Ik ook niet. Hopelijk zien we dan nog dat Silvio er weer bovenop is gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
Totaal geen problemen mee!
Vast wel. Zou stom zijn als ze het niet doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:45 schreef DubzOne het volgende:
Iemand hier toevallig enig idee of er op de korte termijn een complete DVD- box uitkomt van seizoen 1 t/m 6.2?!
Het verveelde ook bijna geen moment, al vond ik seizoen 6 wel een raar tintje hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:48 schreef AJ1987 het volgende:
Toevallig ook laatst weer paar afleveringen teruggekeken. Wat blijft dit een meesterlijke serie
Zij zit later ook in Entourage, als haarzelf (Jamie) maar heb je vast al gezien.quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef Professional het volgende:
Heb nu 6 afleveringen van seizoen 6 gezien, en het is te hilarisch voor woorden eigenlijk.
En Meadow blijft echt een lekker wijf.
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:50 schreef JDx het volgende:
De eerste seizoenen vond ik toch het tofste, behalve die moeder dan.
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...quote:Op zondag 19 april 2015 12:15 schreef JDx het volgende:
Christopher Moltisanti![]()
En m'n vriendin is helamaal weg van Adriana La Cerva, bang voor de toekomst haha
Ja ach, in Better Call Saul komt het ook allemaal door Chuck, maar die gast kan me ook niet boeien, ook veel kwam door z'n vader, die was ook allang niet meer in beeld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.
[..]
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...
En niet op gaan zittenquote:Op maandag 27 april 2015 08:45 schreef JDx het volgende:
En nee onze hond heet geen Cosette, maar Miley
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.quote:
tenzij je door elkaar bent van de heroinequote:Op maandag 27 april 2015 21:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |