quote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Beaker het volgende:
Misschien hebben de pannekoeken toch wel een beetje invloed gehad![]()
Ik ben zojuist een slijmprop met wat bloed verloren! Daarnaast "knapte" er iets toen ik bukte en heb nu het idee het een en ander te verliezen .......
Ticootje hou je taai! Marit ook! en alle andere natuurlijk!![]()
De verlosser himself?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Lishe het volgende:
Davinia, toen ik gestript werd legde de verlosser het uit als een coltrui die over je hoofd getrokken wordt. Hij zou de trui iets naar beneden helpen zegmaar. Tsja.
dank jequote:Op maandag 11 juni 2007 12:21 schreef Iksje het volgende:
Cyberbull, nogmaals gefeliciteerd! En de 20w-echo is een leuke, je krijgt alle details van je kindje te zien
Beaker, veel succes! Hoop dat het doorzet!![]()
Gisteren barbeque bij mijn vader, op de fiets er naartoe want het is maar 2km. Mijn vader heeft een betere fietspomp dan wij dus vriendlief wil absoluut nog even de banden harder zetten... ok, goed, doe maar. Ik sta dus in de tuin te babbelen met m'n vader en ineens volgt een knal. Vriendlief heeft mijn binnenband doen klappen.
Gevolg: even geen fiets meer, dus te voet naar huis en te voet naar het station vandaag (1,2 km).
Krijg ik me toch een betutteling van mijn tante en mijn vaders vrienden... De één wou me per sé naar huis voeren met de auto (voor die 2km) en mijn tante vond dat mijn vader me 's morgens maar moest komen halen om naar het station te voeren- om half 7 's morgens en voor die dikke kilometer stappen dus (3x
)
Ik liep/loop heus niet te puffen en te steunen dat het allemaal niet meer gaat ofzo. Het gaat prima, ik kan alles nog en heb alleen last van de warmte soms.
Ik leek wel gehandicapt ofzo in hun ogen ... pfff![]()
Helaas, mijn moeder is een stuk slanker. Zij heeft maatje 34. Ik heb zelf maat 38. De broek die ik nu nog over heb is maat 40.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:04 schreef Jambo het volgende:
Ticootje, heb je niet een vriendin/moeder/ zus waar je wat kleding van kan lenen? Ik heb in het begin van m'n moeder wat broeken geleend, die waren haar toch te klein. Was net een maatje groter dan mijn eigen maat en ik kon daarmee even die periode tot aan de positiekleding overbruggen.
Ik geef gewoon toe aan de vermoeidheid. Natuurlijk moet ik wel gewoon werken. Maar als ik thuis kom dan ga ik eerst even een uurtje liggen. Ook in het weekend slaap ik tussen de middag lekker even een uurtje.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow moe... Nu, vroeg in de middag valt het wel mee, maar vanaf een uur of 3 moek echt moeite doen om mn ogen open te houden!
En ik ben ongeduldig... Nu al! Moet nog zo lang!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 13:51 schreef Beaker het volgende:
up-date
Heb nu constant harde buikenga even op bed liggen en om 15.10 uur heb ik een afspraak bij de vk ben nu wel erg benieuwd of het nu dan ook echt ik begonnen
Tot later![]()
Hier hetzelfde verhaal. Al gaat het bij mij andersom, vroeg in de middag, zo na het eten stort ik in, maar tegen drieën ben ik wel weer wat opgeknapt.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:37 schreef vamperotica het volgende:
Zooow moe... Nu, vroeg in de middag valt het wel mee, maar vanaf een uur of 3 moek echt moeite doen om mn ogen open te houden!
En ik ben ongeduldig... Nu al! Moet nog zo lang!![]()
![]()
Volgens de echo van afgelopen week rond 19 januariquote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, wanneer ben jij uitgerekend??
Je staat niet in de OP.. vandaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Volgens de echo van afgelopen week rond 19 januari
Dank je lois.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Lois het volgende:
Jullie staan erbij Cyberbull.
nee idd... Modje? Mag ik ook?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je staat niet in de OP.. vandaar.
Gaat alles nu beter?? Qua bruine zooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |