Oren?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
gatverdamme! En daar moet Lieke dan weer mee zoenen!
Je alternatief is Eric ...... Zeg nou zelf, stevig + mannelijk + vrouw ........quote:Op zondag 10 juni 2007 01:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie net als jij een stevige mannelijke vrouw![]()
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controlequote:Op zondag 10 juni 2007 01:30 schreef basicsaint het volgende:
Terwijl iedereen in de jacuzi zit, knuffelen Amanda en Brian gezellig met zijn tweetjes in het zwembad.
Heb jij dorpen naast je? Welk dorp ben jij dan!?!?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zei die kut nou dat ze uit Lunteren kwam? Dat is een dorp naast mij
Nee idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft helemaal niet met Brrrr gezoend
Je moet niet jokken in je OP, Lieke en brrrr hebben niet gezoendquote:
Dom, kan hij zelf ook niet met een van de damesquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja Brian is als de dood om de jacuzzi in te stappen, want dan heeft hij Amanda niet meer onder controle
Komt Cora ook niet uit die contreien?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
Zo ken ik je weer! Welkom Back!quote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ook, maar ik bedoelde die goedkope preistengel in de witte bikini... Meer drugs in de kooi!
Hear hear babbelaar... Kortzichtig is het woord van de maandquote:Op zondag 10 juni 2007 01:33 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wat doet iedereen toch moeilijk over dat tenen zoenen van Huub.
Een meisje van 19 in haar kont verkrachten wordt hier als heel normaal gezien en dit is vies?????
Laat mij dan maar kortzichtig zijn, maar aan tenen likken is heel wat onschuldiger dan iemand zijn aars uitrekken tot een abnormaal formaat (als ik mag geloven, dat Brainless zo'n enorm ding heeft.)
Endoscopie in mijn ziekenhuis kan nog wel wat klantjes gebruiken hoor.
nogal droevig gezicht, een vrouw zo vast houden - zal ze lekker vindenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
Jaap has crossed the line...
Ooh, jammer...
Wonen we aardig bij elkaar in de buurtquote:Op zondag 10 juni 2007 01:32 schreef Liess het volgende:
En zij babbelt gewoon door alsof er niets gebeurtquote:Op zondag 10 juni 2007 01:35 schreef rooie3 het volgende:
Oh god Japio grijpt weer tieten.
Ieeeks... Brian heeft het wel geprobeerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:34 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd.
Zeer verkeerde info, Lieke draaide meerdere malen der hoofd weg
nee, brian vindt lieke schijnbaar ook nietsquote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ieeeks... Brian heeft het wel geprobeerd?
Ooh, dat is wat je wilt... Ik snapte het al niet...quote:
Ik tune net in, maar dit ziet er achterlijk uit, jawel.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef Kinga het volgende:
Ik word een beetje kriebelig van al die cora is boos posts... alsjeblieft zeg, geloven jullie die poppenkast nog steeds? DAT IS NEEHEEEEEP.
Ja, inderdaad... Een super nap slooitje...quote:Op zondag 10 juni 2007 01:36 schreef nueffeniet het volgende:
echt een nep slap zooitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |