Hoe doe je dat ???quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef noekje het volgende:
Ontspan je wenkbrauwen!
Ook goed smorguns. Heb je mij gehoord over de locatie waar je zou moeten zijn om te werken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ter duidelijkheid...hoe weet jij of iemand die thuis zit niet werkt...ik ben fotojournalist soort van en ik zit ook de helft van de tijd thuis te schrijven en foto's maken/bewerken...en werken heeft niks met streams te maken toch...
Oftewel hij is in opperste staat van paraatheid.quote:
Gewoon lekker los laten hangen en bungelen die wenkbrauwen. Ook is het nodig om je ogen te ontspannen zei Nancy.quote:
Stttttttttttttttttttttttttttt Petraaquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Oftewel hij is in opperste staat van paraatheid.![]()
Dat krijg je als de helft mag uitslapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is niet druk in het klasje van Nancy
[afbeelding]
Ik ontspan..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Gewoon lekker los laten hangen en bungelen die wenkbrauwen. Ook is het nodig om je ogen te ontspannen zei Nancy.
Ik zie niks meer!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat je een grapje maakt...beetje goedkope opmerking..daarbij ga het mannen volk nou niet afzeiken want je weet neit waar je aan begint..echt niet..Fok forum of niet..ik zeg wat ik wil...en niemand die dat tegen houd zolang ik zeg IK vind is het mijn mening. dus bereid je voor als je die strijd wil aangaan...maar ben daarvoor niet in de stemming..
Als mannen zo dom zijn waarom verdienen ze anno 2007 voor een bepaalde baan 1.5 keer meer dan een vrouw met de zelfde baan verdient. (ik ben daar niet voor ben voor gelijkheid)..maar om even de werkelijkheid anno 2007 weer te geven...trieste wereld...
http://www.dumpert.nl/mediabase/17784/c429ab6c/index.html
zo zijn blondjes hahah
Palma is ook heel blij met de nieuwe uitslaap-regeling .... NOTquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat krijg je als de helft mag uitslapen![]()
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor de mensen die de streams saai vinden:
....
Meen je dat nou....jemig dat wist ik niet.....staat toch bij als je de streams (cos) saai vind zoals er geschreven werd...maar bedankt dat je energie hebt gestoken in iets wat me dus echt geen moer boeit.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.
Jij kunt beter een ander topic zoeken het is COS Comment on streams.....not streamers.. oepsquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt beter een ander topic zoeken, hier is het onderwerp COS.
tjah...waarom zou je de Bergman Kliniek niet mogen noeman danquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
Huub is op weg om een plaatje op te nemen.
Natas gaat vanmiddag om 4 uur naar de kliniek die niet genoemd mag worden, omdat de rechterborst nog steeds veel vocht vasthoudt.
Bedoel je de BK van dokter LBquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:45 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
tjah...waarom zou je de Bergman Kliniek niet mogen noeman dan
Zou die plaat van Huub de zomerhit worden dit jaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Dark het volgende:
Huub is op weg om een plaatje op te nemen.
Natas gaat vanmiddag om 4 uur naar de kliniek die niet genoemd mag worden, omdat de rechterborst nog steeds veel vocht vasthoudt.
Kuch, Telefoonwinkelquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Voor de mensen die de streams saai vinden en even iets anders willen (lichtelijk of topic):
http://www.dumpert.nl/mediabase/17749/70475635/index.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/17646/e7437901/index.html
http://www.dumpert.nl/mediabase/17654/47b0e77f/index.html
de derde is heel byzonder..die zal een miljoenen contract krijgen zonder welke contest dan ook. echt kippenvel voor iemand die in een supermarkt werkt!!
Is dit nieuw? Of stond dit al lang gepland? Zo jah? Wat kansloos van die videoboodschap, zo nee, nog kansloser, Eric is duidelijk de loser van het huis!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
Het is ook de dag dat Marielle vanavond om half 8 kom om Erik mentaal te ondersteunen, ze heeft al in een brief aangegeven dat ze evt. gaat slaan.
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:26 schreef DrsH het volgende:
Amanda krijgt Yoga les van BrRRRRRRRRRRRRR ontspan je anus
Ohm mane padme ohm...............Hairquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:12 schreef SiRojK het volgende:
Ik ga helemaal kapot hier.. Had Oooooooooooooooooooooooohm, al lang niet meer gehoord
Ontspan je mond en IIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKK frusty. Nee hoor daarvoor is mijn ego en charisma te grootquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?
En dan zo van boven af je lul er n sjorrenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Benen over je hoofd heen, strek je benen:
[afbeelding]
Jaap moet eens ophouden met het noemen van getalletjes, hij wordt te blij met zijn website, als dit zo doorgaat wordt het saaiquote:Op 13 juni 2007 02:41 schreef KingJaap het volgende:
Statistieken Update!
Hier weer eens een bericht van Servant Sjoerd! Kingjaap.nl blijft doorwalsen met blik op oneindig en ziet wel waar het schip strandt... Momenteel 100.935e van de wereld en 380e van Nederland, maar geen reden tot juichen, want nog 379 plekken te gaan!!! In ieder geval zijn we de volgende websites voorbijgestreefd: cu2.nl voetbal.nl politie.nl nieuws.nl feyenoord.nl consumentenbond.nl 3fm.nl
Van alle bewoners heeft de KONING VAN DE KOOI de Hyves met de meeste fans, namelijk : 2957, tegenover Huub 2542, Brian 480, Natasia 252, Eric 134, Amanda 33 en Lieke 0
Dat ben ik wel een beetje met je eens...alsof anale sex zo raar is...weet je hoeveel mensen dat doen..minsten de helft...en daarbij...er zijn zo onwijs veel mannen die homo's goor vinden en ondertussen hun pik pompen in de reet van hun vriendin....anale sex is ok. hypocryt gelulquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:07 schreef maril het volgende:
[..]
Je bent wel erg onder de indruk van de anale sex die die twee hebben gehad, je hebt het er altijd over, frusty?
Ach, ik kan er wel om lachen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap moet eens ophouden met het noemen van getalletjes, hij wordt te blij met zijn website, als dit zo doorgaat wordt het saai
Wow!quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor de afwisseling : De beelden zijn mooi
[afbeelding]
Ooooohmmmmmmmmmmm.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Spreiden is les 2, volgende week zelfde tijd, zelfde stream ....
welke vleugels dan joh...die van der maandverband zeker..quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:32 schreef Anderkeertje het volgende:
Amanda heeft pijn aan haar vleugeltjes: of te veel getraind of te veel gerukt
Is dit nieuw? Is dit een actie van de FEBO? Of was dit al geplanned? Dan snap ik niet waarom die videoboodschap is gekomenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
Het is ook de dag dat Marielle vanavond om half 8 kom om Erik mentaal te ondersteunen, ze heeft al in een brief aangegeven dat ze evt. gaat slaan.
Als het goed is is hij dan al opgerot.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Wel vet trouwens dat ze bij Jensen Eric gewoon overslaan... Hahahhaha
wees blij,quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Dellie gilt even tegen de regie dat ze eerst een sigaret wil roken, voordat ze met Fries gaat lopen.
Mijn boxen ontploften bijna.
Niet helemaal nieuw, Eric heeft Marielle gisteren/eergisteren uitgenodigd. Hij heeft het wel Natasia gezegd en gevraagd het niet verder te vertellen. Ik denk dat de videoboodschap al in de pijplijn zat en daarom gewoon is doorgegaan, dat Eric op dat moment bezoek aanvraagd is toeval.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Is dit nieuw? Is dit een actie van de FEBO? Of was dit al geplanned? Dan snap ik niet waarom die videoboodschap is gekomen
Shit...een gangbangquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja had vannacht een natte droom, toen ze bijna klaarkwam, stonden er allemaal schreeuwende mensen om haar heen.
Yenne en Yairo, luisteren jullie mee?![]()
Huub is een plaatje aan het opnemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is serieus aan het trainen.
Het dwergje Huub met zijn zielige grote bek is nergens te zien.
Die zielige grote bek is naar de studio om z'n wereldhit "Nooit meer naar huis..." op te nemen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
En natuurlijk zijn wonden aan het likken aangezien hij gisteravond de grootste nederlaag heeft geledenquote:
Het zou met niets verbazen, pizzahut is ook een hit geweestquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, das waar ook: de zomerhit van 2007.![]()
Er komt een moment dat de bewoners beseffen dat hij heel weinig kan incasseren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En natuurlijk zijn wonden aan het likken aangezien hij gisteravond de grootste nederlaag heeft geleden.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef Dark het volgende:
Natas geeft Amanda de goede raad om een keer gewoon te gaan slapen en niet te neuken.
Amanda vindt dat moeilijk.
Wordt net zo'n grote hit als die van Natasia en dochterquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, das waar ook: de zomerhit van 2007.![]()
Huub is één van de weinige mensen in het huis die 'fouten' meteen toe kan geven en een leuke dosis zelfspot heeft.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er komt een moment dat de bewoners beseffen dat hij heel weinig kan incasseren.
Dan is hij snel wel ivm fysiek geweld.
Dat werd gisteren erg duidelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Huub is één van de weinige mensen in het huis die 'fouten' meteen toe kan geven en een leuke dosis zelfspot heeft.
Brian doet de juiste oefeningen als voorbereiding op het worstelen met Huub.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
De training neemt steeds andere vormen aan:
[afbeelding]
En bij de volgende oefening moet hij dat doen met Japioquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
De training neemt steeds andere vormen aan:
[afbeelding]
Buiten het feit dat Huub er niet is en niks te zoeken heeft bij die les, kijkt Huub wel link uit. Die door en door ordinaire hondenkop heeft hem eerder aan paar beuken verkocht, waar hij een gekneusde rib aan over heeft gehouden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Is dat hondje van jou in je avatar? Hoe heet die?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |