Ja nouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:14 schreef BlueEyes30 het volgende:
mystery opgelost mischien? en nee geen ban omdat ik dat wilde maar had een vermoeden en die werd bevestigd, en nee het is geen 24 uurs ban
Ik heb hem erin gegooidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef yosander het volgende:
Waarom staat mijn Goatse plaatje niet (meer) in de OP?
[afbeelding]
En ik heb nog steeds een ban.
Omg, ik was dat. Had geen zin meer en was al 3 uur. Maar Tony was dus ook ineens pleite?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:25 schreef BlueEyes30 het volgende:
maar wel heel toevallig janneke ban en meteen floeps tony weg, zoek daar maar iets achter, maar goed ut as wel spannend das een feit, slaapwell, de mzzls
Ook in wiki?quote:
kickickquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:19 schreef Ravii het volgende:
ff bericht aan iedereen.
Ik ga die Header opnieuw maken.(morgen)
dus allemaal ff PM's sturen welke foto's er sowieso bij moeten!
Het word net zo een collage als de huidige.
maar dan hopelijk wat beter.
PM me maar!
loool dat hoofdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:13 schreef yosander het volgende:
Waarom staat mijn Goatse plaatje niet (meer) in de OP?
[afbeelding]
En ik heb nog steeds een ban.
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij isquote:
Eeuwige ban dan maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij is![]()
gevraagd of ze bert en ernie gezien haddenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef Aufruhr het volgende:
wat had je dan gedaan?
hehe ik zeg altijd: "ik zie een kakkerlak....een heule grooote"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
gevraagd of ze bert en ernie gezien hadden![]()
slomiomodjes als jullie meelezen mag mijn ban eraf ik zal me gedragen![]()
Nou wat ben jij stoerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef Lienzz het volgende:
[..]
hehe ik zeg altijd: "ik zie een kakkerlak....een heule grooote"
maar ga dan meestal offline...zodat ze me niet kunnen bannen![]()
wat staat er dat verboden is?quote:
Heb nog steeds een ban, en dat terwijl ik zondagnacht om 3 voor 12 werd gebanned terwijl ik alleen maar in een room van een Fok!ker zat en niks zeiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Terwijl die 24 uur ALLANG voorbij is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |