ik neem aan dat je pannekoeken gebruikt omdat dat ergens goed voor is ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef marit1978 het volgende:
hihi...roep maar hard ja
het inleiden zelf lijkt me niet zozeer eng of naar
eerder erg jammer dat we dan niet thuis zijn ... lijkt me qua weeën opvangen stuk fijner namelijk.
Ook feit dat conditie van kindje dan toch sneller achteruit kan gaan geeft me geen prettig gevoel.
(niet zozeer door inleiding zelf, maar wel doordat er na 42weken toch niet veel reserves meer zijn..)
Maar; pannenkoek nummer 1 ligt in de pan nu !
glas bitter lemmon staat naast me ... dus kom maar op !
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef cyberbull het volgende:
fietsband oppompen is ook nog zon fabeltje
Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:44 schreef Tan het volgende:
Beaker en marit, wat is dat nou? Ga eens lekker bevallen, huphup![]()
Zwangerschapsdementie begint flink toe te slaan hierBen al twee keer vergeten mijn zoontje naar school te brengen 's middags (hij hoeft maar twee keer per week 's middags, maar ik vergeet het gewoon
![]()
![]()
en hij is al lang en breed leerplichtig
)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:51 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik stond gisteravond keurig op tijd op school... Voor een rapportbespreking volgende week maandag...
En daarna zitten op een ananas.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:30 schreef p_iglet het volgende:
Damn dat wordt wel erg crea hoor. Ondersteboven touwtje springend met een banaan tussen je benen de trap op en af.
Ow en dan ook nog je mond vol pannenkoek hihi.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef marit1978 het volgende:
Tan en Vamp !
wordt dat per kind erger ofzo ???
Mijn vliezen braken toen ik de trap opliepquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:29 schreef Beaker het volgende:
Marit![]()
Dat van dat trappenlopen is volgens mij nog de grootste fabelwij wonen in een drive-in woning en dus veel trappen lopen, maar bevallen ho maar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |