Dat is een inkoppertje. Mevr. D Flens was bang dat ze geen moeder kon vinden, Natasja was dus de enige, makkelijk toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:20 schreef ericahysterica het volgende:
En toen kwam dit voorbij en toen heeft ze het toch gedaan en zoefde ze door de selectieronde.
Hoho, volgens Natasia opende het NOS-journaal met Natasia.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:24 schreef ericahysterica het volgende:
liet je de eerste maanden het achterste van je tong zien? N heeft leren luisteren.Tas stond in het nos journaal dus ze moest wel vechten. Haar medebewoners begrepen het ook niet en een deel ervan wilde het ook niet begrijpen. Zij is minder een haaibaaitje. Bakkeleien met dokters en school dat was ze gewend.
Natasia hoort bij het soort mensen dat oerdom is.. Maar het soort mensen dat zichzelf moed heeft ingesproken, alles wat ik doe is goed, wat mensen ook zeggen.. Zij is het soort vrouw dat in de sloot springt terwijl iedereen zegt dat het slecht is, maar zij weet het toch beter... Mijn god, wat heeft zij een enorm bord voor haar kopquote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft geen fouten gemaakt in het huis, en ze heeft nergens spijt van.
Terwijl ze daarvoor zei dat ze in de kooi geleerd had haar fouten toe te kunnen geven, maar hoe leer je dat als je geen fouten hebt gemaakt.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft geen fouten gemaakt in het huis, en ze heeft nergens spijt van.
Geweldig bedankt , zelfs het lezen maakt me misselijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:30 schreef ericahysterica het volgende:
over haar doelen: afvallen is grandioos gelukt en rijbewijs gehaald. De kinderen: ze doet het voor haar kinderen? Het grote geld heeft ze dus niet gehaald als ze de kooit uitgaat. N; was erg toegeeflijk en niet consequent. Maar ze waren toch erg gedisciplineerd. Ze is een zoveel betere mama geworden. Ondanks dat ze 8 mnd geen kids heeft opgevoed blijft ze een mama. Maar haar kinderen hadden structuur nodig dat hadden ze natuurlijk wel maarruh..
MENSEN IK GEEF HET OP FF KOTSEN
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig bedankt , zelfs het lezen maakt me misselijk.![]()
![]()
Hep se dat gesegd?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ze gebruikt dat voorbeeld van haar kinderen in het Amsterdamse bos begraven niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |