Ik ontken alles, maar volgens mij lezen 'ze' gewoon allesquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:21 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we stoere baggeraars zijn, dat willen we wetennnnn.
De eigenaar van dit forum is trots op de omvang ervan dus ga heen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:21 schreef TherAngelina het volgende:
En datte we stoere baggeraars zijn, dat willen we wetennnnn.
Als je je omdraait dan zie je je beeldscherm niet meer tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:22 schreef noucky het volgende:
Was in de verkeerde blijkbaar, disana gaf me effe seintje.
Deze tekst poste ik:
Ik zie soms ratten in mijn beeldscherm en als ik me omdraai er niks te bekennen is ......... dat is pas para
Nee, want jij hebt heul niet meegebaggerdquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:23 schreef YoWilly het volgende:
Ben geen baggeraar![]()
en als ik het ben wil ik het niet weten![]()
Nu toch welquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt heul niet meegebaggerd.
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
De eigenaar van dit forum is trots op de omvang ervan dus ga heen.![]()
'k zit nog op m'n werk....ga d'r rond 07:30 wel inquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nu wel. Net op of moet je er nog in?
Kun je zien hoe para ik wordquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je je omdraait dan zie je je beeldscherm niet meer toch
Vrij logisch![]()
DGK gaat dat niet redden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)
Mensen het was me een zwaar genoegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:25 schreef noucky het volgende:
[..]
We houden ervan om zijn werk te vernaggelen -)
Ga je? Slaap lekker!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 05:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mensen het was me een zwaar genoegen![]()
WTF reageer IK niet snel genoegquote:Op woensdag 13 juni 2007 05:27 schreef TherAngelina het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid... doen jullie 'Reageren' of 'Snel reageren'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |