quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
lol Shawn, je bent er wel elke keer als de kippen bij om een nieuw tpic te openen. Anderen willen ook wel een keer de eer hebben hoor![]()
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:03 schreef JAM het volgende:
Ik wil 25 tech verkopen. Nog steeds.
Ik zat zo te denken aan 350.000quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hoeveel wil je ervoor hebben dan?
Deal. Zal ik je die tech alvast sturen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik wil wel 350k lappen voor je 25 tech, alleen moet ik dan wel 4 dagen sparen.
Het is voor mij goedkoper als ik het zelf doe idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:55 schreef JAM het volgende:
Alhoewel, voor jou is het waarschijnlijk goedkoper als je het dan zelf koopt hè? Nou ja, 80% van je kostprijs, zoiets dan.
nou zo sterk is hij toch nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef DiviFilius het volgende:
Mag ik je iets vragen ?
Hoe komt het dat je zo enorm sterk bent, maar toch geen tanks of vliegtuigen hebt ?
Ben je zo veilig in je alliantie dat dat niet nodig is ?
Als ik zie hoeveel aid je krijgt mag dat ook welquote:
Ook een vorm van aid natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:10 schreef Document1 het volgende:
Das geen aid dat zijn techdeals
ok nou hou ik ff op met trollen
Over hoeveel soldaatjes hebben we het?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:13 schreef du_ke het volgende:
Wie wil er soldaatjes hebben? Heb er te veel momenteel en ze gewoon afschieten is ook weer zo wat.
kan niet ben in oorlog geweest en je moet 2 dagen peace hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik wil ze in principe wel van je overnemen![]()
maarre, waarom ontsla je ze eigenlijk niet gewoon ?
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Sargon het volgende:
[..]
kan niet ben in oorlog geweest en je moet 2 dagen peace hebben
Ontvangen en dischargedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef Sargon het volgende:
dan moet het goed zijn
wil je je combo's aub hier neerzetten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Sargon het volgende:
nou kijk naar mijn combo ik heb de beste combinatie de meeste bonus
thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef Sargon het volgende:
gold-lead wheat-lumber oil-coal marble-water rubber-aluminium
eigen
Iron-furs
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:05 schreef Sargon het volgende:
7 bonus
steel-cars-construction-asphalt-beer-microchips-radiation cleanup
maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef Sargon het volgende:
maar niet mijn trade partners aftroggelen heh![]()
real money = fake moneyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Sargon het volgende:
hoe kom jij aan 3 miljoen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef Sargon het volgende:
super, dat zal arme landen zeker een enorme booste geven!
Precies, die combo's heb ik ook. Nog een extra zelfs:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Sargon het volgende:
nou kijk naar mijn combo ik heb de beste combinatie de meeste bonus
lol, K-uraniumquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Precies, die combo's heb ik ook. Nog een extra zelfs:
Steel, Automobiles, Beer, Construction, Microchips, Radiation Cleanup, Asphalt, Scholars
Zitten de beste bonussen inIk heb ook dezelfde als Sargon dus, alleen met fish in plaats van furs... Fish is ook net iets beter dan furs
Ik zou dus inderdaad voor zoiets gaan
Helaas heb je een resource die er buiten valt (uranium) dus fish kun je wel vergeten
Ach, dan hoef je later als je groot bent tenminste niet moeilijk te doen met trades tijdelijk wisselen als je nukes wil kopenquote:
best handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ach, dan hoef je later als je groot bent tenminste niet moeilijk te doen met trades tijdelijk wisselen als je nukes wil kopen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:
Ik was me aan het verheugen op een aanval in de toekomst...![]()
backward nations= weinig tech, en hij is nog wel redelijk bewapend met cruise missiles enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=69878
dit soort landjes zijn ook lekker om te raiden
maar ik doe het niet!
en hij is onlinequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
backward nations= weinig tech, en hij is nog wel redelijk bewapend met cruise missiles enzo.
Check de landen die ik heb gepost, die zijn een stuk zwakker.
Ik quote jou even van het andere forum:quote:
quote:Mooi zo! Zorg ervoor dat je online bent dinsdag, hoe minder landen zich aanmelden hoe beter voor jou want dan ontvang je meer $$$$$$ 8)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik quote jou even van het andere forum:
[quote="Shawn"]:lol: Mooi zo! Zorg ervoor dat je online bent dinsdag, hoe minder landen zich aanmelden hoe beter voor jou want dan ontvang je meer $$$$$$ 8)
Heb me daar trouwens dus ook aangemeld.
lol hij "upt" mijn reactie dus nog steeds niet zo slim van hem, maar wel sympathiek jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik las zijn quote verkeerd *snif*.. jij zei het hier al (ik dacht dat hij het hier als soort van quote neerzette). Kennelijk ben ik niet al te snugger.
Mischien moet je ze anders ff pmen hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:45 schreef Sargon het volgende:
het valt me op dat veel mensen actief zijn van fok op CN maar zelden het forum bezoekenjammer
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik quote jou even van het andere forum:
[..]Wel sympathiek van hem dat hij het hier ook ff neerplempt, dat zeker.
Heb me daar trouwens dus ook aangemeld.
ik heb lead en wheat dat is ten minste nog iets maar die combi die jij hebt is echt om te huilen jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:42 schreef Lekiamh het volgende:
ik heb Lead en Wine
ik zit erover te denken opnieuw te beginnne....
en ik kan mn nations pas over een week deleten, want ik heb nog aid staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik heb lead en wheat dat is ten minste nog iets maar die combi die jij hebt is echt om te huilen ja![]()
hij kan toch wel nog traden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef Whizzkith het volgende:
Aiii, ik zie net dat een van mijn enorm stabiele tradepartners is geZI-edDat wordt dus een nieuwe water+rubber vinden... Iemand hier met die resources?
Ik denk niet dat ie zo gaat doorspelenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hij kan toch wel nog traden.
Of maak een kloon aan![]()
hmmzz, ja ok...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:27 schreef Whizzkith het volgende:
Lead en Wine is zeker te doen, je kunt nog steeds alle bonus-resources halen die ik ook hebEn Wine zorgt voor +3 happiness dus dat is ook geen slechte resource
nee, ik wilde wat meningen horen.... ik ga wel door met mn natie die ik nu hebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:35 schreef Shawn het volgende:
Ik heb pas slechte resources maar je ziet mij toch ook niet mijn nation deleten? [afbeelding]
En je krijgt nog AID dinsdag, dus laat het me weten als je van plan bent te stoppen Lekiamh
Bewaren tot morgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb nog 40k over, maar kan er net geen 10 infra van kopen. Wat is dan het meest efficiënte om te doen?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
hmmzz, ja ok...
het wordt alleen wel heel erg moeilijk dat bij elkaar te sprokkelen
[..]
nee, ik wilde wat meningen horen.... ik ga wel door met mn natie die ik nu heb
wat is hiervan de bedoeling??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:00 schreef Whizzkith het volgende:
Allemaal eventjes hier aanmelden en posten!
http://z4.invisionfree.com/Orange_Unity/index.php?act=idx
![]()
Het is het Orange team forumquote:
ok donequote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef Whizzkith het volgende:
Je moet je dan even aanmelden in het FOK topic
http://z4.invisionfree.com/Orange_Unity/index.php?showtopic=50
Jawohl!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef Whizzkith het volgende:
Je moet je dan even aanmelden in het FOK topic
http://z4.invisionfree.com/Orange_Unity/index.php?showtopic=50
time for some actionquote:
Wie van hun valt er trouwens een Macaash aan?quote:6/8/2007 4:08:47 PM
"Financial Assistance"
Roswell
Ruler: Sun Tzu
Alliance: Central Association for Tactical Security
God Send
Ruler: jblackbelt360
Alliance: NATO $0
50 Tech
0 Soldiers Approv
het is een kleine alliantie met 4 ervaren CN'ersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:52 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...)einous%20Omnipotence
dit is idd wel een mals hapjelekker veel tech
im inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS: Het grote MarShawn plan kan eerder in werking treden!!!!
Dus meld je zsm aan zolang het kan. Zodra ik de $3 miljoen ontvang zal ik het uitdelen!
"Washonia: ExtraWaskracht"
Jij krijgt het geld als eerste dus hou je CN-inbox in de gaten! Thanks
bij nader inzien, Lekiamh, jij krijgt het als eerste nu je toch online bent. blijf je het komende uur nog ff online en je krijgt je geld ASAPquote:
Ik weet niet of ik mee kan doen, maar dat kan je me vast wel vertellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:50 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS: Het grote MarShawn plan kan eerder in werking treden!!!!
Dus meld je zsm aan zolang het kan. Zodra ik de $3 miljoen ontvang zal ik het uitdelen!
"Washonia: ExtraWaskracht"
Jij krijgt het geld als eerste dus hou je CN-inbox in de gaten! Thanks
okidokiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Shawn het volgende:
[..]
bij nader inzien, Lekiamh, jij krijgt het als eerste nu je toch online bent. blijf je de komende uur nog ff online en je krijgt je geld ASAP
ja hoor je kan nog meedoenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mee kan doen, maar dat kan je me vast wel vertellen.
Ik heb twee slots vrij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:02 schreef Shawn het volgende:
[..]
Heb je 2 AID slots vrij? Ja?
Dan helemaal nietsalleen ff wachten en straks je AID accepteren
lolquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb twee slots vrij.![]()
Ik heb geduld. Of althans, eigenlijk niet.![]()
9quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Lekiamh het volgende:
onder hoeveel wordt die 3 mil verdeeld dan?
6?
Whoo!![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
mooi ik ben ook online
quote:
ik zit nu een halfuur te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wacht trouwens maar even ik ben zo weg
okequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wacht trouwens maar even ik ben zo weg
Ja. Maar waar laat je Wine dan opeens? Wine zou toch echt in de plaats van water of fish moeten komen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef Lekiamh het volgende:
en oja, nog ff over trades.
mijn resources zijn Lead en Wine. niet het beste volgens velen.
ik heb gelezen dat de beste combi die ik dan na zou moeten streven is:
Aluminum, Marble, Iron, Lumber, Water, Wheat, Fish, Rubber, Coal, Oil, Lead, Gold.
is dat correct?
mjah, ik zag het net voordat je posttequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:52 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ja. Maar waar laat je Wine dan opeens? Wine zou toch echt in de plaats van water of fish moeten komen..
WM staat er twee keer bijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Shawn het volgende:
De inschrijvingen zijn gesloten. Elk land ontvangt: $333.333
Het grote MarShawn Plan Deel II, Dit is de definitieve lijst, Have fun:
AITG Empire
Washonia
Ijsjesland
Original
mnoiresville
DeepForrest
Bloop
DiviFilius
Original
![]()
lol, dan mag jij de plek van WM hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:55 schreef K-Billy het volgende:
[..]
WM staat er twee keer bij![]()
Is er nog een plaatsje voor mij vrij?
@ Timmmeh en Whizzkith: hoe laat willen jullie maandag die transfer regelen?
Zodra het kan stuur ik die 3 miljoen weg naar Timmehh, ik zie de 100 tech vanzelf terugquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:55 schreef K-Billy het volgende:
[..]
@ Timmmeh en Whizzkith: hoe laat willen jullie maandag die transfer regelen?
Prima, maar als Timmmeh mij aid stuurt, hoe lang kan ik dan maximaal wachten met reageren?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Zodra het kan stuur ik die 3 miljoen weg naar Timmehh, ik zie de 100 tech vanzelf terug
Avond is goed hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Prima, maar als Timmmeh mij aid stuurt, hoe lang kan ik dan maximaal wachten met reageren?
Ik zit namelijk niet de hele dag aan mijn cpu, al ben ik de hele ochtend en avond beschikbaar.
Zou je me op tijd kunnen inlichten als je die trade met mij gaat cancelen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:54 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
mjah, ik zag het net voordat je postte
maar adn heb ik een probleem .... dat wordt mn trades opnieuw bijelkaar zoeken![]()
tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Zou je me op tijd kunnen inlichten als je die trade met mij gaat cancelen?
Kan ik eventueel nog eerst belasting innen
aan wie moet ik de 2,7 mil sturen ?quote::. Government Financial
Current Euros Available: $3,001,971.20 (Surplus)
Ik stel dat op prijsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
tuurlijk.
daarom meld ik hier alvast dat ik aan het werk ben om mn trades op orde te krijgen
stuur maar naar K-Billyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Lekiamh het volgende:
F5 remedie werkt![]()
...
whoo!
ik heb geld lol
[..]
aan wie moet ik de 2,7 mil sturen ?![]()
quote:
quote:6/9/2007 1:35:07 PM
"Financial Assistance"
[Team: Orange]
AITG Empire
Ruler: Lekiamh
Alliance: FOK
Billiton
Ruler: King Billy
Alliance: FOK
$2,666,667
0 Tech
0 Soldiers
Awaiting Approval - Cancel
quote:42) AITG Empire 5/30/2007 3:44:06 PM
779.783
19.72
100.00
20.00
0
[Nation does not support nuclear weapons.]
[War is an option]
graag gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef Lekiamh het volgende:
hmmzz![]()
meer van dit soort aids!![]()
van plaats 54 naar 42
[..]
shawn
![]()
Helaasch, niks over.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Heb je nog een trade voor me? Ik zit nu tenslotte op een ander IP.
Eierbal?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:16 schreef Whizzkith het volgende:
Iemand die nog leuke rank-names weet voor op het forum?
mss iets in de trend van:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:16 schreef Whizzkith het volgende:
Iemand die nog leuke rank-names weet voor op het forum?
quote:AITG Empire
Washonia
Ijsjesland
Original
mnoiresville
DeepForrest
Bloop
DiviFilius
Billiton
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
mss iets in de trend van:
hoogste rank: fulltime FOK!ker
1 na hoogste: parttime FOK!ker
2 na hoogste: fulltime Tweaker
...[enz]...
laagste rang: fulltime Geenstijler
zoiets?![]()
Okay, dan wordt het dus als volgt:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Billiton is dus ook al geweest. Mnoiresville moet als laatst i.v.m. zijn enkele aid-slot.
quote:Fijn, dank je! Op naar de volgende...
[quote]
AITG Empire
Washonia
Billiton
Original
Ijsjesland
DeepForrest
Bloop
DiviFilius
mnoiresville *
* moet als laatste
Hmm, waar is je indeling te zien dan? fokalliance.com?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
![]()
Ik ben voor dit systeem gegaan: http://nl.wikipedia.org/w(...)et_Nederlandse_leger
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//memberlist.phpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hmm, waar is je indeling te zien dan? fokalliance.com?
quote:
Graag gedaan mensen! Binnenkort: het grote MarShawn Plan IIIquote:
Okay, done.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:15 schreef Shawn het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan mensen! Binnenkort: het grote MarShawn Plan IIIIk weet al wanneer maar ik zeg het lekker niet
@ExtraWaskracht, AITG Empire heeft zijn deel al ontvangenstuur maar door naar Ijsjesland..
![]()
Ziet er goed uit Madinequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Madine het volgende:
Om toch iets te betekenen voor onze alliantie onze wiki maar weer wat verder zitten opleuken.
Zeg, wordt het niet eens tijd dat jij ook eens op ons andere forum kijkt ?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:28 schreef JAM het volgende:
Zeg, wordt het niet eens tijd dat we aan een charter gaan werken?
quote:Op zondag 10 juni 2007 07:09 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Zeg, wordt het niet eens tijd dat jij ook eens op ons andere forum kijkt ?![]()
dat Charter is er namelijk al
ik kan aid ontvangen .quote:Op zondag 10 juni 2007 12:25 schreef Timmehhh het volgende:
We zitten alweer op 60 members btw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Owjah mensen met gold maar misschien ook met lead en oil zorg dat je microchips krijgt,
dit vereist Gold, Oil en lead
En dan techtraden maar!!!!!
Zie ook hier
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=2&t=211&hilit=
buiten mijn rangequote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik zoek 3 mensen die deze kerel willen aanvallen:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=128374
Ik heb hem 380.000 gestuurd en hij denkt dat ik gek ben en dat ie ome Pappie wel effe een oor aan kan naaien.
Vrijwilligers graag hier melden en nog even wachten met aanvallen. Áls dat gebeurt, dan wordt het morgen. Ik heb eventuele aid beschikbaar in de vorm van soldaten.
Hij heeft 380.000 rondslingeren en dat kun je, net als Tech, wegroven. Kan dus best interessant zijn.
Ik heb hem 24 uur gegeven om z'n afspraak na te komen. Daarna hoop ik 2 of 3 vrijwilligers te hebben die voor Pappie ten strijde willen trekken en tevens de eigen portemonnee even will spekken.
ik ook denk ik heb nu 50 tech bij elkaar geroofd gekochtquote:Op zondag 10 juni 2007 14:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens ga ik na dit akkefietje en de aankoop van 100 Tech eens flink wat aid rondsturen door de fok-gelederen.
3 pagina`s terugquote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
dat plan ken ik niet
Current Euros Available: $7,172,819.76 (Surplus)quote:Op zondag 10 juni 2007 15:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
okee, duidelijk.
Ik zal straks ook aardig wat doekoe te verdelen hebben, maar wil eerst m'n tech level omhoog krijgen. Krijg bijna 250.000 per dag binnen en heb nu iets minder dan 3 miljoen in kas
dank voor dit complimentquote:Op zondag 10 juni 2007 14:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
ja, 't moeten 3 kleine, zwakke landjes zijn
mooi gesproken en je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef Timmehhh het volgende:
Beste Fokkers,
Zojuist hebben een zevental Fok members operatie 'Defendig Brabant' uitgevoerd.
En het was een groot succes. In een kort tijdbestek hebben we 50 tech, 50k geld buitgemaakt en de vijand 'Coalition for Heinous Omnipotence' zwaar beschadigd.
Voor een overzicht van de aanvallen klik hier
Zie ook dit topic
Verbeterpuntjes voor in de toekomst,
1) Geen early jumpers, deze keer viel Rylah een paar uur eerder aan, in dit geval was het prima , maar tegen een sterke grote alliantie in de toekomst kan dit fataal zijn
2) Iedereen een eenduidige operatienaam, sommigen hadden 'sorry' in hun naam en anderen weer techraid, het zou mooi zijn als iedereen onder de naam "Operation defending Brabant" aan zou vallen, zo kan er bij andere clans ook geen misverstand zijn waarom we deze campagne zijn gestart en lijkt het niet te veel op een techraid.
Groeten,
Sergeant Timmehhh
In de avond is perfect. Desnoods doe je het alleen, geef ik je genoeg soldatenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
dank voor dit compliment
nee ik ben best bereid je te helpen.
ik ben wrsl tegen de middag, anders in de avond online op maandag.
zeg het maar?
Zijn allemaal in Anarchy, dus kan niet aanvallen.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:16 schreef Timmehhh het volgende:
Er staat trouwens nog 1 warslot open tegen een best aantrekkelijke tegenstander met veel tech
Zou Papie Culo of Du_ke die nog even willen aanvallen?
Het gaat om de nummer 1, hij heeft nog maar 300 soldaten
http://www.cybernations.n(...)einous%20Omnipotence
ok ik zal er zijn morgenavondquote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In de avond is perfect. Desnoods doe je het alleen, geef ik je genoeg soldaten
We hebben effe contact morgenavond, goed?
Dus als ze in anarchy zitten kan je iemand niet aanvallen? Weet je dat zeker? Is toch alleen als je zelf in anarchy zit?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zijn allemaal in Anarchy, dus kan niet aanvallen.
Okido.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:20 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ok ik zal er zijn morgenavond
als er geen andere mensen tegen die tijd zich geroepen voelen te helpen zal ik het wel alleen doen
Weet ik bijna zeker, zal effe checken.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:22 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Dus als ze in anarchy zitten kan je iemand niet aanvallen? Weet je dat zeker? Is toch alleen als je zelf in anarchy zit?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=71749
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:51 schreef Madine het volgende:
Hmmm.. mijn stijgende lijn in de allianctie-ranking is veranderd in een dalende, dan doe ik toch iets verkeerd.
Als je ff iets sterker groeit dan kun je hier wel aan meedoen: http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl//viewtopic.php?f=4&t=214&hilit=&p=2345#p2345quote:Op zondag 10 juni 2007 19:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wanneer mag ik voor het eerst een zwak landje aanvallen?
Check deze btwquote:Your nation has been attacked with a cruise missile by natekasandra. You lost 4 defending tanks and 10.00 infrastructure. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:your fighting for Brabant? my brother declared war with him. and we didnt even attkae i sent out the peace offer rite after war was declared! so check you &%$@ before flying off the handle!
Heeft die gast nog wat gemessaged naar jou?quote:
"Nation Rankings"quote:Op zondag 10 juni 2007 20:48 schreef Madine het volgende:
Hoe weet ik hoeveel tech iemand heeft?
Ow, okay.. dus ik ga eerst zoeken op een nation die ik aan moet kunnen. Kijk ik daarbij alleen naar nation strenght? Want veel van die landen hebben een hogere nation strenght dan mij, maar veel minder soldaten. En dan moet ik eentje uitpikken die er al progessive moderately heeft staan?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:52 schreef Timmehhh het volgende:
extended display kan ook is makkeijker, third world is onder 80 progessive moderately is 100 of zo wealt of zo is iets van 150
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |