kan niet ben in oorlog geweest en je moet 2 dagen peace hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:47 schreef DiviFilius het volgende:
Ik wil ze in principe wel van je overnemen![]()
maarre, waarom ontsla je ze eigenlijk niet gewoon ?
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:35 schreef Sargon het volgende:
[..]
kan niet ben in oorlog geweest en je moet 2 dagen peace hebben
Ontvangen en dischargedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:51 schreef Sargon het volgende:
dan moet het goed zijn
wil je je combo's aub hier neerzetten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Sargon het volgende:
nou kijk naar mijn combo ik heb de beste combinatie de meeste bonus
thanksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef Sargon het volgende:
gold-lead wheat-lumber oil-coal marble-water rubber-aluminium
eigen
Iron-furs
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:05 schreef Sargon het volgende:
7 bonus
steel-cars-construction-asphalt-beer-microchips-radiation cleanup
maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:06 schreef Sargon het volgende:
maar niet mijn trade partners aftroggelen heh![]()
real money = fake moneyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef Sargon het volgende:
hoe kom jij aan 3 miljoen?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef Sargon het volgende:
super, dat zal arme landen zeker een enorme booste geven!
Precies, die combo's heb ik ook. Nog een extra zelfs:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Sargon het volgende:
nou kijk naar mijn combo ik heb de beste combinatie de meeste bonus
lol, K-uraniumquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:19 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Precies, die combo's heb ik ook. Nog een extra zelfs:
Steel, Automobiles, Beer, Construction, Microchips, Radiation Cleanup, Asphalt, Scholars
Zitten de beste bonussen inIk heb ook dezelfde als Sargon dus, alleen met fish in plaats van furs... Fish is ook net iets beter dan furs
Ik zou dus inderdaad voor zoiets gaan
Helaas heb je een resource die er buiten valt (uranium) dus fish kun je wel vergeten
Ach, dan hoef je later als je groot bent tenminste niet moeilijk te doen met trades tijdelijk wisselen als je nukes wil kopenquote:
best handigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:21 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ach, dan hoef je later als je groot bent tenminste niet moeilijk te doen met trades tijdelijk wisselen als je nukes wil kopen
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:58 schreef Timmehhh het volgende:
Ik was me aan het verheugen op een aanval in de toekomst...![]()
backward nations= weinig tech, en hij is nog wel redelijk bewapend met cruise missiles enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:52 schreef Sargon het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=69878
dit soort landjes zijn ook lekker om te raiden
maar ik doe het niet!
en hij is onlinequote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
backward nations= weinig tech, en hij is nog wel redelijk bewapend met cruise missiles enzo.
Check de landen die ik heb gepost, die zijn een stuk zwakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |