preciesquote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef milk-shake het volgende:
[..]
en daar beschuldigde natas ....ilona toch altijd van................en wat doet zij![]()
![]()
Ik heb de streams op mute. Hier meelezen is al bijna teveel.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
over haar doelen: afvallen is grandioos gelukt en rijbewijs gehaald. De kinderen: ze doet het voor haar kinderen? Het grote geld heeft ze dus niet gehaald als ze de kooit uitgaat. N; was erg toegeeflijk en niet consequent. Maar ze waren toch erg gedisciplineerd. Ze is een zoveel betere mama geworden. Ondanks dat ze 8 mnd geen kids heeft opgevoed blijft ze een mama. Maar haar kinderen hadden structuur nodig dat hadden ze natuurlijk wel maarruh..
MENSEN IK GEEF HET OP FF KOTSEN
Prijsloosquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
haar kinderen wegen niet want zij was er ook nog![]()
10 % van de tijd valt ze uit haar rol.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:43 schreef mootie het volgende:
Dom........ zeg dan dat het een rol is! Dan is er misschien nog iets te redden!
Maar neeeeeeeeeeeeee, gewoon toegeven dat je jezelf bent.
Ze hoopt zeker dat dat een landelijke show gaat wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef mootie het volgende:
Eeeeeeeeew ze zegt dat ze misschien niet helemaal weg zal zijn van de buis........ dit ivm het voorlezen van de kindjes.
9 van de 10 keer draaien ze het weg.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef CoT het volgende:
Net alsof alle kinderen van Nederland om 7uur voor de streams zitten![]()
Zelfs haar eigen kinderen luisteren volgens mij niet eens![]()
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:44 schreef DrsH het volgende:
HA,HA,HA, Natasje Blank is misschien nog een paar weken na DGK een "HOT ITEM" daarna zal ze dieper wegzakken als ooit tevoren en wil niemand meer iets met haar te maken hebben
dat is toch zielig voor de kinderen van nederland..............de mijne mag echt niet kijken .........hebben we snacht's weer een nat bedquote:Op maandag 11 juni 2007 16:47 schreef CoT het volgende:
Net alsof alle kinderen van Nederland om 7uur voor de streams zitten![]()
Zelfs haar eigen kinderen luisteren volgens mij niet eens![]()
wie moet nog iets van dat monster hebben ?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.
Waarschijnlijk HOOP je dat dat gebeurt. (Waarom eigenlijk?)
De werkelijkheid is dat je daar niks over kunt zeggen.
Kijk even naar mijn voorvoegsel ik ben vaktechnisch ervaringsdeskundigequote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Grappig hoe al dit soort beweringen als waarheden worden gepresenteerd.
Waarschijnlijk HOOP je dat dat gebeurt. (Waarom eigenlijk?)
De werkelijkheid is dat je daar niks over kunt zeggen.
Vind je het heel erg, als ik even niet onder de indruk ben?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:50 schreef DrsH het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn voorvoegsel ik ben vaktechnisch ervaringsdeskundige![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor ik hou van bescheiden type's die zichzelf basic vinden, Sjappoquote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Vind je het heel erg, als ik even niet onder de indruk ben?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |