abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:20:34 #1
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387159
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:21:12 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_50387183
ik las dat is geeindigd met een ontzettend anti climax...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:22:47 #3
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387239
ja en niet iedereen is daar blij mee
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:25:36 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50387363
tvp
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:27:38 #5
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_50387443
Ik wist trouwens helemaal niet dat het de laatste aflevering was
Ik vind het wel jammer, was een van de weinige series die ik echt perse moest zien. En het einde is zo open als een einde kan zijn, je kan denk ik 100 scenarios bedenken die kunnen gebeuren naar aanleiding van de serie
pi_50387466
geen sopranos meer
pi_50387585
waarom zit meadow niet aan tafel?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 juni 2007 @ 21:31:26 #8
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50387609
omdat ze het net niet haalde
pi_50387780
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:31 schreef dvdfreak het volgende:
omdat ze het net niet haalde
vrouwen en auto's
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:43:41 #10
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50390971
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Fugie het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat het de laatste aflevering was
Ik vind het wel jammer, was een van de weinige series die ik echt perse moest zien. En het einde is zo open als een einde kan zijn, je kan denk ik 100 scenarios bedenken die kunnen gebeuren naar aanleiding van de serie
Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.
"Veni, vidi, vici."
pi_50391433
DONT STOP!!!!

or david chase sleeps with the fishes
  dinsdag 12 juni 2007 @ 22:58:01 #12
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50391624
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef planethugo het volgende:
DONT STOP!!!!

or david chase sleeps with the fishes
Soprano familie had wel wat met de vijanden in het water gooien ralph en die kerel uit juniors crew zijn ooit in het water gedumpt onze vriend PUSSY overigens een van de coolste bijnamen ooit in een serie.
"Veni, vidi, vici."
pi_50397546
Shiet! Net dus ook gekeken. Ik had ondertussen alweer met een grote kop in de krant zien staan dat het einde een grote anti-climax zou zijn. Gelukkig vond ik het allemaal wel meevallen. Er zaten weer zoveel briljante momenten in en ik ben eigenlijk dik tevreden met het einde.

Maar goed het is wel echt voorbij nu . Ik snap niet dat James uitgekeken was op zijn rol. Damn lijkt me echt goddelijk om te spelen ook al is het 10 of meer jaar achter elkaar. Sowieso zal het wel wat moeite kosten om nu van zijn imago af te komen als hij andere projecten gaat doen. Ik zag al dat hij in een untitled Earnest Hemingway film, de man zelf gaat spelen, zal mij benieuwen .
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 13 juni 2007 @ 04:37:44 #14
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_50398172
HBO Confirms that Tony was not killed

The significance of Tony looking up was that he knew he could be wacked at any second and he was going to have to live like that for the rest of his life.

Summary
http://www.hbo.com/sopranos/episode/

Tony is the first to arrive at Holsten's for a family dinner. He sits in a booth and plays a song on the jukebox, watching the door. Carmela enters and joins him, asking about his meeting with Mink. He tells her Carlo's gonna testify and she takes the news with a sigh. AJ arrives next, complaining about the more mundane tasks of his job but quotes old advice from his father: "Try to remember the times that were good." Meanwhile, Meadow struggles to parallel park outside. Customers come and go - a shady looking guy who's been sitting at the counter enters the restroom. Finally parking the car, Meadow runs inside to join her family, just in time for dinner.

Ergens anders het volgende:

I read this on the NJ.com Sopranos forum from poster "yanks08." It's a very interesting theory:

"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_50399212
*tvp.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_50401229
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:43 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Sopranos was inderdaad een van die series die ik altijd wat dan ook downloade ook als de dvd box uit kwam dan kocht ik hem meteen, ik ken geen andere serie waaraan ik zo lang loyaal ben geweest, en ik nog wel een paar jaar zal zijn, want hoevaak pak ik niet even een box en denk ik oh ja die ep was goed ik kijk de 2 eps er voor en die erna even om een avond door te komen.
Inderdaad, de enige serie die ik elke week trouw downloade en gelijk keek. De seizoen boxen kocht ik zodra ze in de winkel lagen (heb zelfs de eerste seizoenen geimporteerd uit de VS.) The Wire vind ik ook geweldig, maar op de een of andere manier leef ik echt mee met alle karakters uit The Sopranos. De ene haat je de andere niet, maar bij allemaal denk je na het uitzetten van de tv: goh wat zouden ze nu aan het doen zijn
pi_50401321
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 04:37 schreef Noax het volgende:
HBO Confirms that Tony was not killed

Ergens anders het volgende:

I read this on the NJ.com Sopranos forum from poster "yanks08." It's a very interesting theory:

"Tony falls asleep last week in a barren room. No sheets on bed, no alrms clock, nothing. When he apparently wakes up, there are sheets on bed, a mirror, an alarm clock with music going off. None of that was in the end of last week's show. Tony dreams the whole last episode. A.J getting settled, Phil going down and agent harris cheering for him, Meadow becoming a lawyer and getting married. In the end, he sees himself sitting at the table. He is dreaming of having dinner with his family. Its ends when tony wakes up from his great dream. When A.J. says during the episode, "you are all living in a dream", that is a clue. sheets on bed, A.J's comment, and tony seeing himself at the end are all clues that the show really ended last week. This weeks episode was all a dream."
Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.
pi_50401867
had ik gister ook al ergens gelezen die theorie ja, maar dat lijkt me toch wel heel erg onwaarschijnlijk. Droomscenes in The Sopranos waren heel erg verwarrend, dan was Ralphie vast ook nog wel even voorbijgekomen met zijn kale kop. En als die droom dan zo happy was, waarom ontploft de auto van aj dan en wordt carlo een rat?

Ook die summary op de hbo site had ik gister al gelezen maar dat zegt eigenlijk niks... laat staan dat tony wel of niet dood is, denk zelf dat ie niet dood is maar gewoon para werd.
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:11:39 #19
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50407536
Dat aftakelen van Junior vond ik eigenlijk het slechtste stuk van de laatste seizoenen, hij was leuker zoals in seizoen 1 t/m 4
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_50407733
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:11 schreef Proximo het volgende:
Dat aftakelen van Junior vond ik eigenlijk het slechtste stuk van de laatste seizoenen, hij was leuker zoals in seizoen 1 t/m 4
Toch had ie nog een prachtige aflevering waarin hij het pokeren in het gesticht runde

Die moppen
  woensdag 13 juni 2007 @ 13:26:09 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50408095
De beste uitleg vind ik nog dat. Tony niet gewacked is maar dat "the audience" is gewacked.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50410946
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 10:04 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Het viel mij alleen op dat hij niet meer z'n leren jack en meeste van zijn kleding aan had. Interessant.
Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.

Dat verklaart prima waarom z'n jas uit is .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 13 juni 2007 @ 14:59:58 #23
11884 Meyer_Lansky
Mastermind of the Mob
pi_50411551
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:43 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dat klopt, maar waarom gaat iedereen er stilzwijgend vanuit dat de laatste aflevering zich direct de volgende dag afspeelde? Als ik de aflevering zo bekijkt wijst alles er op dat er een paar dagen, misschien wel een paar weken tussen de ene, en de andere aflevering zit. Kijk bijvoorbeeld naar Janice, die al relatief rustig thuis zat, en dat haar kinderen al hadden besloten wat ze gingen doen. Of naar Carmella, die al aan het zeuren was over hun hideout.

Dat verklaart prima waarom z'n jas uit is .
Idd, ik heb ook niet het idee dat het gelijk een dag erna is geweest, de hele NYC crew was ook al moe van het zoeken en had alweer zin om gewoon geld te gaan verdienen ipv hide and seek te spelen.
3 for us, 1 for the government and 2 for Meyer.
pi_50415665
Dit is een andere theorie heb de eindcredits niet bij de torrent zitten dus kan het alleen via dat filmpje zien.
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:09:02 #25
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
  woensdag 13 juni 2007 @ 17:16:00 #26
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50416603
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef planethugo het volgende:
Dit is een andere theorie heb de eindcredits niet bij de torrent zitten dus kan het alleen via dat filmpje zien.
hopelijk toch een film
pi_50418316
quote:
geinig stukje

dat filmpje wat ik post slaat trouwens nergens op wat die gast zegt over de eindcredits, dat iemand in de diner aangegeven stond als Nicky leotardo, zie die naam nergens staan. Dus wat ie zegt over een mogelijke film, dat zelfs James Gandolfini gezegd zou hebben dat ie er mogelijk komt, geloof ik ook niet echt
pi_50420381
Ik vind het nog steeds een geslaagd einde. Heel Amerika in rep en roer - geweldig.
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:13:40 #29
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50423200
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 13:26 schreef Dos37 het volgende:
De beste uitleg vind ik nog dat. Tony niet gewacked is maar dat "the audience" is gewacked.
Hier ben ik het ook mee eens.

In maffialand was het weer rustig. Dus dat de kogel daar vandaan komt geloof ik niet.
Zomaar iemand die hij vroeger genaaid heeft vind ik veel te slap. In de endcredits staat bv niet Robert Patrick, ook al komt er iemand binnen die erg op hem lijkt. Die gast aan de bar is ook niemand, dat is volgens mij gewoon een knipoog naar The Godfather om de spanning op te bouwen.

Als je het mij vraagt staat de Soprano familie als metafoor voor de hele VS. In zijn totaliteit een crimineel geheel, dat is de rol van Tony. Dan heb je het gedeelte van de bevolking dat hier zonder wroeging van profiteert, dat is Carmella natuurlijk. De kinderen stellen de mensen voor die protesteren, maar uiteindelijk toch ook profiteren van de rijkdom en er in meegaan. Zie de bizarre turn-around van Meadow, die opeens vindt dat Italianen in de VS onterecht worden beschuldigd van maffia-praktijken. ("The countless times I saw the FBI take you away" Dit vind ik overigens de slapste karakter verandering. ) En dan Anthony die wel spartelt maar uiteindelijk ook veel te slap is om niet gewoon mee te doen. ("No more SUV for me" en dan naar een BMW toelopen, ja toch... )

De toekomst is dat Tony wordt aangeklaagd en waarschijnlijk op oude leeftijd gaat dementeren. En zijn hele leven lang zal hij gespannen kijken naar elke deur die open gaat. Dat is zijn lot. En wij als publiek hebben slechts een gedeelte van het leven van de Sopranos mogen zien. Plotseling, zonder een schot te horen, was het voorbij.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 13 juni 2007 @ 20:29:39 #30
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50423929
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:48 schreef planethugo het volgende:
Die ene gast lult uit zn nek. De enige andere Leotardo die er staat is Patty, zn vrouw.

En de man die naar de plee gaat staat er als "Man in members only jacket". Onzin dus.

En ik geloof niet dat er een film komt.
pi_50428276
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef ErikT het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook mee eens.

In maffialand was het weer rustig. Dus dat de kogel daar vandaan komt geloof ik niet.
Het was rustig, totdat Tony z'n mannen weer op Phil afstuurde omdat hij dacht dat NY Carlo had vermoord. Toen Tony Phil liet vermoorden wist je zeker dat de NY familie hem terug zou pakken.
  woensdag 13 juni 2007 @ 22:33:07 #32
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50429942
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Het was rustig, totdat Tony z'n mannen weer op Phil afstuurde omdat hij dacht dat NY Carlo had vermoord. Toen Tony Phil liet vermoorden wist je zeker dat de NY familie hem terug zou pakken.
Tuurlijk niet die schele heeft toch zonder mede weten van Phil een deal gemaakt met NJ. Wapen stilstand voor het leven van phil al werd dat niet gezegd
  woensdag 13 juni 2007 @ 23:00:40 #33
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50431312
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef Giechel_Ho het volgende:

[..]

Ehhhh, Butch maakte een deal. Dat telefoongesprek op die bandrecorder, de sitdown in die koude hangar... heb je wel een beetje opgelet?
Bovendien dachten ze meteen dat Carlo geflipt was.
pi_50437603
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 22:33 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet die schele heeft toch zonder mede weten van Phil een deal gemaakt met NJ. Wapen stilstand voor het leven van phil al werd dat niet gezegd
Verrek dat was me ontschoten ja.
pi_50449400
dit komt uit het hart
en ben het ergens ook nog wel eens met 'm. Fucking david chase
pi_50454264
lol, die guyfromboston echt briljant, hoe oneens ik het ook met hem ben, toch kan ik zo goed begrijpen wat hij bedoelt
  donderdag 14 juni 2007 @ 16:43:50 #38
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:59:07 #39
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_50488130
Wat een serie
opgezegd@fok.nl
pi_50494455
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:58 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

Soprano familie had wel wat met de vijanden in het water gooien ralph en die kerel uit juniors crew zijn ooit in het water gedumpt onze vriend PUSSY overigens een van de coolste bijnamen ooit in een serie.
Mikey Palmici, had die ook wel wat langer in de serie wiillen zien. Hij zou samen met junior tony even uit de weg ruimen zei ie tegen die domme vriendin van 'm. Ook toen ze op tv was: 'voordat ie ging rennen zei ie nog dat ie veel van me hield' terwijl ie iets zei van: piss-off stupid bitch

De hit zelf
pi_50494663
Vet jonge Paulie daar nog zeg! Pfoe, Paulie zag er oud uit in de laatste aflevering.
pi_50494722
iedereen is oud geworden als je seizoen 1 nogeens bekijkt. ga ik binnenkort denk ik nog maareens doen als ik tijd heb Tony is in seizoen 6 ook een heel stuk dikker als in het eerste, in het eerste seizoen lispelt ie ook nog erg trouwens
pi_50494910
Tony heeft trouwens net als Rene uit 'Allo 'Allo ook zo'n deuk in zijn voorhoofd, viel me laatst op, hehe. Had ie volgens mij in het begin ook niet?
pi_50494923
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:21 schreef planethugo het volgende:
iedereen is oud geworden als je seizoen 1 nogeens bekijkt. ga ik binnenkort denk ik nog maareens doen als ik tijd heb Tony is in seizoen 6 ook een heel stuk dikker als in het eerste, in het eerste seizoen lispelt ie ook nog erg trouwens
In de Pilot heeft ie amper dat NJ accent
pi_50496110
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 18:27 schreef =HellFire= het volgende:
Tony heeft trouwens net als Rene uit 'Allo 'Allo ook zo'n deuk in zijn voorhoofd, viel me laatst op, hehe. Had ie volgens mij in het begin ook niet?
ja idd, daar had ie in seizoen 1 nog haren geloof ik
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:30:49 #46
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50496895
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

ja idd, daar had ie in seizoen 1 nog haren geloof ik
Was dat niet met onderzoek naar kanker of zo in seizoen 5 vlak voordat die adriana bijna tot zijn goomar gemaakt had.
"Veni, vidi, vici."
pi_50497674
Hmm, Adriana.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:04:36 #48
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50498169
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:50 schreef =HellFire= het volgende:
Hmm, Adriana.
een heel lekker wijf maar niet de lekkerste, de laatste 2 goomars van tony waren lekkerde.
"Veni, vidi, vici."
pi_50498609
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:04 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

een heel lekker wijf maar niet de lekkerste, de laatste 2 goomars van tony waren lekkerde.
Uiteraard. Maar ze heeft wel wat over zich heen wat toch uniek maakt. En het is een echt rockwijf he hehe.

Maar ik bedoelde meer, hoe ze aan haar einde kwam... en seizoen 5... nostalgie bijna.
pi_50516058
Die Bevilaqua zit toch echt in de bak?
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:26:52 #51
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50516089
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 12:25 schreef Erasmusch het volgende:
Die Bevilaqua zit toch echt in de bak?

Verdacht van doodslag op politieagent
Weet niet of 'ie veroordeeld is.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50516595
Ja, wel meer van die acteurs (en actrices volgens mij ook) zitten in de bak of hebben criminele activiteiten op hun naam staan. Tony Sirico (Paulie!) is ook echt geen lieverdje hoor.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 12:45:52 #53
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50516619
LastFM
  zaterdag 16 juni 2007 @ 23:24:09 #54
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50533271
wat ik trouwens ook vergeten was dat Tony ooit de tweeling broer van Patsi heeft laten vermoorden en nu worden ze familie
  zondag 17 juni 2007 @ 13:31:36 #55
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_50543334
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 23:24 schreef Dos37 het volgende:
wat ik trouwens ook vergeten was dat Tony ooit de tweeling broer van Patsi heeft laten vermoorden en nu worden ze familie
Stond ie nog met een bezopen kop in het zwembad van tony te pissen
  maandag 18 juni 2007 @ 00:48:09 #56
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50564329
Robert Iler — In July 2001, the actor who plays Anthony Soprano, Jr., was arrested for armed robbery of two Brazilian tourists and possession of marijuana. He pled guilty to a charge of larceny and received three years' probation.

Richard Maldone — The actor who played Acting Capo Albert Barese has previously been arrested and convicted for assault, grand larceny, forgery, and criminal possession of stolen property. In April 2003, he was arrested on a drug charge that could have landed him 15 years, but the case was dismissed.

Vincent Pastore — In April 2005, the actor who played mob-soldier-turned-rat Big Pussy Bonpensiero was charged for assaulting his girlfriend during an argument in a car. He allegedly smacked her head around and slammed it into the auto's gear shift. He then yanked her out of the car. He received community service hours.

Tony Sirico, the actor who plays mob underboss Paulie Walnuts, was charged with numerous criminal activities totaling twenty-eight arrests and a prison term before turning to acting in the mid-1970s. Some of his more notable arrests were for a chain of nightclub hold-ups.

Mooi stelletje bij elkaar daar op de set
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  maandag 18 juni 2007 @ 10:30:14 #57
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50569506
Ik mis iets vandaag....
LastFM
  dinsdag 19 juni 2007 @ 11:47:24 #58
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50608541
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:30 schreef -skippybal- het volgende:
Ik mis iets vandaag....
Eens
pi_50635497
-Rabia Al-Basri
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:08:59 #60
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50638587
geweldig johnny sack
pi_50642202
quote:
Super tof!!!! Zijn de Clintons ook Sopranos-fans eik? Moet haast wel.

En inderdaad, Johnny Sack erin. Hahaha.

Er is trouwens een enorme opsplitsing qua politieke richting in The Sopranos. Mensen als James Gandolfini zijn eigenlijk heel sociaal-democratisch (voor zover dat kan in Amerka), terwijl Tony Sirico zo conservatief rechts is als de pest; een echte Bush-fan in hart en nieren.... Paulie zou je niet zo snel zien in een Hillary clipje .
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:46:31 #62
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50661462
Paulie komt in de serie nou ook niet echt over als een ruimdenkend mens
pi_50661571
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:46 schreef Proximo het volgende:
Paulie komt in de serie nou ook niet echt over als een ruimdenkend mens
Homo's mag ie idd niet echt geloof ik .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:55:43 #64
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50661803
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

It's a fuckin' disgrace!!
LastFM
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:49:28 #65
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_50663988
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:49 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Alles wat niet Italiaans is mag die niet.
"Veni, vidi, vici."
pi_50664650
Mja, in de series vind ik het bv. niet erg dat ze heel Christelijk zijn (hoort er nou eenmaal bij, plus het hypocriete eraan maakt het komisch!) of dat ze op Bush stemmen (Edie Falco of James G. die op Bush stemmen IRL? Yeah right!) in de series, of dat ze allerlei andere minderheden keihard afkraken, maar ik heb altijd het idee dat Paulie in het echt ook gewoon Paulie is. En da's inderdaad niet bepaald ruimdenkend of progressief hehe...

Grappige vent verder, Paulie rules. Maar Tony en James G., da's echt een wereld van verschil.
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:51:38 #67
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_50666863
zat net te zappen zie de youtube filmpje op nos journaal
pi_50694903

Die vingertjes en die kop altijd
pi_50717109
Haha Paulie is koel
pi_50740013
ben in spanje op vakantie, zag ik gister de aflevering van tony met die goomar van z´n pa uit seizoen 5, maar dan in het spaans. Ongeloofelijk hoe slecht, snap niet dat men dat hier gewend is.
pi_50740789
In Italie is ie ook niet echt aangeslagen. Had het er over met een groepje Italianen en die begonnen meteen te janken over stereotypes, discriminatie (zie Columbus Day episode ), terroni, Napoli is geen Italie, boevenstaat etc
  woensdag 27 juni 2007 @ 00:30:44 #72
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50882721
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef Erasmusch het volgende:
[afbeelding]

Die vingertjes en die kop altijd
Heaheaheaheaheaha

Die lach moet er nog bij
pi_50963307
R.I.P James Gandolfini aka Tony Soprano

quote:
NEW YORK—Actor James Gandolfini, best known for his portrayal of mob kingpin Tony Soprano on the hit HBO show The Sopranos, was shot to death Tuesday in a Greenwich Village restaurant by a fan unable to accept the open-ended conclusion of the series finale that aired earlier this month.
http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closure
  vrijdag 29 juni 2007 @ 11:49:58 #74
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_50964906
Is het wel echt waar of een hoax? Vind er niets anders over?
Als het waar is: kutzooi
pi_50965080
yeah right, dikke hoax
pi_50965102
dan hebben veel sites het nieuws... Google ik weet niet 100% ik werd gebeld...

ik begin nu wel te twijfelen...
pi_50965629
the onion staat erom bekend dat ze neppe 'nieuwsberichten' het net opzetten. allemaal onzin, maar blijkbaar vallen een aantal mensen er wel voor
pi_50965701
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 11:02 schreef RudyCarell het volgende:
R.I.P James Gandolfini aka Tony Soprano

[afbeelding]
[..]

http://www.theonion.com/c(...)fini_shot_by_closure
Wat een kutgeintje!

Ik schrok één seconde
pi_50965783
quote:
Gandolfini's murder comes in the wake of several recent attempts on the actor's life following the airing of the series finale, which included a car bomb that exploded when he remote-started his car, and an attempted garroting while he rode in the front seat of a cab. Though the star is mourned by millions, many expressed relief that Tony Soprano's saga is definitively over.

"Thank God it finally happened," said Lenox Hill Hospital general surgery resident David Kinsky, who was sitting at a table adjacent to Gandolfini's at the time of the murder. "I just knew that was how the story was meant to end. After the finale, I was so anxious and depressed I could hardly sleep."

Yet other eyewitnesses characterized Gandolfini's death as "predictable," "cheap," and "devoid of imagination."

"I'm an intelligent person—I didn't need to be spoon-fed an ending like this," Occhiuto's bartender Kim Romano said. "The killer obviously didn't get that the finale was meant to show Tony doomed to live out his violent gangland existence in an infinite, monotonous loop. Like the Journey song at the end said, 'It goes on and on and on and on.'"

Ironically, far from satisfactorily resolving the fate of Tony Soprano, Gandolfini's brutal slaying will most likely only intensify the controversy among fans, and will serve as prime water-cooler discussion material for days, if not weeks, to come.

In a late-night City Hall press conference, New York mayor Michael Bloomberg refused to comment on the killing.

"No, no, don't tell me what happened," said Bloomberg, hastily plugging his ears. "I TiVo'ed the last six episodes but I've been too busy to watch them. No spoilers, please."
Hahahahah.
pi_50967225
-Rabia Al-Basri
pi_50967503
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
klinkt wel fake idd
toen ik het las dacht ik, hartaanval ofzo (zwaarlijfigheid en alles), maar toen ik shot dead las, dacht ik, my ass
-Rabia Al-Basri
pi_50978316
ik schrok ook 1 seconde
  vrijdag 29 juni 2007 @ 18:44:05 #84
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50978599
Goeie matige grap
LastFM
  vrijdag 29 juni 2007 @ 19:04:27 #85
155616 Proximo
For god, king & country
pi_50979221
Matige kut grap, T overleeft al die aanslagen
pi_51087026
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 04:37 schreef Noax het volgende:

Leuke theorie! Ik heb gister de laatste 3 episodes gekeken en was in eerste instantie niet echt blij met het einde. Maar na een kleine bezinking vond ik het eigenlijk toch wel een goed einde. Niks geen cliché eindes die veel mensen mischien verwacht zouden hebben...

Maar toch kan ik me niet helemaal vinden in bovenstaande theorie. Sowieso niet omdat de droomafleveringen normaal gesproken een ander karakter hebben en dat de laatste aflevering een redelijk 'logisch' vervolg was op de voorafgaande. Toch blijven er wel een paar vraagtekens die je in die theorie inderdaad terugvindt. Tony wordt anders wakker dan dat hij in slaap gevallen is en waarom zou Harris überhaupt Phil aan Tony 'overhandigen'?! Ook het einde heeft - achteraf gezien - veel weg van het ontwaken uit een droom.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  dinsdag 3 juli 2007 @ 16:43:25 #87
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_51098453
achnee tuurlijk is het geen droom, dat is nog de meest onnozele theorie imo. Aangezien de droomscenes idd een totaal ander karakter hadden. Harris wilde tony gewoon uit sympathie helpen en het hoeft niet dezelfde dag te zijn dat tony wakker wordt als dat ie in slaap viel
pi_51527540
zo,
heb seizoen 1 net achter de kiezen en nu met 2 begonnen, keigaaf!
  maandag 16 juli 2007 @ 17:27:49 #89
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51527685

300 dollartjes
LastFM
pi_51530740
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]

300 dollartjes

En rond die prijs was wel te verwachten...
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  maandag 16 juli 2007 @ 19:08:48 #91
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51530850
Zou dat kogelgat precies bij Tony met bloedvlekken een hint zijn?
LastFM
pi_51531971
hmm vorige week seizoen 2 gekocht, heb tot nu toe alleen 1 en 2 origineel, nog maar even wachten met de rest tot die ultieme collectie uit is dus
  maandag 16 juli 2007 @ 20:40:55 #93
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51534260
quote:
Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]

300 dollartjes
binnekort op hd dvd
pi_51571684
Lijkt super nep die voorkant. Die R is normaal nooit zo.
pi_51571732
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

binnekort op hd dvd
Hoewel ik HD-DVD/Blu-Ray een succesje gun ofzo hoor, vraag ik me af wat de meerwaarde er van is. Eén seizoen op één schijf, okee. Maar Tony's vet in full high definition, hm.... daarentegen... z'n goomah's...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:13:44 #96
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51574578
of meadow
pi_51575056
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:59 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hoewel ik HD-DVD/Blu-Ray een succesje gun ofzo hoor, vraag ik me af wat de meerwaarde er van is. Eén seizoen op één schijf, okee. Maar Tony's vet in full high definition, hm.... daarentegen... z'n goomah's...
ach het zal er vast een stuk scherper uitzien maar het verschil wat een dvd met vhs is zal het toch niet zijn lijkt me. Voorlopig zie ik iig geen reden om zoiets aan te schaffen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:26:43 #98
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51575128
en we weten nog steeds niet wanneer seizoen 6 part 2 op dvd wordt gereleased
pi_51575206
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
en we weten nog steeds niet wanneer seizoen 6 part 2 op dvd wordt gereleased
gokje: vlak voor kerst
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:30:23 #100
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_51575264
meestal wel
pi_51590779
Eind november, begin december ja. Ik haal em sowieso! Vond Seizoen 6.2 eik helemala niet zo slecht.

Daarbij moet ik wel zeggen dat mijn Sopranos-fix over is. Ik was bezig met seizoen 2 maar ik ben gewoon gestopt met kijken, nadat ik vrede had met het einde van S6E21. Gek he?
  woensdag 18 juli 2007 @ 13:28:34 #102
184336 Vale17
Divide et impera
pi_51591356
Seizoen 6.2 was achteraf inderdaad helemaal niet zo slecht. In het begin vond ik het verhaal wat minder, minder actie, meer op de fysieke problemen van Tony en Anthony gericht. Maar achteraf, na het nog een keer gezien te hebben had het ook wel wat. Je merkte wel dat ze aan het afbouwen waren met de serie, de moraal ging meer spelen.

Ook het einde kan ik mee leven, natuurlijk dacht je aan het spectaculaire aflevering na de een-na-laatste aflevering gezien te hebben. Wellicht komt er ooit nog een vervolg(film)?!
pi_51646630
Ik heb net het laatste seizoen afgekeken maar wat blijft het toch een briljante serie. Ik heb hem jarenlang met veel plezier gevolgd en vind het een erg mooi einde. Het zet je aan het denken en is iig geen cliche einde.

Erg mooi...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:57:00 #104
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_51657847
lijkt erop dat men de serie als geheel nog even wil gaan eren op de komende Emmy awards:
quote:
(Novum) - The Sopranos, de maffiaserie die haar fans vorige maand in het ongewisse liet na de laatste aflevering van het laatste seizoen, is vandaag genomineerd voor vijftien Emmy Awards. De televisiefilm 'Bury my heart at wounded knee' is met zeventien nominaties echter de grootste kanshebber bij de belangrijkste Amerikaanse televisieprijzen.

James Gandolfini, die de legendarische maffiabaas Tony Soprano speelde, maakt kans op een Emmy voor beste acteur in een dramaserie. Hij neemt het op tegen onder anderen Kiefer Sutherland voor zijn rol in 24. Edie Falco, bekend als trouwe echtgenote Carmella Soprano, is genomineerd als beste actrice in een dramaserie. Zij heeft concurrentie van onder anderen Minnie Driver, Patricia Arquette en Sally Field.

Ook dingt The Sopranos mee naar de prijs voor beste dramaserie. In die categorie doen verder Boston Legal, Grey's Anatomy, House en Heroes mee. In de categorie beste komedie zijn de series Ugly Betty, Entourage, 30 Rock, Two and a half Men, en de winnaar van vorig jaar, The Office, genomineerd.

Een zeer spannende categorie is die voor beste acteur in een komedie. Daar gaat het tussen Ricky Gervais (Extras), Steve Carell (The Office), Tony Shalhoub (Monk), Alec Baldwin (30 Rock) en Charlie Sheen ((Two and a half Men).

Ook bij de prijs voor beste acteur in een miniserie of tv-film spant het erom. Daar nemen onder anderen Robert Duvall, Tom Selleck, William H. Macy en Matthew Perry het tegen elkaar op.

Bij de cast van Grey's Anatomy zal de spanning eveneens hoog oplopen tijdens de awardshow. Daar zijn actrices Katherine Heigl, Chandra Wilson en Sandra Oh genomineerd in de categorie beste vrouwelijke bijrol in een dramaserie.

De Emmy Awards worden op 16 september uitgereikt in Los Angeles.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:07:05 #105
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_51658197
Nou, dat beste Drama moet met gemak kunnen. Maarja, Emmy Awards
LastFM
  vrijdag 20 juli 2007 @ 13:25:44 #106
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_51658881
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dat beste Drama moet met gemak kunnen. Maarja, Emmy Awards
idd ja, kiefer sutherland als beste acteur, begrijp me goed: hij speelt Jack Bauer echt geweldig maar erg verrassende prestaties zijn het niet, enige emotie is moeilijk bij 'm te bespeuren en seizoen 6 was al helemaal niet indrukwekkend. Daarnaast is het gewoon routine voor 'm geworden zonder verrassend acteerwerk.

Als die wint boven Gandolfini dan is het toch diept triest
pi_51660865
Idd, ik ben zelf groot 24 fan maar Kiefer speelt al jaren precies dezelfde rol...

DIe 15 nominaties zijn zeer terecht, ben benieuwd welke ook daadwerkelijk gewonnen worden
pi_51815492
Ricky!!! Die was als tenenkrommende baas in The Office UK veel beter dan Steve. Niet dat de laatste slecht is, maar bij The Office hoort alles tenenkrommend te zijn... en dat kan Gervais veel beter.

En uiteraard moet James G. winnen. Anders verband ik m'n Sopranos discs!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:43:38 #109
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52151922

This title will be released on October 23, 2007

[ Bericht 27% gewijzigd door dvdfreak op 06-08-2007 22:11:55 ]
pi_52151982

ben weer bezig met seizoen 1, af en toe een aflevering ertussendoor gaat nooooooooit vervelen
pi_52157155
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:43 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
This title will be released on October 23, 2007
Niet eens die mooie foto van alle cast op een rijtje, van het laatste seizoen?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:41:24 #112
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:51 #113
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_52828962
Sopranos 6-2
Adviesprijs: ¤ 69,99
bol.com prijs: ¤ 64,99
Releasedatum: 28.11.2007

bol.com
Sopranos 6-2
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:47:36 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52829015
Ik mis het.

Wat raar is want in de 8 jaar dat de serie heeft gelopen zijn er slechts 86 afleveringen geweest.

Maar te weten dat er nooit meer zoiets komt
pi_52839086
ben bezig met alles te herkijken, ben nu bij aflevring 5 van S3 en het blijft echt
grapjes en niet zo grote verhalen was ik alweer vergeten dus zit af en toe nog echt te genieten
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:29:11 #116
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_52839775
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_52842293
Voor mij blijft de beste aflevering nog steeds Pine Barrens
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:48:50 #118
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52842339
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Voor mij blijft de beste aflevering nog steeds Pine Barrens
Mwoah, hij vooral grappig door Chrissie en Paulie maar voor de rest is het een behoorlijk matige aflevering qua inhoud imho.
LastFM
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:12:42 #119
67174 Dos37
Come on Twente
pi_52843035
de 1 na laatste was natuurlijk de beste.

Ik moest hem 5x stilzetten omdat ik moest bijkomen.
pi_52844693
waarom 6-2 ??
ik heb nu seizoen 4 af, moet 5 en 6 dus nog kijken; waar slaat dat 6-2 op??
pi_52844811
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef Blupp het volgende:
waarom 6-2 ??
ik heb nu seizoen 4 af, moet 5 en 6 dus nog kijken; waar slaat dat 6-2 op??
Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...

Maar er gingen toch ook nog geruchten over een film?
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:21:12 #122
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52845014
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 16:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Seizoen zes is in tweeen gedeeld: 6-2 komt nu uit op DVD en da's dan ook echt het laatste, helaas...

Gandolfini heeft ooit eens gezegt wel klaar te zijn met Tony, dus die kans lijkt me behoorlijk klein.

Dan maar een spin-off over Paullie in z'n jongere jaren
LastFM
pi_52852005
quote:

[..]

okay dankje, kan ik mn zwager zeggen dattie die rommel ook koopt, kennik dat ook weer ff lenen
pi_52852030
wat n superserie trouwens, zelden zo'n mooie gezien!!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:38:46 #125
184336 Vale17
Divide et impera
pi_52867301
quote:

[..]

Er gingen geen geruchten over een film. Door het open einde zou er eventueel een film gemaakt kunnen worden. Voortbordurend op de serie. Volgens mij heb ik dit ergens gelezen. Maar ik denk dat dit nog wel een tijdje zal duren, aangezien James Gandolfini helemaal is uitgekeken op de rol van Tony.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:27:52 #126
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_52868220
Wat een klote einde!
In me Burberry......
pi_52962235
'Soprano' Michael Imperioli 'baffled' by bomb outside building

BY TANANGACHI MFUNI, DENIS HAMILL and TINA MOORE
DAILY NEWS STAFF WRITERS

Wednesday, September 5th 2007, 4:00 AM

A Manhattan building owned by "Sopranos" star Michael Imperioli was shaken by an explosion early yesterday when a pipe bomb detonated outside.

Imperioli, who played Tony Soprano's nephew on the hit HBO series, told the Daily News he was "baffled" by the blast, which did not hurt anyone but terrified several residents.

"I don't know anything about this bomb in front of my theater," Imperioli said. "I'm completely baffled."

Police officials said they were unsure if the 1 a.m. blast had any connection to Imperioli or his performance space, Studio Dante, on the first floor of the building on 29th St. between Seventh and Eighth Aves.

Investigators said Imperioli had been locked in a dispute with a former tenant, but later said the disagreement wasn't related to the blast. Imperioli said he wasn't aware of any conflicts with tenants or neighbors.

"I don't think that's true," he said. "You'll get 10 different stories by the time this is finished."

Whoever detonated the 2-by-4-inch bomb either planted it or threw it after lighting a fuse, police sources said. The explosion smashed a window of a nearby minivan, sent a large cloud of smoke into the sky and reverberated throughout the midtown neighborhood. The blast drew a large response of firefighters and cops, including officers from the FBI-NYPD Joint Terrorism Task Force. Tenants were evacuated from Imperioli's four-story building.

"I heard some big explosion and I heard the car alarms in the neighborhood," said Joe Brockett, 46, an advertising executive who lives in the building. "It was deep; it was not like a little firecracker."

Mayor Bloomberg declared the blast wasn't terrorism-related. Several neighborhood streets were closed temporarily as cops searched for other explosive devices.

First-grade teacher Jennifer Russo, 32, who lives two doors down from Imperioli's building, said she was terrified by the blast. "My heart was pounding," said Russo, who regretfully missed the first day at Public School 96 in the Bronx because she couldn't get back into her home.

Flavio Souza, the 51-year-old local resident who owns the red Chevrolet minivan damaged in the blast, slept through the explosion. "It's very bad these things happen," said Souza, a bridge painter from Brazil.

Several residents of Imperioli's building drank at the Molly Wee Pub at 30th St. and Eighth Ave. to pass the time after being forced from their homes.

"It shook the house; it knocked some oyster plates off the wall," said Ken Holiday, 29, a student at the nearby Fashion Institute of Technology.

Imperioli said there are "drunks and druggies in the area late at night." He said he had not been stalked or threatened and doesn't believe he was the target.

Imperioli showed up at his building hours after the blast and did something his mob character would never do: He talked to the cops. "I told them all I know, which is basically nothing," he said.

"It's terrible," he added. "This whole day felt like an hallucination. It's surreal. ... We have the greatest police force in the world. I'm confident they will come up with something."
  woensdag 5 september 2007 @ 17:00:23 #128
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52962420
"Studio Dante" Overgenomen van Silvio?
LastFM
pi_53000442
Haha, een hit op Imperioli...
pi_53000541
gister even het zappen, was Pluto Nash erop, vrij matige film maar zag wel Ralphie, Bevilaqua en de vader van Bobby erin meespelen. Denk meld het even
pi_53000753
Mja, ik zag het.. kutfilm trouwens . Terecht die 3,7 op IMDB.
pi_53000796
ja heb 'm een half uurtje op laten staan maar heb geen enkele keer moeten lachen en tis volgens mij toch een komedie
  maandag 17 september 2007 @ 17:08:44 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53247725
The sopranos winnaar Outstanding Drama Series (emmy)

terecht, naar verder geen indivuduele awards trouwens
pi_53248012
ja 2 awards maar geloof ik he?

Beetje weinig, maar ach. Entourage heeft er ook weer ene te pakken.
Wel opmerkelijk dat die Emmy's The Wire systematisch negeren terwijl alle critici het een geweldige serie vinden
  maandag 17 september 2007 @ 18:40:52 #135
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_53249976
keek net rtlboulevard volgens mij waren het er 3
pi_53250985
vanavond worden de emmy's herhaald om 2100 NTV (turkse zender)
-Rabia Al-Basri
pi_53277109
Check Furio effe de ster uithangen
http://www.youtube.com/watch?v=DmeUuoxyt_E
pi_53547581
Ben maar weer aan S1 begonnen. En wat blijkt, Vito komt daar al in voor! Speelt ene bange Gino als Chrissie die Goodfellas scene herhaalt in de bakery en die bediende in zn foot schiet.
pi_53547664
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:36 schreef Erasmusch het volgende:
Ben maar weer aan S1 begonnen. En wat blijkt, Vito komt daar al in voor! Speelt ene bange Gino als Chrissie die Goodfellas scene herhaalt in de bakery en die bediende in zn foot schiet.
Klopt. Kan alleen niet zeggen dat hij daar al zo briljant in speelt.
pi_53551229
hij speelt.... bang
pi_54935698
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef dvdfreak het volgende:
Sopranos 6-2
Adviesprijs: ¤ 69,99
bol.com prijs: ¤ 64,99
Releasedatum: 28.11.2007

bol.com
Sopranos 6-2

Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).

Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
anonieme razernist
pi_54939464
Bij de MM was ie goedkoper geloof ik.
pi_54942498
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Wat tering duur is die laatste reeks. En waarom eigenlijk? Voor zover ik zover ik zie is er niets bijzonders aan in vergelijking met de rest. En die vond ik ook al duur maar waren toch een euro of twintig à dertig minder. Aangezien ze bij de V&D met airmiles voor ¤35 de deur uitgaan denk ik er toch over de box te kopen, anders zou ik wachten tot over een jaar ofzo, dan zijn ze in ieder geval een paar euro geodkoper (maar nog niet veel).

Ik hoop eigenlijk op een gepirateerde illegale versie voor ongeveer twintig euro: past zo lekker goed bij het thema.
als ze net uitzijn zijn ze volgens mij altijd zo prijzig geweest.
Ik heb tot nu toe alleen 1,2 en 3 origineel. Koop me af en toe een box als ik er toevallig aan toekom dus ben toch nog niet aan 6.2
pi_54948849
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 00:26 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat Sopranos S4 in het begin voor 79,00 werd aangeboden op bol.com. Later zijn er de aanbiedingen. Betalen voor een illegale versie? Dat je download om de serie te zien als hij uitkomt, prima, maar illegale zooi kopen is echt kut.
pi_54955262
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
pi_54987710
40 euro bij MediaMarkt Arena te A'dam. Wat nou te duur?!
pi_54995782
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Tering idd duur zeg, ben blij dat ik de eerste 4 seizoenen in 1 box heb kunnen kopen voor 100 euro, gewoon in de winkel
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens op
pi_54999264
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 21:02 schreef dapluiz het volgende:
Dat is de moeite waard!
Last.fm
pi_55000939
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:38 schreef planethugo het volgende:
mwa die hoes vind ik toch een stuk minder mooi dan de losse seizoenen naast elkaar. Van de andere kant: tis maar een stukje karton dus eigenlijk slaat het nergens op
Whehe, ik heb precies hetzelfde
pi_57238959
Club manager gets 'inside tip' that 'Sopranos' film is in the works
Giovanna Fabiano
The Record (Hackensack N.J.)
Mar. 6, 2008 12:13 PM

LODI, N.J. - "The Sopranos" may not be swimming with the fishes after all.

The manager of Satin Dolls, known to fans as the infamous Bada Bing, says Tony Soprano and his crew could be smoking cigars at their favorite gentleman's club once again - to film a "Sopranos" movie.

Nick D'Urso, the manager, said renovations at "The Bing" were put on hold after the club received a phone call about plans for a feature film version of New Jersey's favorite crime family. Unwilling to break his vow of omerta, D'Urso refused to say who contacted him, but he insists the information is legit.

"I got an inside tip that they're going to do a movie, so I don't want to make any major changes," D'Urso said Wednesday. "I'm not going to reveal my sources, but we got a call from somebody (working) on the script."

An HBO spokeswoman replied to D'Urso's claims with a firm "no comment."

With Journey's "Don't Stop Believing" playing in the background, the Emmy-winning series cut to black in June after 86 episodes and more than eight years filled with bloody murders, epic mob feuds, racy extramarital affairs and good old-fashioned family bonding.

After all the hype, the series finale was somewhat anticlimactic, as Tony, his wife, Carmela, and children, Meadow and A.J., sat at a diner table as a suspicious character in a "Members Only" jacket lurked at the counter.

In the last few moments, as fans' hearts were ready to burst out of their chests, the screen went black and creator David Chase seemed to get the last laugh, leaving fans wondering whether Tony "caught one" at the diner.

Satin Dolls, which served as the filming location for the Bada Bing, consiglieri Silvio Dante's strip club and Tony's favorite hangout, had planned to finally renovate the building when "The Sopranos" wrapped up.

D'Urso said blueprints had already been drawn up for major changes to the building's interior, but after getting the call, he's not taking any chances.

"If we remodeled it, they could always spend the money to recreate it the way they want to, but why bother?" D'Urso said. "Even if it's all for naught, I'd rather wait.

"We did some painting and refurbishing, but we certainly weren't going to tear the place down and sell the building blocks."

The club did cash in on a few "Sopranos" relics during the summer, when it sold two stripper poles on eBay.

"We didn't make much money off it if you count the expense of tearing down the poles and shipping them, but it was fun and we left all the fingerprints intact," D'Urso said.

The possibility of a "Sopranos" movie is no surprise to fan Sue Sadik - widely known as "Soprano Sue," a self-made locations expert who befriended cast and crew members. Her Web site, sopranosue.com, is devoted to the show's filming locations.

"As soon as the finale ended, I got a call from somebody on the crew who said, We're going to make a movie,' " she said, adding, "You can tell just by looking at the series finale."

An extra in an episode, "The Ride," Sadik also showed up in extreme temperatures to watch more than 100 tapings. She trekked in the snow for the famous "Pine Barrens" episode.

"I'm no fair-weather fan; I stood out there on the hottest day of the year and the coldest day of the year and I'll be there when they film the movie," said Sadik, who watched the series finale at Satin Dolls.

Calls to representatives for several of the show's actors, including Lorraine Bracco, who played Tony's psychiatrist, Dr. Melfi, and Dominic Chianese, who portrayed Uncle Junior, as well as Chase's production company, were not returned.

A publicist for Edie Falco, who played Carmela Soprano, said she was unavailable for comment.

Whether a movie materializes or not, D'Urso said he'd play host to the "Sopranos" cast anytime.

"We had a good relationship with them; we respected all their wishes, and they were happy with us," he said.

And after eight years with Tony, Paulie "Walnuts" and Silvio, Satin Dolls may be building its own cast of characters. D'Urso said the club has been approached several times by reality television producers.

"If the right show comes along our way, we might be interested."
pi_57240013
Totaal geen problemen mee!
pi_57240868
Een film zou een mooi einde zijn van te Sopranos.

Vanaf vannavond zenden ze op ned3 seizoen 6 uit 2 afleveringen iedere zaterdag
No bitch to me
pi_57245847
Gisteren ook leuk stukkie bij DWDD. Alleen Marc-Marie had maar een wat vreemd fragment gekozen... hij's Janice-fan. .
  maandag 10 maart 2008 @ 15:23:32 #154
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_57284941
Dat zou mooi zijn maar eerst zien dan geloven....

Janice fan? Bestaan die dan? Hij is zeker ook zo een zeikwijf
pi_57285333
Iemand hier toevallig enig idee of er op de korte termijn een complete DVD- box uitkomt van seizoen 1 t/m 6.2?!
Last.fm
pi_57287457
Ik haat Janice maar ze levert prachtige scenes op
  maandag 10 maart 2008 @ 18:04:44 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_57287836
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:38 schreef =HellFire= het volgende:
Totaal geen problemen mee!
Ik ook niet. Hopelijk zien we dan nog dat Silvio er weer bovenop is gekomen.
  woensdag 12 maart 2008 @ 20:50:55 #158
168739 Red_85
'echt wel'
pi_57335291
ik weet het niet. ik vond het wel vet zo. gisteravond heb ik de laatste aflevering voor het eerst gezien en de hele dag maalt het al door mijn hoofd. fantastisch.
ik twijfel daarom of een film wel iets bij zal voegen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 13 maart 2008 @ 10:41:24 #159
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57346778
quote:
Op maandag 10 maart 2008 15:45 schreef DubzOne het volgende:
Iemand hier toevallig enig idee of er op de korte termijn een complete DVD- box uitkomt van seizoen 1 t/m 6.2?!
Vast wel. Zou stom zijn als ze het niet doen.
LastFM
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:55:36 #160
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_57400191
Op de korte termijn denk ik niet...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 7 april 2008 @ 20:47:47 #161
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_57896645
Heb nu 6 afleveringen van seizoen 6 gezien, en het is te hilarisch voor woorden eigenlijk.

En Meadow blijft echt een lekker wijf.
  dinsdag 8 april 2008 @ 01:29:13 #162
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_57902362
Ik heb altijd weer zo'n "wtf gevoel" als ik seizoen 1 kijk. Hoe Meadow zo is kunnen 'groeien'
LastFM
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:46:45 #164
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60030525
Die gast is goed!
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:35:29 #165
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60032876
Wow
Echt precies!
LastFM
pi_60033064
haha wat een held
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 11 juli 2008 @ 00:57:18 #167
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_60033211
Net al z'n filmpjes van Tony bekeken.
Eén ding:
LastFM
pi_61006277
pi_61010304
ook hoe die christopher doet, geniaal
pi_61397488
Beste Tony impersonation. Ever!
  dinsdag 9 september 2008 @ 22:21:57 #171
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_61511489
Damn, echt goed!
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  vrijdag 12 september 2008 @ 14:55:09 #172
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_61577296
Binnenkort weer eens opnieuw beginnen met seizoen 1 , blijft mijn favoriete serie of al time. Die is die 86 uur kijktijd wel voor de tweede keer waard.
"Damn you, vile woman!"
  maandag 4 februari 2013 @ 11:58:43 #173
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_122458939
Ik ben in seizoen 5 nu.
Bevalt me allemaal erg goed!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_122459902
Ps de volledige serie is streaming beschikbaar in hd bij HBO
pi_122468033
O+
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_128020724
James Gandolfini schijnbaar overleden aan een hartaanval eerder vandaag :'(
http://www.tmz.com/2013/06/19/james-gandolfini-dead-dies-italy/
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_128021266
;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 20 juni 2013 @ 02:39:27 #178
207863 Obama
Barack Hussein
pi_128021335
:'( Nee! Zo jong...
  donderdag 20 juni 2013 @ 08:19:27 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_128022485
R.I.P. Ouwe maffia tijger.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_128026203
;(
pi_128042891
was f schrikken vandaag
-Rabia Al-Basri
pi_150940325
Eind vorig jaar zijn een aantal 1080p packs uitgekomen van alle seizoen inclusief Engelse ondertiteling. Net klaar met seizoen 2, geweldige serie is dit zeg. Kan het iedereen aanraden te proberen.

Ik vind het misschien nog wel leuker dan The Wire, even seizoen 3 afwachten.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 09:47:05 #183
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_150975049
laatst alles in 1080p herkeken, blijft een legendarische serie met veel humor.
opgezegd@fok.nl
pi_151820699
Christopher Moltisanti _O_

En m'n vriendin is helamaal weg van Adriana La Cerva, bang voor de toekomst haha
pi_151890847
Zo dat einde was wel apart zeg.
pi_151891340
Toevallig ook laatst weer paar afleveringen teruggekeken. Wat blijft dit een meesterlijke serie
pi_151891403
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:48 schreef AJ1987 het volgende:
Toevallig ook laatst weer paar afleveringen teruggekeken. Wat blijft dit een meesterlijke serie
Het verveelde ook bijna geen moment, al vond ik seizoen 6 wel een raar tintje hebben.

Alsof ze een andere director hadden, meer arty achtige shots en minder verhaal.

De eerste seizoenen vond ik toch het tofste, behalve die moeder dan.
pi_151897279
Die moeder is samen met Junior de beste karakters van de serie _O_ . Jammer dat ze vroegtijdig doodging die actrice
pi_151897430
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2008 20:47 schreef Professional het volgende:
Heb nu 6 afleveringen van seizoen 6 gezien, en het is te hilarisch voor woorden eigenlijk.

En Meadow blijft echt een lekker wijf.
Zij zit later ook in Entourage, als haarzelf (Jamie) maar heb je vast al gezien.
  zondag 26 april 2015 @ 22:43:20 #190
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152056273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:50 schreef JDx het volgende:
De eerste seizoenen vond ik toch het tofste, behalve die moeder dan.
Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.

quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2015 12:15 schreef JDx het volgende:
Christopher Moltisanti _O_

En m'n vriendin is helamaal weg van Adriana La Cerva, bang voor de toekomst haha
Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...
1947-2016
pi_152063220
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 22:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die moeder is juist DE reden van al zijn paniekaanvallen en vele psylogische streken. De hele reden waar die serie om draait.

[..]

Eerder bang dat als ze dat gezien heeft, en je gaat met haar naar het bos of naar de parkeerplaats op het vliegveld, dat ze je een beetje raar gaat aankijken...
Ja ach, in Better Call Saul komt het ook allemaal door Chuck, maar die gast kan me ook niet boeien, ook veel kwam door z'n vader, die was ook allang niet meer in beeld.

Over dat laatste, we gaan elk weekend naar een afgelegen bos of park, met m'n zwarte auto met foute zwarte wielen, het liefst zo afgelegen mogelijk en met zo min mogelijk mensen, kan de hond lekker loslopen ;)

En nee onze hond heet geen Cosette, maar Miley :P
  maandag 27 april 2015 @ 10:43:33 #192
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152064740
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 08:45 schreef JDx het volgende:
En nee onze hond heet geen Cosette, maar Miley
En niet op gaan zitten *)
1947-2016
pi_152066397
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 10:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En niet op gaan zitten *)
Dat valt soms niet mee :')

maandag 27 april 2015 @ 21:20:10 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_152081505
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 11:55 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat valt soms niet mee :')

[ afbeelding ]
Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.
1947-2016
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:30:17 #195
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_152090212
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 21:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik vrees dat je die wel hoort, of anders gaat voelen.
tenzij je door elkaar bent van de heroine :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')