Dat klopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef Mark het volgende:
Ik vermoed dat bukgeit het te druk heeft om een nieuwe vraag te stellen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:17 schreef cafca het volgende:
Tripping Daisy!
Nee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef ranja het volgende:
is dat Bob Geldof?
Deze band werd dus onder leiding vanquote:Edinburgh band, formed 1979.- vocals, guitar, keyboards; John Cattwell - guitar; Gordon McEwan - saxophone; Crigg - drums, 1979; Jim Geddes - bass, 1979; Nick Holmes - drums, 1980; Steve Fraser - bass, 1980; Adrian Johnston - drums, 1981; Alan Muir - bass, 1981.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef Berkery het volgende:
Opgezochtvp...
Google says no, kuchquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef bukgeit het volgende:
Orange Juice? O wacht, de huidige band bestaat nog steeds.
quote:de naam is afkomstig van het Lou Reed-nummer The Kids. De eerste single(1983) is een eerbetoon aan Patti Smith.
Ik probeer meerdere grappen uit, maar helaas kennen veel mensen het niet en staan ze je aan te kijken alsof ze vuur zien branden. Geloof me, geen first date materialquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:21 schreef Z het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer die grap altijd op m'n werk te maken, niemand di 'm tot nu to snapt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:26 schreef n0r het volgende:
Zijn het dan The Waterboys?
Sax in A Girl Called Johnny, en verder ken ik eigenlijk alleen The Whole of The Moon![]()
Mike Scott komt uit Edinburgh (en de band op de foto, Another Pretty Face, ook. The Waterboys zijn eigenlijk min of meer ontstaan in London, volgens mij....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:28 schreef ranja het volgende:
Ik geloof niet dat die uit Edinburgh komen
yepquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:33 schreef ranja het volgende:
Hm ja ik zie het net op RYM. Is die foto van Another Pretty Face?
quote:so unplug the jukebox
and do us all a favour
that music's lost its taste
so try another flavour
Nee, ik dacht in eerste instantie dat het Karl Wallinger wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
Is Jim Geddes nog bekend van iets dan? Ik weet het niet en RYM ook niet
die ken ik ook niet trouwensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:38 schreef cafca het volgende:
Nee, ik dacht in eerste instantie dat het Karl Wallinger was
Waterboys -----> World Partyquote:
Madmaster +1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Antmusic - Adam & The Ants
o ja, had al wel het gevoel dat het niet helemaal juist was. Maar het is toch niet het juiste antwoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:04 schreef peaceman het volgende:
heet dat nummer wat jij bedoelt, lubje, niet 'fire water burn'?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef bigshadow het volgende:
The Zimmers - My generation?
quote:I fell on the playing field
the work of an errant heel
the din of the crowd and the loud commotion
went deafening silence and stopped emotion
the season was almost done
we managed it 12 to 1
so far I had known no humiliation
in front of my friends and close relations
idem ditoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:43 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm maar opgezocht en ik ken het nummer niet
De band ook niet, trouwens. Al zie ik de naam wel eens voorbij komen op Fok!
Ik heb 1 jaartje bij Rowic gespeeld, maar daarna, met team en al, verhuist naar BC Verkerk in Zwijndrecht.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:50 schreef methodmich het volgende:
The Decemberists met The Sporting Life uiteraard.
Speel je bij Rowic, Bigshadow?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
SuperTech?
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef Captain_Redbeard het volgende:
feist ?
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Marshall?
Jazeker, André blijkt muzikaal te zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ga voor Rouvoet.
quote:A cross upon her bedroom wall.
From grace she will fall.
An image burning in her mind.
And between her thighs.
quote:For her lust.
She'll burn in hell.
Her soul done medium well.
All through mass manual stimulation.
Salvation.
welke vijf woorden volgen hierop?quote:Welcome to the abondoned land
Come on in child, take my hand
Here there's now ork or play
Only one bill to pay
There's just five words to say
As you go down, down down...
bartrid +1quote:Op zondag 10 juni 2007 20:47 schreef bartrid het volgende:
you're gonna burn in hell.
Ringtones...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
meer ringtones verkocht ?
Nee, ze doen het nog steeds met de eerste hit.quote:
Ook het album moet er nog aankomen. Het gaat om een record.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
ze hebben een album gemaakt itt die andere 2?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef peaceman het volgende:
record aantal weken op 1?
Zie Fixkes voor meer info.quote:Excelsior heeft met de debuutsingle Kvraagetaan van de Belgische groep Fixkes een record gebroken bij onze zuiderburen. Het nummer staat inmiddels vijftien weken op nummer 1 in de Belgische Ultratop en niet eerder stond een single zolang bovenaan de hitlijst. Kvraagetaan, overtroeft hiermee eerdere, illustere voorgangers als The Ketchup Song van Las Ketchup en Axel F. van Crazy Frog. Die hits stonden allebei twaalf weken bovenaan.
Fixkes is een vijftal uit Stabroek dat lome pop maakt met zang in het Stabroekse dialect. Het is de eerste Belgische band die Excelsior heeft getekend. Kvraagetaan is een met zachte stem gezongen liedje vol herinneringen aan vroeger, dat nu dus een recordbrekend stukje nostalgie is geworden. Om het record te vieren bracht Fixkes onlangs op Studio Brussel een ode aan deze hits: de band coverde The Ketchup Song en Axel F. tijdens een radiosessie. Excelsior heeft ondertussen in een oplage van 500 stuks een gouden vinylsingle uitgebracht. “Een release met een knipoog”, labelbaas Ferry Roseboom. “Dat hebben we met Spinvis ook gedaan toen zijn album goud haalde.”
Wat kun je dus maken van madammen met een bontjas?quote:Hunne rug en hunne buik, die naai ik aan elkaar
Daarvan maak ik een luchtmatras of een ...
quote:En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt
quote:Shiny, shiny, shiny boots of leather
Whiplash girlchild in the dark
Clubs and bells, your servant, dont forsake him
Strike, dear mistress, and cure his heart
of van Bettie Serveert natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef belsen het volgende:
Venus in furs van Velvet Underground, natuurlijk.
Mijn laatste vertaling:quote:Glimmend, glimmend, glimmend lederen laarzen
Zweepslag-kindmeisje in de nacht
Hij komt na 't bellen, je dienaar, oh, ontzie hem
Sla toe, oh meesteres, en zuiver zijn hart
Welk nummer is dat?quote:Oh! Haal me toch weg, ik ga kapot hier
Speel me een lied en maak me vrij
Niemand maakt liedjes, zoals vroeger
Dus denk ook een keer aan mij
Hier, heel alleen, na zoveel uren
Hier, heel alleen, reis ik in 't rond
Bedenk het dan zo maar
Of je bent succesvol, of bent een van ons
Met een ontwapenende glimlach
Pakkende teksten en muziek
We doen het zo goed op een foto, weet je
We maken echt geen kans
Take me away from here I'm dying, idd.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:01 schreef Neleos het volgende:
Belle & Sebastian?
Die DB versie is best grappig.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef knars het volgende:
merci!
Burn in Hell van Twisted Sister, nieuw leven ingeblazen door Dimmu Borgir
quote:is de naam van een speed/thrash-metal band uit Frankfurt (Duitsland) gesticht in 1982. Hun eerste album Zombie Attack werd uitgebracht in 1986. Vanaf dat moment bleef de band constant werken aan nummers en albums uitbrengen in dezelfde stijl zoals ze gestart waren - snelle nummers toegewijd aan alcohol. Zo beweren ze een nieuw genre uitgevonden te hebben genaamd "alcoholic metal".
noemt zichzelf de "Kings of beer".
Signed!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:41 schreef bukgeit het volgende:
Het zal allemaal best, maar ik weet het echt niet.
Dat klopt.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef ranja het volgende:
alleen in Nederland? klinkt om een of andere vage reden wat Duits
Maar dat klopt niet, ook geen Drafi Deutscher, overigens.quote:gokje op Roy Black
Nee, we zoeken een man.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef knars het volgende:
De zus van Jantje Smit?
quote:Ja, man nennt mich Schmidtchen Schleicher,
Alle Mädchen werden weich,
Wenn ich lässig wie ein Tiger
Über'n Tanzboden schleich'
Die heette echt zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef ranja het volgende:
er is nog zo'n andere overduidelijke artiesten naam.... Drafi Deutscher.
quote:Ja, man nennt mich Schmidtchen Schleicher,
Alle Mädchen werden weich,
Wenn ich lässig wie ein Tiger
Über'n Tanzboden schleich'.
Kaum beginnt die Band zu spielen,
Packt es mich, und ich muß mit.
Mädchen, reißt euch doch zusammen,
Jetzt kommt Schleicher Schmidt...
Zingt u mee:quote:
ranja +1quote:Oh, Schmidtchen Schleicher mit den elastischen Beinen,
Wie der gefährlich in den Knien federn kann.
Die Frauen fürchten sich und fangen an zu weinen,
Doch Schleicher Schmidtchen schleicht sich immer wieder an.
Dann liegen sie in seinen Armen, den weichen,
Und flüstern: "Schmidtchen, ist das schön, mit dir zu Schleichen!"
Oh, Schmidtchen Schleicher mit den elastischen Beinen,
Wie der gefährlich in den Knien federn kann.
Welke band?quote:Based in Guildford in Surrey, their members were David Fenton (songwriter, guitarist and vocalist), Howard Smith (drummer), Edward Bazalgette (lead guitar) and Steve Smith (bass guitarist and vocals).
Their early musical style owed a great deal to New Wave and Mod influences such as The Jam, Secret Affair and The Jags. Indeed, they were discovered and managed by The Jam's bass player, Bruce Foxton. Also the song for which they are mainly remembered,, was produced by The Jam's producer Vic Coppersmith-Heaven and hit the UK Top Three at the same time that "Going Underground" was at number one.
Een goed gokje.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef ranja het volgende:
gokje op vervolgvraag en dus The Vapors (Turning Japanese)
He, ik heb een PI he!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opeenvolgende postnummers![]()
Kutvraagteken
Jeppe, close call.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:25 schreef bukgeit het volgende:
Opnieuw opeenvolgende postID's
newbiedoobiedoo +1quote:Op maandag 11 juni 2007 13:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Joy Division
was dat nou Love will tear us apart of Blue Monday?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:49 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De drummer ziet er verwilderd uit. Zeker de hele nacht op het dak van de studio doorgespeeld..
Damn right it is!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef Berkery het volgende:
Is dit wederom een nbdbd-bruggetje? Naar Pansy Division bijvoorbeeld?
Liedje zou ik niet meer weten, maar iig geen Blue monday, want het was bij Joy Division.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
was dat nou Love will tear us apart of Blue Monday?
quote:De Amerikaanse bandduikt volgende week voor het eerst sinds zes jaar weer de studio in, maar doen dit zonder
.
is momenteel nog druk met het promoten van zijn/haar laatste soloalbum [...]. Hiervoor is
bezig met een uitgebreide tour door Noord-Amerika. Zijn/Haar bandleden van
zijn echter ongeduldig en gaan zonder hem/haar aan de slag.
Drummerverklaarde in een interview met het Amerikaanse blad Rolling Stone dat ze alvast gaan beginnen met het opnemen van instrumentale demo's. Als
vervolgens klaar is met zijn/haar tournee, kan de band de nummers verder uitwerken.
Volgenszal dit prima gaan werken omdat de band boordevol nieuwe ideeën zit, waarmee
met gemak vier nieuwe albums zou kunnen vullen. Verder wilde hij er nog aan toevoegen dat het nieuwe materiaal zeer verrassend zal gaan klinken. Het nieuwe album moet ergens in 2008 gaan verschijnen.
Sack_Blabbath + 1quote:Op maandag 11 juni 2007 14:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
No Doubt?
Newbie+1quote:Op maandag 11 juni 2007 14:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Justice
Dat lijkt me beterquote:
Inclusief dus Darren (a.k.a. Buffy), die de eerste human beatbox zou zijn geweest.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:49 schreef Mark het volgende:
Shit, die dikke gasten die met Chubby Checker een single hadden....
De .... Boys
Nee, ze hebben samengewerkt met dezelfde persoon.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:19 schreef peaceman het volgende:
drank?
Love Will Tear Us Apartquote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
was dat nou Love will tear us apart of Blue Monday?
quote:
weet ik, ik ben wel een klein beetje bekend met het werk van beide bandsquote:Op maandag 11 juni 2007 18:28 schreef n0r het volgende:
Blue Mondaty is van New Order, het bandje dat voorgevloeit is nadat zanger Ian Curtis zichzelf opgehangen heeft.
Kirstie McColl?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ze hebben samengewerkt met dezelfde persoon.
Ik zet hier mijn geld op...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Met Elvis Costello gewerkt??
Net terug, sorry.quote:
quote:
"bereidt zijn "quote:
Nee, dat komt uit Roelofarendsveen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:13 schreef knars het volgende:
Zwammerdam... is dat niet de thuisbasis van het veens mannen brulkoor?
Krankzinnige tekst toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef Neleos het volgende:
Hans de Booij - Annabel
Tja, beetje onrealistisch.quote:
Welk nummer van wie heb ik gebabelfisht van Engels naar Spaans?quote:Es esto que el verdadero vida-Es éste apenas fantasi'a-Cogido en un derrumbamiento-Ningu'n escape de realidad-Se abre los ojos mira hasta los cielos y ve -Im apenas a muchacho pobre, yo necesita ningún condolencia-Porque va haber venido fácil Im, fácil, A poco alto, poco bajo, de todas formas el viento sopla, materia del doesnt realmente a mí, a mí
Heb jij nog nooit een voor jou onbekende weggebracht, die wel een bekende is van een jou bekende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |