Neeeeeeeh !!!!!!!quote:
Zo te zien een 'erbijzitter'.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
Die is daar professioneel roddelaarster.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:19 schreef Copycat het volgende:
Dat Andries een beetje kan schrijven, okay. Maar wat is de rol van die trol van een Chantal bij Party?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
In BB5 kon ze altijd wel aardig roddelen.
daar is gelukkig een groot draagvlak voorquote:
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
wát een roddeltante was dat zeg! Kan me de scene met de muis in het huis nog goed herinneren... stond die trol jankend op een krukje
![]()
Dat lijkt me inderdaad dom van Huubquote:Op maandag 11 juni 2007 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
Zo zie je toch weer de onderschatting van Lieke, door Huub.
Ik zie Lieke echt als de topfavoriete.
Wat een verschrikkelijke irritante toneelspeler was dat zeg!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wat ik toen vooral storend vond was het toneelspel van Joost.
Joost was helemaal niet bang voor muizen, maar deed alsof.
[afbeelding]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord isquote:Op maandag 11 juni 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
Wat doet Chantal erbij ???
Dat zijn de controlevragen... misschien geeft iemand de 2de keer een ander antwoordquote:Op maandag 11 juni 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
[..]
zitten..... en zo nu en dan een vraag stellen die al beantwoord is![]()
BNN radio toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:27 schreef Urquhart het volgende:
Wat is er met Joost gebeurd eigenlijk? Is hij nog het tv-wereldje ingerold?
Met fakkels en rieken om hem de homowereld uit te jagen, zeker.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef ericahysterica het volgende:
volgens die juf heeft Smerik de hele homobeweging achter zich staan
Natasia heeft toch een mediastop en een gruwelijke hekel aan de Party?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:32 schreef Copycat het volgende:
Maar ik dacht trouwens dat Party kwam om Natasia te interviewen?
Heeft Eric ook ooit gedaan samen met Amanda. Heel lang geleden.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
De post heeft Huub in de vijver gepleurd, maar ik hoor hem suggereren dat Eriic dat deed.
Eric heeft dat ook ooit eens gedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
De post heeft Huub in de vijver gepleurd, maar ik hoor hem suggereren dat Eriic dat deed.
Eric heeft idd de post van Huub met koffer en al de eerste keer in de vijver gegooid.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:34 schreef Peter6000 het volgende:
Natasja deed eerst net of ze alleen voor haar kwamen, maar ze komen dus voor alle bewoners van de kooi.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natasia heeft toch een mediastop en een gruwelijke hekel aan de Party?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:35 schreef DrsH het volgende:
volgens die juf heeft Smerik de hele homobeweging achter zich staan
Het is in de homowereld gebruikelijk dat ze als je lijdendvoorwerp bent achter je staan tenzij je gepijpt wil worden
Even afwachten wat hij publiceert.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:41 schreef pullup het volgende:
Andries doet het nu toch echt niet slecht.
Is Natas al geweest ?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het interview met Amanda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |