Om van Nadal te genieten heb ik geen spannende wedstrijd nodig. Alleen zijn zware forehands zijn al genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Ik heb Donkey niet gezien, maar het zal wel weer een draak van een wedstrijd geweest zijn. Hier vind ik het klasseverschil ook te groot hoor.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:
Ik heb er inderdaad wel zin in...maar dat had ik vorig jaar ook...Die finale was echt de grootste anticlimax ooit...Fed speelde zo abominabel slecht en ongeinspireerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Boeien dat het niet spannend is. Zondagmiddag![]()
![]()
Hij gaat het doen hoor!Ik denk zelfs in drie sets
![]()
kop hem maar in MiLalaaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:34 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Om van Nadal te genieten heb ik geen spannende wedstrijd nodig. Alleen zijn zware forehands zijn al genoeg.![]()
iets over zwaar gekreun?quote:
Je bedoelt Federer toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef XL het volgende:
[..]
Boeien dat het niet spannend is. Zondagmiddag![]()
![]()
Hij gaat het doen hoor!Ik denk zelfs in drie sets
![]()
Hij ziet het wel vaak goed en zijn voorspellingen komen eigenlijk altijd uit.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
vanmiddag op mn werk de zeer bijzondere ervaring gehad dat staren naar een live scorebord ook best spannend kan zijn![]()
ja, en maar afvragen wat er aan de hand (een superlange rally? scheidsrechter die van stoel komt?)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja erg he
ben blij dat deze wedstrijd nu is, anders had er echt niks van me terecht gekomen
vind je het ook zo frustrerend dan dat het soms zo lang duurt voor er een nieuw punt bij komt?
hey, kleinzusje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef kleinzusje het volgende:
Wat moeten we zonder Sporza, ES en streams................ Nederland gaat eten![]()
![]()
Naar Sporza, oh nee...die gaan ook stoppen om 6 uur.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Bruce117 het volgende:
En over naar Eurosport
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef Piet_Veerman het volgende:
Of BBC interactive voor wie het kan ontvangen. Breedbeeld en zonder reclame.
Nou wat een lief welkom, waar heb ik dat aan verdiend ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |