Aha, zo bestrijd je cellilutus: gewoon meer kont kweken.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef raaretsalsdoG het volgende:
[afbeelding]
halleluja, ik heb er geen andere woorden voor, hallelujah![]()
quote:In panische angst loop ik de trap af naar mijn ouders kamer. Ik toon hun mijn rode plekken, zomaar verschenen, en jeuk, een fysieke uiting van geestelijke corruptie. Ontdaan van mijn slaapdronkenschap ren ik weer naar boven, wenend, denkend aan de beschamende vertoning van een volwassene, met angst in zijn ogen in zijn ouders slaapkamer.
of gewoon met regelmaat een stevige portie billenkoekquote:Op zondag 10 juni 2007 19:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, zo bestrijd je cellilutus: gewoon meer kont kweken.
Tjah, niet onbegrijpelijk. Als je rendement zoekt.quote:
Montov?quote:
Vaanf 2:30 lijkt het meer op Thunderbirds.quote:
Niks meer over gehoord. Zal wel niet. Bepaalde economische/politieke belangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:14 schreef Apropos het volgende:
Is hier ooit nog iets van gekomen?
Peretz sued in Morocco for terrorism
Morocco TIMES 8/2/2006 | 6:04 pm
Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz was sued yesterday in Rabat by three well-known Moroccan lawyers for terror crimes in Lebanon.
Israeli Defense Minister and labour party leader Amir Peretz. Ph: Archives.
The Moroccan lawyers, Khalid Sefiani, Abderrahim Jamai and Abderrahmane Benameur, known for their activism in human rights, organised a press conference in the headquarters of the Moroccan National Press Syndicate (SNPM) in Rabat to reveal the details of their initiative.
“It is not at all a symbolic act. We want Amir Peretz to pay for the war crimes he has committed in Lebanon,” Sefiani told the Moroccan paper Maroc Soir.
The lawyers' choice of the Rabat's appeal court was not fortuitous.
Since the adoption of the anti-terror law after the May 16 attacks, only Rabat's appeal court is able to judge terrorism cases.
Morocco has unceasingly voiced its indignation over the Israeli hostilities against the Lebanese civilians. Many local NGOs, political parties and civil actors are discussing ways to join efforts and support the Lebanese people in this crisis.
Sefiani explained that “The Zionist terrorist, Amir Peretz, was born in Sept. 9, 1952 in Bejaad. He kept his Moroccan nationality. He is still registered in the civil status register in Morocco.”
The lawyer added that “the Moroccan law authorises judicial prosecution against all Moroccans who committed an offense or a crime in Morocco or outside Morocco.”
“This criminal of war, unfortunately, holds the Moroccan nationality. A number of international human rights associations consider what is going on in Lebanon as a genocide carried out by the Israeli army, which executes the orders of the Israeli government members,” added Sefiani.
The Moroccan justice is expected to start an investigation on the issue soon.
“We have to know to what extent Amir Peretz is involved in the crimes committed against the Lebanese children, women and civilians. We have also to know the identities of all his accomplices,” said the lawyer, who is also the coordinator of the National Action Group supporting Iraq and Palestine.
“If Peretz is found guilty, the Moroccan justice must launch an international arrest mandate to arrest and deport him to Morocco,” concluded the lawyer.
Meer brokstukken dan jij als zelfmoordterrorist zou kunnen veroorzaken.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een prachtige F1 race...
* Mutant01 pinkt een traantje weg.
ow, vandaar dat ik mijn vader maar niet aan de telefoon kreeg, en wel mijn moederquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ja we hadden bijna een Pool minder op deze aardkloot. Zag er niet fijn uit, maar die leeft gelukkig nog. 2 diskwalificaties, 2 stop en go penalties etc etc in totaal 10 uitvallersquote:Op zondag 10 juni 2007 21:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Meer brokstukken dan jij als zelfmoordterrorist zou kunnen veroorzaken.
En Sato.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja we hadden bijna een Pool minder op deze aardkloot. Zag er niet fijn uit, maar die leeft gelukkig nog. 2 diskwalificaties, 2 stop en go penalties etc etc in totaal 10 uitvallers![]()
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat was idd een machtige laatste actie.
Een beetje smerige dampen de vertrekken van de Schepper injagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Het zijn dampen van creaties die de creaties van de Schepper hebben gemaakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een beetje smerige dampen de vertrekken van de Schepper injagen.
In de koran wordt niet over F1 races gesproken. Het is dus verbodenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:
Jij en je VW Borat Boratquote:Op zondag 10 juni 2007 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie! Jemoeder Rock en jezelf!
Ach man, ga pannenkoeken bakken, averechtse korporaal.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
lik kwijl lik,
ga dat es effe per mail voortzetten
ik moet naar bed, hoognodig, morgen weer lekker bakkelijen, en mijn zin doordrijvenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach man, ga pannenkoeken bakken, averechtse korporaal.
Zal nog niet zo oud zijn toch, ouwe?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Hey kids, kennen jullie geschiedenistv? Leuke zender.
Previewtv hier bij ons, laten steeds een tijdje een andere zender toe, wrs om je ergens lekker voor te maken. Maar geschiedenistv is een leuke zender. Oude docu's, recente docu's, politiek binnenland/buitenland.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
Ken ik niet.
Je bent weer aan het terugvallen in je ouwe stramien hč.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal nog niet zo oud zijn toch, ouwe?
In welke zin? Geschiedenistv zal niet zo oud zijn, ouwe?!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent weer aan het terugvallen in je ouwe stramien hč.
In de zin die ik bedoel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In welke zin? Geschiedenistv zal niet zo oud zijn, ouwe?!
Zeg ik heb morgen weekend hč...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anyway, kiddo's and oldies, meuren, morgen weer centen verdienen voor de luilakken.
Zit dat bij HollandDoc ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
'Invloed van Christenen in VS op politiek en wetenschap' nu. Ga ik zien. Terug naar de middeleeuwen..
Is een docu van Tegenlicht. Het verstandhuwelijk tussen 'evangelisists en de regering Bush'..
Inleiding muziek van Bach: 'In tränen sitzen wir nieder'.
Nee, VPRO's Tegenlicht. Is al ooit op Ned 3 geweest, denk ik. Interessante en onthutsende docu.quote:
Heb The God Delusion onlangs maar eens aangeschaft... moet hem nog lezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Dawkins, my man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |