Oren?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gatverdamme! En daar moet Lieke dan weer mee zoenen!
Je alternatief is Eric ...... Zeg nou zelf, stevig + mannelijk + vrouw ........quote:Op zondag 10 juni 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie net als jij een stevige mannelijke vrouw![]()
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controlequote:Op zondag 10 juni 2007 01:30 schreef basicsaint het volgende:
Terwijl iedereen in de jacuzi zit, knuffelen Amanda en Brian gezellig met zijn tweetjes in het zwembad.
Heb jij dorpen naast je? Welk dorp ben jij dan!?!?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zei die kut nou dat ze uit Lunteren kwam? Dat is een dorp naast mij
Nee idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft helemaal niet met Brrrr gezoend
Je moet niet jokken in je OP, Lieke en brrrr hebben niet gezoendquote:
Dom, kan hij zelf ook niet met een van de damesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controle
Komt Cora ook niet uit die contreien?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zo ken ik je weer! Welkom Back!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ook, maar ik bedoelde die goedkope preistengel in de witte bikini... Meer drugs in de kooi!
Hear hear babbelaar... Kortzichtig is het woord van de maandquote:Op zondag 10 juni 2007 01:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk over dat tenen zoenen van Huub.
Een meisje van 19 in haar kont verkrachten wordt hier als heel normaal gezien en dit is vies?????
Laat mij dan maar kortzichtig zijn, maar aan tenen likken is heel wat onschuldiger dan iemand zijn aars uitrekken tot een abnormaal formaat (als ik mag geloven, dat Brainless zo'n enorm ding heeft.)
Endoscopie in mijn ziekenhuis kan nog wel wat klantjes gebruiken hoor.
nogal droevig gezicht, een vrouw zo vast houden - zal ze lekker vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
Jaap has crossed the line...
Ooh, jammer...
Wonen we aardig bij elkaar in de buurtquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
En zij babbelt gewoon door alsof er niets gebeurtquote:Op zondag 10 juni 2007 01:35 schreef rooie3 het volgende:
Oh god Japio grijpt weer tieten.
Ieeeks... Brian heeft het wel geprobeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd.
Zeer verkeerde info, Lieke draaide meerdere malen der hoofd weg
nee, brian vindt lieke schijnbaar ook nietsquote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ieeeks... Brian heeft het wel geprobeerd?
Ooh, dat is wat je wilt... Ik snapte het al niet...quote:
Ik tune net in, maar dit ziet er achterlijk uit, jawel.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef Kinga het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van al die cora is boos posts... alsjeblieft zeg, geloven jullie die poppenkast nog steeds? DAT IS NEEHEEEEEP.
Ja, inderdaad... Een super nap slooitje...quote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef nueffeniet het volgende:
echt een nep slap zooitje
wie?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef F04 het volgende:
Wat zal Cora hiervan denken?
Wat bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef Kinga het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van al die cora is boos posts... alsjeblieft zeg, geloven jullie die poppenkast nog steeds? DAT IS NEEHEEEEEP.
Hij heeft het wél geprobeerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, brian vindt lieke schijnbaar ook niets
Lieke en Eric hebben ook best veel van elkaar weg, vooral als ze beiden make up op hebbenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je alternatief is Eric ...... Zeg nou zelf, stevig + mannelijk + vrouw ........
[afbeelding]
Zoo Amandel is stevig! Die moet nu echt gaan oppassen anders gaat ze met haar 1.62 straks boven de 70 kilo uitkomen ( niet dat dat erg is) maar haar lichaams verhouding is al een beetje vreemd. Vooral bij iemand die zo gericht is op uiterlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Afvoeren via de achterdeur ........
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je ze niet kende was het best mooi om te zienquote:
Met oogkleppen op zitten kijken???? Lieke draaide haar hoofd steeds weg.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, brian vindt lieke schijnbaar ook niets
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:40 schreef F04 het volgende:
't word allemaal neuken op de streams zo.
Alleen in de Libelle nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Dragen mensen tegenwoordig geen onderbroek meer?
Inderdaad, hier is niets aanquote:Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Het begint nu wel wat saai te worden. Dit zien we al heel de avond zowat....![]()
En 2 uur geleden waren het nog mooie dames volgens een aantal hier......quote:Op zondag 10 juni 2007 01:43 schreef tipsch het volgende:
caramba waar hebben ze die lelijke hoeren vandaan getoverd.
plamuursel is er afquote:Op zondag 10 juni 2007 01:49 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En 2 uur geleden waren het nog mooie dames volgens een aantal hier......
oh sorry, ik tune echt net in - dit ziet er toch niet uitquote:Op zondag 10 juni 2007 01:49 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
En 2 uur geleden waren het nog mooie dames volgens een aantal hier......
Graagquote:Op zondag 10 juni 2007 01:49 schreef Prik0 het volgende:
Party is almost over?
niet altijdquote:Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Kut zooiquote:Op zondag 10 juni 2007 01:46 schreef mazaru het volgende:
Waarom het niet fris is om geen onderbroek aan te hebben?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:53 schreef Liess het volgende:
Amanda gaat zich opmaken, die maakt de rest van het feestje niet mee dus.
Brian was niet meer dronken. Amanda wel, en hoe.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:54 schreef easysatellite het volgende:
watzei brian zonet tege amanda? en amanda zei daarop iets van oh ik nog wel..
Ik verstond:quote:Op zondag 10 juni 2007 01:54 schreef easysatellite het volgende:
watzei brian zonet tege amanda? en amanda zei daarop iets van oh ik nog wel..
Leuk, zie je af en toe een inlegkruisje uit een broekspijp glijden. Tenminste als de dames die dingen wel gebruiken anders is het ronduit smerig om zo in je broek te springen.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom het niet fris is om geen onderbroek aan te hebben?
Nou.... ehh als ik dat uit moet gaan leggen, dan voel ik me helemaal zo ouderwets![]()
Ik zie ook wel parallellen tussen het gejengel van de bewoners en dat in de FBquote:Op zondag 10 juni 2007 01:51 schreef FuTilE het volgende:
Opvallend hoe de dynamiek van zo'n feest overgenomen wordt door de streamers.
Het feest kakt in en op overklaarbare wijze kakken de streamers ook meteen in... Tineke de Nooij zou er haar tiende vinger op stukbijten.
Heb 'm 'gejat' tbv het update-topic.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:29 schreef F04 het volgende:- mooie OP-
Inlegkruisjes zullen ook wel afgeschaft zijn denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Leuk, zie je af en toe een inlegkruisje uit een broekspijp glijden. Tenminste als de dames die dingen wel gebruiken anders is het ronduit smerig om zo in je broek te springen.![]()
ja ik geef ze ook nog 10 minuten voor de terror begint anders gaat ik ook meurenquote:
Ik ook, maar ik dacht dat het te confronterend was om te vermelden in de COSquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zie ook wel parallellen tussen het gejengel van de bewoners en dat in de FB
Dan hoop ik dat je wel wat er uit gehaald hebt, want brrr en lieke hebben niet gezoendquote:
Ik zie dat helemaal voor me, sta je in de bus komt er zo'n inlegkruisje uit je broekspijpquote:Op zondag 10 juni 2007 01:56 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Leuk, zie je af en toe een inlegkruisje uit een broekspijp glijden. Tenminste als de dames die dingen wel gebruiken anders is het ronduit smerig om zo in je broek te springen.![]()
Nou ja, toch wel leuk om ze weer te kunnen verstaan na een aantal uur geen audio.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:00 schreef ruby het volgende:
Wat een geneuzel om die duffe zenders....
Klopt. Dat zij Natas.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, toch wel leuk om ze weer te kunnen verstaan na een aantal uur geen audio.
Ik dacht trouwens dat Natasia om 11 uur in haar bedje zou gaan liggen![]()
Dat is ook zo, maar het is zo'n domper op het feest.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, toch wel leuk om ze weer te kunnen verstaan na een aantal uur geen audio.
Ik dacht trouwens dat Natasia om 11 uur in haar bedje zou gaan liggen![]()
Heb ik een keer gehadquote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor me, sta je in de bus komt er zo'n inlegkruisje uit je broekspijp![]()
Dat is één van z'n kwaliteiten.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef Kaleddis het volgende:
Echt, Eric ziet er niet uit. Loopt erbij als een spook...
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand isquote:
Ja, dat bedoel ik dus ookquote:Op zondag 10 juni 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zie dat helemaal voor me, sta je in de bus komt er zo'n inlegkruisje uit je broekspijp![]()
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Proberen weg te moffelen met je voeten en doen alsof er niets aan de hand is![]()
haha ik twijfelde ook, maar een etende amanda heeft mij over de streep getrokken om het maar niet te doenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zien die kippepootjes er walgelijk uit zeg![]()
Maar goed ook, want ik wilde de koelkast induiken om iets lekjkers te zoeken...
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:03 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik herken het gevoel, bij mij is er wel eens 1 uitgevlogen tijdens een judowedstrijd
![]()
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel ergerquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuker verhaal dan deze streamavond/nacht tot nu toe.
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...
Ik werd helemaal afgemaakt onder een discobal, in een of ander obscuur provisorisch judohol, en vervolgens werden er ook nog allerlei zakjes met harde rijst op me gegooid... "Koka!, Koka!... Geen idee waar het over ging, maar na een minuut of 4 had ik kennelijk gewonnen. Heel mysterieus.
Niet lang daarna ben ik maar gestopt met judo, ik snapte er niks van...
Om dezelfde reden maak ik geen caps van Smerikquote:Op zondag 10 juni 2007 02:06 schreef Liess het volgende:
Eric kleed je aan lelijke tiefus....... piep
Gewoon een prop van gemaakt en een ace meegeslagen?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel erger![]()
valt er weinig weg te moffelen
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
die keer tijdens een tenniswedstrijdje was veel erger![]()
valt er weinig weg te moffelen
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef kybe het volgende:
[..]
Gewoon een prop van gemaakt en een ace meegeslagen?
dat vraag ik me de hele avond al afquote:Op zondag 10 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Wat staat Lieke nu te doen ?
Irritant he. Hij zit nu alleen maar te bedenken hoe hij dit tegen Hhhhuuub zal gebruikenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian zit veilig en hij weet het...
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bij mijn eerste judowedstrijd wist ik niet eens wat de termen inhielden...
Ik werd helemaal afgemaakt onder een discobal, in een of ander obscuur provisorisch judohol, en vervolgens werden er ook nog allerlei zakjes met harde rijst op me gegooid... "Koka!, Koka!... Geen idee waar het over ging, maar na een minuut of 4 had ik kennelijk gewonnen. Heel mysterieus.
Niet lang daarna ben ik maar gestopt met judo, ik snapte er niks van...
Ja precies... tis zwaar irriquote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Irritant he. Hij zit nu alleen maar te bedenken hoe hij dit tegen Hhhhuuub zal gebruiken![]()
Roepen ze Koka als je inlegkruisje eruit vliegt?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.
Naar mijn idee, is dat geen judoterm. Of er moet tegenwoordig veel, heel veel verandert zijn![]()
![]()
En de aanleiding was een man die zonder onderbroek zijn spijkerbroek aan deed...meer mannen doen dat en opeens ging het over incontinente lekkende vrouwenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
We hadden het over uitvliegende inlegkruisjes tijdens judo.
Naar mijn idee, is dat geen judoterm. Of er moet tegenwoordig veel, heel veel verandert zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:14 schreef noucky het volgende:
Ik hoor liever de band als deze takkemuziek
Hoezo, ze zit wat lame te wezen op een fake designer stoeltje...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Lieke wilde tv maken, maar hoe, wat een sloerie
Zeik niet zo mens, ze heeft gewoon lol.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:16 schreef noucky het volgende:
Lieke wilde tv maken, maar hoe, wat een sloerie
Dat is die andere extensionsquote:Op zondag 10 juni 2007 02:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoezo, ze zit wat lame te wezen op een fake designer stoeltje...
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En de aanleiding was een man die zonder onderbroek zijn spijkerbroek aan deed...meer mannen doen dat en opeens ging het over incontinente lekkende (lekkere) vrouwen bedoel je zeker?
De band is zat.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
De band is het zat dus volgens de DJ.
Oepsquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als je mij quote wil je dan niet mijn woorden verdraaien AUB![]()
![]()
waren ze maar aan het playbackenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef easysatellite het volgende:
playbackkkk bahhh
Omdat ie nog niet uit magquote:Op zondag 10 juni 2007 02:20 schreef Kaleddis het volgende:
Hoesssoo mag Amanda haar ponnetje al aan eigenlijk ???
Ze blijven slapen. Dat is misschien wel het leukste van de hele avond/ nacht.quote:
Kijk, dit bedoel ik dusquote:Op zondag 10 juni 2007 02:23 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Heb er geen bezwaar tegen, vind dat ze er heerlijk in uitziet![]()
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnachten he!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:22 schreef beequeen het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de bedindeling.
Wees blij, alleen maar pokkeherrie.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Hoe kan dat nou verdorrie. Ik heb geen geluid meer. Alleen een hele harde brom.
Ach, ze hebben nog niet gebracht waarvoor ze in waren gehuurd, dus dat moet dan maar ....quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnaachten he!![]()
Ik ben bang van wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
bedindeling? dit schorem blijft hier toch echt niet overnachten he!![]()
Oh, dan wacht ik nog even op de uitblijvende spetterende sexscenes...quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijven slapen. Dat is misschien wel het leukste van de hele avond/ nacht.
To hell met die scriptschrijvers.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, dan wacht ik nog even op de uitblijvende spetterende sexscenes...
Ik lach graag om omwille van commercieel gewin geregisseerde pseudo-geiligheid. Stelletje robots..![]()
Ik volg, trusten.quote:
Ik zag het ook! Ik heb Eric liever in het Huub kampje dan in het BAN kampje. Ze hebben in het verleden voor veel hilariteit gezorgd! niet vergeten he! Ook al is Eric nu een zeikerd!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef noucky het volgende:
Vreemd dat Eric Huub over de rug gaat wrijven, wil Eric weer vriendjes zijn ?
Die hangt ergensquote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
wars brainless?
En, al rijk van het pokeren?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:33 schreef Yollie het volgende:
Ooh lekker bitterballen, ik wil ook!
Hmm, fat ass, maar ze kan het hebben hoorquote:Op zondag 10 juni 2007 02:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sommige vrouwen hebben ook echt een vertekend zelfbeeld dat ze denken dat ze alles gewoon aan kunnen he...neem nou die in die korte broek...die benen....![]()
dies bang de fout in te gaan dus houdt zich afzijdig helaasquote:Op zondag 10 juni 2007 02:31 schreef easysatellite het volgende:
wars brainless?
Jij let op de voeten van Huubquote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Hupert grote voeten!!
Vind dat je voor zo'n broekje het lijf moet hebben van een mannequinquote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmm, fat ass, maar ze kan het hebben hoor![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik doe schijnbaar iets fout. Zeg je; "ik geloof het wel". Dan zegt men je welterusten.
Zeg je: "ik ga naar bed" Niemand!!
Raar volk die fokkers hoor!!!!
Beter advies : Streams dichtgooien en de tijd besparen voor morgen ..... Dit zooitje voor 3,95 per maand ?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:35 schreef FuTilE het volgende:
Redactie: Close-ups bitte!
De hele verhouding vind ik niks, zijn kont is ook al zo dik en naar achteren.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Hupert grote voeten!!
pammetje + alcohol = slaapie slaapiequote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef lorence1 het volgende:
[..]
dies bang de fout in te gaan dus houdt zich afzijdig helaas
Idd, niks mis met een vrouw die échte benen heeft, ipv sprietenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vind dat je voor zo'n broekje het lijf moet hebben van een mannequin
Ik heb het ook wel weer gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kijk. Dit vind ik nou lief. Jij ook trusten.
Mannequins hebben echte benen en vaak prachtige ook zonder vetbubbels en putjesquote:Op zondag 10 juni 2007 02:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, niks mis met een vrouw die échte benen heeft, ipv sprieten
Knap!quote:Op zondag 10 juni 2007 02:38 schreef noucky het volgende:
[..]
De hele verhouding vind ik niks, zijn kont is ook al zo dik en naar achteren.
Ik ken wel knappere mannen als hem.
FOK! Poker Toernooi zondag 15 april@Pokerstars:Thaise hoerenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:38 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geldt ook.... Wanneer is er eens een DGK pokertoernooi? Dan doe ik ook mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |