Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Dat is ook kut.... nu lijkt het net of ik het niet kan, terwijl ik alleen de PI wijzigdequote:[ Bericht 0% gewijzigd door vosss op 08-06-2007 10:06 ]
Die heb je zelf al gegeven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:07 schreef Stak het volgende:
krijg ik hier nog een sluitpost?
ik ga douchen *O*
alvast bedankt
Denk je dat je er zo makkelijk vanaf komt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:15 schreef SiemeN het volgende:
Foutje bedankt, zullen we maar zeggen dan.
Het beroerde aan 'humor' is de subjectiviteit ervan, Jarno. Maarja, we kunnen het wel op de spits drijven natuurlijk. Het is nu in ieder geval al niet grappig meer helaas. De spontaniteit is er allang uitgeslagen in dit geval.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
Zie je nou wel dat het leuk was, jogy.
Nee, ik ken je wel een beetje. Ik kan me er alleen niet echt druk om maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
Denk je dat je er zo makkelijk vanaf komt?
Nee, slotjes zetten zonder na te denken, hard weglopen en je schouders ophalen, da's makkelijk. Die users hebben immers geen middel om mee terug te meppen, dus wat zou je je druk maken he? En als ze erg lastig worden fluister je een FA wat in, kan altijd nog. Puik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:20 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, ik ken je wel een beetje. Ik kan me er alleen niet echt druk om maken.
Ik heb schijnbaar een klassieker gemist waardoor ik een inschattingsfout heb gemaakt. Vervelend, maar dat kan gebeuren. Fouten maken doen we allemaal en ik beweer nergens dat dat mij nooit overkomt. Wat mij betreft is daarmee de kous af. Als jij er over door wilt zeuren, prima. Maar dáár kan ik me dus niet druk over maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, slotjes zetten zonder na te denken, hard weglopen en je schouders ophalen, da's makkelijk. Die users hebben immers geen middel om mee terug te meppen, dus wat zou je je druk maken he? En als ze erg lastig worden fluister je een FA wat in, kan altijd nog. Puik!
He, hoe kom ik in eens in deze discussie, ik ben verdomme net wakker. En ik ben wel hardstikke grappigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:47 schreef Jarno het volgende:
Maar goed. Tegenwoordig moet je de heilige zegen van Dirkh hebben om hier te mogen posten geloof ik, terwijl die gast echt nog NOOIT iets grappigs heeft gepresteerd. Lucille heeft nog meer humor.
goedemorgen dirkhquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, hoe kom ik in eens in deze discussie, ik ben verdomme net wakker. En ik ben wel hardstikke grappig
Je weet het goed te verbergen dan.quote:
Dirkh moet achteren aansluiten.quote:De Fok ONZ! Service desk bestaat uit:
Dirkh, Snakey, Jogy, remlof en SiemeN
quote:
Die is toch al tijden geleden door het hoofdje geschoten en uit ons lijden verlost?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef renz0r het volgende:
Waar is het vrijdagmiddag lesbische tieners topic?
Het had vorige week een spontane opleving. Maar die stuiptrekking is weg en verleden tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Die is toch al tijden geleden door het hoofdje geschoten en uit ons lijden verlost?
Voltooid verleden tijd. Mooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef GI het volgende:
[..]
Het had vorige week een spontane opleving. Maar die stuiptrekking is weg en verleden tijd.
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef GI het volgende:
Een aloud opsomtopic. Heb je geen kloot aan en alleen " Ja" en " Nee" heb je eigenlijk ook helemaal geen zin in
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef GI het volgende:Het blijf in je zitten dat modden
Ik druip wel weer af.
Nee, ik zeg dat je daar geen zin in hebt. Niet miepen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben..
Nee, je zei:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef GI het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je daar geen zin in hebt. Niet miepen.
quote:Heb je geen kloot aan
Wat heeft dat met kloot te maken ? Of is het tegenovergestelde van " geen kloot " tegenwoordig " zin hebben " ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Aha, een onzin topic moet tegenwoordig 'zin' hebben..
'Heb je geen kloot aan' vertaal ik maar even als 'nutteloos'. Ook wel 'zinloos'. Gaat er nu een lampje branden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef GI het volgende:
[..]
Wat heeft dat met kloot te maken ? Of is het tegenovergestelde van " geen kloot " tegenwoordig " zin hebben " ?
Jouw eigen vertaalfouten moet je mij niet aanrekenen J.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
'Heb je geen kloot aan' vertaal ik maar even als 'nutteloos'. Ook wel 'zinloos'. Gaat er nu een lampje branden?
Ik ben benieuwd waarom 'heb je geen kloot aan' niet als 'nutteloos' of 'zinloos' zou kunnen vertalen. Je zou nog steeds een waardeloze mod maken, K. Dat blijkt wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef GI het volgende:
[..]
Jouw eigen vertaalfouten moet je mij niet aanrekenen J.
En nu is het weekend..
Ik ben het er mee eens hoor, maar GI gaf aan dat een reden zou kunnen zijn dat je er geen kloot aan hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:13 schreef jogy het volgende:
Opsomtopics worden als sinds jaar en dag beschouwd als niet echt humoristisch zijnde. Reacties als 'Ja![]()
![]()
![]()
!' waarop iemand anders reageert met 'Whahahahaha!
![]()
!' ( en het ook echt meent ) zullen niet snel langs komen dunkt me. Zo wel dan is het tijd voor mij om rattengif te eten want van dat menselijk ras wil ik geen lid zijn
.
Ah, check.quote:
Jaja, even een mod-wannabe oneliner plaatsen is constructief, hier het ongelijk van aantonen is zeuren. Da's pas makkelijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:29 schreef Knut het volgende:
Je zeurt J.
Maar dat geeft niet, voldoen aan een verwachtspatroon is lekker makkelijk.
Nah, jij bent één van de weinige users waar ik weleens bij denk 'goh, hij heeft best een punt'quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:19 schreef Jarno het volgende:
Niet dat dat jou wat uit zou maken natuurlijk..
Blijf van die pillen af jogy!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Nah, jij bent één van de weinige users waar ik weleens bij denk 'goh, hij heeft best een punt'
Nee, whehehejejeje!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef FiXeR999 het volgende:
Het vrijdagmiddag lesbische tieners topic deel vier
Kick maar weer openvoor 1.5 uur. whehehejejeje!
Je had hem nog niet gepost hier hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:37 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader verwijdert even wat bagger en nodeloze tvp's
Jazeker, goede moderatie hier
Nou, zijn carriere als toekomstvoorspeller is ook een vroege dood gestorven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef ukga het volgende:
Snakey(Moderator) - vrijdag 8 juni 2007 @ 17:19
Het gaat niet onweren, je gaat dood aan overhitting.
het ging dus wel regenen en onweren
hoax!quote:
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Hallo, ik kom hier mijn medicijnen weer ophalen
Au!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen.quote:
huh wattequote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen..
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert.quote:
Niet te diep met je tong in zijn anus hč? Straks krijg je hem er niet meer uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert. [afbeelding]
Maar goed, wat ik eigenlijk kwijt wilde: Remlof, alsnog gefeliciteerd!
ah, okquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Dat je je bek moet houden over bagger, als je zelf ook baggert. [afbeelding]
Maar goed, wat ik eigenlijk kwijt wilde: Remlof, alsnog gefeliciteerd!
* iamredleader gooit rotsblok op dit topic *quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Gij die zonder zonde is werpe de eerste steen..
He...dat is van die film....toe...hoe heet ie nou!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Tweede lade van rechts, het zakje ligt weer voor je klaar. Niet kauwen deze keer hé, je weet wat er de vorige keer gebeurde en ik heb geen adrenalinespuit meer over om door je borstbeen te drukken.
Pulp Fictionquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
He...dat is van die film....toe...hoe heet ie nou!
Ga je dat ook niet aan de binnenkant van je ogen bekijken?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:22 schreef remlof het volgende:
Met zo'n OP ga ik niet eens kijken.
Ik bedoelde: als je dan denkt dat die youtube clipjes een eigen topic rechtvaardigen, doe dan een beetje moeite voor de OP, leid het in, zeg waarom je denkt dat het grappig is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ga je dat ook niet aan de binnenkant van je ogen bekijken?
Niet waarom het grappig is, maar waarom jij het grappig vindt. Dat dat hoeft ook niet persé, maar omschrijf in ieder geval wel even wat we kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ooowkay.. rare regel...
naja, ik ben anders altijd kort van stof en laat het onderwerp zelf spreken...
Trouwens, uitleggen waarom iets grappig is, doet toch meestal niet recht aan datgene waar het over gaat.
Ja, helemaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:12 schreef PluisigNijntje het volgende:
Het is TVT en niet TVP
Dus ik had gelijk?
Duh
Weltrusten topic nr. 98r7639876507? No thanks.quote:Op zondag 10 juni 2007 01:50 schreef Armageddon het volgende:
Snakey! Nu maak ik een mooi topic met foto's erbij enzo en daar gooi je een slot op? Wat gaan we nu krijgen dan?
Flikker op met je wat allemaal kan/moet en je bevelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:22 schreef Jekoos het volgende:
Mag ik even klagen?
[Solomio} Waar we mensen lastigvallen met Goatse! #13
Waarom slotje? PluisigNijntje sloot ook de vorige met een lastpost.
De lastposter moet toch een nieuwe maken?
Dus die andere dicht.
Deze een TT change nl: [Solomio] Waar we mensen lastigvallen met Goatse! #13
En ev. nog een plaatje in de OP.
Verder mag die van yo!sandertje dicht![]()
Wie jankt hier nouquote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flikker op met je wat allemaal kan/moet en je bevelen.
Er is een topic open, klaar. Ga ergens anders over zitten janken.
Jij, hier en in dat topic. En nu opbokken. Gezeik om een topic wat verdomme gewoon open is. Kolere.quote:
Als er iets gesloten had moeten worden, dan zijn het je moeders benen wel voordat je vader zijn tien seconden plezier had in het fietsenhok.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:33 schreef Knut het volgende:
Je hebt de verkeerde gesloten Dirkh.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als er iets gesloten had moeten worden, dan zijn het je moeders benen wel voordat je vader zijn tien seconden plezier had in het fietsenhok.
Ga je daar maar zorgen over zitten maken.
wou je graag een reactie dat je grappig was? Okééée hier komt ie:quote:Op zondag 10 juni 2007 16:38 schreef Dirkh het volgende:
tap tap tap tap....
Misschien kunnen we een tag (kutuser) voor je regelenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:22 schreef Flyga het volgende:
omg 2 slotjes krijg ik nu een prijs?
graagquote:Op zondag 10 juni 2007 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een tag (kutuser) voor je regelen
Done.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[AA SC]. Emos moeten deaud zeg ik je!
verander de TT in [AA SC], TS heeft verbrande nek
als jullie willen
Dat moet je dan maar vragen. Ons kortetermijngeheugen werkt niet zo goedquote:Op maandag 11 juni 2007 00:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mag ik vrijdag weer een biertopic aufenen?
Straks komt ie met een paint.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar vragen. Ons kortetermijngeheugen werkt niet zo goed
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:09 schreef Snakey het volgende:
Wat was de vraag?
In die van mij wel hoor. Maar ze heeft wel regelmatig onvrijwillige spastische bijtbewegingen. Dus have fun.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?
kleiner kan die toch neit wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In die van mij wel hoor. Maar ze heeft wel regelmatig onvrijwillige spastische bijtbewegingen. Dus have fun.
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of ik mijn fallus in je buurmeisjes mond mag stoppen op vrijdag?
geen tanden als het goed is, so your point is?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.![]()
Die zijn oraal veel beter. Niet zo bijtgraagquote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is ongeveer 74, maar leef je uit.![]()
+ Goatsequote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef R-Tech het volgende:
tubgirl alert in Kimmie16 topic
Was een deeplink plaatje.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:24 schreef R-Tech het volgende:
tubgirl alert in Kimmie16 topic
Bagger ofzo....quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef thepunisher3 het volgende:
wat is hier mis mee?? SIemeN??
volgens mij worden mijn topics geboycot![]()
daarvoor is het toch ook onzin... laat mij fijn mijn topics openen. er was nog NIEMAND die om een slotje had gevraagd...quote:
Vergissinkie is menselijk heur. Niet zo piepen.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:18 schreef slakkie het volgende:
Dat is dus wat anders dan spam, meer, 18+ materiaal, ongewenst, etc etc. Geen spam.
Tis lood om oud ijzer hoor, maar vind dat je een topic wel om de juiste reden moet sluiten. Niet ow. 18+, spam. Slaat nergens op nml.
Ow ah, zelfs.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef remlof het volgende:
Ik vind het zeker wel onder spam vallen, want die service mag dan wel gratis zijn, die site staat vol met reclame van "Find a Real SEX Partner in Netherlands now!" tot "Titty Stare".
Slotje.. snotje!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Een modje
ik had net een nieuwe rijm willen posten en dan heb ik een slotje
het had een rijm topic over fok moeten zijn en meteen slotje
Meets smiets!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Dit lijkt vroeger wel
Toen gooide je ook elk topic van me op slot en toen kwam ik naar de feedback
Maar ik ben nu al sinds 2006 een brave user die ook naar meets gaat enzo
Zorg ff dat je in DPS kan, als ik nu op oldbie klik zie ik geen info.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:06 schreef Armageddon het volgende:
Dirk, smirk. hihihi!
En god mag weten waarom die open bleef.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
Bedankt dat dit topic zo lang open mocht blijven!
Ik neem het even mee naar achteren. Je hoort het zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En god mag weten waarom die open bleef.
Armageddon, kan jij even antwoord geven?
Das een afleidingstaktiek. Heeft yvonne bedacht.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zorg ff dat je in DPS kan, als ik nu op oldbie klik zie ik geen info.
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En god mag weten waarom die open bleef.
Armageddon, kan jij even antwoord geven?
De crew is ook lief.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.
Dat moet het dan geweest zijn, zo ware helpe mij god almachtig.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien vonden ze het in het crew forum zielig voor het joch om het meteen te sluiten.
Mooi dat ie op slot is. Egotripper bedankt. Het was een mooie samenwerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:05 schreef WurM het volgende:
Bedankt dat dit topic zo lang open mocht blijven!
er zaten best goeie topics bij ze kregen alleen geen kansquote:Op maandag 11 juni 2007 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meets smiets!
Maar nee, serieus... het was best kansloos, sterker nog, het was echt kansloos.
Dat was het?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Je moeder is een kneus DirkH
Omdat het ene topic het andere niet is en ik niet mee ga in die vergelijking.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
waarom wordt mijn topic gesloten en die van die vieze navel niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |