Ringtones...quote:Op zondag 10 juni 2007 21:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
meer ringtones verkocht ?
Nee, ze doen het nog steeds met de eerste hit.quote:
Ook het album moet er nog aankomen. Het gaat om een record.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:
ze hebben een album gemaakt itt die andere 2?
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:32 schreef peaceman het volgende:
record aantal weken op 1?
Zie Fixkes voor meer info.quote:Excelsior heeft met de debuutsingle Kvraagetaan van de Belgische groep Fixkes een record gebroken bij onze zuiderburen. Het nummer staat inmiddels vijftien weken op nummer 1 in de Belgische Ultratop en niet eerder stond een single zolang bovenaan de hitlijst. Kvraagetaan, overtroeft hiermee eerdere, illustere voorgangers als The Ketchup Song van Las Ketchup en Axel F. van Crazy Frog. Die hits stonden allebei twaalf weken bovenaan.
Fixkes is een vijftal uit Stabroek dat lome pop maakt met zang in het Stabroekse dialect. Het is de eerste Belgische band die Excelsior heeft getekend. Kvraagetaan is een met zachte stem gezongen liedje vol herinneringen aan vroeger, dat nu dus een recordbrekend stukje nostalgie is geworden. Om het record te vieren bracht Fixkes onlangs op Studio Brussel een ode aan deze hits: de band coverde The Ketchup Song en Axel F. tijdens een radiosessie. Excelsior heeft ondertussen in een oplage van 500 stuks een gouden vinylsingle uitgebracht. “Een release met een knipoog”, labelbaas Ferry Roseboom. “Dat hebben we met Spinvis ook gedaan toen zijn album goud haalde.”
Wat kun je dus maken van madammen met een bontjas?quote:Hunne rug en hunne buik, die naai ik aan elkaar
Daarvan maak ik een luchtmatras of een ...
quote:En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt
quote:Shiny, shiny, shiny boots of leather
Whiplash girlchild in the dark
Clubs and bells, your servant, dont forsake him
Strike, dear mistress, and cure his heart
of van Bettie Serveert natuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef belsen het volgende:
Venus in furs van Velvet Underground, natuurlijk.
Mijn laatste vertaling:quote:Glimmend, glimmend, glimmend lederen laarzen
Zweepslag-kindmeisje in de nacht
Hij komt na 't bellen, je dienaar, oh, ontzie hem
Sla toe, oh meesteres, en zuiver zijn hart
Welk nummer is dat?quote:Oh! Haal me toch weg, ik ga kapot hier
Speel me een lied en maak me vrij
Niemand maakt liedjes, zoals vroeger
Dus denk ook een keer aan mij
Hier, heel alleen, na zoveel uren
Hier, heel alleen, reis ik in 't rond
Bedenk het dan zo maar
Of je bent succesvol, of bent een van ons