quote:(Novum) - The Sopranos, de maffiaserie die haar fans vorige maand in het ongewisse liet na de laatste aflevering van het laatste seizoen, is vandaag genomineerd voor vijftien Emmy Awards. De televisiefilm 'Bury my heart at wounded knee' is met zeventien nominaties echter de grootste kanshebber bij de belangrijkste Amerikaanse televisieprijzen.
James Gandolfini, die de legendarische maffiabaas Tony Soprano speelde, maakt kans op een Emmy voor beste acteur in een dramaserie. Hij neemt het op tegen onder anderen Kiefer Sutherland voor zijn rol in 24. Edie Falco, bekend als trouwe echtgenote Carmella Soprano, is genomineerd als beste actrice in een dramaserie. Zij heeft concurrentie van onder anderen Minnie Driver, Patricia Arquette en Sally Field.
Ook dingt The Sopranos mee naar de prijs voor beste dramaserie. In die categorie doen verder Boston Legal, Grey's Anatomy, House en Heroes mee. In de categorie beste komedie zijn de series Ugly Betty, Entourage, 30 Rock, Two and a half Men, en de winnaar van vorig jaar, The Office, genomineerd.
Een zeer spannende categorie is die voor beste acteur in een komedie. Daar gaat het tussen Ricky Gervais (Extras), Steve Carell (The Office), Tony Shalhoub (Monk), Alec Baldwin (30 Rock) en Charlie Sheen ((Two and a half Men).
Ook bij de prijs voor beste acteur in een miniserie of tv-film spant het erom. Daar nemen onder anderen Robert Duvall, Tom Selleck, William H. Macy en Matthew Perry het tegen elkaar op.
Bij de cast van Grey's Anatomy zal de spanning eveneens hoog oplopen tijdens de awardshow. Daar zijn actrices Katherine Heigl, Chandra Wilson en Sandra Oh genomineerd in de categorie beste vrouwelijke bijrol in een dramaserie.
De Emmy Awards worden op 16 september uitgereikt in Los Angeles.
idd ja, kiefer sutherland als beste acteur, begrijp me goed: hij speelt Jack Bauer echt geweldig maar erg verrassende prestaties zijn het niet, enige emotie is moeilijk bij 'm te bespeuren en seizoen 6 was al helemaal niet indrukwekkend. Daarnaast is het gewoon routine voor 'm geworden zonder verrassend acteerwerk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dat beste Drama moet met gemak kunnen. Maarja, Emmy Awards
Niet eens die mooie foto van alle cast op een rijtje, van het laatste seizoen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
This title will be released on October 23, 2007
Mwoah, hij vooral grappig door Chrissie en Paulie maar voor de rest is het een behoorlijk matige aflevering qua inhoud imho.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Voor mij blijft de beste aflevering nog steeds Pine Barrens
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef Blupp het volgende:
waarom 6-2 ??
ik heb nu seizoen 4 af, moet 5 en 6 dus nog kijken; waar slaat dat 6-2 op??
Gandolfini heeft ooit eens gezegt wel klaar te zijn met Tony, dus die kans lijkt me behoorlijk klein.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...![]()
Maar er gingen toch ook nog geruchten over een film?
okay dankje, kan ik mn zwager zeggen dattie die rommel ook koopt, kennik dat ook weer ff lenenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...![]()
Er gingen geen geruchten over een film. Door het open einde zou er eventueel een film gemaakt kunnen worden. Voortbordurend op de serie. Volgens mij heb ik dit ergens gelezen. Maar ik denk dat dit nog wel een tijdje zal duren, aangezien James Gandolfini helemaal is uitgekeken op de rol van Tony.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt. Kan alleen niet zeggen dat hij daar al zo briljant in speelt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ben maar weer aan S1 begonnen. En wat blijkt, Vito komt daar al in voor! Speelt ene bange Gino als Chrissie die Goodfellas scene herhaalt in de bakery en die bediende in zn foot schiet.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef dvdfreak het volgende:
Sopranos 6-2
Adviesprijs: ¤ 69,99
bol.com prijs: ¤ 64,99
Releasedatum: 28.11.2007
bol.com
Sopranos 6-2
als ze net uitzijn zijn ze volgens mij altijd zo prijzig geweest.quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).
Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
Ik meen mij te herinneren dat Sopranos S4 in het begin voor 79,00 werd aangeboden op bol.com. Later zijn er de aanbiedingen. Betalen voor een illegale versie?quote:Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).
Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens opquote:Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
Dat is de moeite waard!quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
Whehe, ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef planethugo het volgende:
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens op
Ik ook niet. Hopelijk zien we dan nog dat Silvio er weer bovenop is gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
Totaal geen problemen mee!
Vast wel. Zou stom zijn als ze het niet doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:45 schreef DubzOne het volgende:
Iemand hier toevallig enig idee of er op de korte termijn een complete DVD- box uitkomt van seizoen 1 t/m 6.2?!
Het verveelde ook bijna geen moment, al vond ik seizoen 6 wel een raar tintje hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:48 schreef AJ1987 het volgende:
Toevallig ook laatst weer paar afleveringen teruggekeken. Wat blijft dit een meesterlijke serie
Zij zit later ook in Entourage, als haarzelf (Jamie) maar heb je vast al gezien.quote:Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef Professional het volgende:
Heb nu 6 afleveringen van seizoen 6 gezien, en het is te hilarisch voor woorden eigenlijk.
En Meadow blijft echt een lekker wijf.
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.quote:Op dinsdag 21 april 2015 13:50 schreef JDx het volgende:
De eerste seizoenen vond ik toch het tofste, behalve die moeder dan.
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...quote:Op zondag 19 april 2015 12:15 schreef JDx het volgende:
Christopher Moltisanti![]()
En m'n vriendin is helamaal weg van Adriana La Cerva, bang voor de toekomst haha
Ja ach, in Better Call Saul komt het ook allemaal door Chuck, maar die gast kan me ook niet boeien, ook veel kwam door z'n vader, die was ook allang niet meer in beeld.quote:Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.
[..]
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...
En niet op gaan zittenquote:Op maandag 27 april 2015 08:45 schreef JDx het volgende:
En nee onze hond heet geen Cosette, maar Miley
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.quote:
tenzij je door elkaar bent van de heroinequote:Op maandag 27 april 2015 21:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |