een echtequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Oui.quote:
Ben ik nu gek als ik zeg dat ik je avatar grappig vind?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Jo0Lz het volgende:
Tripo!
Whehe.... Zal ich dan mèr plat Limburgs kalle?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Oui.![]()
Et tu sais...![]()
Et quelle une merde OP...![]()
Gek.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu gek als ik zeg dat ik je avatar grappig vind?
LIES!!!!!!!quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben ik nu gek als ik zeg dat ik je avatar grappig vind?
Prima, doe wa je nie late ken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.... Zal ich dan mèr plat Limburgs kalle?
TT is prima toch?
TT is prima,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.... Zal ich dan mèr plat Limburgs kalle?
TT is prima toch?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och blijf toch een schijtlimburger volgens jou.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och blijf toch een schijtlimburger volgens jou.
Ze willen zich onderscheiden door een aparte taal, net Friezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is dat met Limburgers?! Dat zijn toch ook gewoon nederlanders, of niet dan?!
Net als Friezen zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is dat met Limburgers?! Dat zijn toch ook gewoon nederlanders, of niet dan?!
Whehehehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze willen zich onderscheiden door een aparte taal, net Friezen.
Vind ik van wel, maar die ene deelt mijn mening niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Daarnet niet hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar die ene deelt mijn mening niet.
Terwijl ik wel zo netjes ABN praat.
Dat is dus kul, ook in andere provincies zijn er dialecten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar die typen tenminste ABN. 14quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dus kul, ook in andere provincies zijn er dialecten.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
Zit ik hier nu met allemaal mensen van beneden de rivieren?
uit het Belgische gedeelte van het land...![]()
Limburgs is geen taal. En niet over min intelligentie beginnen enzo..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan ik toch niks aan doen dat jij maar één taal spreekt.![]()
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja maar die typen tenminste ABN. 14
Daar zou ik me niet eens aan willen wagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Limburgs is geen taal. En niet over min intelligentie beginnen enzo..
Ook de rest die geen ABN typt maar dat was nu niet echt relevant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet allemaal.
Daarbij, alleen klagen over Limburgs is zo infantiel.![]()
Goed plan, ben vet slim.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet eens aan willen wagen.![]()
Nee, jij klaagt alleen over Limburgs, maar Frans vind je wel oke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook de rest die geen ABN typt maar dat was nu niet echt relevant.
Frans vind ik ook niet oke..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij klaagt alleen over Limburgs, maar Frans vind je wel oke.
Laat ook maar
Jawel.. maar sommige Hollanders vinden van nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
beneden de rivierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
Zit ik hier nu met allemaal mensen van beneden de rivieren?
uit het Belgische gedeelte van het land...![]()
Soort importbelgen, maar wel Nederlanders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.. maar sommige Hollanders vinden van niet
quote:
Hey provinciegenoot! !!!quote:
jullie zijn gewoon idiotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Oja, boekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maargoed, ik ging echt weer in de boeken. Woohoo fiscale economie!!![]()
![]()
![]()
13
Ben je hier wel eens geweest dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef crossover het volgende:
[..]
je hebt me diep van binnen gekwetst
yoquote:
Voor jou wel. Voor een Japanner zijn Nederlanders en Belgen ook hetzelfde, terwijl zij het verschil tussen een Koreaan en een Chinees overduidelijk vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon idioten
Waarom maken jullie onderscheid tussen 'hollanders' en beneden de rivierders?
Beneden de rivieren is het allemaal hetzelfde
Hey hey, niet gelijk gaan schelden he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon idioten
Waarom maken jullie onderscheid tussen 'hollanders' en beneden de rivierders?
Beneden de rivieren is het allemaal hetzelfde
Ik ook, als het niet meer isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben blij, jij bent er bijna vanaf. Ik moet nog ruim 2 weken.
Ja hoor ik ben er wel een aantal keer geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je hier wel eens geweest dan?
Het is zooo relaxed hier
wat is dat voor vergelijking danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor jou wel. Voor een Japanner zijn Nederlanders en Belgen ook hetzelfde, terwijl zij het verschil tussen een Koreaan en een Chinees overduidelijk vinden.
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, als het niet meer is
Zeker deze week en volgende week nog.
[..]
Ja hoor. Ingroepsfavoritisme heet dat, dat mensen de neiging hebben om de leden van je eigen groep als superieur te beschouwen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef crossover het volgende:
[..]je hebt me diep van binnen gekwetst
Ik bedoel dat mensen uit het Noorden van Nederland er minder verschillen waarnemen tussen brabanders en limburgers dan de verschillen die brabanders en limburgers over elkaar zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is dat voor vergelijking dan
dit is gewoon in hetzelfde land hoor...
in case you didn't notice
Nee juist andersom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.
hoezo?quote:
Nee. Ja, misschien wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.
Ik begrijp je ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen uit het Noorden van Nederland er minder verschillen waarnemen tussen brabanders en limburgers dan de verschillen die brabanders en limburgers over elkaar zien.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook wel
Maar ik zit gewoon een beetje te gallen
wat is het verschil dan met wat ik zeg?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee.
Mensen uit hun eigen groep hebben de neiging om hun eigen groep als superieur te beschouwen, dat geldt voor elke groep.
wannabe spycholoogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee. Ja, misschien wel.
Mensen uit hun eigen groep hebben de neiging om hun eigen groep als superieur te beschouwen, dat geldt voor elke groep.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggen
Zo zijn "wij" van boven de rivieren!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggen
Kan niet zeggen dat het hier zo is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
Er staat dat ze de leden van hun eigen groep als superieus beschouwen...
Dan zou daar ipv superieur, inferieur moeten staan
ja, maar dat komt omdat de limburgers en brabanders zichzelf altijd zo ophemelen op fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het hier zo is.![]()
Het valt alleen vaak wel op (op fok! dan) dat er vaak over Limburg geklaagd word.
Maar waar die onzin vandaan komt?
Ik weet het niet... die brabo's hier oppe TU doen er ook aan meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het hier zo is.![]()
Het valt alleen vaak wel op (op fok! dan) dat er vaak over Limburg geklaagd word.
Maar waar die onzin vandaan komt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef crossover het volgende:
Just forget about it.
Blijven jullie allemaal maar gewoon in jullie eigen kortzichtige en dom wereldje leven daar boven de rivieren
Ik voel me buitengesloten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat komt omdat de limburgers en brabanders zichzelf altijd zo ophemelen op fok.
Met de rest van het land ook!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
precies
We steken de draak met jullie
ik woon fysiek in de stadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Met de rest van het land ook!![]()
Zeker met mensen die "op het dorp" wonen...![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het niet... die brabo's hier oppe TU doen er ook aan mee
Technische universiteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Schandalig gewoon, leren ze daar niet sociaal zijn?
quote:
ik steek ook de draak met mensen die op het dorp wonen iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef OA het volgende:
[..]
Met de rest van het land ook!![]()
Zeker met mensen die "op het dorp" wonen...![]()
Zeker ook met je zusje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik steek ook de draak met mensen die op het dorp wonen idd
Je zal maar op een dorp wonen
Op het dorpquote:
tim frits .... je stelt me teleurquote:
wat zit je nou over m'n zusje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker ook met je zusje.
Met wie niet eigenlijk?
Nee, maar wel van een minder ontwikkeld sociaal vermogen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dat moet gelijk een teken zijn van aso's?
nogmaals: IK BEN GEEN AUTISTISCHE NERDquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar wel van een minder ontwikkeld sociaal vermogen!![]()
Ik zou hem/haar eraf meppen...quote:
Hoi fritsquote:
quote:
bedoel dit trouwens niet aanvallend ofzo, vraag 't me gewoon af, ik snap 't niet namelijkquote:
ik mag lijen een verschrikkelijk relaxed iemand.quote:
Whehehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik mag lijen een verschrikkelijk relaxed iemand.
Anders gaat ie het zuur krijgen hier
Dat zeg ik toch niet.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
HA! Wie woont er nu nog onder de rivieren![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi frits![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tim Frits heeft z'n mening ook weer even, goed onderbouwd, gegeven
Hallo! Ik wilde een keer op een provocerende manier laten weten dat ik er benquote:
No offence hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
HA! Wie woont er nu nog onder de rivieren![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi frits![]()
nah, heel weinig eerlijk gezegdquote:
Hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef shifto het volgende:
Ik ga nog even meedoen vandaag! was lang weg hé?Texel!!
was leuk weekendje weg
lief welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik geloof je hoor.![]()
Moet toch een medeprovinciegenoot een hand boven het hoofd houden
Oh, dat is me nog nooit opgevallen. Van friezen wel trouwensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik jou ook wel. Maar je was niet zo aardig tegen bengeltje ...quote:
Blijkbaar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, neem es op?!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind ik van wel, maar die ene deelt mijn mening niet.
Terwijl ik wel zo netjes ABN praat.
Mijn vorige was beter hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:35 schreef crossover het volgende:
Maaruh, die TT is dus niet zo goed gekozen.
Ja, ik heb het liever over seks dan over hollanders.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
ik ga vandaag over alles negatief doen hier.
Ok, bijna alles dan.
Heerlijk is dat hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
ik ga vandaag over alles negatief doen hier.
Ok, bijna alles dan.
iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Heerlijk is dat he
En het zijn altijd de vrouwen die denken dat je het meent
Ik neem eigenlijk zeer zelden iemand serieus, dan word je ook niet zo snel boos 14.gif
zeiken op je zusje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd
Relaxed vind ik dat altijd
Beetje zeiken op alles
ja nee... ikweetniet...quote:
ja.quote:
wie wie?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Maar jij gaat niet over d'r heen pissen
Ik ook niet.
Maar d'r afzeiken ga ik wel meer doen
heb ik hier nietquote:
ik wilde ook niet over dr heen pissenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja.
Maar jij gaat niet over d'r heen pissen
Ik ook niet.
Maar d'r afzeiken ga ik wel meer doen
Ook dat was ik niet van planquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's maar goed ook![]()
Maar je gaat d'r ook niet afzeiken
Amerikaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is je geraaien
Chocolate chip cookies
Whehe...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is je geraaien
Chocolate chip cookies
gastenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe...
eigenlijk ben ik best wel een relaxte gast
SpritsenSchtroopwaefelsch
Hooo eensch even....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gasten
Stroopwafels
Spritsen
Koek in het algemeen
37262436![]()
Laat ze het maar niet horenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gasten
Stroopwafels
Spritsen
Koek in het algemeen
37262436![]()
Ze moet gewoon terug smsenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hooo eensch even....
zusjes
Kuukskes
En waarom 37262436???????????????
Whehe.. ben jij dr zoeen... die dr nog geen 5 minuten rust guntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze moet gewoon terug smsen
Zal wel weer aan het werk zijn ofzo
nee, dat nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ben jij dr zoeen... die dr nog geen 5 minuten rust gunt?
Dat lijkt me redelijk normaal als je verliefd bent.... heb je btw geen fotoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat niet
Maar ik wil d'r gewoon zien
nee, ja, nee, nouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk normaal als je verliefd bent.... heb je btw geen foto? En heb je al wat afgesproken voor vandeweek?
Ik ga toch niet zomaar een foto van d'r makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
ja, nee, ja, nou
Ga daar gewoon ff langs.. lekker een bakkie doen, en ff ouwehoeren
Neem meteen een fototoestel/degelijke gsm-met-camera mee, en maak een foto...
Fok!kers zijn nieuwsgierige lui
ja, dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef MPG het volgende:
Whehe......
T viel te proberen
Jammer dat ze daar zo druk is...
Anyway... succes met je verliefdheid
Ik wacht wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dankje
Ik zal binnenkort wel eens een plaat schieten, maar je moet er echt effe op wachten.
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht wel hoor
Als je toch platen schiet.... schiet je zuske dan ook ff
Welk restaurant? L'école ancienne toevallig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar een foto van d'r maken
Ouwehoeren zit er doorgaans niet in als ze aan het werk is, want ze is altijd druk
Vaak zelfs de enige die aan het werk is daar.
tyfus
tofquote:
neenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welk restaurant? L'école ancienne toevallig?
(nog) niet helaas...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond^_^ kom ik eraan is de laatste reactie 10 minuten geleden
Eerik nieuwe vriendin???
gefeliciteerd ^_^
mss komt het omdat ik buiten koffietijden soms kom (A) oops![]()
![]()
ik ga wel split zo ja, bijna dinertijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga je nog heen of blijf je mij gezelschap houden ?![]()
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou mss wel als je afhaal besteld en haar afhaald ipv het eten.
Ik laet hier koken door mnquote:
Hey Kuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Hèhè. Wat een dagje.
Jahwel. Ben om 4 uur naar mijn ouders gegaan om daar mijn kamer in te pakken. Nu zit ik tussen de dozen te internettenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Ben om 4 uur naar mijn ouders gegaan om daar mijn kamer in te pakken. Nu zit ik tussen de dozen te internetten. En te vloeken op mezelf dat ik zoveel zooi heb.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
goedenavond!!!!!
ik ben helemaal blij, ik heb net zelf mijn nieuwe autoradio geïnstalleerd in mijn auto!![]()
![]()
en het is helemaal gelulkt, en hij doet het fantastisch! Ik ben helemaal superblij!
Al heb ik geen idee waar het over gaat, het klinkt iig als een prima deal!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef BrandX het volgende:
@ Kuuk:
de dvd's toestand is trouwens perfect opgelost. Ik hoefde uiteindelijk van de 516 euro nagenoeg niets te betalen! Zelfs de gewone te laat zijn kosten niet. Ik snap het niet goed, maar de deal was als volgt:
ik had nog tegoed op mijn kaart: 34 euro
ik moest een nieuw tegoed nemen van 50 euro
en toen zei hij: nu staat er nog 34 euro op uw kaart [afbeelding]
Naja boeie, het kostte me dus maar 50 euro's ipv 516!![]()
![]()
![]()
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef OA het volgende:
Al heb ik geen idee waar het over gaat, het klinkt iig als een prima deal!!:7
Ik heb het ingepakt.. Als ik het uitpak hou ik een paar lege dozen apart met het woord "Berging" er op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef OA het volgende:
Haha![]()
Ja, dat viel bij mij ook vies tegen... Wat een klerezooi![]()
Netjes opgelost B.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.
nou tja ach;...... dit bleef over.
Ah, ja.. dat heb ik wel gelezen, vorige week ofzo...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.
nou tja ach;...... dit bleef over.
Zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het ingepakt.. Als ik het uitpak hou ik een paar lege dozen apart met het woord "Berging" er op.
Echt een bende.. En ik heb een hoop boeken waar je U tegen zegt.
Nah ik trek wel alles weer even open. Ik laat al een hoop meuk achter op zolder van m'n oudjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef OA het volgende:
Zo herkenbaar...![]()
Heb hier nu nog steeds 2 onuitgepakte dozen staan...![]()
Hand voor je mond jij.quote:
IK heb een hoop bij de schoonoa's gestald!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik trek wel alles weer even open. Ik laat al een hoop meuk achter op zolder van m'n oudjes.
Alleen maar Hollanders momenteel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke Hollander! Hier ook Limbo's?
Húúú. Wat is dát?!quote:
quote:
vies hequote:
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die hebben ze wel heel lelijk gesoept hè!!![]()
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vies he
[..]
Idd.
Ik kreeg dit wijf in een email van hi
Ik zou spontaan tegen het plafond schieten van schrik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef OA het volgende:
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...![]()
ff flink vertrapt...![]()
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ papier: thanks!!!
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
wat voor kutverhaal kan ik tegen m'n pa ophangen, zodat ik zijn auto meekrijg?
Ik krijg 'm alleen maar mee voor belangrijke doeleinden.
En korte stukjes, max half uur per rit. dus ik kan er wel mee naar school.
Maar ik heb geen school meer
Ik wil even langs het restaurant rijden van die chick.
Effe een bakkie doen daar ofzo.
Wellicht krijgt ze geen andere opdrachten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijf
Ik zou er echt niet mee akkoord gaan, al zou hi mijn foto zo willen verneuken voor hun 'campagne'.
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!:+
Je mag bij Hi in het weekend gratis internetten, misschien bedoelen ze dat je daar slim van wordt en daardoor je hoofd gaat groeien. Kinda sad actuallyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Afschrikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!![]()
ik heb al 3.5 uur gewandeld vandaag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ga fietsen Jong. Das goed voor je.
Zo zo!quote:
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha.
Daar krijg ik 'm echt niet voor mee.
Zij vind mijn auto trouwens ook wel fatsoenlijk (genoeg) maar ik wil er niet in rijden gewoon nu.
Ze weet wat ik rijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo!
Dan heb je meer gedaan dan ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is... [afbeelding]
Niet... zijn er geen bergen in NB ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Een berg. In Nederland. Grapjas.
Wij hebben drempels. That's it.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef OA het volgende:
Niet... zijn er geen bergen in NB ??![]()
Pauperprovincie!![]()
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...quote:
kut hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt er maar druk mee Ph.
Wij hebben dijken!quote:
broertje en zusje zijn er nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...![]()
Laat je broertje meedenken, of je zusje!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...:')
Laat je broertje , of je zusje een band van je auto leeg lopen
Ik had dat gister ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef crossover het volgende:
Dit is de tweede keer dat mijn DE koffie uit de senseo niet smaakt
Het is een waarschuwing. Als je te veel belt en SMSst met HI krijg je een heel groot hoofd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
hmm, dan moet ik wel uitkijken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een waarschuwing. Als je te veel belt en SMSst met HI krijg je een heel groot hoofd.
Dat heb ik nou altijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef crossover het volgende:
Dit is de tweede keer dat mijn DE koffie uit de senseo niet smaakt
succes.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:54 schreef crossover het volgende:
Leuk nummer trouwens, ja
Ik ga weer even leren trouwens.
Wat ga je eten?quote:
Auwel heet dat, hoewel ik niet zeker ben van de juiste spelling.quote:
O ja, zo heet dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Auwel heet dat, hoewel ik niet zeker ben van de juiste spelling.
Nee, ik ga groentenpasta maken. Vandaag met Thaise roerbakgroenten.
JAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke Hollander! Hier ook Limbo's?
Aangenaam, Limbolanders!quote:
Doe dr de groetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:08 schreef BrandX het volgende:ik ga koffie doen bij vriendinnetje!
ciaoo tot laterz
Dank u voor dit warme welkomquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
IK HEB EM....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/4tamux4.jpg[/img]
heb ik het nou goed gemaakt crossie....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Marilyn Manson - They Said Hell's Not Hot
wheheh... jeweetsquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb ik het nou goed gemaakt crossie....????
Ik ben er met vlagen, ik wissel mijn boek af met de pcquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef MPG het volgende:
Waar is iedereen????
Ik voel me alleen en verlaten
Met KUUKSKES!!!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef MPG het volgende:
JEEEEEEEJJJ
ik ben niet meer alleen
ROndje koffie van de zaak
Quukske!!!quote:
welke wil je?quote:
Een stroopwafel of chocolate chipquote:
neem dan maar twee stroopwafelsquote:
nijmegen is mooiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef OA het volgende:
Hebben jullie nog tips voor een weekendje weg in Nederland?
Ik heb al iets gevonden over zandsculpturen in Apeldoorn.![]()
Verder lijkt Nijmegen mij ook een leuke/interessante stad, qua historie!![]()
Laatste keer in Apeldoorn heb ik gevlogen, maar toen was het grauw pokkeweer...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
nijmegen is mooi
apeldoorn ook zeker een aanrader (ervaring)
Chillquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef OA het volgende:
[..]
Laatste keer in Apeldoorn heb ik gevlogen, maar toen was het grauw pokkeweer...![]()
Dit heb ik dus gezien!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Chill... kun je daarna apeldoorn nog in
Owja, laatste keer dat ik in apeldoorn was, heb ik gezopen...
Whehehquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben niet zo'n stappert....![]()
Vermaek ende plezeer zal echter geen probleem zijn!![]()
ja, nogalquote:
M-Mquote:
Dan zou ik graag even de stand van zaken weten inzake de dagelijkse update!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, nogal
en mijn pc is ook nog eensch traag
winrar
Schatje...quote:
ik had bezoek van mijn beste vriendin...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Schatje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... waar was je?
Toch niet aan het jeweetwellen???
Ik moet nu ruim 20 minuten gaan wachten op een archive-split van ruim 200 MB naar 3 files, ivm max-file-size hostingproviderquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Dan zou ik graag even de stand van zaken weten inzake de dagelijkse update!!![]()
En BX ging op bezoek bij dr vriendin.... Toch niet....???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had bezoek van mijn beste vriendin...![]()
![]()
nee...jammer genoeg niet.....![]()
nee...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
En BX ging op bezoek bij dr vriendin.... Toch niet....???
Dan zie ik het ws wel morgenochtend verschijnen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet nu ruim 20 minuten gaan wachten op een archive-split van ruim 200 MB naar 3 files, ivm max-file-size hostingprovider
Dan uploaden a 68 KByte/s
Dan posten à 5 minuten kwaliteitstypwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |