Dat kan niet, want ik kan niet pm'en naar kleinzusje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:17 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
ajb, willen jullie dit prive doen. ik kijk ook niet graag naar een stelletje tegenover me op het terras dat elkaar aflebbert. dank![]()
pff alsjeblieft, je weet er geen hol van, dus hou dan aub je hoofd dicht, Ja ik weet je mag gewoon je mening geven, maar deze is compleet ongegrond, dus laat het lekker, en geniet van het tennisquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
kom op hoor, zoals die nadal over de baan rent is bijna onmenselijk, zeker met zo'n spiermassa en die korte beentjes, ik sluit doping niet uit.
Ik ook niet, in geen enkele topsport trouwens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
kom op hoor, zoals die nadal over de baan rent is bijna onmenselijk, zeker met zo'n spiermassa en die korte beentjes, ik sluit doping niet uit.
min vorige post was op eigen initiatief en niet nav hiervanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:23 schreef leroytje het volgende:
[..]
pff alsjeblieft, je weet er geen hol van, dus hou dan aub je hoofd dicht, Ja ik weet je mag gewoon je mening geven, maar deze is compleet ongegrond, dus laat het lekker, en geniet van het tennis![]()
Wat fijn dat de huidige rechtsgang op meer gebaseerd is dan deze loze argumenten van jouquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Fuentes. 90% zeker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:22 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Nou, die geruchten gaan al tijden de ronde hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat de huidige rechtsgang op meer gebaseerd is dan deze loze argumenten van jou.
jongens, plz hold ur horses. Ik beschuldig Nadal toch ook niet, en uiteraard is iedereen onschuldig tot het tegendeel. en nu basta.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat fijn dat de huidige rechtsgang op meer gebaseerd is dan deze loze argumenten van jou.
I rest my case.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou, die geruchten gaan al tijden de ronde hoor.
Zolang je doofpot-apparaat haar werker beter doet dan bij het wielrennen is het alleen maar mooi voor de tv-kijker.quote:
Djoko heeft zijn kop al laten hangen hoor. Die lichaamstaal zegt genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:30 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zullen we doping discussie uitestellen tot nu de wedstrijd?
geloof er helemaal niets van, voor het eerst in je leven SF Roland Garros. dan doe je het uiterstequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:31 schreef XL het volgende:
[..]
Djoko heeft zijn kop al laten hangen hoor. Die lichaamstaal zegt genoeg.
weg 3 setpointsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:31 schreef XL het volgende:
Djoko heeft zijn kop al laten hangen hoor. Die lichaamstaal zegt genoeg.
hmmm, nadal lost het zelf op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:36 schreef XL het volgende:
Ik voorspel weer een domme fout
En in de TT pandoering verwerken.:Pquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
o en zeg het maar alvast wil diegene die het nieuwe topic zijn ajb een beetje vlot zijn en de OP later bijwerken![]()
suggestie TT's aubquote:
voel je jezelf dan niet geroepen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
o en zeg het maar alvast, wil diegene die het nieuwe topic opent ajb een beetje vlot zijn en de OP later bijwerken![]()
Djokovic heeft de tondeuse nog steeds op stand 'tuinhark' staan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
suggestie TT's aub
"string van Nadal zit nog steeds niet goed" wellicht?
Nu had ik dat ook wel met sommige boxershorts tijdens het sporten hoor, ik snap alleen niet dat hij er niet eens iets aan doetquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
suggestie TT's aub
"string van Nadal zit nog steeds niet goed" wellicht?
"bijna Wimbledon"quote:
je hebt het niet voor het uitkiezen, degene die het topic sluit opent de nieuwequote:
ze schieten je niet dood als je nu al een nieuw topic klaarzet hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:43 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
je hebt het niet voor het uitkiezen, degene die het topic sluit opent de nieuwe
regels zijn regelsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:44 schreef XL het volgende:
[..]
ze schieten je niet dood als je nu al een nieuw topic klaarzet hoor![]()
quote:
8)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gelul
ik zag dat nadat ik het vorige topic had gesloten, iedereen ook een half uur apathisch zat te wachten voordat er een nieuwe was.
maar ik ga nu niet meer posten, straks ben ik weer d elaatste![]()
Ik post even NOG vaker. Dan ben ik straks de laatste en gaat iedereen als mongolen refreshen tot ik een nieuwe open. Terwijl ik aan de afwas ga, zodat ik kan gaan kokenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gelul
ik zag dat nadat ik het vorige topic had gesloten, iedereen ook een half uur apathisch zat te wachten voordat er een nieuwe was.
ik durf nog welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:48 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
gelul
Sinds mijn lichaamshoudingverhaal heeft Djoko geen game meer gemaakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik durf nog wel
wedstrijd is dadelijk al afgelopen voordat het topic vol is
Hij forceert domme ballen. De koek is op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |