abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:24:28 #201
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43030524
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:54 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nibbits chips heeft hier hier goed geholpen
Oeh! Nibb-its! Die heb ik ook per zakken verzwolgen! Vlak na mijn tomatensap met tabasco-periode
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:27:52 #202
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43030594
Hier niets anders dan normaal dus we waggelen nog lekker verder.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:31:08 #203
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_43030641
waggelen, ja dat zeker. Heb het idee dat ik niet meer normaal kna staan of lopen...

Nacht was een ramp, heb alle uurtjes voorbij zien komen. Volgens mij alleen vanmorgen niet.
hmmm wat kan ik nog meer doen om een bevalling op te wekken (en nee ik ga niet op een ananas zitten)
pi_43030716
ieuw nibb-its ik moet er ff niet aan denken!!
Maar goed ik moet aan weinig eten denken op dit moment.

Wie weet komt die nibb-its periode nog wel
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:42:52 #205
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43030890
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:31 schreef ik80 het volgende:
hmmm wat kan ik nog meer doen om een bevalling op te wekken (en nee ik ga niet op een ananas zitten)
mijn tips worden nooit ter harte genomen!
Iedere golf van de zee,
pi_43031931
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 11:34 schreef p_iglet het volgende:
ieuw nibb-its ik moet er ff niet aan denken!!
Maar goed ik moet aan weinig eten denken op dit moment.

Wie weet komt die nibb-its periode nog wel
ik moest er ook niet aan denken maar die chips is heel licht verteerbaar. Dus ik at elke ochtend een handje zodat ik op een dag toch nog iets binnen hield. Je moet het gewoon eens proberen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43032065
hahaha nou wie weet moet ik het toch eens proberen
Ik houd trouwens wel alles binnen, alleen vanwege de misselijkheid geen enkele trek in eten.
Maar ik moet dan ook eigenlijk nooit overgeven, het aantal keer dat ik dat heb gedaan in mijn leven, is denk ik echt op 2 handen te tellen.
pi_43032536
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:30 schreef p_iglet het volgende:
hahaha nou wie weet moet ik het toch eens proberen
Ik houd trouwens wel alles binnen, alleen vanwege de misselijkheid geen enkele trek in eten.
Maar ik moet dan ook eigenlijk nooit overgeven, het aantal keer dat ik dat heb gedaan in mijn leven, is denk ik echt op 2 handen te tellen.
Oh kijk dat is ook wat anders. Ik kon helemaal niks binnen houden alleen die chippies
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_43033100
dat lijkt me helemaal verschrikkelijk als je echt niets kan binnenhouden.
pi_43034890
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:55 schreef Neuk het volgende:
Mwana!!!! Alsof ik het ook maar enigszins echt meende... Ik wil gewoon een kind en niet in mijn buik maar in mijn armen!
Oh joh, het was niet zo serieus hoor Meer een "gut wat ben ik toen zielig geweest"-post
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Milf zondag 29 oktober 2006 @ 15:51:41 #211
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43038035
Ik hoorde ook dat tegen de misselijkheid gember erg goed helpt. Gemberkoekjes en gemberthee enzo .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:00:56 #212
80382 manny
30 is best veel
pi_43038297
Ik heb inderdaad gember pillen. Gewoon van de natuurwinkel. Bijsluiter zegt dat je er max 3 per dag mag, maar het "internet" is toch een beetje huiverig voor kruiden. Vooral tijdens de eerste 12 weken. Misschien zijn de koekje en thee wel ok, wellicht mindere hoeveelheid gember in die producten....Kortom: heb wel iets in huis, maar twijfel of ik het moet gaan slikken.

Dank voor je reactie !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 29 oktober 2006 @ 16:08:30 #213
80382 manny
30 is best veel
pi_43038506
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef manny het volgende:
Ik heb inderdaad gember pillen. Gewoon van de natuurwinkel. Bijsluiter zegt dat je er max 3 per dag mag, maar het "internet" is toch een beetje huiverig voor kruiden. Vooral tijdens de eerste 12 weken. Misschien zijn de koekje en thee wel ok, wellicht mindere hoeveelheid gember in die producten....Kortom: heb wel iets in huis, maar twijfel of ik het moet gaan slikken.

Dank voor je reactie !
geschreven door kapitein-pannekoek...(die is niet helemaal wakker, ze schrijft onder vriendjes naam..)
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_43038902
hmm ik heb het ook niet zo op pillen, maar het bakje gemalen gember uit de koelkast eens wat vaker gebruiken kan natuurlijk nooit kwaad.
Binnenkort maar eens zin maken om een kruidcake te bakken
pi_43040771
Wie heeft er tips?

Ik heb al vanaf vorige week zaterdag de griep, nou word het niet minder alleen maar erger. Heb sinds twee dagen koorts ..... Doe niks anders dan slapen
Ik drink wel heel veel, maar eten gaat echt niet! Ik ben niet misselijk ofzo, maar ja voor kleine klaske is het fijn als er toch wat gegeten word, wie heeft er tips voor makkelijk eetvoer?
Nou komt erbij dat mijn darmen ontzettend aan het rommelen zijn en dat is ook niet echt fijn! ( kramp )

Is het wijs om de ha morgen te bellen?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Milf zondag 29 oktober 2006 @ 17:32:06 #216
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_43040823
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:30 schreef Beaker het volgende:

Ja.

Als het eten niet zo goed wil zorg dan wel dat je je vitaminen wel binnenkrijgt. Potje vitaminnenpillen speciaal voor zwangeren is dan ideaal. Niet het beste maar zo weet je dat je kindje niets te weinig krijgt.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_43040902
Ik eet wel fruit

Morgen toch maar even bellen met de ha dan!

Ga mijn bedje weer in!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_43041904
vervelend Beaker!

Probeer de koorts te drukken tot normale temp. !
Paracetamol mag .. en werkt meestal prima
  zondag 29 oktober 2006 @ 20:24:15 #219
144006 chacama
Ondernemend!
pi_43045642
Beaker beterschap.
Alle misselijke meiden er komt hopelijk een tijd dat het over is.

Hier een vermoeidend, maar zeer leuke dag gehad. Eerst natuurlijk om 6 uur op (wintertijd) en ben toen maar beneden gaan strijken terwijl Fleur tv zat te kijken. Toen in sneltreinvaart (met hulp van man) het huis schoon gemaakt en toen ben ik even lekker terug in bed gedoken. Daarna (ja, geloof het of niet) zijn we torens gaan beklimmen. Was een cultureel uitje en ik heb dus zo'n 600 treden op en weer af gelopen. En nog even een lekkere wandeling van 3 km naar de uitkijktoren van Westerschouwen. En het rare.... ik vond het heerlijk. Ja, soms was het wat zwaarder dan ik had gedacht, maar ik heb geen last van mijn rug gehad en ook de buik hield zich super. Nu lekker moe....en dadelijk dus lekker naar bed.

Heb trouwens wel veel last van zeurderige krampende kuiten. En dat vind ik hopeloos.

@ Sjeen... ik heb mijn best gedaan, maar denk toch echt dat deze nog even wacht totdat mama er ook klaar voor is.....:
1. Winkel helemaal kerstklaar
2. geboortekaartje uitzoeken
3. adressenlijst maken
4. Baby-kamer klaar
5. Bed vruchtwaterproof maken
6. koffer klaar zetten

Optioneel:
1. trap schilderen
2. kasten uitmesten en opruimen
3. grote schoonmaak rest huis
4. vloer reinigen en beschermlaag aanbrengen

Nog 1 weekje werken en dan heb ik ook verlof
pi_43057788
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:32 schreef nikky het volgende:

[..]

Ja.

Als het eten niet zo goed wil zorg dan wel dat je je vitaminen wel binnenkrijgt. Potje vitaminnenpillen speciaal voor zwangeren is dan ideaal. Niet het beste maar zo weet je dat je kindje niets te weinig krijgt.
Het kindje zorgt in de regel zelf wel dat het niets te weinig krijgt. Dat gaat dan allemaal af van jouw conto. In dit land zijn de mensen doorvoed genoeg om dit op te vangen voor het kindje (mensen met chronische (eet)ziekten daargelaten natuurlijk). Maar je dus ten eerste geen zorgen over dat het kindje tekort komt.
Die vitaminepillen zijn vooral voor mamsie zelf, dat die niet door een griep een stuk reserves kwijtraakt en het dweil-syndroom krijgt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:48:47 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43058106
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:30 schreef Beaker het volgende:
Wie heeft er tips?

Ik heb al vanaf vorige week zaterdag de griep, nou word het niet minder alleen maar erger. Heb sinds twee dagen koorts ..... Doe niks anders dan slapen
Ik drink wel heel veel, maar eten gaat echt niet! Ik ben niet misselijk ofzo, maar ja voor kleine klaske is het fijn als er toch wat gegeten word, wie heeft er tips voor makkelijk eetvoer?
Nou komt erbij dat mijn darmen ontzettend aan het rommelen zijn en dat is ook niet echt fijn! ( kramp )

Als je weinig tot niets eet, gaan je darmen idd problemen krijgen... begin maar met dingen zoals vla eten, bouillon, opkikker drinken en niet gelijk 'vast voedsel' al zou je er zin in hebben.
Voor de rest: helemaal eens met Mwana ...

en heel veel beterschap!
  maandag 30 oktober 2006 @ 08:57:26 #222
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43058210
Chacama, wat een dag voor jou zeg! Ik vind het knap van je, dat je zo lang kon lopen etc. Die krampkuiten herken ik wel, wat is dat vervelend zeg!

Ik heb gisteren ook wel een intensief dagje gehad, maar dan niet qua lopen... maar meer qua zitten! Vrijgezellenfeestje van m'n zus met een kleur-analyse workshop, wel grappig maar heeel veel zitten en dat kan m'n bekken plus buik niet echt waarderen. Ik moest om de zoveel tijd even ergens anders zitten (onderuitgezakt, juist rechtop, op de bank, kleermakerszit) en heb maar een tijdje rondgelopen ook, toen ging het een stuk beter.
Het was het wel waard, heel gezellig allemaal. Zijn namelijk ook allemaal vriendinnen van mij (er waren er bijna 20 aanwezig! ) van vroeger en ik had ze erg lang niet meer gezien. Lekker bijkletsen dus...
(maar de volgende keer moet ik maar een stretcher regelen ofzo ik was echt helemaal kapot 's avonds)
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:42:12 #223
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_43058839
En Suzanna, welk kleurtype ben jij? Bij mij is het ook gedaan, ik ben een lente typje.
Het is wel apart dat dat ook echt klopt, qua kleuren dan.

Hier een rustig nachtje gehad, beetje bijgetankt na gister. Nog geen gerommel verder. Wel zie ik allemaal mails voorbij komen en sms'jes of het al begonnen is....
pi_43059159
Goedemorgen allemaal, nee nog niet bevallen wel gisteravond laat nog naar het ziekenhuis geweest omdat er al een uurtje of zes geen beweging was geweest en wij toen toch voor de zekerheid maar de verloskundige hebben gebeld. Waarschijnlijk stilte voor de storm want de ctg was prima en tijdens de echo daarna werd ze wakker... Heeft paps en mams aardig ongerust gemaakt zo onderhand tijdens die uurtjes vooral als je bedenkt het verhaal van Vivi dat het zo betrekkelijk is. Dus uiteindelijk toch maar gebeld.

Eerst moet je rust houden omdat het eerder zou kunnen komen en nu moest ik bij wijze van spreke gaan staan springen en dan kwam er nog geen reactie. Prikken/porren/warm douchen op advies van de verloskundige en dergelijke ook niet trouwens. Ook niet op de controle van de verloskundige dus toch naar het ziekenhuis voor de zekerheid.

Suzanna mijn man is vrij hoor maar er werd door die mevrouw van de intake heel luchtig gesproken hier over je moet zelf zorgen voor een mantelzorger vanuit je familie. Mijn man heeft 1 middagje geen vrij dus dan komt of 1 van mijn zussen of moeder/schoonmoeder/schoonzussen maar wat ik er eigenlijk mee bedoelde was dat ze er gewoon vanuit ging dat iedereen dat heeft maar dat hoeft toch helemaal niet of als je bijvoorbeeld geen goede band heb met je familie. Ik heb trouwens 44 uur kraamzorg gekregen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:01:35 #225
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43059184
ik80: hier dito. Veel vragen van mensen of het al begonnen is. Baby is hartstikke druk dus ik denk dat het nog effe een tijdje duurt.
Iedere golf van de zee,
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:03:54 #226
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43059226
Mibos: dat was schrikken zekers!! Gelukkig is alles goed met je kleintje.
Hier trouwens net zo wat betreft de mantelzorg. Ze gaan er vanuit dat iedereen een sociale kring om zich heen heeft waar mensen zo maar vrij willen en kunnen nemen om jou te kunnen verzorgen als de kraamverzorging te kort is. Heel vreemd.
Iedere golf van de zee,
pi_43059268
mibos, dat was wel schrikken dan, als je het zo lang niet hebt gevoeld, en met het verhaal van Vivi in je achterhoofd... gelukkig is alles oke! Kom maar op met je beebje

Jemig irri gedoe inloggen op Fok! Drama's.
Uiteindelijk toch nog gelukt.

Geen bijzonderheden hier, geniet volop van ons schoppende kleintje en mijn groeiende buik. Ik geloof dat het nu lijkt alsof ik zwanger ben, en niet alsof ik de snackbar heb leeggevreten....

Woensdag naar Marco Borsato!!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_43059298
Mijn tweede stampte nog lustig door in de baarmoeder tijdens het weeënfeest eik. Voelde je heel goed omdat het vruchtwater er niet meer tussen zat. Was wel geruststellend vond ik.
pi_43059331
Oei mibos, gelukkig dat er niets mis bleek zeg

En idd, het hele woord "mantelzorg" moet D-O-O-T. Is gewoon Haags voor "zoek het maar lekker uit met je familie".
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:22:27 #230
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_43059564
Hier weer eens een update. Ik kan al die topics niet meer bijhouden hoor, dus ik schrijf af en toe weer eens een berichtje mee

Met lief en mini gaat alles nog steeds goed. Inmiddels alweer 19 weken onderweg. De misselijkheid en vermoeidheid zijn alleen nog steeds aanwezig, maar lijken wel minder vaak te komen.
Lief krijgt alleen steeds vaker nachtmerries, maar gelukkig heeft ze nu eindelijk door dat ik het helemaal niet erg vind als ze me dan wakker maakt om even te troosten. Mutsje denkt op dat soort momenten nog iets te weinig aan zichzelf.
We worden ook steeds verbaasder over haar buik. Ze is inmiddels al 9(!) kilo aangekomen. Een collega van haar is 1 dag later uitgerekend van een tweeling en daar zie je nog niet eens de helft bij

Verder zijn de voorbereidingen in huis ook al aardig onderweg. We moeten al snel veel doen, omdat er ook nog een bruiloft aankomt, 4 maanden na de bevalling. Alle meubeltjes in de babykamer staan dus al, de combi-kinderwagen is er al en we hebben al aardig wat baby-uitzet.

De afgelopen week zijn voor mij ook een paar van de mooiste momenten geweest. Vorige week VK waar ik voor het eerst het hartje heb gehoord (zij hoorde het bij het vorige bezoek al). En gisteren voor het eerst mini gevoeld Toen lief naast m'n stoel stond legde ik mijn oor tegen haar buik en toen voelde ik hele zachte duwtjes tegen m'n wang en later ook tegen m'n hand toen ik die tegen haar buik legde. Erg magisch momentje.. ik werd er helemaal hyper van

Succes aan alle komende bevalsters. Ik zal duimen voor jullie en in gedachte meepuffen Ik moet tenslotte oefenen
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:35:21 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43059789
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Oei mibos, gelukkig dat er niets mis bleek zeg

En idd, het hele woord "mantelzorg" moet D-O-O-T. Is gewoon Haags voor "zoek het maar lekker uit met je familie".
Volgens mij is het meer zo dat die zorg er eerst was en dat daar toen een naam voor gevonden is.
Mantelzorg is niet uitgevonden door Den Haag.
Mantelzorg was vroeger de enige vorm van zorg die er vaak was voor chronisch zieken en bejaarden. Maar door de veranderingen in de maatschappij is er steeds minder tijd en zin voor mantelzorg en wordt het tegenwoordig meer als aanvulling gezien.
En omdat wij allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten is er ook geen geld voor volledige zorg en dus probeert men toch, als aanvulling, een beroep te doen op een beetje mantelzorg...

En ja, dat is heel lullig voor diegenen die dat niet hebben, daar zal dan iets anders voor verzonnen moeten worden...
pi_43059984
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 10:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer zo dat die zorg er eerst was en dat daar toen een naam voor gevonden is.
Mantelzorg is niet uitgevonden door Den Haag.
Mantelzorg was vroeger de enige vorm van zorg die er vaak was voor chronisch zieken en bejaarden. Maar door de veranderingen in de maatschappij is er steeds minder tijd en zin voor mantelzorg en wordt het tegenwoordig meer als aanvulling gezien.
En omdat wij allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten is er ook geen geld voor volledige zorg en dus probeert men toch, als aanvulling, een beroep te doen op een beetje mantelzorg...

En ja, dat is heel lullig voor diegenen die dat niet hebben, daar zal dan iets anders voor verzonnen moeten worden...
Dat bedoelde ik zo ongeveer te zeggen ja, dat het woord uitgevonden is een jaar of 50 nadat het nauwelijks nog actueel was om delen vd zorg af te kunnen stoten.
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:04:00 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43061995
Vanmiddag krijg ik een 3D echo!!!! Spanneuund! En ook een beetje eng..stel dat ie 3 ogen heeft ofzo?
pi_43062254
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 12:04 schreef Vivi het volgende:
Vanmiddag krijg ik een 3D echo!!!! Spanneuund! En ook een beetje eng..stel dat ie 3 ogen heeft ofzo?

Dat is leueueuek. En je ziet gewoon straks 2 mooie oogjes hoor
  maandag 30 oktober 2006 @ 12:15:04 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43062270
Ik hoop het

Ik ga de pics meteen inscannen als ik terug ben
pi_43062980
Vivi wat leuk

Ik moet vanmiddag naar de HA voor controle ivm de astma die ik heb durfde hij me niet zomaar iets voor te schrijven.
ff luisteren naar de longen enzo

Super bedankt voor al jullie tips

Oja, nog even dit ik heb van die multivitamine pillen, maar er staat niet beschreven of je ze mag slikken tijdens een zwangerschap. Als er niks op staat kan ik er dan vanuit gaan dat je ze in mag nemen? ( er zit ook foliumzuur in )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:03:12 #237
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43063348
Je kunt beter zwangerschapsvitaminen nemen, dit ivm bijvoorbeeld vitamine A waar je tijdens de zwangerschap niet teveel van mag hebben. Zwangerschapsvitaminen zijn o.a. van het merk Gravitamon te verkrijgen. (dus absoluut geen Davitamon, maar Gravitamon nemen)

Mibos, wat fijn dat je weer helemaal gerustgesteld bent... goed he, dat dat zo kan.

Vivi, heel veel plezier!!
pi_43063680
Vraagje... in de Centrumpillen (van A tot zink) zit foliumzuur, maar in principe te weinig. Is dit erg? Is het slim om er dan nog wat bij te slikken??
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:18:51 #239
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43063803

Kleintje? Wat wil je daarmee zeggen?

Is het echt????? Mag ik je feliciteren of is het voor iemand anders? (ik hoop zó op het eerste)

Wat betreft je vraag, het is idd verstandig om los foliumzuur te slikken. En er is ook Gravitamon, daar zitten alle nodige vitaminen voor een zwangere in (incl. foliumzuur) en bv-moeders.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:20:59 #240
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_43063869
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:18 schreef dutchie het volgende:

Kleintje? Wat wil je daarmee zeggen?

Is het echt????? Mag ik je feliciteren of is het voor iemand anders? (ik hoop zó op het eerste)

Wat betreft je vraag, het is idd verstandig om los foliumzuur te slikken. En er is ook Gravitamon, daar zitten alle nodige vitaminen voor een zwangere in (incl. foliumzuur) en bv-moeders.
Zie topic tweede streepje
pi_43063928
ehm.. ja... het is echt...
Fuck... wat voelt dit raar...

Ik heb net een streepje gepiest....
Voel me happy, trillerig en zit helemaal te glunderen!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:23:31 #242
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43063948
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:22 schreef Kleintje het volgende:
ehm.. ja... het is echt...
Fuck... wat voelt dit raar...

Ik heb net een streepje gepiest....
Voel me happy, trillerig en zit helemaal te glunderen!!!
Zo herkenbaar van toen! Leuk! Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:24:44 #243
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43063985
Welkom!!!
pi_43063986
Kleintje ook hier van harte
Leuk om nog even samen hier in het lijstje te mogen staan
pi_43064007
Goed... volgens de site van babybrabbel ben ik nu dus 4 weken zwanger en is de verwachte datum 7 juli!

Tnx voor het warme welkom!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:26:22 #246
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43064025
Het is je gewoon van harte gegund dame!
pi_43064282
Kleintje gefeliciteerd!
  maandag 30 oktober 2006 @ 13:44:18 #248
35189 Troel
scherp en bot
pi_43064581
Kleintje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 13:44:43 #249
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_43064592
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Zie topic tweede streepje
*bek openvalt*

Kleintje gefeliciteerd met je turbostreepje en welkom in dit topic
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_43064801
Kleintje!! Gefeliciteerd!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')