Feye** is volgens mij druk bezig gelden binnen te halen. van Marwijk komt er ook niet voor niets lijkt mequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je gaat me nou toch niet vertellen dat Feyenoord 2 miljoen op rekening heeft![]()
quote:'Perez wil naar PSV, Ajax beslist'
PSV is dicht bij een akkoord met Kenneth Perez. De 32-jarige Deen zou volgens De Telegraaf een voorkeur hebben voor een overstap naar Eindhoven boven een verhuizing naar Feyenoord.
Perez en PSV zouden het al in grote lijnen eens zijn over de voorwaarden waaronder hij komend seizoen voor de landskampioen gaat spelen. De Eindhovenaren moeten echter nog wel in de slag met Ajax dat, ondanks het feit dat de spelmaker mag vertrekken, liever zaken doet met een club die geen directe concurrent is.
Bij Ajax slaagde Perez er niet in een vaste waarde te worden. De aanvallende middenvelder werd door coach Henk ten Cate vaak ingezet als invaller. Perez kon zich niet vinden in die rol en stuurde al tijdens het seizoen aan op een vertrek.
Collecte bus de wijken inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Feye** is volgens mij druk bezig gelden binnen te halen. van Marwijk komt er ook niet voor niets lijkt me
quote:Maduro: ik kan beter worden dan Gabri
--------------------------------------------------------------------------------
9 juni 2007
Voor Ajacied Hedwiges Maduro biedt het Europees Kampioenschap met Jong Oranje uitzicht op sportieve revanche. De middenvelder speelde dit seizoen weinig onder trainer Henk ten Cate en worstelde met zijn vorm en blessures. "Ik ben echt ongelooflijk gebrand op een goed toernooi", aldus een fanatieke Maduro tegenover het Algemeen Dagblad.
Maduro kan niet wachten om te laten zien wat hij allemaal in huis heeft. "Die wedstrijd tegen Jong Israël mag van mij nu al gespeeld worden. Ik kan niet wachten." Maduro maakte twee jaar geleden indruk op het WK-jeugd in eigen land. De controlerende middenvelder onderstreepte zijn status als neo-international van het grote Oranje.
"Volgens mij vergeten mensen nog wel eens hoe jong ik nog ben", aldus de in Almere geboren Maduro. "Dan word ik bijvoorbeeld vergeleken met de Spanjaard Gabri, maar Gabri is bijna dertig en ik ben pas 22. Ik heb nog een aantal jaren om net zo goed te worden als hij. En ik denk dat ik béter kan worden dan Gabri, zoveel vertrouwen heb ik wel in mezelf."
Maduro debuteerde al na drie wedstrijden in Ajax 1 voor het Oranje van Marco van Basten. "Op het moment zelf is het allemaal prachtig, maar misschien was dat achteraf wel wat te snel", denkt Maduro. "Vorige zomer was ik echt moe. Dat maakte de seizoenstart niet makkelijker. Maar soms moet je een stap achteruit maken om er twee vooruit te zetten. Kijk naar John Heitinga. Die had vorig seizoen ook een moeilijk jaar, maar hij is ontzettend sterk teruggekomen. Ryan Babel, zelfde verhaal. Ik ga laten zien dat ik dat óók kan."
Voor Maduro is het EK een dankbaar podium om aan Ajax te laten zien wat hij kan. Zijn in 2008 aflopende contract werd vooralsnog niet verlengd. "Na het EK moet ik me weer melden bij Ajax en aan het eind van de voorbereiding zullen we waarschijnlijk gaan evalueren", zegt Maduro. "Aan verhuur denk ik nog helemaal niet, want ik wil gewoon slagen bij Ajax. En ik neem aan dat ze ook weten wat ik kan, want ze hebben de afgelopen jaren echt niet met hun ogen dicht gezeten. Het is aan mij om het te laten zien."
De gekte voor het EK begint in het noorden van Nederland al gestaag te groeien. "De weg naar het hotel was heel simpel te vinden", aldus Maduro. "Overal in het dorp hangen oranje vlaggetjes. Dat geeft aan hoe het toernooi leeft."
quote:Zoon Blind kon tekenen bij Arsenal
--------------------------------------------------------------------------------
8 juni 2007
Daley Blind kon enige tijd geleden een contract tekenen bij Arsenal. Dat meldt De Telegraaf. De jonge middenvelder, een van Ajax' grootste talenten, werd nadrukkelijk begeerd door de Londense topclub. Samen met zijn vader Danny nam hij zelfs een kijkje in de keuken bij Arsenal, maar uiteindelijk besloot de zeventienjarige Blind bij Ajax te blijven en signeerde hij een driejarige verbintenis.
"De aandacht wordt verlegd naar het vasteland", zegt vader Danny Blind, clubicoon en oud-trainer van Ajax, over de ontwikkelingen in Engeland. "En wie de beste jeugdopleidingen zoekt, komt al snel terecht in Frankrijk en Nederland." Zijn zoon kon in Londen ruim 100.000 euro per seizoen gaan verdienen. Een jaar later had hij door Arsenal al gepresenteerd kunnen worden als 'zelf opgeleide' speler.
Voor de Europese topclubs is dat een handigheidje, zeker wanneer ooit wordt bepaald dat minimaal zes spelers van een elftal uit de eigen kweek afkomstig moeten zijn. Eerder tekende een andere jeugdspeler van Ajax, spits Jordy Brouwer (19), een contract voor vier jaar bij Liverpool.
Maar Gabri weet het veel beter te gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:29 schreef Fides het volgende:
Alsof Gabri een snelheidsmonster is. Maduro heeft wel een stuk meer fysiek.
Tuurlijk kan hij beter worden. Hij is 8 jaar jonger dan Gabri.quote:
Ja maar dan kan Herman Rozema van Veendam 2 ook beter worden dan Mark van Bommel, als je zo redeneert.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Tuurlijk kan hij beter worden. Hij is 8 jaar jonger dan Gabri.
Maar de helft van de selectie is wel negerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:49 schreef Fides het volgende:
Daar heeft hij geen 'kankerneger' als trainer?![]()
Ja maar dat zijn teringnegersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar de helft van de selectie is wel neger
Tja als jij Herman Rozema van Veendam 2 net zo getalenteerd vindt als Maduro wel, ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Herman Rozema van Veendam 2 ook beter worden dan Mark van Bommel, als je zo redeneert.
Nou nou, beste speler is wel een beetje overdreven. Deed het goed als invaller maar als basisspeler heeft hij het ongelijk van ten Cate niet kunnen aantonen. Hij mag van mij blijven (graag zelf) maar een speler die niet wil kun je beter laten vertrekken voor een redelijke transfersom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:18 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij heeft Perez toch Aissati en Affelay voor zich bij PSV?
Ik vind het echt zonde, en begrijp het nog steeds niet. Wil je kampioen worden, geef je je beste speler aan de club die afgelopen 3 jaren kampioen is geworden![]()
Perez krijgt bij PSV gewoon dezelfde rol als bij Ajax, dus in feite schiet hij er niets mee op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:18 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij heeft Perez toch Aissati en Affelay voor zich bij PSV?
Ik vind het echt zonde, en begrijp het nog steeds niet. Wil je kampioen worden, geef je je beste speler aan de club die afgelopen 3 jaren kampioen is geworden![]()
Nog nooit van die site gehoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef AminBen het volgende:
Sneijder naar de Spurs!!! IS ROND!!!!!! 17 miljoen![]()
Bron: The Sunquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef AminBen het volgende:
Sneijder naar de Spurs!!! IS ROND!!!!!! 17 miljoen![]()
Niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef S-Two het volgende:
En hoe betrouwbaar is die site?
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef S-Two het volgende:
En hoe betrouwbaar is die site?
Daarom postte ik dat toch ookquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
17 miljoen is niet verkeerd en ik hoop dat Sneijder dan degradeerd / bijna degradeerd met the spurs net zoals De Jong bij HSV.
Kneus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
17 miljoen is niet verkeerd en ik hoop dat Sneijder dan degradeerd / bijna degradeerd met the spurs net zoals De Jong bij HSV.
Kluivert heeft de laagste quotering bij Spartaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:13 schreef Landgeld het volgende:
http://nl.unibet.net/punt(...)ventGroupName%3DAlle
alléz op tottenham
Wat heeft Sneijder nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
Doe even normaal johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
spelen de Spurs CL ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef Fetai het volgende:
Omg... waarom naar Tottenham, dan is Ajax nog een grotere club![]()
wat een geldwolf
dan zal ie wat beter moeten verdedigen als ie in Italië wil spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:31 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind Sneijder niet echt een speler voor het Engelse competitie, hij kan beter naar Spanje of Italie gaan.
Bovenaan jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:58 schreef jna het volgende:
Laat Perez maar lekker naar feyenoord gaan, dan halen ze volgend jaar zeker het linker rijtje![]()
Spanje it isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef toma het volgende:
[..]
dan zal ie wat beter moeten verdedigen als ie in Italië wil spelen.
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:49 schreef Fetai het volgende:
Ik zou het wel bijzonder dom van Ajax vinden om Perez naar PSV te laten gaan. Goede speler is dat, dan zal PSV wel weer kampioen worden volgend jaar![]()
Dat is ook waar. Ik doelde eigenlijk ook op het beleid wat Ajax hanteerd, spelers laten vertrekken naar de directe concurrent vind ik erg onverstandig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.
Darom moet Ajax hem ook gewoon houden als 12de man.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.
Maar daar heeft Perez geen zin in, dus dan houdt het op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Darom moet Ajax hem ook gewoon houden als 12de man.![]()
Gaat ie weigeren te spelen als Henk hem in wil laten vallen ofzo? Contract is contract, heeft ie met z'n volle verstand voor getekend...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar daar heeft Perez geen zin in, dus dan houdt het op.
Het probleem is alleen dat hij in de belangstelling staat van clubs als Barcelona en Interquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef Fetai het volgende:
Waarom proberen jullie Chivu niet terug te halen. Die mag vertrekken bij/van AS Roma![]()
In de praktijk werkt het niet zo. Als hij onrust gaat lopen stoken, omdat hij ontevreden is kan dat een negatieve invloed hebben op de gehele selectie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gaat ie weigeren te spelen als Henk hem in wil laten vallen ofzo? Contract is contract, heeft ie met z'n volle verstand voor getekend...
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat hij in de belangstelling staat van clubs als Barcelona en Inter. Maar een verdedigingscentrum Stam-Chivu zou wel heel mooi zijn inderdaad.
Over een jaar of 4 misschienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint![]()
Hij had het best naar zijn zin bij Ajax toch? Misschien is hij er wel weer voor warm te maken.
Geloof die onzinverhalen toch niet joh, heeft Perez een negatieve invloed gehad op (het presteren van) de selectie het afgelopen halfjaar? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de praktijk werkt het niet zo. Als hij onrust gaat lopen stoken, omdat hij ontevreden is kan dat een negatieve invloed hebben op de gehele selectie.
Kanuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Rossoneri het volgende:
http://www2.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=52639&c=1
Laten we het hopen![]()
![]()
Dan ben ik de eerste die mijn nieuwe thuisshirt laat bedrukken met Kanuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Rossoneri het volgende:
Laten we het hopen![]()
![]()
Njah, komt Kanu voor een plek op de bank, dat denk ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:45 schreef toma het volgende:
[..]
Kanu
ik hoop het zo erg. Dan heet HtC wel zijn fysiek- en kop-sterke spits die hij er een kwartier voor tijd in kan zetten om er even in te vliegen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Rossoneri het volgende:
Laten we het hopen![]()
![]()
Als het aan Van Geel lag zou Perez nog gewoon bij Ajax spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef StarGazer het volgende:
Perez naar psv, ik mag toch van harte hopen dat Van Geel niet zo dom is
denk t ook niet. Maar ik denk wel dat ie liever bij Ajax op de bank zit dan bij Porthsmouth.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Njah, komt Kanu voor een plek op de bank, dat denk ik niet.
Zolang er nog niets op de Ajax site staat, geloof ik nog niets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:56 schreef StarGazer het volgende:
Perez naar psv, ik mag toch van harte hopen dat Van Geel niet zo dom is
Dat is allemaal wel zo, maar nogmaals, voorlopig hebben we m niet meer te bieden dan de bank..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef jna het volgende:
Kanu is toch ook best wel goede vrienden met Davids? Hij heeft trouwens zijn liefde voor Ajax en Amsterdam nooit onder stoelen of banken gestoken.
Kanu![]()
quote:9/6/2007 - 'Samenwerking op breed vlak met Barcelona'
(Gepost door RvN)
Ajax en Barcelona zouden op korte termijn de samenwerking kunnen formaliseren, zo meldt El Mundo Deportivo. Deze zou niet alleen het eventueel huren van spelers inhouden, maar ook samenwerking op sportief, medisch en commercieel vlak.
Ajax heeft zoals bekend ook gekeken of het spelers van barcelona kan overnemen of huren. Het aantrekken van Aselectiespelers als Motta en Ezquerro blijkt niet haalbaar. Talenten van Barcelona B (dat degradeerde naar de derde divisie) die nog niet de definitieve stap naar de A-selectie zullen maken zijn wel in beeld om verhuurd te worden. Naast Bojan Krkic zouden Marc Crosas en Giovani dos Santos opties zijn.
Krkic en Dos Santosquote:
1. hij is nog vrij jong, en kan nu naar échte topclubsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef Fetai het volgende:
Waarom proberen jullie Chivu niet terug te halen? Die mag vertrekken bij/van AS Roma![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:'Heerenveen wil Boakye overnemen van Ajax'
9/6/2007 15:47
Emmanuel Boakye staat in de belangstelling van SC Heerenveen. Volgens het Algemeen Dagblad zien de Friezen in de 22-jarige verdediger de opvolger van Petter Hansson, die komend seizoen uit zal komen voor Stade Rennes.
Als het Boakye wil aantrekken, zal Heerenveen in de slag moeten met Ajax waar de Ghanees nog tot medio 2008 onder contract staat. De verdediger heeft in Amsterdam te horen dat hij ondanks zijn doorlopende contract mag vertrekken.
Het afgelopen seizoen speelde Boakye op huurbasis bij Heracles Almelo. Voor die club speelde hij 31 competitiewedstrijden. De Almeloërs hebben kenbaar gemaakt de verdediger voor de club te willen behouden.
quote:
quote:Exclusief: Ajax bekeek Modric
9 juni 2007 - door onze redacteur Daniël van Tulder
Volgens de Kroatische sportsite Jutarnji heeft Ajax' hoofd scouting Ton Pronk voor de vierde keer in twee maanden de Kroatische international Luka Modric bekeken. De 21-jarige aanvallende middenvelder staat onder contract bij Dinamo Zagreb. Naar verluidt zou Ajax een transfersom van tussen de tien en twaalf miljoen euro op tafel willen leggen voor Modric, waarbij twintig procent van de transfersom naar Dinamo Zagreb zal gaan indien Modric in de toekomst van Ajax naar een andere club vertrekt.
Ook wordt gemeld dat Ajax alleen zou kunnen handelen indien Wesley Sneijder deze zomer zal vertrekken voor de hoofdprijs. De contactpersoon van Ajax in het voormalige Joegoslavië, D. Dikic, verklaart tegen Jutarnji dat de Kroatische spelmaker in potentie een wereldspeler is. Wel zou Dinamo Zagreb-voorzitter Zdravko Mamic het volle pond voor Modric willen hebben en hoeft Ajax niet te hopen op een koopje.
Naast Ajax zou ook Shakhtar Donetsk in de race zijn om de diensten van de jonge middenvelder. Shakhtar zou een groter transferbedrag dan Ajax klaar hebben liggen, maar Modric weet niet of een overgang naar Oekraïne wel een goede stap voor hem is. In Kroatië staat Modric te boek als een groot talent. Bij Dinamo Zagreb bekleedt de jongeling de positie van aanvallende middenvelder met een vrije rol. Modric was dit jaar in dertig wedstrijden goed voor zes doelpunten bij zijn club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |