Daarom krijgt hij ook zoveel vertrouwen van ten Cate, hij werkt gewoon keihard voor zijn plek en verdiend 'm daarom misschien ook wel. Alleen moet hij wel meer gaan brengen volgend seizoen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.
Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.
Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
quote:
Ja want 'geloven' is dom he? Ik zou graag een keer met je in discussie willen, mijn arrogante vriend, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.quote:
Juist. In TRU is daar plek zat voor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Die geloofsdiscussie kan mooi ergens anders...
Hij was ook bezig met Perez voor z'n traptechniekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarom neem ik het ook vaak op voor hem in de discussies hier.
Babel heeft op eigen initiatief extra techniektrainingen gevolgd, hij volgt nu looptrainingen om nog (!) sneller te worden. Hij traint extra met Davids en Groenendijk om te schaven aan zijn techniek.
Het is een ruwe diamant waar nog erg veel aan gepolijst moet worden. Maar Babel doet er wel alles aan om beter te worden. Daarom vind ik het gezeik op hem soms wat onterecht.
Ik dacht ook dat die weg was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef BB-boy het volgende:
Zit die Pronk er nog steeds?
Hij is pas na 30 juni weg natuurlijk. Maar het lijkt me sterk dat hij nu nog actief scout voor Ajax.quote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij is pas na 30 juni weg natuurlijk. Maar het lijkt me sterk dat hij nu nog actief scout voor Ajax.
Misschien op Sport.be?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Er staat op de Ajax site nooit iets over transfergeruchten, dus waarom zou dat nu wel moeten?
Omdat het volgens die site al rond was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Er staat op de Ajax site nooit iets over transfergeruchten, dus waarom zou dat nu wel moeten?
quote:'Delgado naar Ajax'
Ajax zal ik zich waarschijnlijk versterken met Mattias Delgado van Besiktas. De Argentijn speelde een goed seizoen, en kwam vorig jaar over van FC Basel. Hij zal 6 miljoen moeten kosten, en nog meer aanvallende impulse geven aan Ajax. Ook schijnt Ajax Kevin Kuranyi en Riga Mustapha te willen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |