Gaat je dat zeggenquote:
Daarom juist ben ik benieuwd naar Brian's versie. Die naar alle waarschijnlijkheid volledig gespeend zal zijn van enige zelfreflectie.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub geeft net aan dat zijn boetes logisch zijn, want het ging ver.
Daar heb je het verschil.
Eric en Natasja zullen wel gaan vertellen dat dit allemaal ver beneden hun niveau is en dat ze zich nooit zo zullen verlagenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom juist ben ik benieuwd naar Brian's versie. Die naar alle waarschijnlijkheid volledig gespeend zal zijn van enige zelfreflectie.
Dan hoop ik dat Andries zo ingelezen/ingekeken is dat hij hen met de feiten om de oren slaat.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
Eric en Natasja zullen wel gaan vertellen dat dit allemaal ver beneden hun niveau is en dat ze zich nooit zo zullen verlagen![]()
De arme donder is natuurlijk bloednerveusquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dellie moet zo naar de dokter, en neemt eerst maar ff een straf glas witte wijn. Handig wel.
19 jaar, verstand van het achtereind van een varkenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dellie moet zo naar de dokter, en neemt eerst maar ff een straf glas witte wijn. Handig wel.
Ik vind je nu heel beledigend voor varkens.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
19 jaar, verstand van het achtereind van een varken
Dat is niet de enige overeenkomst met het achtereind van een varken...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
19 jaar, verstand van het achtereind van een varken
Hahaha, de diva dacht echt dat ze voor haar kwamen. Geweldig als ze geen woorden aan haar vuil maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Is Natasja helemaal voor niets doorgestyled?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |