldt voor ons allemaal btwquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe sommige bewoners hun eigen gedrag niet analyseren..zichzelf ophemelen etc.
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ze is zo'n gevoelsmens....
Ze voelde hoe ze "2 kinderen uit haar kut moest schijten..dat deed pas pijn"
Ze is een IN en IN slecht mens. Mijn pa zegt altijd dat zij het het langste gaat volhouden "omdat het een hoer is, een kutwijf is en alleen aan zichzelf denkt" ..en dan begint ie te koken.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is dan weer een voordeel, als ie lekker kookt tenminste.
Oa van mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Til zegt dat Eric steun krijgt van sterke mensen. Van wie dan?![]()
Nee,.. zelfbescherming! Homokroeg zit een eind verderop bij mij in de straat.quote:
BAN, of is die fase van semi-steun alweer voorbij?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig heeft hij daar niks aan.quote:
Jawel, er komt een brief (wel onder een valse naam, want ik doe ook mee met de honkballen voor Huub aktie van VOL).quote:
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:24 schreef beequeen het volgende:
Komt van het eten van gisteren...teveel zout houd vocht vastquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:27 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat er met de dag slechter uitzien, blauwe kringen onder haar ogen, opgeblazen gezicht.
Amanda is nog steeds pissed, met Natasja moet hij nog babbalen en WB vind ik niet echt sterk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
BAN, of is die fase van semi-steun alweer voorbij?
Oeps.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.
dat is dan ook de reden dat ik per dag 10 minuten uittrek om even aan zelfbevredigingreflectie te besteden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:20 schreef De_Moester het volgende:
[..]
misschien zijn ze bang voor wat ze tegenkomen als ze aan introspectie doen...'t is vaak minder fraai dan je hoopt (geldt voor ons allemaal btw![]()
Wat houdt die actie in?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jawel, er komt een brief (wel onder een valse naam, want ik doe ook mee met de honkballen voor Huub aktie van VOL).![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
2 mannen uit Slochteren die feestjes organiseerden in Groningen.
Daar is bij de screening vast erg goed op gelet.. Des te minder zelf reflectie, des te gekker ze gaan doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik blijf me verbazen hoe sommige bewoners hun eigen gedrag niet analyseren..zichzelf ophemelen etc.
Er worden ballen gestuurd (misschien ook met namen erop), om uhhhhhhhhhh ja, om Huub een goed gevoel te geven.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat houdt die actie in?
Ik heb nog allemaal honkbalspullen die ik niet meer aanrek. Heb hoofdklasse gespeeld en daarna kreeg ik het te druk met uitgaan:)
Misschien willen solidair zijn aan Natasja...aangezien haar tietje ook lekt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:28 schreef mootie het volgende:
Hoe moeilijk is het voor Tien nou eigenlijk om dat kraakje uit stream 1 te halen?![]()
misschien kan Huub wel wat met jouw knuppel!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wat houdt die actie in?
Ik heb nog allemaal honkbalspullen die ik niet meer aanrek. Heb hoofdklasse gespeeld en daarna kreeg ik het te druk met uitgaan:)
En jij doet mee aan die actie?:)quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er worden ballen gestuurd (misschien ook met namen erop), om uhhhhhhhhhh ja, om Huub een goed gevoel te geven.
Ook al omdat Brian en dergelijke zijn ballen hebben vernield.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:31 schreef RSie het volgende:
[..]
misschien kan Huub wel wat met jouw knuppel!!!
Tsja, hij pretendeert al sinds binnenkomst goed met knuppels en Ballen overweg te kunnen, wellicht kan hij jouw gereedschap ook wel hebben!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
daar heeft ie wel 2 handen voor nodig om die onder controle te houden. En er zit geen grip op mijn ballen.. *scheer*
Dat hebben we 2 weken terug gezien toen Lieke hem wilde zoenen...hij wist nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Brian heeft als doel Lieke te zoenen om Huub gek te makne.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, haak hem nu maar, dit is ook geen porum:
[afbeelding]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef Varen het volgende:
Natasia heeft verhoging, 38 zoveel, Palma heeft haar in bed gelegd
Tijd voor een feestje zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.![]()
![]()
Ik zeg: Jaap er bij, terror op Tilly!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ook al last van vliegen?
Jammer tilly, je hield je altijd zo neutraal, maar vandaag dus niet.
Echt vreemd, Tilly is normaal gesproken heel neutraal en objectief.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
En ik maar denken dat ze niet mochten klooien met het eten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
Die nagelneus zit er ook alleen maar om ''BN''-er te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Al die gefrustreerde ouwe wijven die zo nodig erbij willen horen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Clank het volgende:
Tilly: Je kunt iemand wel vergeven maar vergeten doe je het niet... (over Lieke)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:50 schreef Peter6000 het volgende:
Tilly vindt dat Eric de dingen niet moet laten slijten, maar een plekje moet geven.
Het lijkt me duidelijk dat Huub Smeric bij iedereen heeft afgedaan.
Toch wel een slimme taktiek van Amanda.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:56 schreef Dark het volgende:
13:39 - Brian gaat voor Lieke
Brian en Amanda rusten uit in de chillroom. Brian heeft net gesport en dus is het na de fysieke training, tijd voor de hersentraining. En hoe kan dat beter dan door over acties na te denken… “Wat Huub echt niet zou trekken, is als ik met Lieke zoenen”, denkt hij hardop. Amanda knikt instemmend. “Het zit er wel een keer aan te komen, echt waar”, gaat Brian verder. “Ja, moet je doen”, zegt Amanda en het is even stil. “We kunnen het ook zo doen, ik zoen met haar en dan kom jij erbij”, oppert de 19-jarige. “We weten in ieder geval dat ze hitsig wordt van drank!”, zegt Brian. Nou Lieke, oppassen maar!
Bron: 10
Gisteren ook al bij Jaap..ook mislukt...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Eric probeert zich in te likken bij WB. Dit lukt niet echt.
My HUmps..is een parodiequote:Op woensdag 13 juni 2007 14:00 schreef Taurus het volgende:
Ik hoor nu Alanis Morissette een nummer van Black eyed peas zingen?![]()
huub is ook niet echt een man, meer een jongetje,quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef petraa het volgende:
B: Lieke valt op gespierde, mooie mooiboy mannen, nog nooit heeft ze zo'n man gehad als Huub nog nooit van haar leven. We gaan een keer met Dimitri praten.
Klinkt bekend nietwaar ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef beequeen het volgende:
WB tegen Eric: Je hebt het nog nooit voor mij opgenomen, niet in gesprekken of in daden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |