Zomaar. Aan je leuke posts altijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou wat een lief welkom, waar heb ik dat aan verdiend ?![]()
En tussen de games door veegt ie het kwijl van zn enorme bicepsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef kleinzusje het volgende:
Nadal trekt steeds zn string uit zn naad
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zomaar. Aan je leuke posts altijd.![]()
?quote:
Jah, okee, het zal wel dan? Erg gebruikelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, vrij gebruikelijke afkorting toch?
Ja joh. Zo wordt hij overal genoemd. Niets raars aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, vrij gebruikelijke afkorting toch?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:07 schreef Skic. het volgende:
Anders gaat iedereen even reageren. Maar mijn achternaam zou ik niet willen worden verneukt tot een lullig djoko. ic maakt je yugo, je land, snap je
echt topniveau, maakt alles goed van het hele tournooiquote:
Ik begrijp het net zo als dat ik begrijp waarom een stel arabieren het wtc binnenvliegt, maar snappen nee.quote:
Oh ja, en omdat je altijd van die mooie caps plaatst.quote:
Gelukkig snap ik het wel en heb ik geen zin om verhalen te typen. Machiavelli, je weet tog?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Ik begrijp het net zo als dat ik begrijp dat een stel arabieren het wtc binnenvliegen, maar snappen nee.
ajb, willen jullie dit prive doen. ik kijk ook niet graag naar een stelletje tegenover me op het terras dat elkaar aflebbert. dankquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh ja, en omdat je altijd van die mooie caps plaatst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |