IK heb een hoop bij de schoonoa's gestald!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik trek wel alles weer even open. Ik laat al een hoop meuk achter op zolder van m'n oudjes.
Alleen maar Hollanders momenteel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke Hollander! Hier ook Limbo's?
Húúú. Wat is dát?!quote:
quote:
vies hequote:
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die hebben ze wel heel lelijk gesoept hè!!![]()
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vies he
[..]
Idd.
Ik kreeg dit wijf in een email van hi
Ik zou spontaan tegen het plafond schieten van schrik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef OA het volgende:
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...![]()
ff flink vertrapt...![]()
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ papier: thanks!!!
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
wat voor kutverhaal kan ik tegen m'n pa ophangen, zodat ik zijn auto meekrijg?
Ik krijg 'm alleen maar mee voor belangrijke doeleinden.
En korte stukjes, max half uur per rit. dus ik kan er wel mee naar school.
Maar ik heb geen school meer
Ik wil even langs het restaurant rijden van die chick.
Effe een bakkie doen daar ofzo.
Wellicht krijgt ze geen andere opdrachten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijf
Ik zou er echt niet mee akkoord gaan, al zou hi mijn foto zo willen verneuken voor hun 'campagne'.
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!:+
Je mag bij Hi in het weekend gratis internetten, misschien bedoelen ze dat je daar slim van wordt en daardoor je hoofd gaat groeien. Kinda sad actuallyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Afschrikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!![]()
ik heb al 3.5 uur gewandeld vandaag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ga fietsen Jong. Das goed voor je.
Zo zo!quote:
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha.
Daar krijg ik 'm echt niet voor mee.
Zij vind mijn auto trouwens ook wel fatsoenlijk (genoeg) maar ik wil er niet in rijden gewoon nu.
Ze weet wat ik rijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo!
Dan heb je meer gedaan dan ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is... [afbeelding]
Niet... zijn er geen bergen in NB ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Een berg. In Nederland. Grapjas.
Wij hebben drempels. That's it.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef OA het volgende:
Niet... zijn er geen bergen in NB ??![]()
Pauperprovincie!![]()
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...quote:
kut hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt er maar druk mee Ph.
Wij hebben dijken!quote:
broertje en zusje zijn er nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...![]()
Laat je broertje meedenken, of je zusje!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...:')
Laat je broertje , of je zusje een band van je auto leeg lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |