En dan gaat hij met zijn 'gezonde dosis zelfspot' natuurlijk 80.000 keer herhalen dat hij verloren heeft en voor lul komt te staan op tv.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
Huub gaat waarschijnlijk helemaal ingemaakt worden, met boter en suiker!
overdrijf niet zo zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Natasja had vannacht een natte droom, toen ze bijna klaarkwam, stonden er allemaal schreeuwende mensen om haar heen.
Yenne en Yairo, luisteren jullie mee?![]()
Japio fietst weer vanaf het moment dat hij is begonnen met Nando, de nieuwe PTquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft trouwens gisteren wel Brian verslagen in de poll maar het lijkt erop dat hij alleen maar Huub wil verslaan. Hij is weer aan het fietsen nu. Heb ik hem een tijd niet meer zien doen. Ik denk echt dat hij weer vervalt in zijn oude gedrag.
Je bedoelt de "CoraJaap" zoals Eric dat zo mooi treffend zei gisteren...?quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft trouwens gisteren wel Brian verslagen in de poll maar het lijkt erop dat hij alleen maar Huub wil verslaan. Hij is weer aan het fietsen nu. Heb ik hem een tijd niet meer zien doen. Ik denk echt dat hij weer vervalt in zijn oude gedrag.
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je bedoelt de "CoraJaap" zoals Eric dat zo mooi treffend zei gisteren...?![]()
Het heeft best wel wàt opgeleverd toch, 2e plaats in de populariteitspoll.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.
Overdrijven? Je zal je ''moeder'' dat horen zeggen op de streams, walgelijk.quote:
Hij heeft ook nog niets gepost op z'n blog. Wel mensen oproepen op hem te stemmen maar een bedankje kan er (nog) niet vanaf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
Natuurlijk was het allemaal vooropgezet spel van Jaap om Huub van de 1e plaats af te stoten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ja maar dan is hij zichzelf. TerrorJaap is een act. Als hij die nog een keer gaat opvoeren vind ik het zo niet geloofwaardig meer. Als je er achteraf over gaat zeiken dat het je zoveel energie kost en dat het je niks oplevert dan is voor mij de lol er wel af.
Jaap wil zijn terror nu gaan richten op Huub en ik denk dat dat averechts gaat werken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niets gepost op z'n blog. Wel mensen oproepen op hem te stemmen maar een bedankje kan er (nog) niet vanaf.
Juist een goed idee, Huub kan er erg slecht tegen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap wil zijn terror nu gaan richten op Huub en ik denk dat dat averechts gaat werken.
Dat is denk ik dan ook een makke van Jaap. Hij speelt bijna constant een DGK Jaap maar vergeet dat veel kijkers ook willen weten wie hij werkelijk is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap kan simpelweg zichzelf niet zijn in het huis, want in feite is Jaap een zielig vet speenvarken. Daarom creeerde hij ransjaap..maar als je constant iemand moet spelen die je niet bent dan vreet dat energie. Jaap met zijn "ransjaap is echt authentiek Jaap"...kiss my ass..dat is een act.
Toch vind ik Jaap wel ok..maar alleen als ransjaap..en dat is het zielige.
En wie heeft Jaap eigenlijk? Zou Lieke hen erin houden ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Juist een goed idee, Huub kan er erg slecht tegen.
Die kan alleen maar uitdelen en niets incasseren, èn hij heeft alleen maar Lieke als steun, en verder niemand.
Ja, daar zit ik op te wachten..........op het huwelijk van Jaapquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe populariteitspoll is in de week na het huwelijk.
Het is gewoon zo dat mensen die kijken niet snel meer zullen overstappen van hun favoriete groepje..tenzij je echt een naaistreek levert zoals Eric dan val je naar beneden. Jaap kan alleen Huub verslaan als hij fulltime terror doet, Huub iets afgrijselijks doet. Als Jaap teruggaat naar het BAN groepje zal hij nog verder zakken in de popi poll. Huub is in de kooi meer een uitvergroting van zichzelf..Jaap is iemand die een karakter wil spelen en totaal zichzelf niet is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Natuurlijk was het allemaal vooropgezet spel van Jaap om Huub van de 1e plaats af te stoten.
Nu Terror-Jaap als act niet het resultaat heeft gegeven moet hij het over een andere boeg gaan gooien.
Zelf weet hij nog niet welke, dat gaf hij al aan in een gesprek met Eric..
Huub heeft aangegeven niet te kunnen zingen, dat ze dan toch een liedje met hem op willen nemen is hun risicoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de hele tijd een beeld van de narcistische vals zingende Huub.
Precies. Mensen willen meerdere kanten van iemand zien. Huub is een klootzak op zijn tijd maar vaak ook lief, grappig,. brutaal en erkent zijn eigen schuld..daarom is Huub populair.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan ook een makke van Jaap. Hij speelt bijna constant een DGK Jaap maar vergeet dat veel kijkers ook willen weten wie hij werkelijk is.
Dat mannetje dekt zich constant in.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft aangegeven niet te kunnen zingen, dat ze dan toch een liedje met hem op willen nemen is hun risico
Tja en we zitten allemaal op het huwelijk van Jaap te wachten, wat zal hij dan stijgen in de pol, vooral als hij de ransJaap act op wil voeren, hopelijk luistert hij goed naar Cora, en word het een normaal huwelijksfeest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:02 schreef Peter6000 het volgende:
De nieuwe populariteitspoll is in de week na het huwelijk.
Niet goed genoeg volgens zijn eigen zeggen. Daarbij zegt het niks over of het nu ook wat op gaat leveren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het heeft best wel wàt opgeleverd toch, 2e plaats in de populariteitspoll.
Ik moet wel zeggen dat hij tijdens het dansen met lieke en het worstelen met Huub ik hem toen wel warderen kon, maar mijn stem zal hij nooit krijgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies. Mensen willen meerdere kanten van iemand zien. Huub is een klootzak op zijn tijd maar vaak ook lief, grappig,. brutaal en erkent zijn eigen schuld..daarom is Huub populair.
Ransjaap is alleen ranzig. De liefde tussen hem en Cora komt ongeloofwaardig over..zoals hij een paar weken terug onder de dekens dook en opeens over haar tieten begon..beetje genant.
Kwam ze even controleren of hij wel aan het sporten was?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Brian kreunt dat het een lieve lust is, tijdens het sporten, Amanda hoorde hem helemaal bij de paardenbak.
laat los dan.....oooooooooohhhhhhhmmmmmmquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de hele tijd een beeld van de narcistische vals zingende Huub.
Ik vind het wel knap hoor. Ik was 30 minuten geleden al overleden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Brian kreunt dat het een lieve lust is, tijdens het sporten, Amanda hoorde hem helemaal bij de paardenbak.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Kwam ze even controleren of hij wel aan het sporten was?
Wees blij dat Cora naar de Toppers wilde, anders waren ze al getrouwd geweest...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik op te wachten..........op het huwelijk van Jaap![]()
Daarom was Amanda ook zo verbaasd, 's-nachts hoort ze hem nooit kreunen ....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Dark het volgende:
Dan loop ik koffie en cake mis...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap hoor. Ik was 30 minuten geleden al overleden.
Dat zegt ook al genoeg, de toppers gaan voor je trouwdag.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wees blij dat Cora naar de Toppers wilde, anders waren ze al getrouwd geweest...![]()
als je een moeder bent mag je natuurlijk nooit meer openlijk over sex pratenquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Overdrijven? Je zal je ''moeder'' dat horen zeggen op de streams, walgelijk.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zegt ook al genoeg, de toppers gaan voor je trouwdag.
Om welke a ging het precies?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef kleinzusje het volgende:
Bericht 1% gewijzigd door kleinzusje op 13-06-2007 12:25 (e veranderd in a)
wat dan? in elk geval geen niveauquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat die Elly vanavond nog terug komt (de zuipende avondbutler).
Voegt toch wel wàt toe.
Als je niet wilt begrijpen, goed hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
als je een moeder bent mag je natuurlijk nooit meer openlijk over sex pratenlekker boeiend zeg.
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef De_Moester het volgende:
[..]
wat dan? in elk geval geen niveau![]()
Hij wordt helemaal para, brother.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef SiRojK het volgende:
Die trapt zo je hoofd er af :
[afbeelding]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordtquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop wel dat die Elly vanavond nog terug komt (de zuipende avondbutler).
Voegt toch wel wàt toe.
Zie het zo. Hij heeft eindelijk iets gevonden wat hij wel kan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordt![]()
wij allemaal wel in min of meerdere mate, anders keken we niet naar dgkquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb behoefte aan platvloersheid en mensen die dronken afgevoerd worden.![]()
Gelukkig is hij een gecontroleerde parabrother.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:32 schreef SiRojK het volgende:
Wat de fuck man... dit is echt terreur, wat een conditie heeft die man
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik had em nog nooit zien boksen met Hans, maar als ik dit zie is het best gevaarlijk als die man para wordt![]()
Tis ook een uitlaatklep natuurlijk... De ene doet yoga, de ander gooit het er op deze manier uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.
ja ik zag het net ook .. Yuckoquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je niet wilt begrijpen, goed hoor.
Btw, je YT filmpje in je sig doet het niet, vraag me af waarom, maar eigenlijk kan ik het wel raden.
Vandaar de pammetjes. Als hij los gaat , is ie echt niet meer te houden idd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian een paar keer (bijna) z'n kontrole is kwijtgeraakt in die para-situatie's, is het eigenlijk best link hem zo te trainen als een vechtmachine. Mocht hij een keer volledig doordraaien dan zijn de gevolgen niet te overzien, de bewaking kan dan nooit op tijd ingrijpen.
Iris.....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef CoT het volgende:
Peter, hoe heet je hond nou?
Uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Gaat Brian dood?
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef noekje het volgende:
Gaat Brian dood?
Ik ging al gebak bestellen.....maar afgebeldquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegen![]()
wurggrepenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef SiRojK het volgende:
Hans leert hem een paar vieze worsteltrucjes
[afbeelding]
Ik neem niet aan dat Marielle dezelfde "behandeling"' krijgt als de laatste date van Eric...quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:46 schreef CoT het volgende:
Die vriendin van Smeric komt vanavond?
Hopelijk weer terror![]()
Je hebt het schreeuwen gemist. Ik zal even een soort van schriftelijke reconstructie geven:quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Heb snel de streams aangezet.. maar het valt tegen![]()
En dan uitgevoerd door Brian "ik heb een beetje moeite met grenzen" Kubatz graag....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Hans vraagt of wurgsex niks is voor Amanda. Amanda zegt van wel.
ja 't is wel een eng trio zo samenquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef beequeen het volgende:
Hans vraagt of wurgsex niks is voor Amanda. Amanda zegt van wel.
verwacht ik niet....quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat Marielle dezelfde "behandeling"' krijgt als de laatste date van Eric...
![]()
Klopt, maar terecht, ik zie weinig mensen zo ver gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt het schreeuwen gemist. Ik zal even een soort van schriftelijke reconstructie geven:
*Hans slaat Brian*
AAAAAAAHHHHHHH (schreeuwt)
*Brian gooit handschoenen uit*
*Brian doet z'n vest open en hapt naar adem*
*Brian hangt voorover op z'n knieën*
Even een OT vraagje. Heb jij een brief geschreven aan Lieke, i.v.m. het schelden van Huub over kanker?quote:
Marielle ongeveer 20:00. Japio en Amanda waren rond 18:30 terug van Jensen, ik gok dat Brian, Lieke en Huub wel op diezelfde tijd terug zullen zijn. Huub is nu naar een platenopname.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Yollie het volgende:
Hoe laat komt Mariel vanavond en hoe laat is Huub weer terug van Jensen?
Volgens mij komt Marielle om 19.30 en Huub is zijn plaatje opnemen, dus nog niet naar Jensen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:55 schreef Yollie het volgende:
Hoe laat komt Mariel vanavond en hoe laat is Huub weer terug van Jensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |