Dat klopt. Een mens kan immers niet zonder contact. Zonder contact "stikt"hij of zij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als een individu er behoefte aan heeft zich te verenigen in groepen (en ik ben volledig met je eens dat het overgrote deel van de mensen die behoefte heeft) staat het hem of haar vrij om zich te verenigen in de groepen van zijn keuze.
Dat hoeft toch ook niet? (ik krijg ineens en n geweldig idee. Eureka! nieuw topicquote:Als je als overheid je op groepen gaat richten, loop je vrij gauw het risico dat mensen aan groepen gekoppeld worden waar ze nooit voor hadden gekozen.
Als dat niet hoeft, waarom moet een politieke partij zich daar dan wel op richten? Waarom kan die zich dan niet beperken tot het stimuleren van ontplooiingsmogelijkheden van het individu waarbij die uit de aard van het beestje zich toch richting andere mensen (maar van zijn keuze) zal ontplooien?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Dat hoeft toch ook niet? (ik krijg ineens en n geweldig idee. Eureka! nieuw topic)
Het gebeurt helaas wel. Iedereen wordt gedwongen met bepaalde groepen om te gaan waarvan hij dat helemaal niet wil.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? (ik krijg ineens en n geweldig idee. Eureka! nieuw topic)
Voorbeelden!?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Stupiditeit het volgende:
terwijl ik uit haar mond tot nu toe niets intellectueels heb gehoord in tegenstelling tot Rutte.
Er zijn geen voorbeelden te geven, dat is het jammere ervan. En ach, ik ben geen Verdonk-hater of zo, ik heb tot nu toe haar 2 maal gesproken, en bij mijn eerste keer vroeg ik aan haar of het uberhaupt wel verstandig is dat zij fractievoorzitter wordt, aangezien ze vrij controversieel is, en eigenlijk alleen maar het liberalisme in slecht daglicht brengt bij allochtonen (kort samengevat). Haar reactie was echt 'quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:06 schreef LENUS het volgende:
Van Baalen vind ik een groot talent. Hij komt betrouwbaar over, heeft een goede kop, straalt zelfvertrouwen uit, is goed in het debat, verkondigt geen onzin en is niet zo snel van zijn stuk te brengen.
Zoals ik al eerder opperde heeft Van Baalen een hoog Jiskefet-gehalte. Ik moet altijd aan de Lullo's denken als ik hem zie. Hij is een beetje een karikatuur van zich zelf.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En werkt iets teveel op je lachspieren. Als ik die man al zie en hoor, dan neem ik hen direct niet meer serieus.
Ja, helemaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:25 schreef druze_eddy het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder opperde heeft Van Baalen een hoog Jiskefet-gehalte. Ik moet altijd aan de Lullo's denken als ik hem zie. Hij is een beetje een karikatuur van zich zelf.
Verder vind ik hem typisch zo'n ventje dat al op de kleuterschool een stropdas ging dragen.
Van Baalen zal een deel van de rechts-conservatieve vlak aanspreken. Dezelfde vijver waar Verdonk haar aanhang vindtquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:29 schreef du_ke het volgende:
Van Baalen is volgens mij een cultheld voor een deel van de VVD aanhang maar zal niet in staat zijn om een groot publiek aan te spreken.
Verdiep je 'ns wat meer in de liberale stromingen. Dan zou je deze onzin niet zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Van Baalen zal een deel van de rechts-conservatieve vlak aanspreken. Dezelfde vijver waar Verdonk haar aanhang vindt![]()
Welke politieke partij richt zich daar dan op? Speciaal op zoveel mogelijk overheid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als dat niet hoeft, waarom moet een politieke partij zich daar dan wel op richten?
Als een partij een beroep doet op ieders eigen verantwoordelijkheid, dan is daar niets mis mee. De rol van de overheid is dan het verschaffen van randvoorwaarden waarbinnen dat ontplooien mogelijk is. Zoals goed onderwijs. En mensen aan een baan te helpen die een achterstandspositie hebben.quote:Waarom kan die zich dan niet beperken tot het stimuleren van ontplooiingsmogelijkheden van het individu waarbij die uit de aard van het beestje zich toch richting andere mensen (maar van zijn keuze) zal ontplooien?
Wat is er onzinnig aan? Spreken ze niet hetzelfde gedeelte/stroming van het VVD-electoraat aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verdiep je 'ns wat meer in de liberale stromingen. Dan zou je deze onzin niet zeggen.
Nou, een lul vind ik hem zeker niet. De man is wel degelijk intelligent en heeft veel in huis imo .Hij komt wel lullig over idd. Tja, hij is behoorlijk conservatief, maar daar vind ik niets mis meequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:10 schreef Klopkoek het volgende:
Als er iemand een lul is dan is het Van Baalen wel. Die lijkt echt zo uit de 19e eeuw te zijn gelopen.
Als je Van Baalen een *piep* vindt; vind je Verdonk dan geen *peep*?quote:De VVD snapt dat ook wel en zal eerder de voorkeur uit laten gaan naar Kamp en Verdonk die beiden ook meer stemmen hebben gekregen dan Van Baalen.
Nee dat doen ze niet inderdaad. Van Baalen is niet in staat de groep die Verdonk steunt aan te spreken die willen harde taal van een harde tante geen uit de kluiten gewassen corpsbal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat is er onzinnig aan? Spreken ze niet hetzelfde gedeelte/stroming van het VVD-electoraat aan?
De presentatie is inderdaad anders, maar vind je niet dat ze beide het rechts-conservatieve blok van de VVD aanspreken? Zij het dan op een andere manier?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet inderdaad. Van Baalen is niet in staat de groep die Verdonk steunt aan te spreken die willen harde taal van een harde tante geen uit de kluiten gewassen corpsbal.
Oude stokpaardjes. Wat was daar intelligent aan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:33 schreef Stupiditeit het volgende:
Oh ja, ik heb Rutte btw wel intelligente dingen horen zeggen over econmie, integratie enzovoort.
Die mini cheney vind ik leuk gevonden. Daar is ie best mee te vergelijken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef Klopkoek het volgende:
Duke ziet het goed: er is een verschil tussen een Verdonk en een soort mini-Cheney.
Voorbeelden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:53 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas wel. Iedereen wordt gedwongen met bepaalde groepen om te gaan waarvan hij dat helemaal niet wil.
Neuh Van Baalen heeft niet zo'n aantrekkingskracht op de xenofoben volgens mij.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De presentatie is inderdaad anders, maar vind je niet dat ze beide het rechts-conservatieve blok van de VVD aanspreken? Zij het dan op een andere manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |