vrouwen en auto'squote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
omdat ze het net niet haalde
Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Fugie het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat het de laatste aflevering was
Ik vind het wel jammer, was een van de weinige series die ik echt perse moest zien. En het einde is zo open als een einde kan zijn, je kan denk ik 100 scenarios bedenken die kunnen gebeuren naar aanleiding van de serie
Soprano familie had wel wat met de vijanden in het water gooien ralph en die kerel uit juniors crew zijn ooit in het water gedumpt onze vriend PUSSY overigens een van de coolste bijnamen ooit in een serie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef planethugo het volgende:
DONT STOP!!!!
or david chase sleeps with the fishes
Inderdaad, de enige serie die ik elke week trouw downloade en gelijk keek. De seizoen boxen kocht ik zodra ze in de winkel lagen (heb zelfs de eerste seizoenen geimporteerd uit de VS.) The Wire vind ik ook geweldig, maar op de een of andere manier leef ik echt mee met alle karakters uit The Sopranos. De ene haat je de andere niet, maar bij allemaal denk je na het uitzetten van de tv: goh wat zouden ze nu aan het doen zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.
Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:37 schreef Noax het volgende:
HBO Confirms that Tony was not killed
Ergens anders het volgende:
I read this on the NJ.com Sopranos forum from poster "yanks08." It's a very interesting theory:
"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
Toch had ie nog een prachtige aflevering waarin hij het pokeren in het gesticht rundequote:Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef Proximo het volgende:
Dat aftakelen van Junior vond ik eigenlijk het slechtste stuk van de laatste seizoenen, hij was leuker zoals in seizoen 1 t/m 4
Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.
Idd, ik heb ook niet het idee dat het gelijk een dag erna is geweest, de hele NYC crew was ook al moe van het zoeken en had alweer zin om gewoon geld te gaan verdienen ipv hide and seek te spelen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.
Dat verklaart prima waarom z'n jas uit is.
hopelijk toch een filmquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef planethugo het volgende:
Dit is een andere theorie heb de eindcredits niet bij de torrent zitten dus kan het alleen via dat filmpje zien.
geinig stukjequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:09 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vP-COx1JFkc
Hier ben ik het ook mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Dos37 het volgende:
De beste uitleg vind ik nog dat. Tony niet gewacked is maar dat "the audience" is gewacked.
Die ene gast lult uit zn nek. De enige andere Leotardo die er staat is Patty, zn vrouw.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef planethugo het volgende:
Dit is een andere theorie heb de eindcredits niet bij de torrent zitten dus kan het alleen via dat filmpje zien.
Het was rustig, totdat Tony z'n mannen weer op Phil afstuurde omdat hij dacht dat NY Carlo had vermoord. Toen Tony Phil liet vermoorden wist je zeker dat de NY familie hem terug zou pakken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook mee eens.
In maffialand was het weer rustig. Dus dat de kogel daar vandaan komt geloof ik niet.
Tuurlijk niet die schele heeft toch zonder mede weten van Phil een deal gemaakt met NJ. Wapen stilstand voor het leven van phil al werd dat niet gezegdquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het was rustig, totdat Tony z'n mannen weer op Phil afstuurde omdat hij dacht dat NY Carlo had vermoord. Toen Tony Phil liet vermoorden wist je zeker dat de NY familie hem terug zou pakken.
Ehhhh, Butch maakte een deal. Dat telefoongesprek op die bandrecorder, de sitdown in die koude hangar... heb je wel een beetje opgelet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het was rustig, totdat Tony z'n mannen weer op Phil afstuurde omdat hij dacht dat NY Carlo had vermoord. Toen Tony Phil liet vermoorden wist je zeker dat de NY familie hem terug zou pakken.
Verrek dat was me ontschoten ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet die schele heeft toch zonder mede weten van Phil een deal gemaakt met NJ. Wapen stilstand voor het leven van phil al werd dat niet gezegd
Mikey Palmici, had die ook wel wat langer in de serie wiillen zien. Hij zou samen met junior tony even uit de weg ruimen zei ie tegen die domme vriendin van 'm. Ook toen ze op tv was: 'voordat ie ging rennen zei ie nog dat ie veel van me hield' terwijl ie iets zei van: piss-off stupid bitchquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:58 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
Soprano familie had wel wat met de vijanden in het water gooien ralph en die kerel uit juniors crew zijn ooit in het water gedumpt onze vriend PUSSY overigens een van de coolste bijnamen ooit in een serie.
In de Pilot heeft ie amper dat NJ accentquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef planethugo het volgende:
iedereen is oud geworden als je seizoen 1 nogeens bekijkt. ga ik binnenkort denk ik nog maareens doen als ik tijd hebTony is in seizoen 6 ook een heel stuk dikker als in het eerste, in het eerste seizoen lispelt ie ook nog erg trouwens
ja idd, daar had ie in seizoen 1 nog haren geloof ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:27 schreef =HellFire= het volgende:
Tony heeft trouwens net als Rene uit 'Allo 'Allo ook zo'n deuk in zijn voorhoofd, viel me laatst op, hehe. Had ie volgens mij in het begin ook niet?
Was dat niet met onderzoek naar kanker of zo in seizoen 5 vlak voordat die adriana bijna tot zijn goomar gemaakt had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja idd, daar had ie in seizoen 1 nog haren geloof ik
een heel lekker wijf maar niet de lekkerste, de laatste 2 goomars van tony waren lekkerde.quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
een heel lekker wijf maar niet de lekkerste, de laatste 2 goomars van tony waren lekkerde.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
Die Bevilaqua zit toch echt in de bak?
Stond ie nog met een bezopen kop in het zwembad van tony te pissenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:24 schreef Dos37 het volgende:
wat ik trouwens ook vergeten was dat Tony ooit de tweeling broer van Patsi heeft laten vermoorden en nu worden ze familie
Eensquote:Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mis iets vandaag....
Super tof!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Slayage het volgende:
http://abcnews.go.com/Video/playerIndex?id=3294276
![]()
Homo's mag ie idd niet echt geloof ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Proximo het volgende:
Paulie komt in de serie nou ook niet echt over als een ruimdenkend mens![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Homo's mag ie idd niet echt geloof ik.
Alles wat niet Italiaans is mag die niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Homo's mag ie idd niet echt geloof ik.
Heaheaheaheaheahaquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]
Die vingertjes en die kop altijd![]()
http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closurequote:NEW YORK—Actor James Gandolfini, best known for his portrayal of mob kingpin Tony Soprano on the hit HBO show The Sopranos, was shot to death Tuesday in a Greenwich Village restaurant by a fan unable to accept the open-ended conclusion of the series finale that aired earlier this month.
Wat een kutgeintje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:02 schreef RudyCarell het volgende:
R.I.P James Gandolfini aka Tony Soprano
[afbeelding]
[..]
http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closure
Hahahahah.quote:Gandolfini's murder comes in the wake of several recent attempts on the actor's life following the airing of the series finale, which included a car bomb that exploded when he remote-started his car, and an attempted garroting while he rode in the front seat of a cab. Though the star is mourned by millions, many expressed relief that Tony Soprano's saga is definitively over.
"Thank God it finally happened," said Lenox Hill Hospital general surgery resident David Kinsky, who was sitting at a table adjacent to Gandolfini's at the time of the murder. "I just knew that was how the story was meant to end. After the finale, I was so anxious and depressed I could hardly sleep."
Yet other eyewitnesses characterized Gandolfini's death as "predictable," "cheap," and "devoid of imagination."
"I'm an intelligent person—I didn't need to be spoon-fed an ending like this," Occhiuto's bartender Kim Romano said. "The killer obviously didn't get that the finale was meant to show Tony doomed to live out his violent gangland existence in an infinite, monotonous loop. Like the Journey song at the end said, 'It goes on and on and on and on.'"
Ironically, far from satisfactorily resolving the fate of Tony Soprano, Gandolfini's brutal slaying will most likely only intensify the controversy among fans, and will serve as prime water-cooler discussion material for days, if not weeks, to come.
In a late-night City Hall press conference, New York mayor Michael Bloomberg refused to comment on the killing.
"No, no, don't tell me what happened," said Bloomberg, hastily plugging his ears. "I TiVo'ed the last six episodes but I've been too busy to watch them. No spoilers, please."
toen ik het las dacht ik, hartaanval ofzo (zwaarlijfigheid en alles), maar toen ik shot dead las, dacht ik, my assquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
klinkt wel fake idd
Leuke theorie! Ik heb gister de laatste 3 episodes gekeken en was in eerste instantie niet echt blij met het einde. Maar na een kleine bezinking vond ik het eigenlijk toch wel een goed einde. Niks geen cliché eindes die veel mensen mischien verwacht zouden hebben...quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:37 schreef Noax het volgende:
"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
quote:
Hoewel ik HD-DVD/Blu-Ray een succesje gun ofzo hoor, vraag ik me af wat de meerwaarde er van is. Eén seizoen op één schijf, okee. Maar Tony's vet in full high definition, hm.... daarentegen... z'n goomah's...quote:
ach het zal er vast een stuk scherper uitzien maar het verschil wat een dvd met vhs is zal het toch niet zijn lijkt me. Voorlopig zie ik iig geen reden om zoiets aan te schaffenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hoewel ik HD-DVD/Blu-Ray een succesje gun ofzo hoor, vraag ik me af wat de meerwaarde er van is. Eén seizoen op één schijf, okee. Maar Tony's vet in full high definition, hm.... daarentegen... z'n goomah's...
gokje: vlak voor kerstquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
en we weten nog steeds niet wanneer seizoen 6 part 2 op dvd wordt gereleased
quote:(Novum) - The Sopranos, de maffiaserie die haar fans vorige maand in het ongewisse liet na de laatste aflevering van het laatste seizoen, is vandaag genomineerd voor vijftien Emmy Awards. De televisiefilm 'Bury my heart at wounded knee' is met zeventien nominaties echter de grootste kanshebber bij de belangrijkste Amerikaanse televisieprijzen.
James Gandolfini, die de legendarische maffiabaas Tony Soprano speelde, maakt kans op een Emmy voor beste acteur in een dramaserie. Hij neemt het op tegen onder anderen Kiefer Sutherland voor zijn rol in 24. Edie Falco, bekend als trouwe echtgenote Carmella Soprano, is genomineerd als beste actrice in een dramaserie. Zij heeft concurrentie van onder anderen Minnie Driver, Patricia Arquette en Sally Field.
Ook dingt The Sopranos mee naar de prijs voor beste dramaserie. In die categorie doen verder Boston Legal, Grey's Anatomy, House en Heroes mee. In de categorie beste komedie zijn de series Ugly Betty, Entourage, 30 Rock, Two and a half Men, en de winnaar van vorig jaar, The Office, genomineerd.
Een zeer spannende categorie is die voor beste acteur in een komedie. Daar gaat het tussen Ricky Gervais (Extras), Steve Carell (The Office), Tony Shalhoub (Monk), Alec Baldwin (30 Rock) en Charlie Sheen ((Two and a half Men).
Ook bij de prijs voor beste acteur in een miniserie of tv-film spant het erom. Daar nemen onder anderen Robert Duvall, Tom Selleck, William H. Macy en Matthew Perry het tegen elkaar op.
Bij de cast van Grey's Anatomy zal de spanning eveneens hoog oplopen tijdens de awardshow. Daar zijn actrices Katherine Heigl, Chandra Wilson en Sandra Oh genomineerd in de categorie beste vrouwelijke bijrol in een dramaserie.
De Emmy Awards worden op 16 september uitgereikt in Los Angeles.
idd ja, kiefer sutherland als beste acteur, begrijp me goed: hij speelt Jack Bauer echt geweldig maar erg verrassende prestaties zijn het niet, enige emotie is moeilijk bij 'm te bespeuren en seizoen 6 was al helemaal niet indrukwekkend. Daarnaast is het gewoon routine voor 'm geworden zonder verrassend acteerwerk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dat beste Drama moet met gemak kunnen. Maarja, Emmy Awards
Niet eens die mooie foto van alle cast op een rijtje, van het laatste seizoen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
This title will be released on October 23, 2007
Mwoah, hij vooral grappig door Chrissie en Paulie maar voor de rest is het een behoorlijk matige aflevering qua inhoud imho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Voor mij blijft de beste aflevering nog steeds Pine Barrens
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef Blupp het volgende:
waarom 6-2 ??
ik heb nu seizoen 4 af, moet 5 en 6 dus nog kijken; waar slaat dat 6-2 op??
Gandolfini heeft ooit eens gezegt wel klaar te zijn met Tony, dus die kans lijkt me behoorlijk klein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...![]()
Maar er gingen toch ook nog geruchten over een film?
okay dankje, kan ik mn zwager zeggen dattie die rommel ook koopt, kennik dat ook weer ff lenenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...![]()
Er gingen geen geruchten over een film. Door het open einde zou er eventueel een film gemaakt kunnen worden. Voortbordurend op de serie. Volgens mij heb ik dit ergens gelezen. Maar ik denk dat dit nog wel een tijdje zal duren, aangezien James Gandolfini helemaal is uitgekeken op de rol van Tony.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt. Kan alleen niet zeggen dat hij daar al zo briljant in speelt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ben maar weer aan S1 begonnen. En wat blijkt, Vito komt daar al in voor! Speelt ene bange Gino als Chrissie die Goodfellas scene herhaalt in de bakery en die bediende in zn foot schiet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef dvdfreak het volgende:
Sopranos 6-2
Adviesprijs: ¤ 69,99
bol.com prijs: ¤ 64,99
Releasedatum: 28.11.2007
bol.com
Sopranos 6-2
als ze net uitzijn zijn ze volgens mij altijd zo prijzig geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).
Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
Ik meen mij te herinneren dat Sopranos S4 in het begin voor 79,00 werd aangeboden op bol.com. Later zijn er de aanbiedingen. Betalen voor een illegale versie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).
Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens opquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
Dat is de moeite waard!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
Whehe, ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef planethugo het volgende:
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens op
Ik ook niet. Hopelijk zien we dan nog dat Silvio er weer bovenop is gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
Totaal geen problemen mee!
Vast wel. Zou stom zijn als ze het niet doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:45 schreef DubzOne het volgende:
Iemand hier toevallig enig idee of er op de korte termijn een complete DVD- box uitkomt van seizoen 1 t/m 6.2?!
Het verveelde ook bijna geen moment, al vond ik seizoen 6 wel een raar tintje hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:48 schreef AJ1987 het volgende:
Toevallig ook laatst weer paar afleveringen teruggekeken. Wat blijft dit een meesterlijke serie
Zij zit later ook in Entourage, als haarzelf (Jamie) maar heb je vast al gezien.quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef Professional het volgende:
Heb nu 6 afleveringen van seizoen 6 gezien, en het is te hilarisch voor woorden eigenlijk.
En Meadow blijft echt een lekker wijf.
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:50 schreef JDx het volgende:
De eerste seizoenen vond ik toch het tofste, behalve die moeder dan.
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...quote:Op zondag 19 april 2015 12:15 schreef JDx het volgende:
Christopher Moltisanti![]()
En m'n vriendin is helamaal weg van Adriana La Cerva, bang voor de toekomst haha
Ja ach, in Better Call Saul komt het ook allemaal door Chuck, maar die gast kan me ook niet boeien, ook veel kwam door z'n vader, die was ook allang niet meer in beeld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.
[..]
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...
En niet op gaan zittenquote:Op maandag 27 april 2015 08:45 schreef JDx het volgende:
En nee onze hond heet geen Cosette, maar Miley
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.quote:
tenzij je door elkaar bent van de heroinequote:Op maandag 27 april 2015 21:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |