abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50366991
hihi...roep maar hard ja

het inleiden zelf lijkt me niet zozeer eng of naar
eerder erg jammer dat we dan niet thuis zijn ... lijkt me qua weeën opvangen stuk fijner namelijk.
Ook feit dat conditie van kindje dan toch sneller achteruit kan gaan geeft me geen prettig gevoel.
(niet zozeer door inleiding zelf, maar wel doordat er na 42weken toch niet veel reserves meer zijn..)

Maar; pannenkoek nummer 1 ligt in de pan nu !
glas bitter lemmon staat naast me ... dus kom maar op !
pi_50367488
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef marit1978 het volgende:
hihi...roep maar hard ja

het inleiden zelf lijkt me niet zozeer eng of naar
eerder erg jammer dat we dan niet thuis zijn ... lijkt me qua weeën opvangen stuk fijner namelijk.
Ook feit dat conditie van kindje dan toch sneller achteruit kan gaan geeft me geen prettig gevoel.
(niet zozeer door inleiding zelf, maar wel doordat er na 42weken toch niet veel reserves meer zijn..)

Maar; pannenkoek nummer 1 ligt in de pan nu !
glas bitter lemmon staat naast me ... dus kom maar op !
ik neem aan dat je pannekoeken gebruikt omdat dat ergens goed voor is ?
pi_50367588
och...er gaan hier van die fabeltjes de ronde ...

een wanhopige vrouw doet daar aan mee dan
pi_50367894
marit, loop je ook veel trappen? Schijnt ook bevallingen op te wekken.. of touwtje springen?
pi_50367957
* marit propt pannenkoek in haar mond...grijpt springtouw mee en springt al kouwend van boven naar beneden de trap af *
pi_50367991
Foto!!!!
pi_50368044
hahaha
eens zien of ik de bananen-truc er ook nog in kan verwerken
pi_50368126
Damn dat wordt wel erg crea hoor. Ondersteboven touwtje springend met een banaan tussen je benen de trap op en af .
Ow en dan ook nog je mond vol pannenkoek hihi.
pi_50368181
dat arme kind komt er vast niet uit dan
  FOK!fossiel dinsdag 12 juni 2007 @ 12:39:24 #135
2628 Karin
pi_50368412
Ach meiden wat jammer, nog steeds geen baby's.

Wenneke wat fijn zo'n echo

Ik ben vanmorgen voor de laatste keer op controle geweest. Eerst naar de verpleegkundige, nu voor intake voor een keizersnee. Jeetje wat een papierwinkel allemaal! Wel heel veel informatie gehad. En veel vragen kunnen stellen. Wel fijn om dit al een paar dagen van te voren allemaal te weten.
Daarna naar de gyn. Mijn eigen gyn had geen tijd dus kreeg een ander. Was alweer bang dat hij het beleid nog even om zou gooien maar hij was het er helemaal mee eens gelukkig. Nog even gevoeld hoe de baby lag, hij kon het niet zo goed voelen dus de echo erop. Ligt de kleine weer dwars maar nu met zijn koppie naar de andere kant Het is maar goed dat die keizersnee al gepland staat. 3 weken geleden lag hij met zijn koppie naar links, vorige week naar beneden (maar erg hoog) en nu met zijn koppie naar rechts. Je zou toch zeggen dat zo'n flinkerd niet veel ruimte heeft om te draaien maar dat doet hij dus nog wel (wat ook niet altijd even prettig is moet ik zeggen). Verklaard ook weer het extra maagzuur dat ik de laatste dagen weer heb.
pi_50368491
poeh..geen prettig gevoel inderdaad als zo'n bink zich nog eens gaat omdraaien !

Fijn dat je goed gevoel hebt bij de informatie enzo vandaag!
Doet je eigen gyn. de keizersnee?
Ga je voor een ruggeprik?

Spannend hoor!
Het is al bijna vrijdag !!
  FOK!fossiel dinsdag 12 juni 2007 @ 13:07:36 #137
2628 Karin
pi_50369398
Helaas gaat niet mijn eigen gyn het doen, die had deze weken geen tijd gepland op de ok. De gyn die Bram uiteindelijk gehaald heeft gaat het doen. Ik hoop dat hij dit keer wel een goed humeur meebrengt. Erg leuke dokter alleen tijdens de keizersnee was hij erg chagerijnig, kon geen vriendelijk woord vanaf. Maarja we hebben allemaal wel eens onze dag niet.
Het wordt een ruggeprik. Had vorige week een gesprek met de anesthesist en ik kon blijkbaar kiezen, wist niet dat dat mocht. Maargoed een ruggeprik lijkt me erg fijn, alles kunnen meemaken. We mogen dit keer onze eigen camera aan de verpleging geven. Een digitale dus ik ga vragen of ze heel veel foto's willen maken. Van de ks van Bram heb ik 7 foto's, toen deden ze dat met een camera van het ziekenhuis.

Het komt nu inderdaad heel snel dichtbij. Begin behoorlijk zenuwachtig te worden. Heb van de week wat oude delen van Z&G gelezen, voornamelijk van vlak na mijn bevalling en daar werd ik niet echt geruster van (na 14 dagen eindelijk een keertje koortsvrij enzo). Maarja dit keer gaan we het gewoon heel anders doen, ik ga er veel uitgeruster en beter voorbereid in. Dit gaat helemaal goedkomen!
pi_50370241
Marit

Dat van dat trappenlopen is volgens mij nog de grootste fabel wij wonen in een drive-in woning en dus veel trappen lopen, maar bevallen ho maar

* Beaker een pannekoek, springtouw, keukentrap en bitterlemon aan Marit geeft

karin het komt steeds dichterbij voor je! Spannend! Weten jullie eigenlijk of het een jongen of een meisje is? Komt zomaar in me op
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:44:18 #139
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50370801
Beaker en marit, wat is dat nou? Ga eens lekker bevallen, huphup

Zwangerschapsdementie begint flink toe te slaan hier Ben al twee keer vergeten mijn zoontje naar school te brengen 's middags (hij hoeft maar twee keer per week 's middags, maar ik vergeet het gewoon en hij is al lang en breed leerplichtig )
pi_50370815
fietsband oppompen is ook nog zon fabeltje
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:51:09 #141
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_50371087
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef cyberbull het volgende:
fietsband oppompen is ook nog zon fabeltje
moet je heitje voor een karweitje gaan doen Marit!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_50371103
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef Tan het volgende:
Beaker en marit, wat is dat nou? Ga eens lekker bevallen, huphup

Zwangerschapsdementie begint flink toe te slaan hier Ben al twee keer vergeten mijn zoontje naar school te brengen 's middags (hij hoeft maar twee keer per week 's middags, maar ik vergeet het gewoon en hij is al lang en breed leerplichtig )
Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:55:50 #143
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50371319
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...
Ben blij dat ik niet de enige ben
  † In Memoriam † dinsdag 12 juni 2007 @ 15:10:29 #144
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_50373949
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef p_iglet het volgende:
Damn dat wordt wel erg crea hoor. Ondersteboven touwtje springend met een banaan tussen je benen de trap op en af .
Ow en dan ook nog je mond vol pannenkoek hihi.
En daarna zitten op een ananas.
( Neuk)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 12 juni 2007 @ 15:41:50 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_50375051
Beaker, misschien kun je je verloskundige even bellen? Het is nu niet midden in de nacht en dus lastig en vervelend. Leg je verhaal uit, dat je al 2 dagen rommelt. Ik ben toen gestript en 5 uur later lag Luuke in mijn armen. Als je echt het idee hebt dat dit voorwerk is, dat je tegen de weeen aanhikt, zou ik het gewoon proberen.
Ik ga weer gauw aan het werk!

Succes!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_50375697
Tan en Vamp !
wordt dat per kind erger ofzo ???

Macka...ook jouw idee neem ik in overweging

Beaker, wat Lishe zegt ...
heeft de vk al getoucheed?
als vliezen waarschijnlijk niet gebroken zijn, kan ze inderdaad best eens toucheren en kijken of je gestript kan worden!
Als ze zegt dat ze niet wil toucheren vanwege het knapje dat je gisteren voelde,
zal ze ook méér moeten doen dan alleen maar afwachten, aangezien je niet te lang met gebroken vliezen en verder geen weeën kunt blijven doorlopen.
Alleen reden 'misschien zijn vliezen gebroken' is dus niet iets van jullie kant om nu nog genoegen mee te nemen

Net heerlijk geslapen!
Het is buiten nog bewolkt gelukkig, dus qua warmte ook geen klagen vanuit limburg
Ik ga eens wat eten koken en daarna weer op mijn gat.
pi_50376087
En als je vliezen niet gebroken zijn dan kan je dus nog prostaglandingesen
Kom op Beaker, alles voor een nieuwe baby!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_50376352
prostaglandingesen op de trap
die banaan is dan 'figuurlijk'
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:23:48 #149
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_50376673
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
Tan en Vamp !
wordt dat per kind erger ofzo ???

Helaas wel.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 16:27:17 #150
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_50376790
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Beaker het volgende:
Marit

Dat van dat trappenlopen is volgens mij nog de grootste fabel wij wonen in een drive-in woning en dus veel trappen lopen, maar bevallen ho maar
Mijn vliezen braken toen ik de trap opliep Geen grote plens, maar gewoon met kleine beetjes. Dusseh...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')