De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.quote:Ow Sander wat leuk dat je je meld, misschien kun je aan je vriendjes doorgeven dat ze er ook niet meer opkomen. Het is best leuk dat jullie komen chatten, maar het is niet de bedoeling dat jullie je hele forum volhangen met screens van onze gebruikers en die dan belachelijk maken. Let wel wij kunnen ook computeren fok (je moeder maar) nerdjes!
Ga maar ergens anders meisjes scoren, misschien eens de kroeg proberen? Of lukt dat niet??
Met een grote glimlach groet ik je, Solo
het gelle is ik weet niet waarvoor ik geband benquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef yosander het volgende:
Ze hebben mijn mail beantwoord (en hebben nu mijn IP).
Dus als het goed is kan ik er zo weer op!![]()
Kijk ff hierboven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
het gelle is ik weet niet waarvoor ik geband benenige dat ik vroeg of bert en ernie gezien waren
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef yosander het volgende:
WTF!!!
Ik heb net een email terug ontvangen.
[..]
De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.![]()
Als jullie dit lezen, flikker toch lekker op! [afbeelding] [afbeelding]
En Slimpies was zo dom volgens bepaalde mensenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:40 schreef Chau het volgende:
Rofl, Ik was zelfs nog beleefd om een screen weg tehalen toen dit werd gevraagd door een persoon, Maar ik heb al vaker gelezen dat die Solomio beheerder dude een kneus is.
Wel leuk dat ze eerst heeeel relaxt reageren, en daarna plotseling iedereen bannen
Heb nog steeds het gevoel dat ze zelf een aangifte hebben gedaan en daarna maar gereageerd hebben omdat dit belachelijk werd gemaakt.
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:46 schreef postmortum het volgende:
maar maar hoe lang duurt die ban eigenlik? heb nu 25 uur al
hahahaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.
En anders zo vriendelijk vragen je ban eraf te halen, er zijn namelijk toch hele leuke moderators bij![]()
net zo bagger als jou lieverdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:45 schreef Chau het volgende:
Nee, wat je lulde was /is nog steeds bagger, wat je ook wel kon lezen kwa reacties.
tief nou maar weer op, als je had opgelet had je gemerkt dat dit soort acties hier wekelijks voorkomen, denk maar niet dat iemand ermee zit ofzoquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef yosander het volgende:
WTF!!!
Ik heb net een email terug ontvangen.
[..]
De professionalisme straalt er ook wel vanaf zeg.![]()
Als jullie dit lezen, flikker toch lekker op! [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:47 schreef Slimpies het volgende:
[..]
Dit zal dan waarschijnlijk een hele maand betreffen.
En anders zo vriendelijk vragen je ban eraf te halen, er zijn namelijk toch hele leuke moderators bij![]()
Niet dus, ze kunnen nog niet eens een mail fatsoenlijk terug schrijven (Ik begrijp dat je als beheerder pissig bent, maar formeel blijven is nog altijd wel netjes en komt beter over).quote:Ow Sander wat leuk dat je je meld, misschien kun je aan je vriendjes doorgeven dat ze er ook niet meer opkomen. Het is best leuk dat jullie komen chatten, maar het is niet de bedoeling dat jullie je hele forum volhangen met screens van onze gebruikers en die dan belachelijk maken. Let wel wij kunnen ook computeren fok (je moeder maar) nerdjes!
Ga maar ergens anders meisjes scoren, misschien eens de kroeg proberen? Of lukt dat niet??
Met een grote glimlach groet ik je, Solo
Je hebt toch email gekregen van de lieve heerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:52 schreef Chau het volgende:
[..]
[..]
Niet dus, ze kunnen nog niet eens een mail fatsoenlijk terug schrijven (Ik begrijp dat je als beheerder pissig bent, maar formeel blijven is nog altijd wel netjes en komt beter over).
Ps, vragen aan mod of ze je bann weghalen is nog al moeilijk gezien je GEBANNED bent.
Was niet mijn mail, ik doe geen moeite zodat ik unbanned word, wacht gewoon op het volgende topic met een nieuwe sitequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef TyPmi3p het volgende:
[..]
Je hebt toch email gekregen van de lieve heer![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef Slimpies het volgende:
Ps, vragen aan mod of ze je bann weghalen is nog al moeilijk gezien je GEBANNED bent.
Die komt bij de beheerder terecht zoals je al wel kon lezen.quote:Weleens gehoord van info@solomio.nl![]()
Groetjes verder,
Whehehe denk niet dat ze de grap zienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
Whehe, eigelijk moeten we net als bij 4chan zoeen aids raid doen.
Die komt bij de beheerder terecht zoals je al wel kon lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Chau het volgende:
[..]
Weleens gehoord van info@solomio.nl![]()
Groetjes verder,
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
Ik kan jullie melden dat de ip bans tot 2018 duren en nee ook aardige mods kunnen ze er niet meer af halen. Tot zwaaiens profi pubers!
Oh jammer, tot 2018 dan weer, best wel grappig dat ze denken dat de meeste dit als een ramp zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:59 schreef Solomio het volgende:
Ik kan jullie melden dat de ip bans tot 2018 duren en nee ook aardige mods kunnen ze er niet meer af halen. Tot zwaaiens profi pubers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |