quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Beaker het volgende:
Misschien hebben de pannekoeken toch wel een beetje invloed gehad![]()
Ik ben zojuist een slijmprop met wat bloed verloren! Daarnaast "knapte" er iets toen ik bukte en heb nu het idee het een en ander te verliezen .......
Ticootje hou je taai! Marit ook! en alle andere natuurlijk!![]()
De verlosser himself?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Lishe het volgende:
Davinia, toen ik gestript werd legde de verlosser het uit als een coltrui die over je hoofd getrokken wordt. Hij zou de trui iets naar beneden helpen zegmaar. Tsja.
dank jequote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef Iksje het volgende:
Cyberbull, nogmaals gefeliciteerd! En de 20w-echo is een leuke, je krijgt alle details van je kindje te zien
Beaker, veel succes! Hoop dat het doorzet!![]()
Gisteren barbeque bij mijn vader, op de fiets er naartoe want het is maar 2km. Mijn vader heeft een betere fietspomp dan wij dus vriendlief wil absoluut nog even de banden harder zetten... ok, goed, doe maar. Ik sta dus in de tuin te babbelen met m'n vader en ineens volgt een knal. Vriendlief heeft mijn binnenband doen klappen.
Gevolg: even geen fiets meer, dus te voet naar huis en te voet naar het station vandaag (1,2 km).
Krijg ik me toch een betutteling van mijn tante en mijn vaders vrienden... De één wou me per sé naar huis voeren met de auto (voor die 2km) en mijn tante vond dat mijn vader me 's morgens maar moest komen halen om naar het station te voeren- om half 7 's morgens en voor die dikke kilometer stappen dus (3x
)
Ik liep/loop heus niet te puffen en te steunen dat het allemaal niet meer gaat ofzo. Het gaat prima, ik kan alles nog en heb alleen last van de warmte soms.
Ik leek wel gehandicapt ofzo in hun ogen ... pfff![]()
Helaas, mijn moeder is een stuk slanker. Zij heeft maatje 34. Ik heb zelf maat 38. De broek die ik nu nog over heb is maat 40.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef Jambo het volgende:
Ticootje, heb je niet een vriendin/moeder/ zus waar je wat kleding van kan lenen? Ik heb in het begin van m'n moeder wat broeken geleend, die waren haar toch te klein. Was net een maatje groter dan mijn eigen maat en ik kon daarmee even die periode tot aan de positiekleding overbruggen.
Ik geef gewoon toe aan de vermoeidheid. Natuurlijk moet ik wel gewoon werken. Maar als ik thuis kom dan ga ik eerst even een uurtje liggen. Ook in het weekend slaap ik tussen de middag lekker even een uurtje.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow moe... Nu, vroeg in de middag valt het wel mee, maar vanaf een uur of 3 moek echt moeite doen om mn ogen open te houden!
En ik ben ongeduldig... Nu al! Moet nog zo lang!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef Beaker het volgende:
up-date
Heb nu constant harde buikenga even op bed liggen en om 15.10 uur heb ik een afspraak bij de vk ben nu wel erg benieuwd of het nu dan ook echt ik begonnen
Tot later![]()
Hier hetzelfde verhaal. Al gaat het bij mij andersom, vroeg in de middag, zo na het eten stort ik in, maar tegen drieën ben ik wel weer wat opgeknapt.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow moe... Nu, vroeg in de middag valt het wel mee, maar vanaf een uur of 3 moek echt moeite doen om mn ogen open te houden!
En ik ben ongeduldig... Nu al! Moet nog zo lang!![]()
![]()
Volgens de echo van afgelopen week rond 19 januariquote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, wanneer ben jij uitgerekend??
Je staat niet in de OP.. vandaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens de echo van afgelopen week rond 19 januari
Dank je lois.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Lois het volgende:
Jullie staan erbij Cyberbull.
nee idd... Modje? Mag ik ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je staat niet in de OP.. vandaar.
Gaat alles nu beter?? Qua bruine zooi?
Dank je!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef Martineke het volgende:
vamp ook al zwanger? gefeli, dit word je 5e toch? of zit ik nu in de war met iemand anders
Dank je!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:06 schreef Lois het volgende:
Je staat er ook bij Vamp.
das nog niet eens het trieste.... opa is dus als het ware vader.... en zij heeft 2 kinderen bij 2 mannen, en 2 keer is et haar overkomen... dat dat 1 keer gebeurt anno w2007 alaaaaaaaaa maar 2 keer...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeetje mina! Die is nog geen 20 en heeft al 2 kinderen!
Marit en Beaker, zet hem op!!![]()
![]()
![]()
En het erge is, waar ik werk is dit heel gewoon. Van al mijn clienten zijn er tien tienermoeders bij.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
das nog niet eens het trieste.... opa is dus als het ware vader.... en zij heeft 2 kinderen bij 2 mannen, en 2 keer is et haar overkomen... dat dat 1 keer gebeurt anno w2007 alaaaaaaaaa maar 2 keer...
Begrijp jij dat nou? Kijk je hebt ook jonge meiden die er voor kiezen? Maar meisjes waarbij het overkomt. Komop we leven niet in Afrika ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef wenneke1 het volgende:
[..]
En het erge is, waar ik werk is dit heel gewoon. Van al mijn clienten zijn er tien tienermoeders bij.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Freudie het volgende:
Nou, even een update van mijn kant uit. Mijn vrouw is nu inmiddels 33 weken en een beetje, en die buik neemt echt gigantische vormen aan
Iedereen denkt ook dat ze de 40 weken niet gaat halen, maar dat zien we dan wel weer. Wel heeft ze erg veel last van opgezette enkels. Hebben de dames hier nog tips voor?
De kinderkamer is inmiddels al een tijdje af, lekker helemaal groen, met jungle stikkers, en wit/bruine meubels. Nu alleen nog een hele lekkere schommelstoel, en dan zijn we helemaal klaar. Sterkte voor iedereen die zwanger is en door de hitte van de zomer moet.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Beaker het volgende:
Hoi! Bij de vk was alles goedhet is nu gewoon afwachten, maar volgens haar gaat het ook niet heel erg lang meer duren!
Ik ga nu douchen en dan relaxen op bed en kijken wat er komen gaat! Lief dat jullie allemaal zo meeleven![]()
Marit, zet hem op hoor!!
Mag idd niet, vanwege infectie gevaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Lois het volgende:
Je mag toch niet proglasdingussen als je vliezen al zijn gebroken?
Heel goed juist, ik ben meestal wat kort van stofquote:
Ik hoop inderdaad dat je nog even kunt relaxen voor het grote werk. Zet em op Schaapmeisjequote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Beaker het volgende:
Ik ga nu douchen en dan relaxen op bed en kijken wat er komen gaat!
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oei oei,kom nog ff kijken, maar nog geen vers gebakken beebs![]()
Helemaal niet erg...morgen mag ook...![]()
Ja net als ik (alweer meer dan 10 maand geledenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Beaker misschien behoor jij gewoon tot die 4 % van de vrouwen die op de uitgerekende datum bevallen.
Jeetje wat gaat dat snel he?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja net als ik (alweer meer dan 10 maand geleden)
Ik denk dat jullie beter chilipannekoeken kunnen eten...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef marit1978 het volgende:
oh Beaker toch ... dat is een domper zeg
Kom je bij mij pannenkoeken eten ?
Lekkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:36 schreef marit1978 het volgende:
oh Beaker toch ... dat is een domper zeg
Kom je bij mij pannenkoeken eten ?
ik neem aan dat je pannekoeken gebruikt omdat dat ergens goed voor is ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef marit1978 het volgende:
hihi...roep maar hard ja
het inleiden zelf lijkt me niet zozeer eng of naar
eerder erg jammer dat we dan niet thuis zijn ... lijkt me qua weeën opvangen stuk fijner namelijk.
Ook feit dat conditie van kindje dan toch sneller achteruit kan gaan geeft me geen prettig gevoel.
(niet zozeer door inleiding zelf, maar wel doordat er na 42weken toch niet veel reserves meer zijn..)
Maar; pannenkoek nummer 1 ligt in de pan nu !
glas bitter lemmon staat naast me ... dus kom maar op !
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef cyberbull het volgende:
fietsband oppompen is ook nog zon fabeltje
Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef Tan het volgende:
Beaker en marit, wat is dat nou? Ga eens lekker bevallen, huphup![]()
Zwangerschapsdementie begint flink toe te slaan hierBen al twee keer vergeten mijn zoontje naar school te brengen 's middags (hij hoeft maar twee keer per week 's middags, maar ik vergeet het gewoon
![]()
![]()
en hij is al lang en breed leerplichtig
)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...
En daarna zitten op een ananas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef p_iglet het volgende:
Damn dat wordt wel erg crea hoor. Ondersteboven touwtje springend met een banaan tussen je benen de trap op en af.
Ow en dan ook nog je mond vol pannenkoek hihi.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
Tan en Vamp !
wordt dat per kind erger ofzo ???
Mijn vliezen braken toen ik de trap opliepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Beaker het volgende:
Marit![]()
Dat van dat trappenlopen is volgens mij nog de grootste fabelwij wonen in een drive-in woning en dus veel trappen lopen, maar bevallen ho maar
![]()
Ha, daar zal Neuk blij mee zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
Macka...ook jouw idee neem ik in overweging
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:41 schreef Memmel het volgende:
Tan, collega van mij vroeg dat ook aan haar zoontje van drie: wat vind je leuker: een broertje of een zusje? Zegt ie: ik wil een aapje! whehehehe....kinderen....het is overigens geen aapje geworden hoor, maar een meisje. Ik dacht: ik zal jullie niet in verwarring achterlaten...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
Heb ze nu om de 4 minuten![]()
Ga nu ff badderen en tutten, want dat had ik in de planning staan
Ik up-date straks wel weer even!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me net af of je dat nog zou gaan redden...
Beaker, daar heb je geen tijd voor hoor! 't Is nu alle hens aan dek voor je beeb'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
hey, maar d'r haar zit vast leuk na de bevallingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Beaker, daar heb je geen tijd voor hoor! 't Is nu alle hens aan dek voor je beeb'![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:
... (ow ja... dementie vergeten..) ...
Moe, misselijk, dement, mwah, dat lijkt me zwanger genoeg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:
Tan... Ik vind het nog doodeng om zelf te geloven... Juist omdat ik bij de vorige zwangerschappen idd ook stijf stond van de kwaaltjes en ik er, buiten misselijk, moe, chagerijnig en barstende koppijn, eik nergens last van heb, het nog moeilijker vind (ow ja... dementie vergeten..) En we het de ouders van vriendlief nog niet verteld hebben zeggen we nog even niets...
(of zoiets...)
Kunnen ze dat examen niet een stukje naar voren halen voor je?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Iksje het volgende:
Kwam ook even piepen of er geen Marit- of Beakerbaby te bespeuren viel... Jammer!
Gisteren 31w-echo gehad (de laatste van 3) en alles zag er goed uit, baby is kerngezond en zit rond het gemiddelde. Vriendlief vond het wel jammer dat ik nog steeds niet wilde weten wat het wordt (denk dat ik het misschien wel uithou tot de bevalling), hij had zo graag de gynaecologe zien aanduiden op de echo: en hier zie je het geslacht.
Vind het ergens ook wel sneu voor hem...
En verder net gepraat met de studentendecaan die verantwoordelijk is voor de avondopleidingen. Mijn examen zaterdag was echt niet goed dus ik denk dat ik een herkansing nodig zal hebben. Blijkt dat tweede zittijd valt tussen 15 en 31 augustus. Ofwel ben ik dan net bevallen ofwel volop aan het aftellen... Ik kan toch moeilijk in mijn kraamtijd of hoogzwanger examen gaan afleggen?![]()
Jaaaa een meisje!!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:18 schreef thecrook het volgende:
Mag ik even komen patsen met het feit dat wij bij die 4% horen die op de uitgerekende datum bevallen?
Beaker is vanmorgen om 7:07 uur bevallen van een kerngezonde dochter, we hebben haar Jet genoemd
Foto's en bevallingsverhalen volgen als we zijn uitgerust, ik ben inmiddels 34 uur achtereen in touw en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten![]()
We'll be back!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |