Iemand postte al eerder een bericht over die gast in het Kroatisch. Wel een duur ventje. Of 'ie dat echt waard is...quote:
Dat vind ik inderdaad ook maar matig voor een aanvallende middenvelder met een vrije rol, die 10 tot 12 miljoen euro moet kosten.quote:
quote:Bijbel geeft Babel rust
LANGEZWAAG - Ryan Babel verliet vrijdag voorafgaand aan de training van Jong Oranje als laatste de spelersbus. De Ajacied wilde nog een klein stukje lezen. Niet uit een tijdschrift of een krant, maar uit de bijbel. "De bijbel geeft me rust en vertrouwen”, aldus Babel.
Het is pas sinds korte tijd dat de 20-jarige spits met het geloof bezig is. " Dat komt vooral door Jeffrey Sarpong bij Ajax. Hij is gelovig en heeft het er vaak over. Sindsdien ben ik me ook steeds meer gaan interesseren. Met Sarpong ga ik nu wel eens naar de kerk in Amsterdam Zuid-Oost.”
Babel kreeg het boekwerk van een goede vriend. "Hij heeft me aangegeven welke hoofdstukken interessant zijn. Ik heb best veel vragen over het leven.”
Niet alleen met lezen komt Babel de tijd in het trainingskamp ter voorbereiding op het Europees kampioenschap door. Bondscoach Foppe de Haan verplichtte de speler DVD's te bekijken van topscorer Afonso Alves van SC Heerenveen. "Dat heb ik inmiddels al gedaan”, bekende Babel vrijdag. "Ik kijk dan vooral naar zijn loopacties, die zijn goed. Net als zijn afwerking natuurlijk. Hij schiet de ballen er aardig in.”
Voor zichzelf heeft Babel, die is verkozen tot eerste strafschoppennemer, een duidelijk doel. "Ik wil topscorer worden van het toernooi.”
Tiago Gomes is door Benfica verhuurd aan Estrela Amadora, dat hem amper gebruikt heeft. Pelé promoveerde met Guimarães naar de Superliga.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nieuwbakken Ajax-hoofdscout Hans Van der Zee heeft namens Ajax onlangs het jeugdtoernooi in Toulon bezocht om twee Portugese talenten aan het werk te zien. Het gaat hierbij om Tiago Gomes en Vítor Hugo Gomes Paços, kortweg Pélé.
De 20-jarige verdediger Gomes komt momenteel uit voor het Portugese Benfica, maar mag vertrekken bij de grootmacht. Pelé (19) verdedigd de kleuren van het Braziliaanse Guimarães en is op zijn jonge leeftijd al één van de sterkhouders van het team.
Van der Zee zegt in de Portugese krant Record niet te begrijpen dat Gomes moet vertrekken bij Benfica. Middenvelder Pelé wordt door Van der Zee eveneens geroemd. "Hij heeft een uitstekende techniek en daarnaast een goede mentaliteit."
quote:
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.
Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook dequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom? Van mij part leest hij de penthouse.
ik steek ook altijd een kaarsje voor m opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef BB-boy het volgende:
Ik bid ook altijd dat die Babel z'n mannetje voorbij komt.
quote:
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat Ryan in ieder geval iets vindt om rust mee te creëren voor zichzelf. Daarom ook de, hij is er actief mee bezig... Ryan is volgens mij heel bewust van alles wat hij doet, net als Klaas-Jan
Daarom krijgt hij ook zoveel vertrouwen van ten Cate, hij werkt gewoon keihard voor zijn plek en verdiend 'm daarom misschien ook wel. Alleen moet hij wel meer gaan brengen volgend seizoen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.
Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.
Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
quote:
Ja want 'geloven' is dom he? Ik zou graag een keer met je in discussie willen, mijn arrogante vriend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:
Juist. In TRU is daar plek zat voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die geloofsdiscussie kan mooi ergens anders...
Hij was ook bezig met Perez voor z'n traptechniekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.
Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.
Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
Ik dacht ook dat die weg was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef BB-boy het volgende:
Zit die Pronk er nog steeds?
Hij is pas na 30 juni weg natuurlijk. Maar het lijkt me sterk dat hij nu nog actief scout voor Ajax.quote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij is pas na 30 juni weg natuurlijk. Maar het lijkt me sterk dat hij nu nog actief scout voor Ajax.
Misschien op Sport.be?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Er staat op de Ajax site nooit iets over transfergeruchten, dus waarom zou dat nu wel moeten?
Omdat het volgens die site al rond was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Er staat op de Ajax site nooit iets over transfergeruchten, dus waarom zou dat nu wel moeten?
quote:'Delgado naar Ajax'
Ajax zal ik zich waarschijnlijk versterken met Mattias Delgado van Besiktas. De Argentijn speelde een goed seizoen, en kwam vorig jaar over van FC Basel. Hij zal 6 miljoen moeten kosten, en nog meer aanvallende impulse geven aan Ajax. Ook schijnt Ajax Kevin Kuranyi en Riga Mustapha te willen.
quote:
Waarom plaats je ze nog?quote:
Ja, tot dat iedereen ze weer gaat posten met eenquote:
Dat is meestal elk seizoen zoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef Luco het volgende:
Kunnen we tenminste lachen hier, aangezien het lachen ons wel weer zal vergaan, zoals de afgelopen 3 seizoenen...
Uiteraard stop ik bij deze met deze sarcastische toon in deze post, en ga ik schreeuwen dat wij Ajax zijn, en dat Ajax daarom de beste is!!! Forza Ajax, Rood en Wit wordt Kampioen! Lang leve de ArenA enzo! Of droop het sarcasme hiervanaf?
idd, hij is nog jarig ook vandaagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Of Sneijder nu blijft of niet, die jongen verdient alle respect.
quote:Voetbal: All Stars 2007 Lissabon
Voor de vierde maal organiseert de legendarische Luis Figo een wedstrijd tussen de grootste voetballers van het moment, zoals Zinedine Zidane, Alessandro del Pierro, Rui Costa, Gatuso, Gheorghe Hagi en Luis Figo zelf natuurlijk. De Nederlanders: Ronald en Frank de Boer, Edgar Davids, Philip Cocu en Johnny Heitinga. De opbrengst van de avond gaat naar de Luis Figo Foundation.
Ik wil eigenlijk wel een verdedigend centrum zien met Heitinga en de Boer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:52 schreef toma het volgende:
om 22.10 niet vergeten naar Johny en Edje te kijken op RTL7
[..]
en dan roepen: "Eej! Zizou koppen!"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een verdedigend centrum zien met Heitinga en de Boer.![]()
nog effequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Messenga het volgende:
Jaakke: 'Sneijder blijft gewoon bij Ajax'
9/6/2007 19:28
Ondanks vermeende interesse uit Engeland, Aston Villa en Tottenham Hotspur zouden in de markt zijn, is Wesley Sneijder komend seizoen gewoon in het shirt van Ajax te bewonderen. Dit is de overtuiging van voorzitter John Jaakke.
'Zoals het er nu naar uitziet, blijft Sneijder bij Ajax', vertelde Jaakke aan RTV Noord-Holland. 'De contacten die wij met hem hebben gehad, wijzen erop dat hij blijft. Wij zullen daar ook alles aan doen.'
Sneijder had zijn zinnen gezet op een transfer naar Valencia, maar de Spaanse club haakte af vanwege een te hoge transfersom. De 23-jarige middenvelder reageerde met de mededeling dat hij een gesprek wilde met de clubleiding van Ajax.
Ik heb ze nog niet gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:52 schreef toma het volgende:
om 22.10 niet vergeten naar Johny en Edje te kijken op RTL7
[..]
Op het WK in Duitsland tijdens de drie groepswedstrijden van Kroatie, waar ie veels te weinig speelminuten kreeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef keijz het volgende:
Heeft iemand die Modric wel eens zien voetballen?
Op Cocuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
prachtige tackle van de Boer
Arveladze en Ibrahimovic doen ook mee trouwens.
Haal vooral Boussoufa als potentiële vervanger van Sneijderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:44 schreef BB-boy het volgende:
En een heel dure ook blijkbaar. Doe dan maar Boussoufa of Defour.
Anderlechtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
maar ik begrijp niet waar Boussoufa vandaan komt?
Dat is dan ook zijn positie. Vandaar dus mijn opmerking.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef Radegast het volgende:
Boussoufa moet je niet halen als vervanger van Sneijder, Boussoufa verzuipt centraal. Als je die al haalt, haal hem dan voor de de linksbuitenpositie als vervanger van Babel.
Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
alleen daarom was ie mooi
weet zeker dat ze er naderhand om lachen
Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.
ze zijn Arie van Eijden gewend in ons bestuurquote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?
Ze komen allebei terug in 2010.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.
Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben veel meer poen, comprende?quote:
Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.
Ik ken Nani niet, maar qua statistieken heeft Sneijder het een keer of vijf zo goed gedaan en is hij een stuk verder. Dan zou je toch zeggen dat 25 miljoen ook haalbaar moet zijn voor hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.
De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.quote:
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.
Oh... dat wist ik niet. Ik weet wel dat de Portugeze competitie lang niet zo rijk is als de Eredivisie. Het aantal clubs hier dat met een begroting boven de 10 miljoen werkt is vele malen groter dan Portugal.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |