Laat ze het maar niet horenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gasten
Stroopwafels
Spritsen
Koek in het algemeen
37262436![]()
Ze moet gewoon terug smsenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Hooo eensch even....
zusjes
Kuukskes
En waarom 37262436???????????????
Whehe.. ben jij dr zoeen... die dr nog geen 5 minuten rust guntquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze moet gewoon terug smsen
Zal wel weer aan het werk zijn ofzo
nee, dat nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. ben jij dr zoeen... die dr nog geen 5 minuten rust gunt?
Dat lijkt me redelijk normaal als je verliefd bent.... heb je btw geen fotoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee, dat niet
Maar ik wil d'r gewoon zien
nee, ja, nee, nouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk normaal als je verliefd bent.... heb je btw geen foto? En heb je al wat afgesproken voor vandeweek?
Ik ga toch niet zomaar een foto van d'r makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
ja, nee, ja, nou
Ga daar gewoon ff langs.. lekker een bakkie doen, en ff ouwehoeren
Neem meteen een fototoestel/degelijke gsm-met-camera mee, en maak een foto...
Fok!kers zijn nieuwsgierige lui
ja, dankjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef MPG het volgende:
Whehe......
T viel te proberen
Jammer dat ze daar zo druk is...
Anyway... succes met je verliefdheid
Ik wacht wel hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, dankje
Ik zal binnenkort wel eens een plaat schieten, maar je moet er echt effe op wachten.
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht wel hoor
Als je toch platen schiet.... schiet je zuske dan ook ff
Welk restaurant? L'école ancienne toevallig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zomaar een foto van d'r maken
Ouwehoeren zit er doorgaans niet in als ze aan het werk is, want ze is altijd druk
Vaak zelfs de enige die aan het werk is daar.
tyfus
tofquote:
neenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Welk restaurant? L'école ancienne toevallig?
(nog) niet helaas...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie avond^_^ kom ik eraan is de laatste reactie 10 minuten geleden
Eerik nieuwe vriendin???
gefeliciteerd ^_^
mss komt het omdat ik buiten koffietijden soms kom (A) oops![]()
![]()
ik ga wel split zo ja, bijna dinertijdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga je nog heen of blijf je mij gezelschap houden ?![]()
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou mss wel als je afhaal besteld en haar afhaald ipv het eten.
Ik laet hier koken door mnquote:
Hey Kuuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Hèhè. Wat een dagje.
Jahwel. Ben om 4 uur naar mijn ouders gegaan om daar mijn kamer in te pakken. Nu zit ik tussen de dozen te internettenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Ben om 4 uur naar mijn ouders gegaan om daar mijn kamer in te pakken. Nu zit ik tussen de dozen te internetten. En te vloeken op mezelf dat ik zoveel zooi heb.
Goed gedaan!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
goedenavond!!!!!
ik ben helemaal blij, ik heb net zelf mijn nieuwe autoradio geïnstalleerd in mijn auto!![]()
![]()
en het is helemaal gelulkt, en hij doet het fantastisch! Ik ben helemaal superblij!
Al heb ik geen idee waar het over gaat, het klinkt iig als een prima deal!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef BrandX het volgende:
@ Kuuk:
de dvd's toestand is trouwens perfect opgelost. Ik hoefde uiteindelijk van de 516 euro nagenoeg niets te betalen! Zelfs de gewone te laat zijn kosten niet. Ik snap het niet goed, maar de deal was als volgt:
ik had nog tegoed op mijn kaart: 34 euro
ik moest een nieuw tegoed nemen van 50 euro
en toen zei hij: nu staat er nog 34 euro op uw kaart [afbeelding]
Naja boeie, het kostte me dus maar 50 euro's ipv 516!![]()
![]()
![]()
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:28 schreef OA het volgende:
Al heb ik geen idee waar het over gaat, het klinkt iig als een prima deal!!:7
Ik heb het ingepakt.. Als ik het uitpak hou ik een paar lege dozen apart met het woord "Berging" er op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:26 schreef OA het volgende:
Haha![]()
Ja, dat viel bij mij ook vies tegen... Wat een klerezooi![]()
Netjes opgelost B.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.
nou tja ach;...... dit bleef over.
Ah, ja.. dat heb ik wel gelezen, vorige week ofzo...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had door wat omstandigheden vergeten 2 dvd's terug te brengen naar de videoland. Boete: 516 euro of de helft als ik het contant in de winkel ging betalen.
nou tja ach;...... dit bleef over.
Zo herkenbaar...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb het ingepakt.. Als ik het uitpak hou ik een paar lege dozen apart met het woord "Berging" er op.
Echt een bende.. En ik heb een hoop boeken waar je U tegen zegt.
Nah ik trek wel alles weer even open. Ik laat al een hoop meuk achter op zolder van m'n oudjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef OA het volgende:
Zo herkenbaar...![]()
Heb hier nu nog steeds 2 onuitgepakte dozen staan...![]()
Hand voor je mond jij.quote:
IK heb een hoop bij de schoonoa's gestald!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik trek wel alles weer even open. Ik laat al een hoop meuk achter op zolder van m'n oudjes.
Alleen maar Hollanders momenteel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ikke Hollander! Hier ook Limbo's?
Húúú. Wat is dát?!quote:
quote:
vies hequote:
Idd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die hebben ze wel heel lelijk gesoept hè!!![]()
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vies he
[..]
Idd.
Ik kreeg dit wijf in een email van hi
Ik zou spontaan tegen het plafond schieten van schrik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef OA het volgende:
ik had haar vorige week op de deurmat liggen...![]()
ff flink vertrapt...![]()
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ papier: thanks!!!
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef eer-ik het volgende:
wat voor kutverhaal kan ik tegen m'n pa ophangen, zodat ik zijn auto meekrijg?
Ik krijg 'm alleen maar mee voor belangrijke doeleinden.
En korte stukjes, max half uur per rit. dus ik kan er wel mee naar school.
Maar ik heb geen school meer
Ik wil even langs het restaurant rijden van die chick.
Effe een bakkie doen daar ofzo.
Wellicht krijgt ze geen andere opdrachten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, neem dan een fatsoenlijke chick, niet zo'n verneukt ral wijf
Ik zou er echt niet mee akkoord gaan, al zou hi mijn foto zo willen verneuken voor hun 'campagne'.
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!:+
Je mag bij Hi in het weekend gratis internetten, misschien bedoelen ze dat je daar slim van wordt en daardoor je hoofd gaat groeien. Kinda sad actuallyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
@ de rest: walgeliljk gesoept mens van Hi idd. Snap niet wat de bedoeling is van Hi hiermee...
Afschrikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
haha.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef OA het volgende:
[..]
Dat dus.
Je wilt daar een bakkie doen en je wilt dat ze je in een fatsoenlijke wagen ziet!![]()
ik heb al 3.5 uur gewandeld vandaag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Ga fietsen Jong. Das goed voor je.
Zo zo!quote:
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha.
Daar krijg ik 'm echt niet voor mee.
Zij vind mijn auto trouwens ook wel fatsoenlijk (genoeg) maar ik wil er niet in rijden gewoon nu.
Ze weet wat ik rijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
Wat OA zegt! Dat lijkt me toch een heel belangrijk punt!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo zo!
Dan heb je meer gedaan dan ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dat ze boven op een berg werkt en dat jouw 602cc sterke motortje daar niet tegen opgewassen is... [afbeelding]
Niet... zijn er geen bergen in NB ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef Kuukske het volgende:
Een berg. In Nederland. Grapjas.
Wij hebben drempels. That's it.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef OA het volgende:
Niet... zijn er geen bergen in NB ??![]()
Pauperprovincie!![]()
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...quote:
kut hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt er maar druk mee Ph.
Wij hebben dijken!quote:
broertje en zusje zijn er nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...![]()
Laat je broertje meedenken, of je zusje!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:50 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg dan dat je verzekering is verlopen, of APK afgekeurd...:')
Laat je broertje , of je zusje een band van je auto leeg lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |