degene die de meeste drang heeft om een bericht te posten, opent weerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:57 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Degene die een deel sluit, opent ook het volgende deel
------------------------------------------
Let's go
Dit is idd niet normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef Bruce117 het volgende:
mjah, dit is te goed.
Hoezo ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
toch is Djokovic ook een held. Hij rende zojuist op die ballen tot ie met z'n kin over het gravel schuurt
quote:
Te snelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:03 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
GSM Nadal 7-5 6-4 6-1
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:04 schreef MiLalaa het volgende:
toch is Djokovic ook een held. Hij rende zojuist op die ballen tot ie met z'n kin over het gravel schuurt
Klopt uiteraard, maar ik blijf nog even ontkennen en hopen op een stunt a.s. zondag.quote:
to the bonequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic is echt een karakter op de baan, laat een glimlach zien bij een dikke achterstand, blijft een beetje relaxed, laat zien dat hij er goed mee kan omgaan. Djoko is een held
Rafael Nadal is een pompeus, irritant kereltje. Kan geen lachje af, irritante maniertjes. Kom op Roger, maak die Nadal helemaal kapot in de finale, ik kan die kneus niet meer aan
Die komt net kijken. Geweldig dat ie er bij is gekomen.quote:
Djoko is tof als hij kwaad is op zichzelf. Dat herken ik en daarom is het tof.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Djokovic is echt een karakter op de baan, laat een glimlach zien bij een dikke achterstand, blijft een beetje relaxed, laat zien dat hij er goed mee kan omgaan. Djoko is een held
Rafael Nadal is een pompeus, irritant kereltje. Kan geen lachje af, irritante maniertjes. Kom op Roger, maak die Nadal helemaal kapot in de finale, ik kan die kneus niet meer aan
Waaromquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
ok switch naar Roland Garros #13, Nadal - Federer ?
truequote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
WaaromDeze is al een hele tijd open en als het zondag is, is er wel weer een topic vol
.
Maar het wordt dus Federer in 3?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef XL het volgende:
man o man! wat heb ik zin in die finale!
Vind je het geen droomfinale dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:58 schreef Tim86 het volgende:
jammer dan davy..achja..al met al toch de "droomfinale"
Nee vind het geen droomfinale..hoopte echt dat er een keer een verrassing bij zou zitten..ben het Federer vs Nadal gedoe een beetje beu eigenlijk..of er nog een preview komt weet ik niet..hangt er een beetje vanaf of ik wel of niet een bet vantevoren plaats of dat ik alleen inplay wat ga handelen eventueel..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je het geen droomfinale dan?
En komt er nog een vooruitblik op je blog?
Waarom verwacht je dat? In Hamburg won Federer toch vrij overtuigend. Of denk je dat Nadal toen gewoon moe was en dat Federer nu niet tegen hem opkan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:46 schreef Vaud het volgende:
Vanmiddag moest ik opeens weg, dus weer alles gemistGelukkig is de finale op zondag. Kan ik weer eindelijk wat zien
Ik verwacht alleen dat Nadal Federer van de baan afveegt
[...]
Echt waar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee vind het geen droomfinale..hoopte echt dat er een keer een verrassing bij zou zitten..ben het Federer vs Nadal gedoe een beetje beu eigenlijk
Ik weet het ook nog niet. Die odds zijn best laag, ook voor Federer. Misschien is het handig om te wedden op de verliezer van de eerste set ofzo. Als Federer de eerste set verliest, heeft hij misschien al odds van 7 ofzo. Nu zijn ze maar 3.quote:..of er nog een preview komt weet ik niet..hangt er een beetje vanaf of ik wel of niet een bet vantevoren plaats of dat ik alleen inplay wat ga handelen eventueel..
Ik hou me aanbevolen. Insertquote:Als ik iets schrijf post ik het hier in ieder geval![]()
Hij gaf toch zelf aan fysiek moe te zijn geweest tijdens die finale?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat? In Hamburg won Federer toch vrij overtuigend. Of denk je dat Nadal toen gewoon moe was en dat Federer nu niet tegen hem opkan?
Aan Federer-Davydenko heb je niet heel veel gemist vind ik. Van Djoko-Nadal waren de eerste twee sets wel mooi vond ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Quippe het volgende:
Helaas geen punt gezien vandaag![]()
Jammer dat beide halve finales in 3 setjes werden afgesloten!
Ik ben echt heel benieuwd.quote:Wat de finale betreft vrees ik dat Nadal in deze vorm weinig hoeft te vrezen, maar ik hoop natuurlijk op een spannende 5-setter![]()
Ja, klopt, maar ik had het idee dat Federer toch wel een beetje de manier had gevonden om van Nadal te winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf toch zelf aan fysiek moe te zijn geweest tijdens die finale?
Ik denk dat nadal in Hamburg een verkeerde spuit heeft gekregenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat? In Hamburg won Federer toch vrij overtuigend. Of denk je dat Nadal toen gewoon moe was en dat Federer nu niet tegen hem opkan?
Zal best eens kunnen. Gisteren zeiden ze, ik dacht op Eurosport, dat het gravel op Lenglen ook anders was dan de andere banen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:54 schreef Heero87 het volgende:
Op France 2 vertelden ze trouwens net dat het gravel in Hamburg anders is dan dat in Parijs. Dat in Parijs ligt Nadal naar het schijnt beter...
Ja, dat vind ik ook wel. Federer heeft vaak zoveel afzwaaiers in een partij. Vraag me af of dat komt doordat hij dan niet naar de bal kijkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Vaud het volgende:
[..]
Op dit tournooi is hij weer top en Federer laat gewoon te veel steekjes vallen die Nadal wel kan afstraffen.
Ja, dat zei Nadal ook. Neem aan dat Nadal het liefst op Chatrier speelt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Vaud het volgende:
Zal best eens kunnen. Gisteren zeiden ze, ik dacht op Eurosport, dat het gravel op Lenglen ook anders was dan de andere banen.
De motivatie? Wie twijfelt er dan aan Federers motivatie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:05 schreef Zyggie het volgende:
Vergeet niet dat hij maar 1 set heeft afgestaan op het toernooi. Als hij moet kan hij best in een hogere versnelling spelen, tegen Nadal lijkt me dat het met de motivatie wel goed gaat komen.
Motivatie dekt misschien niet geheel wat ik bedoelde, scherpte is het betere woord.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De motivatie? Wie twijfelt er dan aan Federers motivatie?
Óké, ja, da's waar. Maar soms lijkt het ook alsof Federer net zoveel scherpte heeft als zijn tegenstander hem dwingt om te gebruiken. En als het dan eenmaal goed gaat, loopt hij eroverheen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:09 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Motivatie dekt misschien niet geheel wat ik bedoelde, scherpte is het betere woord.
Nee hoor, mentaal was hij moe zei hij. Fysiek was hij oké.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij gaf toch zelf aan fysiek moe te zijn geweest tijdens die finale?
Ja, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee hoor, mentaal was hij moe zei hij. Fysiek was hij oké.
Ja, lijkt mij ook. Ik ben eigenlijk voor allebei.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Federer-Nadal
het niveau - de stakes - hoe dan ook een historische overwinning
Ja, da's leuk.quote:Ik zou graag met +- 5-10 echte tennisliefhebbers deze wedstrijd ervaren achter een flinke tv![]()
lol!,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb vandaag tijdens m'n stage geen ene fuck gedaan in de middag. Het mooie is dat we een Plasma in de sportzaak hebben hangen die automatisch op Eurosport geprogrammeerd staat, kwam dat even héél goed uit
. Heb de wedstrijd van Federer redelijk in de gaten kunnen houden, maar hij had het volgens mij knap lastig tegen Davi. Tenminste de uitslagen gaven mij die indruk, 7-5, 7-6, 7-6
.
De wedstrijd van Nadal heb ik alleen tot de eerste set kunnen volgen en de 3e set heb ik thuis nog kunnen bekijken. Moet zeggen dat Djokovic prima tegenstand heeft gegeven tegen de #2 van de wereld. Die Djokovic is nog maar 20 jaartjes jongen en wat ie dit toernooi heeft laten zien is toch iets om grote respect voor te hebben. Hij heeft een prachtige toekomst in het vooruitzicht zoals ie het zelf al aangaf. We gaan nog veel van hem horen![]()
.
Nou is de finale dus tussen Nadal-Federer waarbij ik écht hoop dat Federer 'm gaat winnen, ik gun het 'm zoHeeft alle toernooien die je kon winnen ook gewonnen, alleen Roland Garros niet. Rafa je hebt er al twee edities op je naam staan, geef de derde maar aan Roger
Nog een reden waarom ik Federer liever zie winnen: het arrogante gedrag van Rafa
![]()
Das meer dan leuk en het kàn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook. Ik ben eigenlijk voor allebei.![]()
[..]
Ja, da's leuk.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
zometeen bij Studio Sport Ivanovic in dat muziekhokje van RG
of niet
Wtf, ze vergeten het gewoon en kondigen het wel aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
zometeen bij Studio Sport Ivanovic in dat muziekhokje van RG
of niet
Voor mij was Wimbledon 2006 ook wel geniaal om naar uit te kijken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef mitt het volgende:
Tijd geleden dat ik zo uitkeek naar een Grand Slam finale
Daar komen we zondag pas echt achter. Die gast is zo goed bezig en heeft al zoveel records verbroken dat het er niet op lijkt dat hij er werkelijk door beïnvloed wordt. Alle 4 de grand slams achter elkaar winnen is natuurlijk ook simpelweg een moeilijke opgave.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Óké, ja, da's waar. Maar soms lijkt het ook alsof Federer net zoveel scherpte heeft als zijn tegenstander hem dwingt om te gebruiken. En als het dan eenmaal goed gaat, loopt hij eroverheen.
Maar heb je mijn post gelezen over dat mogelijke choken van Federer wegens het schrijven van geschiedenis (een klein aantal posts terug)? En hoe denk je daarover?
Waar kom je vandaan? Als het in Den Haag ergens in een kroeg op groot scherm is, dan zit ik er. Dan zitten er ook ongetwijfeld meer mensen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ik zou graag met +- 5-10 echte tennisliefhebbers deze wedstrijd ervaren achter een flinke tv![]()
Waarom het hij een een over het paard getild ventje? Hij werkt toch hard voor wat hij bereikt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:53 schreef golfer het volgende:
De te verwachten finale.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Federer deze finale wint om weer wat records te pakken te krijgen.
Komt bij dat ik Nadal een vervelend, te veel testosteron bezittend over het paard getild ventje vind.
Dus: hup Federer.
Dat is ook wel zo. Tot nu toe verbreekt hij die records allemaal zonder al te veel haperingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Daar komen we zondag pas echt achter. Die gast is zo goed bezig en heeft al zoveel records verbroken dat het er niet op lijkt dat hij er werkelijk door beïnvloed wordt. Alle 4 de grand slams achter elkaar winnen is natuurlijk ook simpelweg een moeilijke opgave.
Ja, vind ik ook. Bovendien is hij altijd bescheiden. Lees zijn blogs maar en luister wat hij na wedstrijden zegt. Ik vind overigens alle tennissers wel bescheiden, alleen Tommy Haas niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:59 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Waarom het hij een een over het paard getild ventje? Hij werkt toch hard voor wat hij bereikt.
Ach, het bekt zo lekker he waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:59 schreef Steenarend het volgende:
[..]
Waarom het hij een een over het paard getild ventje? Hij werkt toch hard voor wat hij bereikt.
Ik vind Nadal ook de meest bescheiden speler. En goudeerlijk. Als hij sorry zeg, ziet het er echt uit alsof hij het meent. Heeft iemand dat boek over hem trouwens gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:32 schreef Norrage het volgende:
Nadal is echt één van de meest sympathieke spelers op de tour hoor. Eerlijker dan hem heb je ze niet, en bescheidener ook niet. Arrogant is echt het allerallerlaatste wat in mij zou opkomen als ik Nadal zie.
Als het waar is wat Federer zegt, zou Federer dit jaar liever Wimbledon opnieuw winnen en RG niet dan RG voor de eerste keer en Wimbledon niet. Hij vindt Wimledon de bakermat van het tennis. Maar Federer zal toch neem ik aan ook wel begrijpen dat hij de AO, Wimbledon en de US Open alledrie bijvoorbeeld 15 keer kan winnen maar dat een ontbrekende titel op RG op zijn lijst met prestaties altijd zal schitteren door afwezigheid en dat hij voor heel veel mensen toch niet de grootste speler allertijden zal zijn zonder RG-titel.quote:Nadal is gewoon echt een held. Ik hoop dan ook dat hij Wimbledon wint dit jaar (en Fed RG)
Nadal is een stuk minder geworden met zijn 'c'mons' (noem ik het maar even). Alleen op echt belangrijke punten doet hij dat. Vroeger deed hij het tien keer in een partij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:36 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind Nadal wel een bepaald soort uitstraling hebben, en dat spreekt niet iedereen aan natuurlijk. Arrogant kan ik hem in ieder geval niet noemen, al komt hij niet altijd even sympathiek op mij over (op de baan tenminste...).
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nadal is een stuk minder geworden met zijn 'c'mons' (noem ik het maar even). Alleen op echt belangrijke punten doet hij dat. Vroeger deed hij het tien keer in een partij.
Ja, al weet ik nog niet naar wie ik ga luisteren. Ik vind Marcella, Jan en Kristie ook wel erg leuk om naar te luisteren. De combinatie van Marcella en Jan is denk ik mijn favoriete Nederlandse commentator.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:38 schreef Norrage het volgende:
Sue en co zijn gewoon helden tijdens Wimbledon..Ik heb er nu al weer zoveel zin in
Ach, ik zie dat véél liever dan de huisvrouwenuitstraling waar Milalaa het over hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....
Ja ik ook. Al vind ik het ook leuk als Nadal voor de derde keer op rij wint. 20 wedstrijen op RG ongeslag zijn is ook vrij geweldig. En als hij van Federer wint, wordt die reeks misschien we weer een stuk langer, want de eerste ronden van volgend jaar zal hij neem ik aan ook wel doorkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:43 schreef Norrage het volgende:
Mij maakt het niet uit wat hij zelf wil winnen, ik wil dat hij RG wint!
Bij mij staat het echt werkelijk nonstop op BBC hoor...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, al weet ik nog niet naar wie ik ga luisteren. Ik vind Marcella, Jan en Kristie ook wel erg leuk om naar te luisteren. De combinatie van Marcella en Jan is denk ik mijn favoriete Nederlandse commentator.
Op de BBC vond ik Dan Maskell altijd geweldig om naar te luisteren. Die had zoveel nuttigs te melden over het tennis. Volgens mij is hij er van 1936 tot begin jaren 90 altijd geweest om commnetaar te geven bij Wimbledon (met uitzondering van een paar jaar).
Ja, bij Hewitt is het ook een stuk minder geworden. Tegen Nadal in Hamburg dit jaar deed hij het twee keer op momenten waarop het ook logisch was. Maar als hij op één knie gaat zitten en van die stoten richting de grond geeft heb ik altijd zoiets vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als bij Hewitt inderdaad...Ze krijgen er ook zoveel kritiek op (onterecht) dat ze het volgens mij daarom ook minderen....
Bedoel je dat Wilfried Geneequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij mij staat het echt werkelijk nonstop op BBC hoor...
Ik vind het trouwens erg jammer dat het op RTL5 niet meer zo leuk was als vroeger. Vroeger (2 jaar geleden of zo) was Wimbledon Today echt superleuk en gezellig, ook met de weerberichten van de Nederlandse spelers en zo en al de leuke reportages etc..
Ik weet nog dat ik vorig jaar erg teleurgesteld was
Maar eigenlijk moet ik zelf weer eens naar Wimbledon! (ëén keer geweest) maar het is altijd precies tijdens mijn tentamenweken
Echt waar?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je dat Wilfried Geneeer niet was en ook Jan
en Jacco
niet?
'Toen tennis nog tannis was'![]()
Familiereüniequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar?Waarom dan?
Ik heb een tip: meld je ziek.![]()
En Puerta of Gaudio dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:04 schreef mitt het volgende:
Tijd geleden dat ik zo uitkeek naar een Grand Slam finale
Dat heb ik ook allang gemerkt, is typerend aan Federer. De eerste twee sets pakt hij met gemak, of eigenlijk alleen de eerste en dan zie je gewoon duidelijk dat het spel minder wordt, alsof hij er minder zin in heeft. Zo van, ach ik ga toch wel winnen of van ik ben toch wel beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Óké, ja, da's waar. Maar soms lijkt het ook alsof Federer net zoveel scherpte heeft als zijn tegenstander hem dwingt om te gebruiken. En als het dan eenmaal goed gaat, loopt hij eroverheen.
Mooi was dat.quote:
Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.quote:
Toch deed hij dat tegen robredo niet in de laatste twee sets. Hij walste gewoon over hem heen. En bijvoorbeeld tegen Hewitt in de US Open-finale van 2005: 6-0, 7-6, 6-0. Misschien hangt het er gewoon van af of hij de motivatie kan opbrengen om zo goed te spelen als de situatie het niet vereist. Het lijkt me moeilijk om geïnspireerd te raken in een partij die je waarschijnlijk toch makkelijk hgaat winnen. Maar hij kan dan natuurlijk veel proberen en laten zien wat hij allemaal kan, zoals aan het eind tegen Robredo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:03 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook allang gemerkt, is typerend aan Federer. De eerste twee sets pakt hij met gemak, of eigenlijk alleen de eerste en dan zie je gewoon duidelijk dat het spel minder wordt, alsof hij er minder zin in heeft. Zo van, ach ik ga toch wel winnen of van ik ben toch wel beter.
Utrecht. Ik zou alleen geen kroeg weten (in utrecht of den haag) die tennis laat zien. Misschien een sportscafe in adam...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:41 schreef XL het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan? Als het in Den Haag ergens in een kroeg op groot scherm is, dan zit ik er. Dan zitten er ook ongetwijfeld meer mensen.
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:28 schreef Vaud het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij standaard bij elk tournooi![]()
Ester Vergeer roelt gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef borisz het volgende:
trouwens er zijn toch nog 2 toernooien gewonnen door Nederlanders
Esther Vergeer wint bij de rolstoeldames en bij rolstoeldames dubbel met Maaike Smit
Demonstratiewedstrijd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ester Vergeer roelt gewoon
Ze heeft een keer een exhibition (kan ff zo snel niet op het nederlandse woord komen)
Da's wel erg knap inderdaad.quote:gedaan bij ons op het tennispark. Ze speelt met haar regels (rolstoeltennisregels) ongeveer net zo goed als een dame die in de 5 speelt van het normale tennis. Dat is echt niet normaal.
Ik zou het ook weleens kunnen zien. Kan me er namelijk moeilijk een voorstelling van maken hoe snel het is.quote:Ik heb haar bezig gezien en het is echt zo ongelovelijk knap. Hoe snel ze sowieso nog is met zo'n rolstoel.
Een speelster van onze club heeft het toen geprobeerd. Was prachtig om te zien. Het is echt veel en veel moeilijker dan je denkt.
leer eerst zo'n rolstoel goed besturenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Norrage het volgende:
Tss hoe moeilijk kan het zijn, de bal mag 2x!!! stuiteren!
Bedankt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Poll: Wie gaat RG winnen morgen?Nadal Federer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan je niet later gaan ofzo? Of voorstellen om met z'n allen tennis te gaan kijken? Niets brengt een familie zo bijeen als een historische tenniswedstrijd.![]()
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
We gaan naar iets in België waar familie dus een huisje heeft.
1 tv en ik weet niet hoeveel mensen er komen, pas wss nooit.
Ik ben zo zielig
Daar is geen pc. Komt omdat we daar maar soms weekendje heen gaan..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:20 schreef Vaud het volgende:
[..]
misschien kan je de pc gebruiken en alles via een stream volgen?![]()
Wel vreemd jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef Federer-fan het volgende:
Zie http://sports.yahoo.com/ten/news?slug=reu-openivanovicfedererdc&prov=reuters&type=lgns. Ivanovic heeft gen coach voor de wedstrijd tegen Henin omdat hij dezelfde sponsor heeft als Henin. Erg vreemd vind ik. Heeft iemand hier zoiets eerder gezien?
Ja, precies, en dan mag het toch al niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:27 schreef Norrage het volgende:wtf? Toch wel voor de wedstrijd? Ik kan het eventueel begrijpen als het tijdens de wedstrijd niet mag....
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik gun het Nadal het meeste daarnaast vind ik zijn spel indrukwekkender dan dat van Federer.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Djoko was zijn beste wedstrijd in mijn ogen want daarin liet hij ook duidelijk zien aanvallend te kunnen spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
wat vind je zo indrukwekkend aan zijn spel? hij slaat alleen ballen terug met top spin, ik zie hem weinig mooie punten maken.
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weinig mooie punten??? Ik vind Nadals spel eerlijk gezegd (op gravel) indrukwekkender dan dat van Federer...Juist die manier waarop Nadal ballen terughaalt is ongelovelijk....alhoewel ik moet zeggen dat het op RG allemaal wel meevalt nu, maar tijdens Rome en Monte Carlo
En dat zegt een Federer fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en verder zijn zijn dropshots en (stop)volleys erg mooi e heeft hij goede reflexen aan het net.
Ja, maar dat vind ik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.quote:
Oké, je kan gewoon niet kiezenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
J, mar dat vin dik echt hoor. Nadal heeft behoorlijk veel gevoel. Ben trouwens ook fan van Nadal. En als ze tegen elkaar spelen ben ik voor Federer tenzij het op gravel is. Morgen ben ik voor allebei maar iets meer voor Federer.
Nee, vind ik moeilijk. Maar uiteindelijk ben ik wel voor Federer,omdat het me zo mooi lijkt als hij eindelijk een Grand Slam heeft (zowel een career Grand Slam als een non-calender Grand Slam).quote:
Ja, vandaag om 15.00 uur en morgen ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:56 schreef don-diablo het volgende:
hoe laat begint de finale vanmiddag bij de vrouwen?
enne morgen begint het om 15.00 toch?
(ik kon de post in de vorige topics niet meer vinden, vandaar..)
hij heeft een zeer snelle informatieverwerking, goeie reflexen en zijn dropshots zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:33 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ivanovic
Waarom?
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig zeg, om op basis van het uiterlijk je favoriet te kiezen.
Zie mijn posticon. Het was een grap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, hoor eens, Henin zal vast heel aardig zijn, maar vrouwentennis vind ik al niet boeiend, dus dan kies ik liever voor degene met de looks
En ik had een tvp nodig.
Het leek wel een oude vrouw ja.. rond de 60. Ik weet niet wat er met haar is gebeurd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zie mijn posticon. Het was een grap.
Mijn hemel, Pierce...het lijkt wel een heks.![]()
Ik las Kom op Analquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef TheGeneral het volgende:
Kom op Ana! 0-30!!
Ireen? Hoe kom je in godsnaam bij Ireen?quote:
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Ivanovic begint zenuwachtig te worden.
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Laten we het niet hopen. Het zou jammer zijn als ze daar de hele finale last van blijft houden.
Je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:23 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Soms heb je dat, besef je ineens dat je voor een miljardenpubliek staat te tennissen. En dan raak je geen pepernoot meer.
dat vind ik echt stompzinnig. Een netbal die 5 cm aan de goede kant van het net valt, gaat gewoon per ongeluk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Quote van gisteren in de RG topic:
Geluk dwing je af - toen het ging over Federer.
Ana is vrij lang, 1.85 ofzo dacht ik gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
henis=kleinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Is trouwens Henin zo klein of Ana zo lang?
Zo lang is dat nu eigenlijk ook weer niet, pakweg Williams of Kuznetsova zijn nog een stuk groter, dacht ik. Maar Henin is echt een uitzondering natuurlijk. Veruit de kleinste van de hele tennistop.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:28 schreef Joris33 het volgende:
[..]
Ana is vrij lang, 1.85 ofzo dacht ik gelezen te hebben.
Kuznetsova niet hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zo lang is dat nu eigenlijk ook weer niet, pakweg Williams of Kuznetsova zijn nog een stuk groter, dacht ik. Maar Henin is echt een uitzondering natuurlijk. Veruit de kleinste van de hele tennistop.
Wat een suffe foto weer. Ze lijkt niet alleen op Suske en/of Wiske maar ook op tante Sidonia.quote:
Ze is 1.86. Vidisova is 1.83.quote:
quote:
Ze wint al het hele toernooi zo eigenlijk. En bij haar vorige drie finales op RG maakte ze ook telkens de tegenstandster zo snel af.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze finale gaat een anti-climax worden 6 - 2, 6 - 4 voor Henin.
Tot nu toe vind ik het hele toernooi een anti-climax.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze finale gaat een anti-climax worden 6 - 2, 6 - 4 voor Henin.
Zoveel wordt er zelfs niet betaald voor de CL finale + WK finale samen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het hele toernooi een anti-climax.![]()
Wat een teleurstellende partij wordt dit waarschijnlijk weer. En mensen hebben misschien wel ¤ 900 betaald voor kaartjes voor vandaag.![]()
Hoiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dag schat ( maar we mogen niet hier kussen
)
Niet voor niks natuurlijk al 30+ sets ongeslagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze wint al het hele toernooi zo eigenlijk. En bij haar vorige drie finales op RG maakte ze ook telkens de tegenstandster zo snel af.
Ze is alvast haar overwinningsspeech aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef MiLalaa het volgende:
en Henin speelt helemaal niet subliem nu ofzo.
Wat nu weer voor doms. Een brief lezen
Het echte killerinstinct van de wereldtopper. Geweldig toch ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:40 schreef Eppie_NL het volgende:
En Henin (![]()
) ook steeds met der vuisjtjes als ze een punt wint...echt bij iedere punt...en dan ook nog eens regelmatig in de richting van Ana
Tot ze op 1-0 40-15 dacht: "Godver, ik sta in de finale van RG voor tegen Henin", daarna heeft ze volgens mij nog geen 5 punten gemaakt.quote:
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou bijna een deel van mijn kijk-en-luistergeld aan Casema terugvragen voor een partij als deze.![]()
Precies, vind ik ook mooi om te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het echte killerinstinct van de wereldtopper. Geweldig toch ?![]()
![]()
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aan...
Ze speelt wel goed, maar zonder spanning vind ik er weinig aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk ? Met Henin krijg je het beste graveltennis bij de vrouwen te zien. Zoals ze dit toernooi al de hele tijd speelt is er geen beginnen aan...
Dat hangt er ook van af hoe je het bekijkt natuurlijk. Een heel deel van die ballen die Ivanovic in het net sloeg waren toch net ballen waar ze nog wel net bij kon , maar net niet goed genoeg meer bij kon om daar nog deftig tegen te slaan. Is dat dan een fout van Ivanovic of een goede bal van Henin ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maakt
Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
En dat zegt een Federer-fan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze speelt wel goed, maar zonder spanning vind ik er weinig aan.
Die opmerking wou ik al plaatsen!quote:
Een vrouw is dan ook geen man. Maar toch is Henin de enige speelster die op gravel de ballen kan doen opspatten zoals de mannen dat doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze geen enkele set wint als ze bij de heren enkel mee zou doen.![]()
Nieuwe missers, nieuwe break.quote:
Ja, precies, die is helemaal van slag. En Henin hoeft weinig te doen om te winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nu is ze toch echt niet zo bijzonder bezig. Het is Ivanovic die veel fouten maakt
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooitquote:
Morgen nog eentje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
2 kut wedstijden gisteren en nu weer
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
34 sets op rij gewonnen op RG voor Henin ...
De laatste set die ze verloor was in de kwartfinales van 2005 !![]()
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De Belgen in de tribune vinden het allicht hun beste koop ooit![]()
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ze won dat toernooi.
Gun ons ook nog even onze laatste strohalm , wil je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Die Belgen mogen dan ook al blij zijn dat ze tenminste in één sport uitblinken.![]()
True, true.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De laatste set die ze verloor hé. Niet de laatste wedstrijd ...![]()
jammer ????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:56 schreef golfer het volgende:
Dit is geen moment een wedstrijd.
Daarvoor is het verschil veel te groot.
Jammmer.
misschien had Ana ook wat brieven mee moeten nemen de baan opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben deze tennissers geen mental coach die ze kunnen raadplegen? Zou toch een stuk helpen lijkt mij.
Ik heb het niet over tijdens de wedstrijd. Maar ter voorbereiding op bijvoorbeeld zo'n finale als vandaag. Om niet kansloos af te gaan maar de zenuwen toch beter te kunnen bedwingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat mag dus niet. Vandaar ook die briefjes allicht bij Henin. Om het verbod op coaching wat te kunnen ontwijken.
Lesbo!quote:
Nu wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Tot nu toe heeft Ivanovic nog geen enkele servicegame kunnen behouden.
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef Vaud het volgende:
Iemand die het kan vertalen?
aha thxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ja, was een peptalk waarin stond "jij bent de beste" en dat ze Ivanovic uit haar kot moet lokken.
dat is aan het netquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:05 schreef sturky100 het volgende:
''au filet'' is fileren?
Wel meer toch? Dekaartjes voor de herenfinale kosten ¤ 470 als je boven zit en ¤ 970 als je beneden zit. Deze kaartjes kosten toch ook wel ¤ 400 lijkt me. Of misschien kosten ze wel evenveel, gezien het feit dat de vrouwen hier net zoveel verdienen als de mannen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |