Doe even normaal johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
17 miljoen is niet verkeerd en ik hoop dat Sneijder dan degradeerd / bijna degradeerd met the spurs net zoals De Jong bij HSV.
spelen de Spurs CL ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef Fetai het volgende:
Omg... waarom naar Tottenham, dan is Ajax nog een grotere club![]()
wat een geldwolf
dan zal ie wat beter moeten verdedigen als ie in Italië wil spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:31 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind Sneijder niet echt een speler voor het Engelse competitie, hij kan beter naar Spanje of Italie gaan.
Bovenaan jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:58 schreef jna het volgende:
Laat Perez maar lekker naar feyenoord gaan, dan halen ze volgend jaar zeker het linker rijtje![]()
Spanje it isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:32 schreef toma het volgende:
[..]
dan zal ie wat beter moeten verdedigen als ie in Italië wil spelen.
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:49 schreef Fetai het volgende:
Ik zou het wel bijzonder dom van Ajax vinden om Perez naar PSV te laten gaan. Goede speler is dat, dan zal PSV wel weer kampioen worden volgend jaar![]()
Dat is ook waar. Ik doelde eigenlijk ook op het beleid wat Ajax hanteerd, spelers laten vertrekken naar de directe concurrent vind ik erg onverstandig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.
Darom moet Ajax hem ook gewoon houden als 12de man.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:05 schreef edgardavidsisgreat het volgende:
[..]
perez is een leule speler.Maar is niet meer dan 12e man.Heeft afgelopen jaar amper wat gepresteerd als die mocht starten, alleen bij invalbeurten.
Maar daar heeft Perez geen zin in, dus dan houdt het op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Darom moet Ajax hem ook gewoon houden als 12de man.![]()
Gaat ie weigeren te spelen als Henk hem in wil laten vallen ofzo? Contract is contract, heeft ie met z'n volle verstand voor getekend...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Maar daar heeft Perez geen zin in, dus dan houdt het op.
Het probleem is alleen dat hij in de belangstelling staat van clubs als Barcelona en Interquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:15 schreef Fetai het volgende:
Waarom proberen jullie Chivu niet terug te halen. Die mag vertrekken bij/van AS Roma![]()
In de praktijk werkt het niet zo. Als hij onrust gaat lopen stoken, omdat hij ontevreden is kan dat een negatieve invloed hebben op de gehele selectie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Gaat ie weigeren te spelen als Henk hem in wil laten vallen ofzo? Contract is contract, heeft ie met z'n volle verstand voor getekend...
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat hij in de belangstelling staat van clubs als Barcelona en Inter. Maar een verdedigingscentrum Stam-Chivu zou wel heel mooi zijn inderdaad.
Over een jaar of 4 misschienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:18 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint![]()
Hij had het best naar zijn zin bij Ajax toch? Misschien is hij er wel weer voor warm te maken.
Geloof die onzinverhalen toch niet joh, heeft Perez een negatieve invloed gehad op (het presteren van) de selectie het afgelopen halfjaar? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:17 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In de praktijk werkt het niet zo. Als hij onrust gaat lopen stoken, omdat hij ontevreden is kan dat een negatieve invloed hebben op de gehele selectie.
Kanuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Rossoneri het volgende:
http://www2.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=52639&c=1
Laten we het hopen![]()
![]()
Dan ben ik de eerste die mijn nieuwe thuisshirt laat bedrukken met Kanuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef Rossoneri het volgende:
http://www2.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=52639&c=1
Laten we het hopen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |