Tsja, hij pretendeert al sinds binnenkomst goed met knuppels en Ballen overweg te kunnen, wellicht kan hij jouw gereedschap ook wel hebben!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
daar heeft ie wel 2 handen voor nodig om die onder controle te houden. En er zit geen grip op mijn ballen.. *scheer*
Dat hebben we 2 weken terug gezien toen Lieke hem wilde zoenen...hij wist nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Brian heeft als doel Lieke te zoenen om Huub gek te makne.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
DGK_REDACTIE, haak hem nu maar, dit is ook geen porum:
[afbeelding]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:36 schreef Varen het volgende:
Natasia heeft verhoging, 38 zoveel, Palma heeft haar in bed gelegd
Tijd voor een feestje zeker?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat de goeie kant op. De rechter borst zal wel ontstoken zijn.![]()
![]()
Ik zeg: Jaap er bij, terror op Tilly!quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:41 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
ook al last van vliegen?
Jammer tilly, je hield je altijd zo neutraal, maar vandaag dus niet.
Echt vreemd, Tilly is normaal gesproken heel neutraal en objectief.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
En ik maar denken dat ze niet mochten klooien met het eten....quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
Erik zegt nu tegen Tilly dat hij heel hard in het eten van Lieke heeft gespuugd... Tilly lacht.
Die nagelneus zit er ook alleen maar om ''BN''-er te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Clank het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |