Goed plan, ben vet slim.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar zou ik me niet eens aan willen wagen.![]()
Nee, jij klaagt alleen over Limburgs, maar Frans vind je wel oke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook de rest die geen ABN typt maar dat was nu niet echt relevant.
Frans vind ik ook niet oke..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij klaagt alleen over Limburgs, maar Frans vind je wel oke.
Laat ook maar
Jawel.. maar sommige Hollanders vinden van nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat is dat met Limburgers?! Dat zijn toch ook gewoon nederlanders, of niet dan?!
beneden de rivierenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef OA het volgende:
Zit ik hier nu met allemaal mensen van beneden de rivieren?
uit het Belgische gedeelte van het land...![]()
Soort importbelgen, maar wel Nederlanders!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.. maar sommige Hollanders vinden van niet
quote:
Hey provinciegenoot! !!!quote:
jullie zijn gewoon idiotenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel.. maar sommige Hollanders vinden van niet
Oja, boekenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maargoed, ik ging echt weer in de boeken. Woohoo fiscale economie!!![]()
![]()
![]()
13
Ben je hier wel eens geweest dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef crossover het volgende:
[..]
je hebt me diep van binnen gekwetst
yoquote:
Voor jou wel. Voor een Japanner zijn Nederlanders en Belgen ook hetzelfde, terwijl zij het verschil tussen een Koreaan en een Chinees overduidelijk vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon idioten
Waarom maken jullie onderscheid tussen 'hollanders' en beneden de rivierders?
Beneden de rivieren is het allemaal hetzelfde
Hey hey, niet gelijk gaan schelden he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon idioten
Waarom maken jullie onderscheid tussen 'hollanders' en beneden de rivierders?
Beneden de rivieren is het allemaal hetzelfde
Ik ook, als het niet meer isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben blij, jij bent er bijna vanaf. Ik moet nog ruim 2 weken.
Ja hoor ik ben er wel een aantal keer geweestquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je hier wel eens geweest dan?
Het is zooo relaxed hier
wat is dat voor vergelijking danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Voor jou wel. Voor een Japanner zijn Nederlanders en Belgen ook hetzelfde, terwijl zij het verschil tussen een Koreaan en een Chinees overduidelijk vinden.
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook, als het niet meer is
Zeker deze week en volgende week nog.
[..]
Ja hoor. Ingroepsfavoritisme heet dat, dat mensen de neiging hebben om de leden van je eigen groep als superieur te beschouwen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:05 schreef crossover het volgende:
[..]je hebt me diep van binnen gekwetst
Ik bedoel dat mensen uit het Noorden van Nederland er minder verschillen waarnemen tussen brabanders en limburgers dan de verschillen die brabanders en limburgers over elkaar zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is dat voor vergelijking dan
dit is gewoon in hetzelfde land hoor...
in case you didn't notice
Nee juist andersom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.
hoezo?quote:
Nee. Ja, misschien wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, vinden de zuiderlingen des lands zichzelf superieur.
Ik begrijp je ook welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen uit het Noorden van Nederland er minder verschillen waarnemen tussen brabanders en limburgers dan de verschillen die brabanders en limburgers over elkaar zien.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook wel
Maar ik zit gewoon een beetje te gallen
wat is het verschil dan met wat ik zeg?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee.
Mensen uit hun eigen groep hebben de neiging om hun eigen groep als superieur te beschouwen, dat geldt voor elke groep.
wannabe spycholoogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee. Ja, misschien wel.
Mensen uit hun eigen groep hebben de neiging om hun eigen groep als superieur te beschouwen, dat geldt voor elke groep.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggen
Zo zijn "wij" van boven de rivieren!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om het uit te leggen
Kan niet zeggen dat het hier zo is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo?
Er staat dat ze de leden van hun eigen groep als superieus beschouwen...
Dan zou daar ipv superieur, inferieur moeten staan
ja, maar dat komt omdat de limburgers en brabanders zichzelf altijd zo ophemelen op fok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het hier zo is.![]()
Het valt alleen vaak wel op (op fok! dan) dat er vaak over Limburg geklaagd word.
Maar waar die onzin vandaan komt?
Ik weet het niet... die brabo's hier oppe TU doen er ook aan meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet zeggen dat het hier zo is.![]()
Het valt alleen vaak wel op (op fok! dan) dat er vaak over Limburg geklaagd word.
Maar waar die onzin vandaan komt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:16 schreef crossover het volgende:
Just forget about it.
Blijven jullie allemaal maar gewoon in jullie eigen kortzichtige en dom wereldje leven daar boven de rivieren
Ik voel me buitengesloten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, maar dat komt omdat de limburgers en brabanders zichzelf altijd zo ophemelen op fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |