quote:Op maandag 11 juni 2007 16:53 schreef petraa het volgende:
Ze doet haar sleutels in haar eigenste toerekje die ze gaat kopen, want daarom heeft ze haar rijbewijsje gehaald he.
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef SiRojK het volgende:
Amanda ga ik heel erg missen, Brian ga ik heel erg missen..... Met Eric heb ik wel 'een soort van band'.... Haahahahha, Eric, ze sleept je mee uit medelijden, wat ben je toch een stoere kerel! triest zeikwijf
Ik vermoed dat je denkt, dat je meningen aan zeggingskracht winnen, als je ze overvloedig voorziet van scheldwoorden.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Lol Natasia heeft echt totaal geen zelfevaluatie gedaan..een in en in triest wijf. Maar misschien is het maar goed ook dat ze zichzelf niet ziet zoals wij het zien. Dan had ze al lang zichzelf verdronken in het zwembad en waren haar kids verlost van die hoer.
de vriendin van Andries ging vreemdquote:Op maandag 11 juni 2007 16:55 schreef Darna het volgende:
Die Andries heeft toch ook nog meegedaan aan Temptation Island. Zijn vriendin en hij zijn daarna uit elkaar gegaan, weet niet meer wiens schuld dat was.
ja je had gelijk hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik.....der tieten gaan straks weer bloot......![]()
neeeeeeeeeeeeee niet weerquote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat zei ik.....der tieten gaan straks weer bloot......![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Natas tegen Andries, zo ik heb jou een interview gegeven, dan zorg jij dat me kindjes zondag naar de Efteling kunnen.
NEE!quote:Op maandag 11 juni 2007 16:56 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee, dat het tegenovergestelde effect kan optreden?
en als ultiem dieptepunt een interview met narcistiaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:58 schreef De_Moester het volgende:
oh jee, ik schakel net de streams weer in, zie ik daar die intrieste Andries, al afgezakt naar een baantje bij dat trieste blad dus...
Je kunt ook een briefje sturen aan de heer K.A.Bouterquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Allemaal meneer Groen bellen van de Efteling want dan gaan alle poorten open!!!
Doen hoor mensen allemaal de Efteling bellenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Allemaal meneer Groen bellen van de Efteling want dan gaan alle poorten open!!!
serieus???quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef petraa het volgende:
Natas tegen Andries, zo ik heb jou een interview gegeven, dan zorg jij dat me kindjes zondag naar de Efteling kunnen.
Of Milton.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef avonne het volgende:
Ik ben wel eens op dat soort "VIP"-partijtjes, maar het stelt niet veel voor, hoor.
Een paar BN-ers voor op de foto, en de rest gewoon publiek dat mazzel heeft een kaartje gekregen te hebben.
Jenna en Yairo zouden daar onopgemerkt rondlopen.
Wilgo zou wel herkenbaar zijn natuurlijk.
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald isquote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Een "Amanda's fake boobies" getuige.
Jullie hebben gelijk amanda der tieten zijn FAKE ! Ze zat op ROC amsterdam, was 2 weken 'ziek' en komt met die twee ballonnen weer terug op school. Rare ziekte als je cup A heb en na 2 weken cup D. Triest kind ze moet er gewoon eerlijk voor uit komen. (bron: Franciss) Check deze link naar Amanda's fake boobies.
Bron: KingJaap.
Kliniek onbekend, money van Mamanda.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald is
1. een obscure, anders hadden ze het niet gedaan bij een jong kindquote:Op maandag 11 juni 2007 17:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wederom goed speurwerk nu wil ik nog weten welke kliniek en wie en met welk geld het betaald is
Ja serieus.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:01 schreef avonne het volgende:
[..]
serieus???
(ik weiger te kijken zolang GNAGNA rond loopt)
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
irritant, hoor. Denk je op Kinjaap iets van Jaap te lezen, is het van Huub.
Gnagna al weg?
Ohhh je keek stiekum tochquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
edit: 30 graden en ze heeft nóg laarzen aan
Ach, ze mag wel blijvenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staat met een flinke borrel in haar hand dus duurt nog wel ff.
ja in de haast vergeten te noemenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
en denk erom geen vieze woorden zeggen hoor anders komt boze milton je speelgoedautootje opblazenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef Mokum020 het volgende:
Elke dag op Talpa om 18.45 uur: Mama Natasia leest voor
"Goedenavond alle uit de kut gescheten kindertjes van Nederland, hebben jullie ook
zo'n baarmoederloze moeder? Nou, ik ga weer even voorlezen voor jullie hoor...."
![]()
Huub kon nog niet op zijn eigen blog vanochtend. Hij beloofde Palma een rectificatie, vandaar via de blog van Japio.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Gnagna al weg?
Oh die had ik gemist, maar ze moeten afronden dus nog minuut of 5 en je streams kunnen veilig aan.quote:
Favoriet van Joop van Tellingen: Brian....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef ericahysterica het volgende:
en zo eindigde dit fascinerende diepteinterview
hij doet me sterk denken aan die ranzige kok btw wanneer komt die weer eens?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
Wat is die Joop toch een ordinaire vent. Je zou je schamen Utrechtse te zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |