Ja, daar had ik nou helemaal geen zin in. Ik vond het al heel goed van mezelf dat ik de oude gekopieerd had.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:02 schreef Norrage het volgende:
De OP had wel enigszins geupdate mogen worden, maar verder tvp!
sinds wanneer is Hernandez een grote naam...quote:Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef Norrage het volgende:
Wat een deelnemersveld weer bij Queens zeg![]()
Het is dat Fed er niet meedoet, maar verder?
Nadal, Djokovic, Roddick, Hewitt, Henman, Gonzalez, Hernandez, Ljubicic...
En de naar mijn mening twee grootste favorieten in elkaars kwart: Hewitt en Roddick
ik hoop het..vind het wel een leuke speler maar de kans dat hij ook maar een ronde overleeft is erg kleinquote:Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef Norrage het volgende:
Hernandez gaat Wimbledon winnen, mark my words!
Hij staat ook niet ingeschreven in Nottingham. Curieus.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef Norrage het volgende:
Geen grasvoorbereiding voor Fed? Of gaat ie nu Rosmalen spelen?
Ik vind dit toch triest eigenlijk.quote:World number one Roger Federer has pulled out of the Halle Open after his French Open final loss to Rafael Nadal.
The Swiss star, who has won the last four tournaments in Halle, was beaten 6-3 4-6 6-3 6-4 at Roland Garros.
"In an attempt to prevent injury after the long final in Paris, I cannot defend my title," he told his website.
Waarom? Ik kan me voorstellen dat het toch een mentale klap is geweest voor Federer, daarnaast gaat hij gewoon verstandig om met z'n lichaam (en weten wij niet waar hij over praat als hij het heeft over een mogelijke blessure). Beter om vooraf af te zeggen dan zoals pakweg een Davydenko je in de eerste ronde weg te laten timmeren maar wel een lekkere bonus op te halen omdat je maar op komt draven.quote:
Zo steekt Davydenko niet in mekaar. (maar idd zo lopen er ook spelers rond)quote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan me voorstellen dat het toch een mentale klap is geweest voor Federer, daarnaast gaat hij gewoon verstandig om met z'n lichaam (en weten wij niet waar hij over praat als hij het heeft over een mogelijke blessure). Beter om vooraf af te zeggen dan zoals pakweg een Davydenko je in de eerste ronde weg te laten timmeren maar wel een lekkere bonus op te halen omdat je maar op komt draven.
Ook dat is iets wat hij zich voor hij zich inschreef maar had moeten bedenken. Het hele jaar stond in het teken van RG, hij kent z'n kwaliteiten, dus deze situatie was prima voorzienbaar.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:19 schreef Tim86 het volgende:
en daarnaast is Federer 48-0 op gras..dat wil hij ook niet zomaar kwijtraken vanwege vermoeidheid etc
dat is wel vervelend ja en daar zouden toernooien beter tegen beschermd moeten worden..Rotterdam was ook een aanfluiting zo aangezien elke speler uit de reclames en posters af had gezegdquote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zo steekt Davydenko niet in mekaar. (maar idd zo lopen er ook spelers rond)
En ik vind afmelden voor een toernooi ivm een blessure geen enkel probleem, maar ter voorkoming van een blessure wel. Dat is iets wat je je voordat je aanmeldt bij zo'n toernooi maar moet bedenken.
Vele fans hebben nu kaarten gekocht, en de topattractie van het toernooi zegt een dag van te voren af. Zwak.
Ja precies. Het is deze week Federer en volgende keer weer iemand anders. Maar ik blijf t bullshit vinden dat je je inschrijft voor een toernooi, er worden marketingkosten gemaakt, mensen kopen kaarten en op de aanvangsdag van het toernooi meldt je je doodleuk af onder het mom van "blessures voorkomen".quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat is wel vervelend ja en daar zouden toernooien beter tegen beschermd moeten worden..Rotterdam was ook een aanfluiting zo aangezien elke speler uit de reclames en posters af had gezegd
dat is inderdaad het probleem..volgens de ATP moet je een aantoonbare blessure of iets dergelijks hebben maar aangezien veel zaken niet aantoonbaar zijn schiet dit niet op..quote:Op maandag 11 juni 2007 14:28 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja precies. Het is deze week Federer en volgende keer weer iemand anders. Maar ik blijf t bullshit vinden dat je je inschrijft voor een toernooi, er worden marketingkosten gemaakt, mensen kopen kaarten en op de aanvangsdag van het toernooi meldt je je doodleuk af onder het mom van "blessures voorkomen".
Niet dat ik hier nu direct een oplossing voor weet, maar het is wel erg vervelend dat het blijft gebeuren.
Dus? Het kan toch zijn dat hij al iets voelt? Als het bijvoorbeeld een hamstring is kan het in een wedstrijd ineens verergeren. Hij kan misschien wel beginnen, maar als je niet zeker weet dat je het einde haalt is het beter om niet te komen. En met het oog op Wimbledon lijkt me dat een verstandige keuze.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:21 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zo steekt Davydenko niet in mekaar. (maar idd zo lopen er ook spelers rond)
En ik vind afmelden voor een toernooi ivm een blessure geen enkel probleem, maar ter voorkoming van een blessure wel. Dat is iets wat je je voordat je aanmeldt bij zo'n toernooi maar moet bedenken.
Vele fans hebben nu kaarten gekocht, en de topattractie van het toernooi zegt een dag van te voren af. Zwak.
Waarom geeft hij dat dan niet gewoon aan? Als hij iets voelt dan.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Het kan toch zijn dat hij al iets voelt? Als het bijvoorbeeld een hamstring is kan het in een wedstrijd ineens verergeren. Hij kan misschien wel beginnen, maar als je niet zeker weet dat je het einde haalt is het beter om niet te komen. En met het oog op Wimbledon lijkt me dat een verstandige keuze.
En hij is 4 jaar achter elkaar naar Halle gekoemn. Ook vorig jaar gelijk na de Roland Garros finale. Nu kan hij dat niet. Niks mis mee.
Bovendien heeft ie dit jaar ook nog Hamburg volledig gespeeld, waar hij eerdere jaren of geen volledige RG of geen Hamburg had gespeeld.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Het kan toch zijn dat hij al iets voelt? Als het bijvoorbeeld een hamstring is kan het in een wedstrijd ineens verergeren. Hij kan misschien wel beginnen, maar als je niet zeker weet dat je het einde haalt is het beter om niet te komen. En met het oog op Wimbledon lijkt me dat een verstandige keuze.
En hij is 4 jaar achter elkaar naar Halle gekoemn. Ook vorig jaar gelijk na de Roland Garros finale. Nu kan hij dat niet. Niks mis mee.
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:02 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Kohlschreiber is een prima speler op gras hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |