Hij studeert in het kantoor. Mis je hem?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:55 schreef blomst het volgende:
Ik heb Eric nog niet gezien, is de toneelhaak eindelijk geweest?
Het maakt geen verschil of hij wel of niet in beeld is, dus kan hij wel naar huis.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij studeert in het kantoor. Mis je hem?![]()
Die is al een tijdje dood, lijkt me wat lastig dus.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:57 schreef DrsH het volgende:
Over 1 uur en 5 minuten moet Amanda bij dokter Zeldenrust verschijnen voor een autopsie hopelijk keert zij hem niet de rug toe
Voor een autopsie zal ze zelf ook dood moeten zijn..... maar je weet niet wat het komende uur en 4 minuten nog brengt...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood, lijkt me wat lastig dus.
Sorry hoor ik wil haar niet tot negrofiele gedachten aanzettenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is al een tijdje dood, lijkt me wat lastig dus.
Precies, niets is wat het lijkt in de Kooi.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een autopsie zal ze zelf ook dood moeten zijn..... maar je weet niet wat het komende uur en 4 minuten nog brengt...
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry hoor ik wil haar niet tot negrofiele gedachten aanzetten
quote:
En waarover praten zij...........sex.quote:
Nou, maar snel naar de docquote:Veel voorkomende bacterie als oorzaak van een blaasontsteking is escherichia coli, een bacterie die gewoonlijk in de omgeving van het rectum wordt aangetroffen en bij vrouwen vaak de oorzaak van een acute blaasontsteking is. Deze vorm van blaasontsteking is met natuurlijke middelen goed te behandelen op voorwaarde dat de weerstand in orde is en er binnen 24 uur duidelijk herstel plaats vind omdat bij verwaarlozing kans bestaat dat er een hogere urineweg infectie komt
Ik laat me niet sturen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:54 schreef Peter6000 het volgende:
ALS JE JE HIER NIET AAN WENST TE HOUDEN, STUUR IK MILTON F. OP JE AF.
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:07 schreef MiltonF het volgende:
[..]
Ik laat me niet sturen!Ik stuur!!!
Hou me erbuiten, of ik stuur iemand uit de dependence A. naar je toe!!! Om het uit te praten...![]()
Komt ze haar dochter opzoeken?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:06 schreef beequeen het volgende:
Krijg nou wat, is dat Chantal van BB?
Kijk, daarom is Amanda nou een toppertje.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Meganog het volgende:
Brian over Jaap tegen Amanda: "Kijk maar uit wie je voortaan dom noemt"
Amanda: "Oh ja alsof je slim bent als je kunt schaken. Dan ben je echt dom als je dat zegt! Als je kan dammen ben je dan ook slim?".
Ze werken voor de Party.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef Anderkeertje het volgende:
Waarom zijn Andries en Chantal erbij??
Zo'n eikel vind ik het!!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Mediageile Andries weer in het huis? Hoe laag kun je zinken in het leven..wanhopig vasthoudend aan het idee dat hij ooit eens echt bekend zal worden.
Dat was Andries zijn hoogtepuntquote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Zal echt nooit meer het moment vergeten dat hij Kelly lag te palen en dacht dat et een wijf was
Dat blad waar Ilona dr vader ooit een bobo-functie had en wat al die "lelijke" dingen over Natasia geschreven had (waar Ilona wel achter moest zitten volgens N)???quote:
Ik heb Kelly weleens in het echt gezien en het is overduidelijk een vent. En erg onbeschoft..ze vond het niet zo leuk toen ik vroeg of d'r pik op koud water stond, nadat ze weigerde met een kennis van mij op de foto te gaan . Ze was in een tent aan het werk althans ze moest met mensen op de foto gaan en werd daar best goed voor betaald, maar ze was moe en had geen zin dus hing ze aan de bar, waar ze bekogeld werd met ijsblokjes en uitgescholden werd.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:12 schreef Mani89 het volgende:
Zal echt nooit meer het moment vergeten dat hij Kelly lag te palen en dacht dat et een wijf was
It's a cultural thing...Ik denk dat Chantal vriendinnen met Natasia kan worden zodat ze die kinderen van d'r kan overnemen...Chantal had het er ERG moeilijk mee dat ze zelf nooit kinderen had gekregen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:16 schreef robert2006 het volgende:
natas en chantal kunnen het wel goed met elkaar vinden, haha
Neeeeeeeh !!!!!!!quote:
Zo te zien een 'erbijzitter'.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
Die is daar professioneel roddelaarster.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
In BB5 kon ze altijd wel aardig roddelen.
daar is gelukkig een groot draagvlak voorquote:
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
wát een roddeltante was dat zeg! Kan me de scene met de muis in het huis nog goed herinneren... stond die trol jankend op een krukje
![]()
Dat lijkt me inderdaad dom van Huubquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zo zie je toch weer de onderschatting van Lieke, door Huub.
Ik zie Lieke echt als de topfavoriete.
Wat een verschrikkelijke irritante toneelspeler was dat zeg!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.
Joost was helemaal niet bang voor muizen, maar deed alsof.
[afbeelding]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord isquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
Wat doet Chantal erbij ???
Dat zijn de controlevragen... misschien geeft iemand de 2de keer een ander antwoordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord is![]()
BNN radio toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat is er met Joost gebeurd eigenlijk? Is hij nog het tv-wereldje ingerold?
Met fakkels en rieken om hem de homowereld uit te jagen, zeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
volgens die juf heeft Smerik de hele homobeweging achter zich staan
Natasia heeft toch een mediastop en een gruwelijke hekel aan de Party?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat Party kwam om Natasia te interviewen?
Heeft Eric ook ooit gedaan samen met Amanda. Heel lang geleden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
De post heeft Huub in de vijver gepleurd, maar ik hoor hem suggereren dat Eriic dat deed.
Eric heeft dat ook ooit eens gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
De post heeft Huub in de vijver gepleurd, maar ik hoor hem suggereren dat Eriic dat deed.
Eric heeft idd de post van Huub met koffer en al de eerste keer in de vijver gegooid.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasja deed eerst net of ze alleen voor haar kwamen, maar ze komen dus voor alle bewoners van de kooi.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia heeft toch een mediastop en een gruwelijke hekel aan de Party?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Het is in de homowereld gebruikelijk dat ze als je lijdendvoorwerp bent achter je staan tenzij je gepijpt wil worden
Even afwachten wat hij publiceert.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef pullup het volgende:
Andries doet het nu toch echt niet slecht.
Is Natas al geweest ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het interview met Amanda![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Die ene vrouw heeft trouwens wel wat weg van Chantal, uit BB5.
Ja idd.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Leuk gesprek met Huub, ik ben benieuwd wat ze in de Party neerzetten.
En ze lacht ook al net zo gna-endquote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
Héé, je hebt gelijk!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef Peter6000 het volgende:
KOP:quote:Op maandag 11 juni 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Leuk gesprek met Huub, ik ben benieuwd wat ze in de Party neerzetten.
Welnee... is volgens mij gekomen nadat Brian en Natasia een nachtje hotel gingen doen.. en toen zat iedereen vol.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nee Huub: iedereen heeft een restrictie omdat JIJ niet met alcohol kan omgaan.
"negrofiele"quote:Op maandag 11 juni 2007 15:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
Sorry hoor ik wil haar niet tot negrofiele gedachten aanzetten
Erg mens is dat toch.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Joop : "Zondag ben ik in de Efteling, een VIP-dag"
Natasia : "Wat ? Hoe kan dat nou !!! En mijn kindjes dan ?"
Joop : "Ja, je krijgt daar een uitnodiging voor"
..... en je voelt het al, Joop moet voor Tasia's kindjes kaarten regelen !
Ohhh Natas is helemaal neit vervelend als ze teveel drinkt, Amanda kan ook zo goed met alcohol omgaan en wat dacht je van Jaap die weet ook precies wat hij doet als hij heeft gedronken. Laten we Erik niet vergeten die blijft ook keurig netjes als hij alcohol op heeft. En Brian ja daar kan ik in dit geval niets negatiefs over zeggen.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:55 schreef Peter6000 het volgende:
Nee Huub: iedereen heeft een restrictie omdat JIJ niet met alcohol kan omgaan.
Niet vergeten ook een kaartje voor Miltonquote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Joop : "Zondag ben ik in de Efteling, een VIP-dag"
Natasia : "Wat ? Hoe kan dat nou !!! En mijn kindjes dan ?"
Joop : "Ja, je krijgt daar een uitnodiging voor"
..... en je voelt het al, Joop moet voor Tasia's kindjes kaarten regelen !
De paar homo's die ik ken hebben een hekel aan die Eric, dus hoe haalt dat wijf het in d'r hoofd om de hele homo wereld te noemen?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
Ja ik vond dat wel en leuke woordspelingquote:
Serieus Cc, ik zit echt te genieten. Zoveel eerlijkheid zul je bij niemand ontdekken daar in dat hok.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
KOP:
"Kooibewoner Huub snoept van twee walletjes"
Ik ken ook juist alleen maar homo's die een hekel hebben aan Ericquote:Op maandag 11 juni 2007 15:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De paar homo's die ik ken hebben een hekel aan die Eric, dus hoe haalt dat wijf het in d'r hoofd om de hele homo wereld te noemen?
Hij heeft al herhaaldelijk gezegd dat hij daar niets over mag zeggen van de burenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Jammer dat Huub niks zegt over der verkrachtingen van Eric dat zou pas mooi op de cover staan
Zal ik zeker doen! Ben ook heel benieuwd naar de tegenstelling tussen Huub's introspectie en Brian's 'hullie zijn slecht en ikke o zo zuiver'-denkwijze.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Serieus Cc, ik zit echt te genieten. Zoveel eerlijkheid zul je bij niemand ontdekken daar in dat hok.
En alles met een goeie onderbouwing, echt top. Vanavond als je thuis bent maar even kijken.
Op deze manier is hij gewoon erg goed. Hij heeft wel gelijk dat hij de vorige keer (met nathanael en bart) betere tegenstanders had. Ik ben een beetje afgeknapt op zijn agressie de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Serieus Cc, ik zit echt te genieten. Zoveel eerlijkheid zul je bij niemand ontdekken daar in dat hok.
En alles met een goeie onderbouwing, echt top. Vanavond als je thuis bent maar even kijken.
Huub geeft net aan dat zijn boetes logisch zijn, want het ging ver.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen! Ben ook heel benieuwd naar de tegenstelling tussen Huub's introspectie en Brian's 'hullie zijn slecht en ikke o zo zuiver'-denkwijze.
Gaat je dat zeggenquote:
Daarom juist ben ik benieuwd naar Brian's versie. Die naar alle waarschijnlijkheid volledig gespeend zal zijn van enige zelfreflectie.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub geeft net aan dat zijn boetes logisch zijn, want het ging ver.
Daar heb je het verschil.
Eric en Natasja zullen wel gaan vertellen dat dit allemaal ver beneden hun niveau is en dat ze zich nooit zo zullen verlagenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom juist ben ik benieuwd naar Brian's versie. Die naar alle waarschijnlijkheid volledig gespeend zal zijn van enige zelfreflectie.
Dan hoop ik dat Andries zo ingelezen/ingekeken is dat hij hen met de feiten om de oren slaat.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Eric en Natasja zullen wel gaan vertellen dat dit allemaal ver beneden hun niveau is en dat ze zich nooit zo zullen verlagen![]()
De arme donder is natuurlijk bloednerveusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dellie moet zo naar de dokter, en neemt eerst maar ff een straf glas witte wijn. Handig wel.
19 jaar, verstand van het achtereind van een varkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dellie moet zo naar de dokter, en neemt eerst maar ff een straf glas witte wijn. Handig wel.
Ik vind je nu heel beledigend voor varkens.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
19 jaar, verstand van het achtereind van een varken
Dat is niet de enige overeenkomst met het achtereind van een varken...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
19 jaar, verstand van het achtereind van een varken
Hahaha, de diva dacht echt dat ze voor haar kwamen. Geweldig als ze geen woorden aan haar vuil maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Is Natasja helemaal voor niets doorgestyled?
Het is toch een VIP-dag??quote:Op maandag 11 juni 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
En Natasja die iedereen voor mediageil uitmaakt, probeert nu weer bij Joop kaartjes voor haar kinderen te krijgen.
Helaas, nu is het haar beurt. Ik hoop dat iemand het in de COS zet, ik kan niet nog een keer luisteren naar ....mijn kindjuuus en mijn ventjuuuuuuuuuquote:Op maandag 11 juni 2007 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hahaha, de diva dacht echt dat ze voor haar kwamen. Geweldig als ze geen woorden aan haar vuil maken.
Ik doe me best, weet niet of ik het lang volhoud.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helaas, nu is het haar beurt. Ik hoop dat iemand het in de COS zet, ik kan niet nog een keer luisteren naar ....mijn kindjuuus en mijn ventjuuuuuuuuu![]()
Sowieso, niets ten nadele van die kinderen, maar wat doet haar denken dat haar kinderen VIP-materiaal zijn?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia snapt er ook helemaal niets van... Die kinderen naar een VIP-dag op de Efteling laten gaan... Niet dat er dan de hele dag naar hun moeder wordt gevraagd ofzo
Ik las een tijd geleden ergens dat de dgk_redactie zei dat ze gewoon van alles vroeg en dat ze wel zagen of ze dat kreeg. Nu vraagt ze er idd gewoon om. Dat doet de rest niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Ze is nu bezig bij Andries voor kaartjes.
Bikkelquote:Op maandag 11 juni 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik doe me best, weet niet of ik het lang volhoud.
Het is al lachwekkend dat ze zichzelf als VIP zietquote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso, niets ten nadele van die kinderen, maar wat doet haar denken dat haar kinderen VIP-materiaal zijn?
Je vergeet 'levertje'!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
A: Kun je mij een schets geven over hoe Natasia was voor de Gouden Kooi
N: Zowiezo mama van 2 kindjes, druk werk, Cheyenne die kwakkelde op school, altijd druk met de kinderen en Wilgo en jezelf een beetje vergeten. Ik heb een hernia aan de linkerkant. Doordat ik zo druk was, ben ik mezelf vergeten.
C: Was je wel gelukkig
N; Ja dat was ik zeker wel, want ik had zoiets van dat doen mama's.
In het gesprek bij L&C ook: "Natasia, je bent nu nog miljonair..."quote:Op maandag 11 juni 2007 16:16 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik las een tijd geleden ergens dat de dgk_redactie zei dat ze gewoon van alles vroeg en dat ze wel zagen of ze dat kreeg. Nu vraagt ze er idd gewoon om. Dat doet de rest niet.
en daar beschuldigde natas ....ilona toch altijd van................en wat doet zijquote:Op maandag 11 juni 2007 16:14 schreef Gigageil het volgende:
Die uitgekookte slijmkut is weer aan het slijmen om kaartjes te regelen voor de Efteling.....bah, wat
heb ik toch een hekel aan dat soort types.....![]()
![]()
![]()
![]()
Okay... je zet je geluk opzij voor je kinderen... Met andere woorden: haar kinderen geven haar geen geluk, maar perken haar geluk in.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
N: Dat is ook weer zoiets, ze kunnen geen parasolletje regelen omdat ze dan zitten met de camera's
C: Wist je toen wel wat geluk was of ....
N; Ja ik wist wel wat geluk was, maar dat zet je opzij omdat je te druk bent met de kinderen. Ondanks dat ik gem. 20 uur per week sport.
mocht niet van Miltonquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gebruikt dat voorbeeld van haar kinderen in het Amsterdamse bos begraven niet meer.
Dat is een inkoppertje. Mevr. D Flens was bang dat ze geen moeder kon vinden, Natasja was dus de enige, makkelijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
En toen kwam dit voorbij en toen heeft ze het toch gedaan en zoefde ze door de selectieronde.
Hoho, volgens Natasia opende het NOS-journaal met Natasia.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef ericahysterica het volgende:
liet je de eerste maanden het achterste van je tong zien? N heeft leren luisteren.Tas stond in het nos journaal dus ze moest wel vechten. Haar medebewoners begrepen het ook niet en een deel ervan wilde het ook niet begrijpen. Zij is minder een haaibaaitje. Bakkeleien met dokters en school dat was ze gewend.
Natasia hoort bij het soort mensen dat oerdom is.. Maar het soort mensen dat zichzelf moed heeft ingesproken, alles wat ik doe is goed, wat mensen ook zeggen.. Zij is het soort vrouw dat in de sloot springt terwijl iedereen zegt dat het slecht is, maar zij weet het toch beter... Mijn god, wat heeft zij een enorm bord voor haar kopquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft geen fouten gemaakt in het huis, en ze heeft nergens spijt van.
Terwijl ze daarvoor zei dat ze in de kooi geleerd had haar fouten toe te kunnen geven, maar hoe leer je dat als je geen fouten hebt gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft geen fouten gemaakt in het huis, en ze heeft nergens spijt van.
Geweldig bedankt , zelfs het lezen maakt me misselijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
over haar doelen: afvallen is grandioos gelukt en rijbewijs gehaald. De kinderen: ze doet het voor haar kinderen? Het grote geld heeft ze dus niet gehaald als ze de kooit uitgaat. N; was erg toegeeflijk en niet consequent. Maar ze waren toch erg gedisciplineerd. Ze is een zoveel betere mama geworden. Ondanks dat ze 8 mnd geen kids heeft opgevoed blijft ze een mama. Maar haar kinderen hadden structuur nodig dat hadden ze natuurlijk wel maarruh..
MENSEN IK GEEF HET OP FF KOTSEN
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig bedankt , zelfs het lezen maakt me misselijk.![]()
![]()
Hep se dat gesegd?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gebruikt dat voorbeeld van haar kinderen in het Amsterdamse bos begraven niet meer.
preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en daar beschuldigde natas ....ilona toch altijd van................en wat doet zij![]()
![]()
Ik heb de streams op mute. Hier meelezen is al bijna teveel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
over haar doelen: afvallen is grandioos gelukt en rijbewijs gehaald. De kinderen: ze doet het voor haar kinderen? Het grote geld heeft ze dus niet gehaald als ze de kooit uitgaat. N; was erg toegeeflijk en niet consequent. Maar ze waren toch erg gedisciplineerd. Ze is een zoveel betere mama geworden. Ondanks dat ze 8 mnd geen kids heeft opgevoed blijft ze een mama. Maar haar kinderen hadden structuur nodig dat hadden ze natuurlijk wel maarruh..
MENSEN IK GEEF HET OP FF KOTSEN
Prijsloosquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
haar kinderen wegen niet want zij was er ook nog![]()
10 % van de tijd valt ze uit haar rol.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
Dom........ zeg dan dat het een rol is! Dan is er misschien nog iets te redden!
Maar neeeeeeeeeeeeee, gewoon toegeven dat je jezelf bent.
Ze hoopt zeker dat dat een landelijke show gaat wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeew ze zegt dat ze misschien niet helemaal weg zal zijn van de buis........ dit ivm het voorlezen van de kindjes.
9 van de 10 keer draaien ze het weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef CoT het volgende:
Net alsof alle kinderen van Nederland om 7uur voor de streams zitten![]()
Zelfs haar eigen kinderen luisteren volgens mij niet eens![]()
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef DrsH het volgende:
HA,HA,HA, Natasje Blank is misschien nog een paar weken na DGK een "HOT ITEM" daarna zal ze dieper wegzakken als ooit tevoren en wil niemand meer iets met haar te maken hebben
dat is toch zielig voor de kinderen van nederland..............de mijne mag echt niet kijken .........hebben we snacht's weer een nat bedquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef CoT het volgende:
Net alsof alle kinderen van Nederland om 7uur voor de streams zitten![]()
Zelfs haar eigen kinderen luisteren volgens mij niet eens![]()
wie moet nog iets van dat monster hebben ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.
Waarschijnlijk HOOP je dat dat gebeurt. (Waarom eigenlijk?)
De werkelijkheid is dat je daar niks over kunt zeggen.
Kijk even naar mijn voorvoegsel ik ben vaktechnisch ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.
Waarschijnlijk HOOP je dat dat gebeurt. (Waarom eigenlijk?)
De werkelijkheid is dat je daar niks over kunt zeggen.
Vind je het heel erg, als ik even niet onder de indruk ben?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn voorvoegsel ik ben vaktechnisch ervaringsdeskundige![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor ik hou van bescheiden type's die zichzelf basic vinden, Sjappoquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik even niet onder de indruk ben?
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
Ze doet haar sleutels in haar eigenste toerekje die ze gaat kopen, want daarom heeft ze haar rijbewijsje gehaald he.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef SiRojK het volgende:
Amanda ga ik heel erg missen, Brian ga ik heel erg missen..... Met Eric heb ik wel 'een soort van band'.... Haahahahha, Eric, ze sleept je mee uit medelijden, wat ben je toch een stoere kerel! triest zeikwijf
Ik vermoed dat je denkt, dat je meningen aan zeggingskracht winnen, als je ze overvloedig voorziet van scheldwoorden.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol Natasia heeft echt totaal geen zelfevaluatie gedaan..een in en in triest wijf. Maar misschien is het maar goed ook dat ze zichzelf niet ziet zoals wij het zien. Dan had ze al lang zichzelf verdronken in het zwembad en waren haar kids verlost van die hoer.
de vriendin van Andries ging vreemdquote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Darna het volgende:
Die Andries heeft toch ook nog meegedaan aan Temptation Island. Zijn vriendin en hij zijn daarna uit elkaar gegaan, weet niet meer wiens schuld dat was.
ja je had gelijk hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik.....der tieten gaan straks weer bloot......![]()
neeeeeeeeeeeeee niet weerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik.....der tieten gaan straks weer bloot......![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Natas tegen Andries, zo ik heb jou een interview gegeven, dan zorg jij dat me kindjes zondag naar de Efteling kunnen.
NEE!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee, dat het tegenovergestelde effect kan optreden?
en als ultiem dieptepunt een interview met narcistiaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef De_Moester het volgende:
oh jee, ik schakel net de streams weer in, zie ik daar die intrieste Andries, al afgezakt naar een baantje bij dat trieste blad dus...
Je kunt ook een briefje sturen aan de heer K.A.Bouterquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Allemaal meneer Groen bellen van de Efteling want dan gaan alle poorten open!!!
Doen hoor mensen allemaal de Efteling bellenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Allemaal meneer Groen bellen van de Efteling want dan gaan alle poorten open!!!
serieus???quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Natas tegen Andries, zo ik heb jou een interview gegeven, dan zorg jij dat me kindjes zondag naar de Efteling kunnen.
Of Milton.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Ik ben wel eens op dat soort "VIP"-partijtjes, maar het stelt niet veel voor, hoor.
Een paar BN-ers voor op de foto, en de rest gewoon publiek dat mazzel heeft een kaartje gekregen te hebben.
Jenna en Yairo zouden daar onopgemerkt rondlopen.
Wilgo zou wel herkenbaar zijn natuurlijk.
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald isquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Een "Amanda's fake boobies" getuige.
Jullie hebben gelijk amanda der tieten zijn FAKE ! Ze zat op ROC amsterdam, was 2 weken 'ziek' en komt met die twee ballonnen weer terug op school. Rare ziekte als je cup A heb en na 2 weken cup D. Triest kind ze moet er gewoon eerlijk voor uit komen. (bron: Franciss) Check deze link naar Amanda's fake boobies.
Bron: KingJaap.
Kliniek onbekend, money van Mamanda.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald is
1. een obscure, anders hadden ze het niet gedaan bij een jong kindquote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald is
Ja serieus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus???
(ik weiger te kijken zolang GNAGNA rond loopt)
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
irritant, hoor. Denk je op Kinjaap iets van Jaap te lezen, is het van Huub.
Gnagna al weg?
Ohhh je keek stiekum tochquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
edit: 30 graden en ze heeft nóg laarzen aan
Ach, ze mag wel blijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staat met een flinke borrel in haar hand dus duurt nog wel ff.
ja in de haast vergeten te noemenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
en denk erom geen vieze woorden zeggen hoor anders komt boze milton je speelgoedautootje opblazenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef Mokum020 het volgende:
Elke dag op Talpa om 18.45 uur: Mama Natasia leest voor
"Goedenavond alle uit de kut gescheten kindertjes van Nederland, hebben jullie ook
zo'n baarmoederloze moeder? Nou, ik ga weer even voorlezen voor jullie hoor...."
![]()
Huub kon nog niet op zijn eigen blog vanochtend. Hij beloofde Palma een rectificatie, vandaar via de blog van Japio.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
Oh die had ik gemist, maar ze moeten afronden dus nog minuut of 5 en je streams kunnen veilig aan.quote:
Favoriet van Joop van Tellingen: Brian....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
en zo eindigde dit fascinerende diepteinterview
hij doet me sterk denken aan die ranzige kok btw wanneer komt die weer eens?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Wat is die Joop toch een ordinaire vent. Je zou je schamen Utrechtse te zijn.![]()
euh....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef dgk_fan het volgende:
Zelfs Joop van Tellingen heeft Brian als favoriete bewoner !!!
(Zie je wel dat ik niet gek ben !)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |