Ach man, ga pannenkoeken bakken, averechtse korporaal.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:13 schreef raaretsalsdoG het volgende:
lik kwijl lik,
ga dat es effe per mail voortzetten
ik moet naar bed, hoognodig, morgen weer lekker bakkelijen, en mijn zin doordrijvenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ach man, ga pannenkoeken bakken, averechtse korporaal.
Zal nog niet zo oud zijn toch, ouwe?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
Hey kids, kennen jullie geschiedenistv? Leuke zender.
Previewtv hier bij ons, laten steeds een tijdje een andere zender toe, wrs om je ergens lekker voor te maken. Maar geschiedenistv is een leuke zender. Oude docu's, recente docu's, politiek binnenland/buitenland.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Aoristus het volgende:
Ken ik niet.
Je bent weer aan het terugvallen in je ouwe stramien hè.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal nog niet zo oud zijn toch, ouwe?
In welke zin? Geschiedenistv zal niet zo oud zijn, ouwe?!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent weer aan het terugvallen in je ouwe stramien hè.
In de zin die ik bedoel.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In welke zin? Geschiedenistv zal niet zo oud zijn, ouwe?!
Zeg ik heb morgen weekend hè...quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anyway, kiddo's and oldies, meuren, morgen weer centen verdienen voor de luilakken.
Zit dat bij HollandDoc ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
'Invloed van Christenen in VS op politiek en wetenschap' nu. Ga ik zien. Terug naar de middeleeuwen..
Is een docu van Tegenlicht. Het verstandhuwelijk tussen 'evangelisists en de regering Bush'..
Inleiding muziek van Bach: 'In tränen sitzen wir nieder'.
Nee, VPRO's Tegenlicht. Is al ooit op Ned 3 geweest, denk ik. Interessante en onthutsende docu.quote:
Heb The God Delusion onlangs maar eens aangeschaft... moet hem nog lezen.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
Dawkins, my man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |