Dank je!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:01 schreef Martineke het volgende:
vamp ook al zwanger? gefeli, dit word je 5e toch? of zit ik nu in de war met iemand anders
Dank je!quote:Op maandag 11 juni 2007 15:06 schreef Lois het volgende:
Je staat er ook bij Vamp.
das nog niet eens het trieste.... opa is dus als het ware vader.... en zij heeft 2 kinderen bij 2 mannen, en 2 keer is et haar overkomen... dat dat 1 keer gebeurt anno w2007 alaaaaaaaaa maar 2 keer...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Jeetje mina! Die is nog geen 20 en heeft al 2 kinderen!
Marit en Beaker, zet hem op!!![]()
![]()
![]()
En het erge is, waar ik werk is dit heel gewoon. Van al mijn clienten zijn er tien tienermoeders bij.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
das nog niet eens het trieste.... opa is dus als het ware vader.... en zij heeft 2 kinderen bij 2 mannen, en 2 keer is et haar overkomen... dat dat 1 keer gebeurt anno w2007 alaaaaaaaaa maar 2 keer...
Begrijp jij dat nou? Kijk je hebt ook jonge meiden die er voor kiezen? Maar meisjes waarbij het overkomt. Komop we leven niet in Afrika ofzo..quote:Op maandag 11 juni 2007 19:28 schreef wenneke1 het volgende:
[..]
En het erge is, waar ik werk is dit heel gewoon. Van al mijn clienten zijn er tien tienermoeders bij.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Freudie het volgende:
Nou, even een update van mijn kant uit. Mijn vrouw is nu inmiddels 33 weken en een beetje, en die buik neemt echt gigantische vormen aan
Iedereen denkt ook dat ze de 40 weken niet gaat halen, maar dat zien we dan wel weer. Wel heeft ze erg veel last van opgezette enkels. Hebben de dames hier nog tips voor?
De kinderkamer is inmiddels al een tijdje af, lekker helemaal groen, met jungle stikkers, en wit/bruine meubels. Nu alleen nog een hele lekkere schommelstoel, en dan zijn we helemaal klaar. Sterkte voor iedereen die zwanger is en door de hitte van de zomer moet.
quote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Beaker het volgende:
Hoi! Bij de vk was alles goedhet is nu gewoon afwachten, maar volgens haar gaat het ook niet heel erg lang meer duren!
Ik ga nu douchen en dan relaxen op bed en kijken wat er komen gaat! Lief dat jullie allemaal zo meeleven![]()
Marit, zet hem op hoor!!
Mag idd niet, vanwege infectie gevaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:17 schreef Lois het volgende:
Je mag toch niet proglasdingussen als je vliezen al zijn gebroken?
Heel goed juist, ik ben meestal wat kort van stofquote:
Ik hoop inderdaad dat je nog even kunt relaxen voor het grote werk. Zet em op Schaapmeisjequote:Op maandag 11 juni 2007 20:09 schreef Beaker het volgende:
Ik ga nu douchen en dan relaxen op bed en kijken wat er komen gaat!
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 22:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oei oei,kom nog ff kijken, maar nog geen vers gebakken beebs![]()
Helemaal niet erg...morgen mag ook...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |