kick kickquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef Ravii het volgende:
ff bericht aan iedereen.
Ik ga die Header opnieuw maken.(morgen)
dus allemaal ff PM's sturen welke foto's er ziezo bij moeten!
Het word net zo een collage als de huidige.
maar dan hopelijk wat beter.
PM me maar!
Hm.. ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok ik moet eerst even wat uploaden, maar hetvolgende kan een hele fok discussie worden want dit is zo vaag
Echt...fucking....vaag.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Verbeter dan meteen die spelfout.
Sowieso.
hoe kan ik geunblockt wordenquote:
omg een biostabilquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:47 schreef MaddoxX het volgende:
Same hereSlaaptijd
Ohjah deze blijft
[afbeelding]
Die goatse word nu al aardig herkendquote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:51 schreef PawPas het volgende:
Je plaatje werkt niet Intelligence
EDIT:Sorry, nu welEn je had best gewoon wel goatse.ca kunnen doen. Das ten minste makkelijk over te typen
Volgens mij werd hij gekickt , precies toen blue eyes kwam was hij ook wegquote:
Zou ook nog heel goed kunnen, Maar waarom??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij gekickt , precies toen blue eyes kwam was hij ook weg
Ja nouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:14 schreef BlueEyes30 het volgende:
mystery opgelost mischien? en nee geen ban omdat ik dat wilde maar had een vermoeden en die werd bevestigd, en nee het is geen 24 uurs ban
Ik heb hem erin gegooidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef yosander het volgende:
Waarom staat mijn Goatse plaatje niet (meer) in de OP?
[afbeelding]
En ik heb nog steeds een ban.
Omg, ik was dat. Had geen zin meer en was al 3 uur. Maar Tony was dus ook ineens pleite?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:25 schreef BlueEyes30 het volgende:
maar wel heel toevallig janneke ban en meteen floeps tony weg, zoek daar maar iets achter, maar goed ut as wel spannend das een feit, slaapwell, de mzzls
Ook in wiki?quote:
kickickquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef Ravii het volgende:
ff bericht aan iedereen.
Ik ga die Header opnieuw maken.(morgen)
dus allemaal ff PM's sturen welke foto's er sowieso bij moeten!
Het word net zo een collage als de huidige.
maar dan hopelijk wat beter.
PM me maar!
loool dat hoofdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef yosander het volgende:
Waarom staat mijn Goatse plaatje niet (meer) in de OP?
[afbeelding]
En ik heb nog steeds een ban.
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij isquote:
Eeuwige ban dan maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij is![]()
gevraagd of ze bert en ernie gezien haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Aufruhr het volgende:
wat had je dan gedaan?
hehe ik zeg altijd: "ik zie een kakkerlak....een heule grooote"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
gevraagd of ze bert en ernie gezien hadden![]()
slomiomodjes als jullie meelezen mag mijn ban eraf ik zal me gedragen![]()
Nou wat ben jij stoerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hehe ik zeg altijd: "ik zie een kakkerlak....een heule grooote"
maar ga dan meestal offline...zodat ze me niet kunnen bannen![]()
wat staat er dat verboden is?quote:
Heb nog steeds een ban, en dat terwijl ik zondagnacht om 3 voor 12 werd gebanned terwijl ik alleen maar in een room van een Fok!ker zat en niks zeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij is![]()
De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.quote:Ow Sander wat leuk dat je je meld, misschien kun je aan je vriendjes doorgeven dat ze er ook niet meer opkomen. Het is best leuk dat jullie komen chatten, maar het is niet de bedoeling dat jullie je hele forum volhangen met screens van onze gebruikers en die dan belachelijk maken. Let wel wij kunnen ook computeren fok (je moeder maar) nerdjes!
Ga maar ergens anders meisjes scoren, misschien eens de kroeg proberen? Of lukt dat niet??
Met een grote glimlach groet ik je, Solo
het gelle is ik weet niet waarvoor ik geband benquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef yosander het volgende:
Ze hebben mijn mail beantwoord (en hebben nu mijn IP).
Dus als het goed is kan ik er zo weer op!![]()
Kijk ff hierboven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het gelle is ik weet niet waarvoor ik geband benenige dat ik vroeg of bert en ernie gezien waren
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef yosander het volgende:
WTF!!!
Ik heb net een email terug ontvangen.
[..]
De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.![]()
Als jullie dit lezen, flikker toch lekker op! [afbeelding] [afbeelding]
En Slimpies was zo dom volgens bepaalde mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Chau het volgende:
Rofl, Ik was zelfs nog beleefd om een screen weg tehalen toen dit werd gevraagd door een persoon, Maar ik heb al vaker gelezen dat die Solomio beheerder dude een kneus is.
Wel leuk dat ze eerst heeeel relaxt reageren, en daarna plotseling iedereen bannen
Heb nog steeds het gevoel dat ze zelf een aangifte hebben gedaan en daarna maar gereageerd hebben omdat dit belachelijk werd gemaakt.
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef postmortum het volgende:
maar maar hoe lang duurt die ban eigenlik? heb nu 25 uur al
hahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.
En anders zo vriendelijk vragen je ban eraf te halen, er zijn namelijk toch hele leuke moderators bij![]()
net zo bagger als jou lieverdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Chau het volgende:
Nee, wat je lulde was /is nog steeds bagger, wat je ook wel kon lezen kwa reacties.
tief nou maar weer op, als je had opgelet had je gemerkt dat dit soort acties hier wekelijks voorkomen, denk maar niet dat iemand ermee zit ofzoquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef yosander het volgende:
WTF!!!
Ik heb net een email terug ontvangen.
[..]
De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.![]()
Als jullie dit lezen, flikker toch lekker op! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.
En anders zo vriendelijk vragen je ban eraf te halen, er zijn namelijk toch hele leuke moderators bij![]()
Niet dus, ze kunnen nog niet eens een mail fatsoenlijk terug schrijven (Ik begrijp dat je als beheerder pissig bent, maar formeel blijven is nog altijd wel netjes en komt beter over).quote:Ow Sander wat leuk dat je je meld, misschien kun je aan je vriendjes doorgeven dat ze er ook niet meer opkomen. Het is best leuk dat jullie komen chatten, maar het is niet de bedoeling dat jullie je hele forum volhangen met screens van onze gebruikers en die dan belachelijk maken. Let wel wij kunnen ook computeren fok (je moeder maar) nerdjes!
Ga maar ergens anders meisjes scoren, misschien eens de kroeg proberen? Of lukt dat niet??
Je hebt toch email gekregen van de lieve heerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef Chau het volgende:
[..]
[..]
Niet dus, ze kunnen nog niet eens een mail fatsoenlijk terug schrijven (Ik begrijp dat je als beheerder pissig bent, maar formeel blijven is nog altijd wel netjes en komt beter over).
Ps, vragen aan mod of ze je bann weghalen is nog al moeilijk gezien je GEBANNED bent.
Was niet mijn mail, ik doe geen moeite zodat ik unbanned word, wacht gewoon op het volgende topic met een nieuwe sitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
Je hebt toch email gekregen van de lieve heer![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Slimpies het volgende:
Ps, vragen aan mod of ze je bann weghalen is nog al moeilijk gezien je GEBANNED bent.
Die komt bij de beheerder terecht zoals je al wel kon lezen.quote:Weleens gehoord van info@solomio.nl![]()
Groetjes verder,
Whehehe denk niet dat ze de grap zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, eigelijk moeten we net als bij 4chan zoeen aids raid doen.
Die komt bij de beheerder terecht zoals je al wel kon lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Chau het volgende:
[..]
Weleens gehoord van info@solomio.nl![]()
Groetjes verder,
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
Ik kan jullie melden dat de ip bans tot 2018 duren en nee ook aardige mods kunnen ze er niet meer af halen. Tot zwaaiens profi pubers!
Oh jammer, tot 2018 dan weer, best wel grappig dat ze denken dat de meeste dit als een ramp zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
Ik kan jullie melden dat de ip bans tot 2018 duren en nee ook aardige mods kunnen ze er niet meer af halen. Tot zwaaiens profi pubers!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
En Pubers vind je hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
tief nou maar weer op, als je had opgelet had je gemerkt dat dit soort acties hier wekelijks voorkomen, denk maar niet dat iemand ermee zit ofzo![]()
En ik dan, ik heb me toch netjes gedragenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:06 schreef eQuaL het volgende:
Oh mag ik ook een IP ban trouwens, kom ik niet in de verleiding
En vooral netjes blijven.quote:Op 12-06-07 heeft Solomio info <info@solomio.nl> het volgende geschreven:
Sander,
Als jij dit leest FLIKKER LEKKER ZELF OP, PANNEKOEK!
Solomio ;P
Op 12-06-07 heeft [NAAM] <EMAIL> het volgende geschreven:
Hallo,
Bedankt voor uw reactie, dan weten we genoeg.
Met vriendelijke groeten,
[NAAM]
Op 12-06-07 heeft Solomio info < info@solomio.nl> het volgende geschreven:
Ow Sander wat leuk dat je je meld, misschien kun je aan je vriendjes doorgeven dat ze er ook niet meer opkomen. Het is best leuk dat jullie komen chatten, maar het is niet de bedoeling dat jullie je hele forum volhangen met screens van onze gebruikers en die dan belachelijk maken. Let wel wij kunnen ook computeren fok (je moeder maar) nerdjes!
----- Original Message -----
From: [NAAM]
To: Solomio info
Sent: Tuesday, June 12, 2007 3:14 PM
Subject: Re: IP-ban
Hallo,
Mijn IP is: xxx.xxx.xxx.xxx
[NAAM]
Op 12-06-07 heeft Solomio info <info@solomio.nl > het volgende geschreven:
Sander,
Wat is je ip adres? www.onsip.nl
Groet, Solomio
----- Original Message -----
From: [NAAM]
To: info@solomio.nl
Sent: Monday, June 11, 2007 7:31 PM
Subject: IP-ban
Hallo,
Ik heb sinds gistermiddag rond 14:00/15:00, een IP-ban gekregen.
Op jullie site staat dat je eerste IP-ban 24 uur duurt, aangezien ik nog steeds ben geblokkeerd is die dus nog niet opgeheven.
Zouden jullie er naar kunnen kijken en eventueel de ban opheffen?
Bij voorbaat dank,
[NAAM]
mehehe, knap lullig voor de gene die dit ip na mij krijgtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
No shit, mail staat eral.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Solomio het volgende:
Sander schrijft heel stoer flikker toch op, maar naar Solomio mailt hij:
Hallo,
Sander de Fok!ker
Haal mijn achternaam aub even weg!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Solomio het volgende:
Hallo,
kut noobquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef yosander het volgende:
Alle e-mails op een rijtje:
(Onderaan beginnen met lezen!)
[..]
En vooral netjes blijven.![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Haal mijn achternaam aub even weg!![]()
En in emails blijf ik netjes ja.
pwnedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef Solomio het volgende:
Hallo,
Sander IetsMetVis
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef Solomio het volgende:
Ja man haal Sander zn achternaam even weg. Kun je niet maken. Sander sorry, had ik even niet aan gedacht.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef Solomio het volgende:
Ja man haal Sander zn achternaam even weg. Kun je niet maken. Sander sorry, had ik even niet aan gedacht.
pwnedquote:
mehehehhe own, ik vind solomio modjes toch wel leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:14 schreef Solomio het volgende:
Dan ga je daar toch heen!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:15 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
mehehehhe own, ik vind solomio modjes toch wel leuk![]()
![]()
Dit vat ik even niet helemaal...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Solomio het volgende:
Hee Sander, bij mij is het ook niet persoonlijk. Het is een blijft leuk speelgoed; computers, internet, fora, chatsites, maar als mijn computers zo uitgaan dan ben ik het kwijt. Jij ook?
gast serieusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef Solomio het volgende:
Hee Sander, bij mij is het ook niet persoonlijk. Het is een blijft leuk speelgoed; computers, internet, fora, chatsites, maar als mijn computers zo uitgaan dan ben ik het kwijt. Jij ook?
Ben jij familie van Bert?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:13 schreef yosander het volgende:
Zou iedereen mijn achternaam even weg willen halen, wel zo vriendelijk.![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef eQuaL het volgende:
[..]
gast serieus![]()
En Sander vertegenwoordigt fok helemaal niet, die kneus is pas 14 en laat zn achternaam rondslingeren![]()
Nee.quote:
ik heb je naam net weggeëdit knulquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Bedankt.
En waar laat ik dan mijn achternaam rond slingeren?
AANKLAGEN DIE HANDEL ze hebben je persoonsgegevens online gezet wat niet mag vanwegen privacy schending. screenshot or it dident happen zeggen ze altijd EN dat is niet de echte solomio ofc...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Haal mijn achternaam aub even weg!![]()
En in emails blijf ik netjes ja.
Haha, ok. En dan heb je die verslagen ook nog niet afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:19 schreef Pietklaaso het volgende:
WWheheh ik heb vandaag eerste 5uur school gemist omdat ik me wekker was vergeten te zetten met die rare Tony
Nou dan, ik liet niet mijn naam rond slingeren.quote:
Wij hebben een geheim telefoonnummer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:21 schreef Chau het volgende:
Ik denk dat Sander zo een telefoontje krijgt iets met een aanklaagt ofzo.
Waarom heb ik nou weer een ip-ban... ik heb gister vet normaal gepraat en niemand beledigtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
Dat ik alles los laat. Het is maar internet en een website. Je hoeft je er niet zo druk om te maken. Het leven buiten je computer is veel leuker!
Oh zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
Dat ik alles los laat. Het is maar internet en een website. Je hoeft je er niet zo druk om te maken. Het leven buiten je computer is veel leuker!
ripquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Oh zo.
Natuurlijk, zo druk kan ik mij er ook weer niet om maken hoor.
Wat doe je hier dan nogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
is er leven buiten de computer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
Wat?quote:
Daarom maak je zeker zo´n sitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:22 schreef Solomio het volgende:
Dat moeten ze wel eerst je IP hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef Pietklaaso het volgende:
SoAlomio doe mij is unbannen of een reden geven voor me laatste ban!
Ja! Waarom werd ik geband?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef Pietklaaso het volgende:
Solomio doe mij is unbannen of een reden geven voor me laatste ban!
Ja, je unbannen.quote:
Je weetsch1!!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:30 schreef Pietklaaso het volgende:
Bij jou had het nog een reden
Ik kon er gewoon net niet meer op terwijl ik dat gister nacht nog wel kon
goede relkloonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
Wat doe je hier danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:43 schreef postmortum het volgende:
heul Fok! geband![]()
Terwijl ik heul geen vriendjes ben van jullie![]()
tvp plaatsenquote:
Ik heb al een betere naam verzonnen(met links die gelijk werken dit keerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Als er nog een topic nr 16 komt moet ie iets heten als
Waar de Fok!kersmet ze allen gebannt zijn
deeltje 16 heet gewoon de afterpartyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Pietklaaso het volgende:
Als er nog een topic nr 16 komt moet ie iets heten als
Waar de Fok!kersmet ze allen gebannt zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Solomio het volgende:
Je staat ook op het FOK forum, vind ik wel reden genoeg.
Jij staat ook op fok!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Solomio het volgende:
Je staat ook op het FOK forum, vind ik wel reden genoeg.
Oo ik ben telaat met me discriminatie shit :'0 Postmortum had het alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Je mag me heul niet bannen omdat ik enkel en alleen maar een Fok!ker ben. Je gaat ervan uit dat is een fokker dus die gaat kloten
DIscriminatie heet dan
discriminatie [dis·cri·mi´na·tie]
[-(t)sie] (< Fr< Lat) (de (v); -s)
onderscheid, meestal ten ongunste van anderen, vooral van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals bij rassendiscriminatie
) en verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer; positieve ~ achtergestelde individuen of bevolkingsgroepen bijzondere rechten of gunsten verlenen teneinde hun positie te verbeteren, ook positieve actie genoemd
Dictionary © (copyright) Spectrum woordenboeken.
dat dacht ik toch ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef Pietklaaso het volgende:
Je mag me heul niet bannen omdat ik enkel en alleen maar een Fok!ker ben. Je gaat ervan uit dat is een fokker dus die gaat kloten
DIscriminatie heet dan
discriminatie [dis·cri·mi´na·tie]
[-(t)sie] (< Fr< Lat) (de (v); -s)
onderscheid, meestal ten ongunste van anderen, vooral van bevolkingsgroepen in het maatschappelijk leven (zoals bij rassendiscriminatie
) en verschillende behandeling van naties in het handelsverkeer; positieve ~ achtergestelde individuen of bevolkingsgroepen bijzondere rechten of gunsten verlenen teneinde hun positie te verbeteren, ook positieve actie genoemd
Dictionary © (copyright) Spectrum woordenboeken.
quote:
boh gek we kunnen een poll makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:15 schreef Pietklaaso het volgende:jaah gek ! dat isset
Zou nog best serieus kunnen ook
Ga eens heul gau weg potjandorie jij bent geen mattie van Fok! zegt gy netquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef postmortum het volgende:
omg conspiry: hoe weten ze nu wie van fok! komt, zoeen vuile mod of admin van hier is misschien de behaarder van die andere site![]()
ik ben een homie van klbquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Ga eens heul gau weg potjandorie jij bent geen mattie van Fok! zegt gy net
danny is het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef Pietklaaso het volgende:
Je moet danny er nog bijzetten
Ik denk iig danny
ik wilde eerst janetje zeggen , want die heeft voor het eerst in haar mod-bestaan een topic van mij heropendquote:
Ik zei het toch!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik wilde eerst janetje zeggen , want die heeft voor het eerst in haar mod-bestaan een topic van mij heropend![]()
misschien een afleidingsmanouvre![]()
Neuh joh gewoon ff in coma gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef postmortum het volgende:
2018 is nog heul lang
Dat ben je ook nog steedsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:43 schreef Slimpies het volgende:
[..]
En Slimpies was zo dom volgens bepaalde mensen![]()
ze hebben heul geen forumquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef Chau het volgende:
Ben benieuwd of op het Solomio forum een topic gaande is over ons
is er een fok!ker advocaat of advocaat in opleiding?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Hanstin het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Heb net een accountje aangemaakt
PAUPER RACISTEN! Het is om dat ik een Fokker ben zeker!
Kom we gaan ze aanklagen
Ja, maak je er lekker druk omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Hanstin het volgende:
Je bent verbannen van dit forum.
Neem contact op met de webmaster of forumbeheerder voor meer informatie.
Heb net een accountje aangemaakt
PAUPER RACISTEN! Het is om dat ik een Fokker ben zeker!
Kom we gaan ze aanklagen
...............quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maak je er lekker druk om
Pauper.![]()
jij bent van solomio hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maak je er lekker druk om
Pauper.![]()
zometeen ook niet meer slimmerikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:08 schreef Chau het volgende:
Btw Proxy werkt wel op het forum
boh gek dat gaat helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef Hanstin het volgende:
Boh gek! we gaan gewoon de forums spammen om onze ip's unbanned te krijgen
Ja, stond vorige topic al van mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Hey solomio, komt dit je bekend voor?
Naam: Viper B.V.
Vestigingsadres: Rossinistraat 33
Vestigingsplaats: 5344AK Oss
KvK-nummer: 17119422 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Bomaanslag?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef BaajGuardian het volgende:
of zoeen groot spandoek met d'r op TVPquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef Hanstin het volgende:
[..]
![]()
Gewoon met spandoeken ervoor staan van:
Fok> solomio
Ofzo iets
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
jullie weten dat het tegen de policy is om privacygegevens te plaatsen ?
JUISTEM!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
of zoeen groot spandoek met d'r op TVP![]()
Die shit is op internet te vinden, derhalve gewoon openbaar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
Niks privacy staat op de KvK site.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
de mods zijn tof hoor, die kondn wel lachen om elmoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een cadeautje aan Blueeyes.
De helft van die joden kicked/banned je gewoon zonder dat ze eventjes joinenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
de mods zijn tof hoor, die kondn wel lachen om elmo![]()
Hoe kom jij aan die screens ??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog een cadeautje aan Blueeyes.
Wat jammer toch dat elmo totaal niet grappig was, bert en ernie daarintegen...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
de mods zijn tof hoor, die kondn wel lachen om elmo![]()
Niet kopieren zegt 'ie, en wat doe jijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat elmo totaal niet grappig was, bert en ernie daarintegen...
Moet je nagaan hoe erg wij ze dan helpen !quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
Lijkt niet heul een bedrijven trein
elmo kwam allleen ff vragen of ze bert en ernie gezien haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat jammer toch dat elmo totaal niet grappig was, bert en ernie daarintegen...
Idd, maar er zijn dus mods die ons proberen tehelpen? Was ze niet tegen gekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
De helft van die joden kicked/banned je gewoon zonder dat ze eventjes joinen
nee, die laten we mooi met rustquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Gaan we nu met z'n alleen die Solomio beheerder bang maken?
niet doen gek , dadelijk klagen ze je aan en moet je keiveel geld betalenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Chau het volgende:
Solomio beheerder(s) zijn idioten, is dat forum eigelijk een officeel onderdeel van Solomio, want anders heb ik wel zin om hem offline te gooien.
Ook als is het officieel onderdeel van solomioquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Chau het volgende:
Solomio beheerder(s) zijn idioten, is dat forum eigelijk een officeel onderdeel van Solomio, want anders heb ik wel zin om hem offline te gooien.
boh gek exploits weetschquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Chau het volgende:
Leg het dan maar aan mij uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chau het volgende:
[..]
Makkelijkste wat er is, en hoef nog niet eens moeite te doen![]()
ga je gangquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Chau het volgende:
[..]
Makkelijkste wat er is, en hoef nog niet eens moeite te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |